Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2023 01:40 schreef Anne het volgende:
Veel plezier allemaal!!![]()
Ik ga vandaag rustig vanaf ons balkon toekijken hoe jullie de laatste kilometers pakken op de Rijksweg richting de St Anna.
Onze baby van een week oud vond de prikkels van vandaag al wel genoeg namelijk, haha!
Dag tv begint pas om 12 uur.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 05:33 schreef qltel het volgende:
Veel plezier allemaal vandaag! Geniet ervan.
Vandaag staat de camera van omroep Gelderland net voor de pontonbrug aan de linkerkant. Zwaai even naar @:Yvonne als je er toch bent
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen vierdaagselopermaar wel ervaring met Salomons. Mijn ervaring is ook dat op asfalt de zolen ontzettend snel slijten. Ze zijn meer geschikt voor offroad wandelen.
De zolen van mijn Oncloud en Anwb wandelschoen blijven veel beter.
Allemaal heel veel succes met de laatste dag, jullie kunnen het
Bedankt voor je Salomon tip! Bij niet-Vierdaagsewandelen doe ik bijna alles onverhard dus dan zou dat geen probleem zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap voor je dochterIk heb inmiddels ongeveer evenveel blessures van het feesten als van het wandelen langs horen komen in m'n vriendengroep... gevaarlijke hobby's allebei
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:12 schreef Tele6 het volgende:
Verder, manmanman wat een dag.![]()
![]()
![]()
De eerste 10 km verliep best heel soepel. We waren vlot gestart en voelden ons eigenlijk best heel goed. Het lijkt er echt op alsof je lichaam zich al aanpast.
M'n broertje had z'n horloge zo gezet dat hij elke 5 km piepte, en dan aten we wat. Dit om mijn hongerklop van gisteren te voorkomen. Het werkte. Broertje merkte op dat het zijn humeur ook goeddeed. Dit merk ik nooit want die jongen heeft het meest relaxte humeur ooit, maar kennelijk kon het toch nog beter.
Na 15 km de eerste pauze, in de landerijen tussen Overasselt en Grave. Mijn linkerheup begon een beetje stijf te worden dus wat gestretcht. Voelde goed.
Na 20 km waren we in Grave en zagen we een ijssalon. Broertje: "ben je toe aan ijs?" Ik: "neeeee, ik wil alleen maar naar de wc" Broertje: "laten we allebei doen" dus naar de wc gegaan bij de ijssalon en toen ijsje gehaald. Bleek ijs van Cleverslekker!!!
![]()
Toen met ijsje weer op gang komen en het schoot in m'n heup![]()
heel rare pijnscheuten als een soort stroomstoten. Als ik oplette dat ik netjes liep ging het nog wel. Hup doorgewandeld, collega die aan de route stond dag gezegd.
Na 30 km pauze in Beers. Broertje vroeg me hoe het ging, ik barstte in tranen uit![]()
Ibuprofen erin gegooid voor die heup. Bleek redelijk te werken gelukkig! Ik kon weer "normaal" wandelen, alleen naar beneden wandelen ging totaal niet dus naar de pontonbrug in Cuijk moest ik zijwaarts(superindrukwekkend die pontonbrug! en zoveel mensen op de kades!)
Dankzij die ibu kon ik ook @:MadMaster nog gewoon weer heel blij begroetensuperleuk dat hij er stond!
Na 40 km pauze net voor Malden. Weer ibuprofen erin. Maar dit keer kwam de ibu niet echt aan en ik heb de laatste 10 km gestrompeld met tranen die érg hoog zaten. Wel geprobeerd te lachen en te genieten van het publiek, en het was ook wel echt mooi, maar toen we m'n clubgenootjes van de survival tegenkwamen en ze me vroegen hoe het ging, ben ik meteen weer in tranen uitgebarstendus eventjes uitgehuild en daarna met m'n gladiool doorgehobbeld naar de finish.
Gek genoeg ging dat gehobbel nog steeds met ruim 5 km/u dus we waren op hetzelfde tempo weer over de finish. Scheelde enorm in de drukte, het was wel druk met andere wandelaars maar niet benauwend.
Er liepen 2 meneren van halverwege de 70 in korte witte tutu's en hempjes, ze hebben de hele Via Gladiola pirouetjes gedraaid![]()
![]()
Naar huis fietsen was wel oké met m'n heup en een beetje rondrommelen in huis gaat ook wel. Maar ik ga niet naar de Zwarte Cross morgen, dat is echt niet verstandig. Ben nog aan het overleggen hoe dat opgelost moet worden qua vrijwilligerswerk... ik baal er wel van dat ik ze in de steek moet laten... ik had beter moeten weten en me niet inschrijven voor de ZC.
Deed je voor spek en bonen mee?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:17 schreef Nober het volgende:
Wat een hoop mensen, muziek, schalen met allerlei versnaperingen. High fiven met de kids.
Het is een soort carnavalsoptocht. Eindelijk wat belevenis in die dorpjes ook.
Ik weet nu wel dat ik vier dagen niet vol zou houden. Maar de 15km tocht van Cuijk naar Nijmegen was de moeite helemaal waard.
Deels. Ik weet dat 200km in vier dagen er niet in zit. Dus dan hang ik wel de mooiweerloper uit. Iedereen is sowieso wel blij.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:32 schreef Tele6 het volgende:
@:Nober voel je je dan niet een soort oplichter, als ze je allemaal high fiven voor je prachtige prestatie en je bent eigenlijk nog geen 15 km onderweg? Oprechte vraag
Ik had nu al een beetje een "ik word als een soort beroemdheid ingehaald en het enige wat ik heb gedaan is 200 km lang stinken" gevoel
Gefeli Prish ..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
Pijn is fijn in deze Wat goed !!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
Bravo!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |