quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:12 schreef Tele6 het volgende:
Verder, manmanman wat een dag.![]()
![]()
![]()
De eerste 10 km verliep best heel soepel. We waren vlot gestart en voelden ons eigenlijk best heel goed. Het lijkt er echt op alsof je lichaam zich al aanpast.
M'n broertje had z'n horloge zo gezet dat hij elke 5 km piepte, en dan aten we wat. Dit om mijn hongerklop van gisteren te voorkomen. Het werkte. Broertje merkte op dat het zijn humeur ook goeddeed. Dit merk ik nooit want die jongen heeft het meest relaxte humeur ooit, maar kennelijk kon het toch nog beter.
Na 15 km de eerste pauze, in de landerijen tussen Overasselt en Grave. Mijn linkerheup begon een beetje stijf te worden dus wat gestretcht. Voelde goed.
Na 20 km waren we in Grave en zagen we een ijssalon. Broertje: "ben je toe aan ijs?" Ik: "neeeee, ik wil alleen maar naar de wc" Broertje: "laten we allebei doen" dus naar de wc gegaan bij de ijssalon en toen ijsje gehaald. Bleek ijs van Cleverslekker!!!
![]()
Toen met ijsje weer op gang komen en het schoot in m'n heup![]()
heel rare pijnscheuten als een soort stroomstoten. Als ik oplette dat ik netjes liep ging het nog wel. Hup doorgewandeld, collega die aan de route stond dag gezegd.
Na 30 km pauze in Beers. Broertje vroeg me hoe het ging, ik barstte in tranen uit![]()
Ibuprofen erin gegooid voor die heup. Bleek redelijk te werken gelukkig! Ik kon weer "normaal" wandelen, alleen naar beneden wandelen ging totaal niet dus naar de pontonbrug in Cuijk moest ik zijwaarts(superindrukwekkend die pontonbrug! en zoveel mensen op de kades!)
Dankzij die ibu kon ik ook @:MadMaster nog gewoon weer heel blij begroetensuperleuk dat hij er stond!
Na 40 km pauze net voor Malden. Weer ibuprofen erin. Maar dit keer kwam de ibu niet echt aan en ik heb de laatste 10 km gestrompeld met tranen die érg hoog zaten. Wel geprobeerd te lachen en te genieten van het publiek, en het was ook wel echt mooi, maar toen we m'n clubgenootjes van de survival tegenkwamen en ze me vroegen hoe het ging, ben ik meteen weer in tranen uitgebarstendus eventjes uitgehuild en daarna met m'n gladiool doorgehobbeld naar de finish.
Gek genoeg ging dat gehobbel nog steeds met ruim 5 km/u dus we waren op hetzelfde tempo weer over de finish. Scheelde enorm in de drukte, het was wel druk met andere wandelaars maar niet benauwend.
Er liepen 2 meneren van halverwege de 70 in korte witte tutu's en hempjes, ze hebben de hele Via Gladiola pirouetjes gedraaid![]()
![]()
Naar huis fietsen was wel oké met m'n heup en een beetje rondrommelen in huis gaat ook wel. Maar ik ga niet naar de Zwarte Cross morgen, dat is echt niet verstandig. Ben nog aan het overleggen hoe dat opgelost moet worden qua vrijwilligerswerk... ik baal er wel van dat ik ze in de steek moet laten... ik had beter moeten weten en me niet inschrijven voor de ZC.
Deed je voor spek en bonen mee?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:17 schreef Nober het volgende:
Wat een hoop mensen, muziek, schalen met allerlei versnaperingen. High fiven met de kids.
Het is een soort carnavalsoptocht. Eindelijk wat belevenis in die dorpjes ook.
Ik weet nu wel dat ik vier dagen niet vol zou houden. Maar de 15km tocht van Cuijk naar Nijmegen was de moeite helemaal waard.
Deels. Ik weet dat 200km in vier dagen er niet in zit. Dus dan hang ik wel de mooiweerloper uit. Iedereen is sowieso wel blij.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:32 schreef Tele6 het volgende:
@:Nober voel je je dan niet een soort oplichter, als ze je allemaal high fiven voor je prachtige prestatie en je bent eigenlijk nog geen 15 km onderweg? Oprechte vraag
Ik had nu al een beetje een "ik word als een soort beroemdheid ingehaald en het enige wat ik heb gedaan is 200 km lang stinken" gevoel
Gefeli Prish ..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
Pijn is fijn in deze Wat goed !!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
Bravo!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:40 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gefinished![]()
Nu in de auto naar huis.
Pijn!
Ah, dat was jij dus. Vanwege alle herrie had ik je naam niet meegekregen. Leuk dat je mij herkendequote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:37 schreef MorganLeFay het volgende:
Oh ja het was leuk om Fok!kers te volgen in de app! Ik ken jullie verder natuurlijk niet en weet niet of ik iemand ben tegengekomen (afgaande op de foto's heb ik iig @:qltel niet gezien) op de route of bij de RET-posten![]()
Wel @:Rewimo gezien bij Cuijk!
Ik moest ook een kut-eind omlopen en eerst nog via een overvolle brug waar een lange rij voor stond. En wat ik altijd heb, als het klaar is, dan is het ook over voor me.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:51 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik ben ook gefinisht! Best vroeg dit jaar i.t.t. vorig jaar. Heb meteen geleerd dat dat niet gunstig is als je op de fiets via het Keizer Karelplein weg moet. Rot eind omgefietst. Als ik nog even ga oefenen met zwemmen, kan ik ook meedoen aan de triatlon
Heeft je moeder 'm uitgelopen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:44 schreef qltel het volgende:
Bedankt allemaal. En ja, het is een geweldige ervaring. Zelfs als je het al 3x hebt meegemaakt.
Moeder en vriendin hebben de tocht uitgelopenquote:
Geweldig!!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moeder en vriendin hebben de tocht uitgelopen89 en 75 jaar
Vriendin wil volgend jaar eigenlijk wel de 40 lopen omdat ze de pontonbrug nu heeft gemist
Ja Nober hoort er dus niet tussenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:39 schreef Jippie het volgende:
Gefeliciteerd helden!![]()
![]()
Het laatste verslag van @:qltel staat op de FP
De laatste dag 4Daagse Nijmegen 2023, over de Via Gladiola!
Naast onze razende reporter qltel hebben nog veel meer FOK!'ers de tocht de tochten uitgelopen, een hele dikke felicitatie voor qltel, Nober, Bzzzzp, gers, Janneke141, Tele6, Aquila360, Snodesnuiter, Prisha , MorganLeFay en alle andere sportieve helden wiens namen ik heb gemist.
Mocht ik nog namen over het hoofd hebben gezien, geef me dan een seintje dan plaats ik ze er nog bij.
[ afbeelding ]
Mee eens, die moet er echt tussenuit.quote:
Aquila360 was toch toeschouwer? Gezien zijn berichtje op de FP.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:39 schreef Jippie het volgende:
Gefeliciteerd helden!![]()
![]()
Het laatste verslag van @:qltel staat op de FP
De laatste dag 4Daagse Nijmegen 2023, over de Via Gladiola!
Naast onze razende reporter qltel hebben nog veel meer FOK!'ers de tocht de tochten uitgelopen, een hele dikke felicitatie voor qltel, Nober, Bzzzzp, gers, Janneke141, Tele6, Aquila360, Snodesnuiter, Prisha , MorganLeFay en alle andere sportieve helden wiens namen ik heb gemist.
Mocht ik nog namen over het hoofd hebben gezien, geef me dan een seintje dan plaats ik ze er nog bij.
[ afbeelding ]
Is dit het verhaal van je moeder?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moeder en vriendin hebben de tocht uitgelopen89 en 75 jaar
Vriendin wil volgend jaar eigenlijk wel de 40 lopen omdat ze de pontonbrug nu heeft gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |