De Straat Met De Hele Lange Naam. Dat is ooit ontstaan bij één studentenhuis, en langzamerhand is die hele straat mee gaan doen. Heel vet altijd.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:30 schreef Prisha het volgende:
Die witte straat, holy shit dat was gaaf.
Je staat al op 75%quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:30 schreef Prisha het volgende:
Binnen! Om 16:00. Met dikke pijnlijke enkel. Nog even bij de 1e medische post op 13 km geweest maar wachten zou zo lang duren. Dus maar doorgelopen. Het was afzien maar wel gehaald.
Hopen dat die enkel morgen minder pijn doet, heb er nu ijs op.
Ik heb @:qltel gespot. Hij was lekker poffertjes aan het eten
![]()
En mijn favoriet elke dag: Disco Boy !
Dat moet je zelf regelenquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:05 schreef yvonne het volgende:
Nieuwsgierig :kan iedere wandelaar gemasseerd worden na afloop, of moet je dat van te voren geregeld hebben?
Heb je nog een opvallend detail waaraan we je kunnen herkennen, geen idee, een paars shirt of een een bloem in je haren?quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga morgen kijken in Cuijk, aan de overkant van de pontonbrug. Dus als jullie daar iemand spotten in een witte scootmobiel, dan is de kans groot dat ik het ben
Of deze gekkie met z'n moederquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bedoel je deze malloot?
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat er hele rijen met scootmobielen staanquote:Op donderdag 20 juli 2023 21:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Heb je nog een opvallend detail waaraan we je kunnen herkennen, geen idee, een paars shirt of een een bloem in je haren?
Goed bezig.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:30 schreef Prisha het volgende:
Binnen! Om 16:00. Met dikke pijnlijke enkel. Nog even bij de 1e medische post op 13 km geweest maar wachten zou zo lang duren. Dus maar doorgelopen. Het was afzien maar wel gehaald.
Hopen dat die enkel morgen minder pijn doet, heb er nu ijs op.
Ik heb @:qltel gespot. Hij was lekker poffertjes aan het eten
![]()
En mijn favoriet elke dag: Disco Boy !
Neem koud bier mee!quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga morgen kijken in Cuijk, aan de overkant van de pontonbrug. Dus als jullie daar iemand spotten in een witte scootmobiel, dan is de kans groot dat ik het ben
Nieuwe schoenen van een al ouder type, misschien is het niet meer effectief.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:44 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Dag 3: weer blaren
Ik snap er geen hol van
Vorig jaar helemaal niets, niet tijdens de training, niet tijdens de 3 daagse
Dit jaar niets tijdens de training (nieuwe set schoenen, zelfde merk, zelfde type als vorig jaar)
En nu elke dag blaren
Eerste dag de ene voet
Dag 2 de andere voet en teen
Dag 3 zelfde voet als dag 2 en zelfde teen, blaar onder de geprikte blaar, ondanks de vettige watten
Geen vierdaagseloperquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:58 schreef Tele6 het volgende:
Lopen hier meer mensen op Salomon schoenen? Ik heb de "XA Pro 3D" en het valt me op dat na amper 400 km lopen al enorm veel profiel onder de zolen uit gesleten is. Ik ben van mijn hardloopschoenen gewend dat ze toch wel een km of 1000 meegaan tot het profiel echt op is. Misschien is dat bij wandelen anders. Herkent iemand dit van Salomon schoenen?
(Ik slof echt niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik ga naar je proberen te zwaaien..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 01:40 schreef Anne het volgende:
Veel plezier allemaal!!![]()
Ik ga vandaag rustig vanaf ons balkon toekijken hoe jullie de laatste kilometers pakken op de Rijksweg richting de St Anna.
Onze baby van een week oud vond de prikkels van vandaag al wel genoeg namelijk, haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |