Wahhhh echt een heel stuk achter jequote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:01 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Ik heb een perskaart aangevraagd. Dus je hebt achter mij gelopen.. morgen loop ik in het roze maar wel met perskaart.
Arghhhh frustrerendquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:43 schreef Bzzzzp het volgende:
En dan wil je op de camping douchen en staan er Engelse en Duitse polsband loze moeders hun kinderen te douchen dus sta je in een rij…. Doe dat even in de ochtend ofzo ….
Spannend maar het gaat gewoon lukken! Iedereen welterusten en succes!!!😃😃😃 o, en vooral plezier!!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:16 schreef Prisha het volgende:
Wij gaan weer slapen zo. Morgen wordt spannend. We hebben de late start om 5:45. Ik ben echter niet zo snel ( werd onderweg door alles en iedereen ingehaald) dus zoveel speling heb ik niet. Ik hoop dat ik het ga redden voor 17:00 binnen te zijn.
Success iedereen morgen!
Prima wat mij betreftquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:50 schreef Jippie het volgende:
Allemaal veel succes!Jullie zijn toppers!
Het fotoverslag en de bijbehorende tekst van de eerste dag door @:Qltel zijn op de FP geplaatst.
Eerste dag; 4Daagse Nijmegen van start!
Als jullie het leuk vinden ( ik vind dat namelijk wel leuk om te doen) zou ik graag een overzichtje met usernames van de meelopende Fokkers bij de artikelen van Qltel willen plaatsen.
Vind het zo'n prestatie van jullie om mee te doen en als ik zo de foto's van Qltel zie is het weer een groot feest!
Ja kak, dag tv heet het, hoe moet ik dat terugzoeken joh.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zou je het even terug kunnen zoeken op GLD.NL en de tijd er bij plakken?
Ik heb gisteren 3 uur over 5 km gedaan in de bergen...quote:
De 50km snelwandelen (quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:06 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik snap ook niet zo goed hoe je 9 km per uur kan lopen zonder te rennen…
Wel achter de pace-car blijven he!quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:05 schreef Tengano het volgende:
Vandaag dus roze homodag, dus denk allemaal een beetje aan een gepast outfit![]()
Wat mij trouwens opvalt is dat er tegenwoordig net als in Duitsland nu allerlei mensen zijn die met grote vuilniszakken rondlopen en allemaal van die statiegeldflesjes lopen te rapen; waarvan er echt talloze!!! liggen. Je kunt er dus zeker een flink centje (tientallen euro's) mee bij verdienen.
Irritant is wel dat ze dus alle grote afvalzakken waar al het afval, en dus ook deze flesjes in gemikt worden gewoon openscheuren om ze leeg te klauwen en te doorzoeken en het opruimeffect van zo'n afvalzak voor een flink deel verdwijnt![]()
Dat vind ik dan weer wel een ongewenst verschijnsel![]()
Homodag? Valt dat niet onder politieke uitingen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:05 schreef Tengano het volgende:
Vandaag dus roze homodag, dus denk allemaal een beetje aan een gepast outfit![]()
Wat mij trouwens opvalt is dat er tegenwoordig net als in Duitsland nu allerlei mensen zijn die met grote vuilniszakken rondlopen en allemaal van die statiegeldflesjes lopen te rapen; waarvan er echt talloze!!! liggen. Je kunt er dus zeker een flink centje (tientallen euro's) mee bij verdienen.
Irritant is wel dat ze dus alle grote afvalzakken waar al het afval, en dus ook deze flesjes in gemikt worden gewoon openscheuren om ze leeg te klauwen en te doorzoeken en het opruimeffect van zo'n afvalzak voor een flink deel verdwijnt![]()
Dat vind ik dan weer wel een ongewenst verschijnsel![]()
Blijkbaar niet hè, want het wordt breed en algemeen omarmd door de organisatie. Ik heb trouwens buiten jullie twee ook nog nooit iemand het een homodag horen noemen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Homodag? Valt dat niet onder politieke uitingen?
Jij liep de 50 toch? Die was vandaag bijna 4 km korter dan gisteren. Dat scheelt zo drie kwartier.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:36 schreef Tele6 het volgende:
Ik was 13:45 al binnen, we hebben onszelf verbaasd door vandaag sneller te zijn dan gisteren
Jup, hij was een heel stuk korter, maar we hebben ook maar 45 min pauze genomen en gisteren een uur. Dus zo bij elkaar scheelt het een hoopquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij liep de 50 toch? Die was vandaag bijna 4 km korter dan gisteren. Dat scheelt zo drie kwartier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |