Dat was inderdaad mooi om te zien. En weet je wat, als je volgend jaar weer meedoet, staan ze er waarschijnlijk weer.. Want vorig jaar stonden ze er ook.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:42 schreef Tele6 het volgende:
Verder vond ik een highlight ook wel dat de mensen van de Dar langs de weg stonden te trommelen, inclusief een man die heel enthousiast op een kliko aan het trommelen was![]()
Was het vandaag dat we een saai stuk industrieterrein zouden doen? Ik vond het er namelijk helemaal niet saai
Ja, mooi he! En dat wordt alleen nog maar erger.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:07 schreef Prisha het volgende:
Jeetje dat laatste kilometer, die enorme massa mensen achter die hekken, wat ongelofelijk was dat.
Ik werd helemaal geėmotioneerd van.
Zo mooi!
Volgens dat boekje zou 9,8% uitvallen, dat is best veel ook! Heb niet gerekend of het klopt met de uitvallers van nuquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
1788 uitvallers vandaag. Volgens mij is dat best veel. Zeker met de prima weersomstandigheden in het achterhoofd.
Bijzonder hč!quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:07 schreef Prisha het volgende:
Jeetje dat laatste kilometer, die enorme massa mensen achter die hekken, wat ongelofelijk was dat.
Ik werd helemaal geėmotioneerd van.
Zo mooi!
Tv staat aan op omroep gelderland, om 12u44 aangezet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 04:22 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen, veel succes allemaal. Ik loop weer in blauw FOK!shirt rond..
Van NOS:quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:24 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/nijmege(...)r-meelopen~ae9c91c5/
Uiteindelijk mocht mevrouw gelukkig wel weer gewoon meelopen
Ze besloten een kaartje te kopen ja? Lijkt me gvd wel de bedoeling.quote:Op het station van Boxmeer konden de twee al in de trein stappen, maar ze besloten om eerst een kaartje op het perron te kopen. Zij en haar wandelvriendin misten hierdoor de trein en arriveerden uiteindelijk bijna een half uur te laat aan de start. "We hadden gewoon zwart moeten rijden", vertelt Troost aan Omroep Brabant.
Ik zie haar ieder jaar in Portugal, altijd bezig, altijd wandelen. Geweldigquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:24 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/nijmege(...)r-meelopen~ae9c91c5/
Uiteindelijk mocht mevrouw gelukkig wel weer gewoon meelopen
Je moet dit omarmen anders ben je een foob en extreemrechts.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:32 schreef Tengano het volgende:
16:50 voegt een georganiseerde grote groep Pride aanhangers in, met regenboogoutfit, spanvlaggen en lachende enthousiaste gezichten. En deze grote groep met electrische rolstoelwagens aan toe komt met groot gejuich tot stilstand in de van Broekhuysenstraat. Vlak voor de finish dus.
Het is daar nogal smal dus de doorgang voor de laatste wandelaars die naar de finish strompelden werd daardoor geblokkeerd omdat de Pride aanhangers nogal met zichzelf bezig waren. Er kon dus praktisch niemand meer langs van de laatste wandelaars. Toeschouwers zwaar teleurgesteld en verontwaardigd.
Leuke regenboogactie weer; ze hadden niet eens in de gaten wat ze veroorzaakten omdat ze zo met hun eigen shine bezig waren. En let wel, deze mensen liepen dus niet de vierdaagse zelf he. Dit was gewoon een 'leuke' georganiseerde actie van LHBT mensen, en mensen (freaks) die je normaal gesproken nooit op straat ziet lopen (met politiebegeleiding en al) omdat het roze woensdag was.
Ach, als dat clubje weer even de shine wil pakken, zal ik daar niet wakker van liggen. Maar kom dan na 17:00 achter de veegwagen aan met deze optocht.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:13 schreef Nober het volgende:
Je moet dit omarmen anders ben je een foob en extreemrechts.
Politieke uiting zijn verder wel verboden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |