SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik zat klaar om te kapen, maar ik had niet verwacht dat er gekaapt ging worden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja kinderachtig wel...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat klaar om te kapen, maar ik had niet verwacht dat er gekaapt ging worden.
Verander tt dan![]()
Kies maar wat uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja kinderachtig wel...
Verander tt dan100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik wil het meeste zelf gaan doen, maar ken gelukkig wel wat mensen die in de bouw werken die uit kunnen komen helpen op 'zaterdag' voor een schappelijk prijsje.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dus beperkt in tijd, das ook lastig als je zelf veel wil doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan ook weer net zoals in de goede oude tijd het topic verwijderen zodat iemand anders het nieuwe deel alsnog kan openen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Paul in een aandachtshoer!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Kan ook weer net zoals in de goede oude tijd het topic verwijderen zodat iemand anders het nieuwe deel alsnog kan openen![]()
![]()
hoezo mod jij in ONZ?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:27 schreef Nattekat het volgende:
murp claimt de credits voor mijn creatieve TT![]()
![]()
Geef hem een ban dan, dit kan echt nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:27 schreef Nattekat het volgende:
murp claimt de credits voor mijn creatieve TT![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
tettenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geef hem een ban dan, dit kan echt niet![]()
![]()
![]()
Ik heb het geprobeerd, gaat nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geef hem een ban dan, dit kan echt niet![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wel op mannenborsten?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is zeker een prachtige meid, maar val niet op vrouwenborsten.![]()
![]()
Presentquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Yep, graag met wat borsthaar
[ afbeelding ]
Deze is te glad~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is te glad
Kijk, die heeft er hard voor geoefend!![]()
How can I make this about me ....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat maakt de TT nu uit, ik zie dat amper![]()
Jij bent een van de weinigen die er geen last van heeft of aanstoot aan neemt.![]()
![]()
Vanessa is er niks bijquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is te glad![]()
![]()
![]()
Maar toch iedere keer terugveranderen als ik hem aanpasquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
How can I make this about me ....![]()
Jij bent een van de weinigen die er geen last van heeft of aanstoot aan neemt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik vind het gewoon niet kunnen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die er geen last van heeft of aanstoot aan neemt.~FEYENOORD~
Leef en laat levenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die er geen last van heeft of aanstoot aan neemt.![]()
![]()
Niet eens, ik weet dat ik dat niet ben.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
R-woud93 de beste als TT kan je vast waarderen.
We worden allemaal ouder natte kater.~FEYENOORD~
De[quote]Op vrijdag 14 juli 2023 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben overruled
[/quote
Ze ook goed![]()
Ja wat het was de 1e keer de TT van Aloa en de 2e keer mijn TT, wat valt er dan te veranderen?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar toch iedere keer terugveranderen als ik hem aanpas![]()
godverdoriequote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is te glad![]()
![]()
Mooi dat ik deze act live heb kunnen zien, het gaat nergens over maar prima vermaak.quote:~FEYENOORD~
Altijd leuke showsquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mooi dat ik deze act live heb kunnen zien, het gaat nergens over maar prima vermaak.![]()
Afgelopen vrijdag geweest, was leuk ja.quote:
~FEYENOORD~
Was eerder dit jaar al geweestquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag geweest, was leuk ja.
hier in NL maar overgeslagen![]()
Was vader vind het vreselijk dus is een weekend weg gegaan, toen heb ik daar maar geslapen, kon het dus op de fiets doenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:56 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Was eerder dit jaar al geweest
hier in NL maar overgeslagen
~FEYENOORD~
Das wel fijn jaquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was vader vind het vreselijk dus is een weekend weg gegaan, toen heb ik daar maar geslapen, kon het dus op de fiets doen
Einden terug rijden is altijd kut![]()
Dan zou ik het ook niet doen, dat heb ik er niet voor over.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:57 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Das wel fijn ja
Einden terug rijden is altijd kut
Ga sowieso nooit vaak echt uit, veel te druk allemaal.~FEYENOORD~
Net hele nuttige video gezien over een ochtendroutine om de focus op het werk te verbeteren. Eens proberen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Oh, opstaan om 6:30 en pas ontbijten om 11:00, laat maar![]()
laat ontbijten
![]()
![]()
zie je nou dat dat goed is![]()
![]()
Bij hoge uitzondering mag ik van @devzero een foto van hem zonder shirt posten met een net geschoren borstquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is te glad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb vandaag niet eens ontbeten, alleen koffie gezopenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
laat ontbijten
![]()
![]()
zie je nou dat dat goed is![]()
Pas om 13:00 2 broodjes naar binnen gewerkt![]()
6:30 opstaan en voor 12:00 ontbijten ga je allebei niet doenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
laat ontbijten
![]()
![]()
zie je nou dat dat goed is
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet eens ontbeten, alleen koffie gezopen![]()
Pas om 13:00 2 broodjes naar binnen gewerkt![]()
![]()
![]()
ontbijt is overrated![]()
![]()
![]()
koffie is een goed ontbijt![]()
![]()
mean youquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6:30 opstaan en voor 12:00 ontbijten ga je allebei niet doen![]()
![]()
![]()
Coffee and sex is the breakfast of champions!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
koffie is een goed ontbijtOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik haal lunch echt met geen mogelijkheid zonder ontbijt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
koffie is een goed ontbijt
* Nattekat bedenkt zich nu dat ie vergeten is een kwarkje te eten afgelopen uur100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ahh was muis je ontbijtjequote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Coffee and sex is the breakfast of champions!Nou.. ik kan me herinneren.. dat een zekere nattekatquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haal lunch echt met geen mogelijkheid zonder ontbijt.
* Nattekat bedenkt zich nu dat ie vergeten is een kwarkje te eten afgelopen uurook ooit niet aan ontbijten deed
![]()
Wat eet jij iedere avond nog een kwarkje op een vast tijdstip![]()
eiwitjes zeker?![]()
Daar kan ik geen uitspraken over doenquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:22 schreef Monique___ het volgende:
Wat eet jij iedere avond nog een kwarkje op een vast tijdstip
eiwitjes zeker?
Het vaste tijdstip is "ik moet echt kappen met kwark zo kort op het slapen eten"100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij hoge uitzondering mag ik van @:devzero een foto van hem zonder shirt posten met een net geschoren borst![]()
lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het vaste tijdstip is "ik moet echt kappen met kwark zo kort op het slapen eten"je denkt eraan bij het naar bed gaan.. waarom zou je het nu dan nog pakken? je gaat toch zo slapen?
![]()
En dit is nog als hij dik staat. Je zou hem moeten zien als hij wedstrijd fit isquote:![]()
![]()
Jaaa marley is mijn harig kindquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:31 schreef maily het volgende:
@:Monique___ Marley is de hont van @:Moonlight![]()
@Monique___ maar je mag mijn dochtertje altijd feliciteren hoor, knuffels houd ze ook van. Kusjes wat minder. maar wat blij wat blij![]()
![]()
Roept @devzeroquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit is nog als hij dik staat. Je zou hem moeten zien als hij wedstrijd fit is![]()
Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaaa marley is mijn harig kind![]()
@:Monique___ maar je mag mijn dochtertje altijd feliciteren hoor, knuffels houd ze ook van. Kusjes wat minder. maar wat blij wat blij![]()
![]()
Ohhh dan een dikke knuffel voor je dochter![]()
moest er wel mee lachen toen maily het me zei![]()
![]()
Heb ik de afgelopen 2 dagen al gedaanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:25 schreef Monique___ het volgende:
je denkt eraan bij het naar bed gaan.. waarom zou je het nu dan nog pakken? je gaat toch zo slapen?
Werd vanochtend met honger wakker
Maar nu heb ik krachttraining gedaan, kan het niet overslaan.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
heb je van die kwark met extra eiwitten in?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik de afgelopen 2 dagen al gedaan
Werd vanochtend met honger wakker![]()
Eet jij wel genoeg s avonds dan??
Maar nu heb ik krachttraining gedaan, kan het niet overslaan.![]()
Gewoon huismerk AH magere kwark. Hoogste aantal eiwitten per 100g van alles dat ze hebben.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb je van die kwark met extra eiwitten in?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heeft geen zin, die staat nu ijzer te pompen in de sportschool.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat je iets harder moet roepen..Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Klinkt ingewikkeld.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft geen zin, die staat nu ijzer te pompen in de sportschool.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haal lunch echt met geen mogelijkheid zonder ontbijt.
* Nattekat bedenkt zich nu dat ie vergeten is een kwakje te eten afgelopen uur
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij heeft zijn avond kwakje nodigquote:
Hahha ja liefste hont everquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ohhh dan een dikke knuffel voor je dochter![]()
moest er wel mee lachen toen maily het me zei![]()
![]()
Ow dan ga ik eens kijken hiero.. Heb nu de Optiemel citroen.....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon huismerk AH magere kwark. Hoogste aantal eiwitten per 100g van alles dat ze hebben.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft geen zin, die staat nu ijzer te pompen in de sportschool.![]()
ah hij doet aan ijzerpompen
![]()
![]()
Vandaar dat hij zo gespierd is![]()
Zegt ie dan weer niet erbij he.. denk je dat het natuurlijk is allemaal![]()
![]()
En dan het liefst uit een dikke vettige rookworstquote:![]()
Nee ze dachten mij zoontje van 5quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wisten ze niet dat Marley je hont was![]()
![]()
ik een moeder??dat is impossible toch grey!!
![]()
![]()
Tsja, onze dev is beetje bescheiden natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow dan ga ik eens kijken hiero.. Heb nu de Optiemel citroen.....![]()
![]()
[..]![]()
ah hij doet aan ijzerpompen
![]()
![]()
Vandaar dat hij zo gespierd is![]()
Zegt ie dan weer niet erbij he.. denk je dat het natuurlijk is allemaal
nee dat wisten ZE nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wisten ze niet dat Marley je hont was![]()
![]()
![]()
![]()
Jij wist niet dat onze vochtige poes iedere avond een kwakje neemt voor het slapen gaanquote:![]()
de @hemarookworstquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan het liefst uit een dikke vettige rookworst![]()
![]()
ik weet het ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gekkies !
maily moet dat toch weten !
@Monique___ niet![]()
![]()
Huh ?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet mijn posts wijzigen in je quote
griemel van onze Dev kun je een hoop zeggen..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, onze dev is beetje bescheiden natuurlijk.
bescheiden is niet iets wat meteen in me opkomt als ik aan hem denk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gekkies !
maily moet dat toch weten !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maily die wist het ook!!!!!!
IK wist het niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, jij hebt zijn filmpjes dus ook al doorgestuurd gekregenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
griemel van onze Dev kun je een hoop zeggen..
bescheiden is niet iets wat meteen in me opkomt als ik aan hem denk
Wat kun je zeggen dan van @devzeroquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
griemel van onze Dev kun je een hoop zeggen..
bescheiden is niet iets wat meteen in me opkomt als ik aan hem denkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou ben ik de dupe van hieroquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
GB strikes back
Danoontje powerrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ma1ltje wist het ookquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gekkies !
maily moet dat toch weten !![]()
![]()
In het zwembad ook is nog.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En dat van natte he!!!!! nat kwak kwarkje![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, jij hebt zijn filmpjes dus ook al doorgestuurd gekregen![]()
![]()
![]()
super geile mooie natuur filmpjes..![]()
@devzero met een grote poes?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
super geile mooie natuur filmpjes..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig worden we allemaal een jaartje ouderquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:41 schreef Moonlight het volgende:
Lol ok ik ben facking sloom zie ik al weerbejaarde enzo
Ja ik word zooooeauuuu uit mann!!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig worden we allemaal een jaartje ouderknijn hou jij het nog bij?
![]()
![]()
Dat hij mooi op filmpjes staat vraag maar aan @DerRabbitquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat kun je zeggen dan van @:Devzero![]()
![]()
Das niet zoveel danquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat hij mooi op filmpjes staat vraag maar aan @:derrabbitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben gestopt met het bij te houden bij mijn 30ste verjaardagquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik word zooooeauuuu uit mann!!knijn hou jij het nog bij?
Oh, dan begin ik een jaartje eerder ok.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met het bij te houden bij mijn 30ste verjaardag![]()
Een jonge god in de prime van zijn levenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat hij mooi op filmpjes staat vraag maar aan @:derrabbit
Tijgert @Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou een mooie poesdat wel ja
![]()
maar weet niet of ik dat verklappen mag van hem
Oh ben je toch al 30 zo kom je niet overquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met het bij te houden bij mijn 30ste verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat ik hier mag loslaten erover he![]()
Hij heeft mij nooit verteld dat ik er niks over mocht zeggen..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
fietfieuw dat kun je wel zeggenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een jonge god in de prime van zijn leven![]()
![]()
![]()
![]()
Wat die nog allemaal kan en doet he![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Hij heeft mij nooit verteld dat ik er niks over mocht zeggen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was wel een legendarisch weekend met onze huispanter en devje in het tuinhuisjequote:![]()
Man man man, wat waren dat een legendarische 72 uur![]()
![]()
Is alweer een tijdje geleden dat ze jou flink uitgewoond hadden he!!! pfffquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was wel een legendarisch weekend met onze huispanter en devje in het tuinhuisje![]()
Man man man, wat waren dat een legendarische 72 uur![]()
![]()
gelukkig kun je weer normaal wat eten en naar de wc gaan![]()
Jonge geest dit datquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh ben je toch al 30 zo kom je niet over![]()
![]()
Nou, ik heb toen wel een dikke week moeten bijkomen, maar het was het waardquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden dat ze jou flink uitgewoond hadden he!!! pfff
gelukkig kun je weer normaal wat eten en naar de wc gaan
Maar goed, die ochtendroutine waar ik het net over had, had ook één mooi dingetje wat mij vrijheid geeft: weg blijven van social media tot lunch. Dus ook FOK!. Eindelijk een beetje rust van jullie gespuis
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Iemand die zich schijnbaar identificeert als een konijn heb ik van horen zeggen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
maar dat ga je toch niet doenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, die ochtendroutine waar ik het net over had, had ook één mooi dingetje wat mij vrijheid geeft: weg blijven van social media tot lunch. Dus ook FOK!. Eindelijk een beetje rust van jullie gespuis
weten wij
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet dat je een ouwe lullie bent
Nou ja....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet dat je een ouwe lollie hebt bent![]()
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand die zich schijnbaar identificeert als een konijn heb ik van horen zeggen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ook niet. Ik ken enkel puur bloed adel konijnlijkhedenquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het laatste bezoek in mijn profiel is vrij in te zien. Morgen om 11:00 staat ie nog steeds op een tijd tussen 0:00 en 1:00 straks, mag je checken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar dat ga je toch niet doen
weten wij
![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je weet dat je nu klinkt als Mario hèquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ken enkel puur bloed adel konijnlijkhedenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het laatste bezoek in mijn profiel is vrij in te zien. Morgen om 11:00 staat ie nog steeds op een tijd tussen 0:00 en 1:00 straks, mag je checken.![]()
morgen is het weekend en is alles anders qua routine natte!![]()
![]()
Hoax, mario is van de Oostenrijkse tak. Iedereen weet dat die een beetje gek zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat je nu klinkt als Mario hèOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Uitzondering is als ik echt gigantisch slecht geslapen heb en doodmoe wakker wordt overigens, dan ga ik niet mezelf martelen tot 11:00quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het laatste bezoek in mijn profiel is vrij in te zien. Morgen om 11:00 staat ie nog steeds op een tijd tussen 0:00 en 1:00 straks, mag je checken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Sow, moest even wat tekenen in 3D CAD... Maar ben er hoor
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zeg het ze.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:52 schreef devzero het volgende:
Wat een zielig gejank zeg. Zielig geroddel als ik er niet ben @:monique___ en @:derrabbit100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja sorry, ik dacht dat je zei dat ik zulke dingen wel mocht delen hierquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:52 schreef devzero het volgende:
Wat een zielig gejank zeg. Zielig geroddel als ik er niet ben @:monique___ en @:derrabbit![]()
Ja, dan moet ik eindelijk eens wat doen in plaats van de hele dag op FOK! zitten of filmpjes van 5 uur lang kijken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
morgen is het weekend en is alles anders qua routine natte!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik was het nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:52 schreef devzero het volgende:
Wat een zielig gejank zeg. Zielig geroddel als ik er niet ben @:monique___ en @:derrabbit
Op de persoon gespeeld???quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Er wordt wel veel op de persoon gespeeld hiero.....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was dit een opmerking of een klacht?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Oh jezus, het is buiten nog steeds warm.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja een warme nacht tegemoet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Oh jezus, het is buiten nog steeds warm.![]()
Aandraaiplug van de kraan stuk gegaanEn hoewel ik de kraan bij de Praxis gekocht heb, hebben ze natuurlijk geen reserve onderdelen
![]()
![]()
Dusja... Speciaalzaak? Zelf draaienOf even experimenteren met Solidworks en de 3D-printer?
Een opmerking. Ik had een muur van kou verwacht, in plaats daarvan was het bijna net zo warm als binnen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was dit een opmerking of een klacht?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
uiteraard dat laatstequote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Aandraaiplug van de kraan stuk gegaanEn hoewel ik de kraan bij de Praxis gekocht heb, hebben ze natuurlijk geen reserve onderdelen
![]()
![]()
Dusja... Speciaalzaak? Zelf draaienOf even experimenteren met Solidworks en de 3D-printer?
Trust nobody![]()
Oh dat is balen Mo!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:52 schreef Moonlight het volgende:
Fucking feestje hier in die tokkie buurt![]()
Ik kan niks meer normaal lezen vandaagquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is nie goed nieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
viezbril op?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan niks meer normaal lezen vandaag
Is nie goed nie![]()
![]()
Heeft praxis die niet in het assortiment zittenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Hornbach misschien proberen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan ook morgenochtend gewoon op een terrasje gaan zitten om afleiding door dit forum te voorkomen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Trouwens grote tussenring met moertje geen optie om het op zijn plaats te houden?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik weet niet of jij dat kanquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:00 schreef Nattekat het volgende:
Kan ook morgenochtend gewoon op een terrasje gaan zitten om afleiding door dit forum te voorkomenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moest er wel even een Indiër op naslaan hoe ik dat in hemelsnaam moest doen in SolidworksMaar het lijkt gelukt te zijn. Nu nog printen!
De originele draadplug paste eigenlijk niet goed, deze kwam tegen de leiding van de overloop aan, dus ik dacht de draadplug smaller te maken. Maar aandraaien is dan moeilijk. Dus kun je het oppervlak kartelen. Ik wist alleen niet hoe dat moet in Solidworks of welk tekenprogramma dan ook. Daar kwam de bekende Indiër op YT goed van pas. Valt nog best tegen![]()
Sorry voor de lange post. Ik zal zo een aardappel koken![]()
Onderdelen voor kranen? Tegenwoordig is alles gebaseerd op verkopen. Dus speciaalartikelen kun je vergeten! Ga maar naar een speciaalzaakquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft praxis die niet in het assortiment zitten![]()
Hornbach misschien proberen?
Moertje? Dit is G1/2 14Gangen. Dat hebben ze niet bij de praxis of gammaquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Trouwens grote tussenring met moertje geen optie om het op zijn plaats te houden?
Kranen zijn vaak wel onderdelen voor te kopenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Onderdelen voor kranen? Tegenwoordig is alles gebaseerd op verkopen. Dus speciaalartikelen kun je vergeten! Ga maar naar een speciaalzaakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bij de speciaalzaak of ergens op internet inderdaad. Maar Praxis verkoopt die kranen. Waarom hebben ze niet wat reserve onderdelen te koop? Maargoe, is ook wel een leuke uitdaging om zelf te maken toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kranen zijn vaak wel onderdelen voor te kopen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja oké dat is een rare maat voor de meeste groothandels.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Moertje? Dit is G1/2 14Gangen. Dat hebben ze niet bij de praxis of gammaVoor de meeste keuken en sanitair onderdelen vraag ik het meestal na bij mensen die ik ken die in de bouw werken. Die weten vaak waar je zulke shit (goedkoop en goed) kunt krijgen of kan regelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Onderdelen voor kranen? Tegenwoordig is alles gebaseerd op verkopen. Dus speciaalartikelen kun je vergeten! Ga maar naar een speciaalzaakOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
48 minuten printen. Ben benieuwd. Nog nooit schroefdraad geprint![]()
Ik kan het zelf ook maken op de draaibank, maar wil even kijken of dit ook werktquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké dat is een rare maat voor de meeste groothandels.
[..]
Voor de meeste keuken en sanitair onderdelen vraag ik het meestal na bij mensen die ik ken die in de bouw werken. Die weten vaak waar je zulke shit (goedkoop en goed) kunt krijgen of kan regelen.
ik heb geen idee hoe het werkt, maar het ziet er knap uitquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
48 minuten printen. Ben benieuwd. Nog nooit schroefdraad geprint![]()
[ afbeelding ]
Trust nobody![]()
Het is dat ik geen draaibank of 3D printer thuis heb, anders had ik waarschijnlijk dezelfde instelling als jou gehad.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan het zelf ook maken op de draaibank, maar wil even kijken of dit ook werkt
Mijn vader heeft wel een kleine draaibank waar ik vroeger genoeg rare maten bouten en zulks op heb gedraaid voor hem.
Vind het nog altijd jammer dat ik nooit een las apparaat heb gehad waar ik vrije toegang tot had. Dan was ik er nu waarschijnlijk een stuk beter in geweest.
Vast en zeker.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik geen draaibank of 3D printer thuis heb, anders had ik waarschijnlijk dezelfde instelling als jou gehad.
Mijn vader heeft wel een kleine draaibank waar ik vroeger genoeg rare maten bouten en zulks op heb gedraaid voor hem.
Vind het nog altijd jammer dat ik nooit een las apparaat heb gehad waar ik vrije toegang tot had. Dan was ik er nu waarschijnlijk een stuk beter in geweest.![]()
Wat houdt je tegen om het alsnog te leren / doen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik geen draaibank of 3D printer thuis heb, anders had ik waarschijnlijk dezelfde instelling als jou gehad.
Vind het nog altijd jammer dat ik nooit een las apparaat heb gehad waar ik vrije toegang tot had. Dan was ik er nu waarschijnlijk een stuk beter in geweest.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: