SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik zat klaar om te kapen, maar ik had niet verwacht dat er gekaapt ging worden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja kinderachtig wel...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat klaar om te kapen, maar ik had niet verwacht dat er gekaapt ging worden.
Verander tt dan![]()
Kies maar wat uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja kinderachtig wel...
Verander tt dan100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik wil het meeste zelf gaan doen, maar ken gelukkig wel wat mensen die in de bouw werken die uit kunnen komen helpen op 'zaterdag' voor een schappelijk prijsje.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dus beperkt in tijd, das ook lastig als je zelf veel wil doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan ook weer net zoals in de goede oude tijd het topic verwijderen zodat iemand anders het nieuwe deel alsnog kan openen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Paul in een aandachtshoer!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Kan ook weer net zoals in de goede oude tijd het topic verwijderen zodat iemand anders het nieuwe deel alsnog kan openen![]()
![]()
hoezo mod jij in ONZ?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:27 schreef Nattekat het volgende:
murp claimt de credits voor mijn creatieve TT![]()
![]()
Geef hem een ban dan, dit kan echt nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:27 schreef Nattekat het volgende:
murp claimt de credits voor mijn creatieve TT![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
tettenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geef hem een ban dan, dit kan echt niet![]()
![]()
![]()
Ik heb het geprobeerd, gaat nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geef hem een ban dan, dit kan echt niet![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wel op mannenborsten?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is zeker een prachtige meid, maar val niet op vrouwenborsten.![]()
![]()
Presentquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Yep, graag met wat borsthaar
[ afbeelding ]
Deze is te glad~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: