Oh dat is balen Mo!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:52 schreef Moonlight het volgende:
Fucking feestje hier in die tokkie buurt
Ik kan niks meer normaal lezen vandaagquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Aandraaiplug van de kraan stuk gegaanEn hoewel ik de kraan bij de Praxis gekocht heb, hebben ze natuurlijk geen reserve onderdelen
![]()
![]()
Dusja... Speciaalzaak? Zelf draaienOf even experimenteren met Solidworks en de 3D-printer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
viezbril op?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan niks meer normaal lezen vandaag
Is nie goed nie
Heeft praxis die niet in het assortiment zittenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Aandraaiplug van de kraan stuk gegaanEn hoewel ik de kraan bij de Praxis gekocht heb, hebben ze natuurlijk geen reserve onderdelen
![]()
![]()
Dusja... Speciaalzaak? Zelf draaienOf even experimenteren met Solidworks en de 3D-printer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trouwens grote tussenring met moertje geen optie om het op zijn plaats te houden?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of jij dat kanquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:00 schreef Nattekat het volgende:
Kan ook morgenochtend gewoon op een terrasje gaan zitten om afleiding door dit forum te voorkomen
Onderdelen voor kranen? Tegenwoordig is alles gebaseerd op verkopen. Dus speciaalartikelen kun je vergeten! Ga maar naar een speciaalzaakquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft praxis die niet in het assortiment zitten![]()
Hornbach misschien proberen?
Moertje? Dit is G1/2 14Gangen. Dat hebben ze niet bij de praxis of gammaquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Trouwens grote tussenring met moertje geen optie om het op zijn plaats te houden?
Kranen zijn vaak wel onderdelen voor te kopenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Onderdelen voor kranen? Tegenwoordig is alles gebaseerd op verkopen. Dus speciaalartikelen kun je vergeten! Ga maar naar een speciaalzaak
Bij de speciaalzaak of ergens op internet inderdaad. Maar Praxis verkoopt die kranen. Waarom hebben ze niet wat reserve onderdelen te koop? Maargoe, is ook wel een leuke uitdaging om zelf te maken toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kranen zijn vaak wel onderdelen voor te kopen
Ja oké dat is een rare maat voor de meeste groothandels.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Moertje? Dit is G1/2 14Gangen. Dat hebben ze niet bij de praxis of gamma
Voor de meeste keuken en sanitair onderdelen vraag ik het meestal na bij mensen die ik ken die in de bouw werken. Die weten vaak waar je zulke shit (goedkoop en goed) kunt krijgen of kan regelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Onderdelen voor kranen? Tegenwoordig is alles gebaseerd op verkopen. Dus speciaalartikelen kun je vergeten! Ga maar naar een speciaalzaak
Ik kan het zelf ook maken op de draaibank, maar wil even kijken of dit ook werktquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké dat is een rare maat voor de meeste groothandels.
[..]
Voor de meeste keuken en sanitair onderdelen vraag ik het meestal na bij mensen die ik ken die in de bouw werken. Die weten vaak waar je zulke shit (goedkoop en goed) kunt krijgen of kan regelen.
ik heb geen idee hoe het werkt, maar het ziet er knap uitquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
48 minuten printen. Ben benieuwd. Nog nooit schroefdraad geprint![]()
[ afbeelding ]
Het is dat ik geen draaibank of 3D printer thuis heb, anders had ik waarschijnlijk dezelfde instelling als jou gehad.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan het zelf ook maken op de draaibank, maar wil even kijken of dit ook werkt
Vast en zeker.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik geen draaibank of 3D printer thuis heb, anders had ik waarschijnlijk dezelfde instelling als jou gehad.
Mijn vader heeft wel een kleine draaibank waar ik vroeger genoeg rare maten bouten en zulks op heb gedraaid voor hem.
Vind het nog altijd jammer dat ik nooit een las apparaat heb gehad waar ik vrije toegang tot had. Dan was ik er nu waarschijnlijk een stuk beter in geweest.
Wat houdt je tegen om het alsnog te leren / doen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik geen draaibank of 3D printer thuis heb, anders had ik waarschijnlijk dezelfde instelling als jou gehad.
Mijn vader heeft wel een kleine draaibank waar ik vroeger genoeg rare maten bouten en zulks op heb gedraaid voor hem.
Vind het nog altijd jammer dat ik nooit een las apparaat heb gehad waar ik vrije toegang tot had. Dan was ik er nu waarschijnlijk een stuk beter in geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |