quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het laatste bezoek in mijn profiel is vrij in te zien. Morgen om 11:00 staat ie nog steeds op een tijd tussen 0:00 en 1:00 straks, mag je checken.
Hoax, mario is van de Oostenrijkse tak. Iedereen weet dat die een beetje gek zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat je nu klinkt als Mario hè
Uitzondering is als ik echt gigantisch slecht geslapen heb en doodmoe wakker wordt overigens, dan ga ik niet mezelf martelen tot 11:00quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het laatste bezoek in mijn profiel is vrij in te zien. Morgen om 11:00 staat ie nog steeds op een tijd tussen 0:00 en 1:00 straks, mag je checken.
Zeg het ze.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:52 schreef devzero het volgende:
Wat een zielig gejank zeg. Zielig geroddel als ik er niet ben @:monique___ en @:derrabbit
Ja sorry, ik dacht dat je zei dat ik zulke dingen wel mocht delen hierquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:52 schreef devzero het volgende:
Wat een zielig gejank zeg. Zielig geroddel als ik er niet ben @:monique___ en @:derrabbit
Ja, dan moet ik eindelijk eens wat doen in plaats van de hele dag op FOK! zitten of filmpjes van 5 uur lang kijken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
morgen is het weekend en is alles anders qua routine natte!
Ik was het nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:52 schreef devzero het volgende:
Op de persoon gespeeld???quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Er wordt wel veel op de persoon gespeeld hiero.....
Was dit een opmerking of een klacht?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Oh jezus, het is buiten nog steeds warm.
Ja een warme nacht tegemoet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Oh jezus, het is buiten nog steeds warm.
Een opmerking. Ik had een muur van kou verwacht, in plaats daarvan was het bijna net zo warm als binnen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was dit een opmerking of een klacht?
Devvvvvquote:
uiteraard dat laatstequote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Aandraaiplug van de kraan stuk gegaanEn hoewel ik de kraan bij de Praxis gekocht heb, hebben ze natuurlijk geen reserve onderdelen
![]()
![]()
Dusja... Speciaalzaak? Zelf draaienOf even experimenteren met Solidworks en de 3D-printer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |