fietfieuw dat kun je wel zeggenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een jonge god in de prime van zijn leven
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Hij heeft mij nooit verteld dat ik er niks over mocht zeggen..
Dat was wel een legendarisch weekend met onze huispanter en devje in het tuinhuisjequote:
Is alweer een tijdje geleden dat ze jou flink uitgewoond hadden he!!! pfffquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was wel een legendarisch weekend met onze huispanter en devje in het tuinhuisje![]()
Man man man, wat waren dat een legendarische 72 uur![]()
![]()
Jonge geest dit datquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh ben je toch al 30 zo kom je niet over![]()
![]()
Nou, ik heb toen wel een dikke week moeten bijkomen, maar het was het waardquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden dat ze jou flink uitgewoond hadden he!!! pfff
gelukkig kun je weer normaal wat eten en naar de wc gaan
Iemand die zich schijnbaar identificeert als een konijn heb ik van horen zeggen.quote:
maar dat ga je toch niet doenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, die ochtendroutine waar ik het net over had, had ook één mooi dingetje wat mij vrijheid geeft: weg blijven van social media tot lunch. Dus ook FOK!. Eindelijk een beetje rust van jullie gespuis
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet dat je een ouwe lullie bent
Nou ja....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet dat je een ouwe lollie hebt bent
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand die zich schijnbaar identificeert als een konijn heb ik van horen zeggen.
Ik ook niet. Ik ken enkel puur bloed adel konijnlijkhedenquote:
Het laatste bezoek in mijn profiel is vrij in te zien. Morgen om 11:00 staat ie nog steeds op een tijd tussen 0:00 en 1:00 straks, mag je checken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar dat ga je toch niet doen
weten wij
![]()
![]()
Je weet dat je nu klinkt als Mario hèquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ken enkel puur bloed adel konijnlijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |