quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Oh, opstaan om 6:30 en pas ontbijten om 11:00, laat maar
Bij hoge uitzondering mag ik van @devzero een foto van hem zonder shirt posten met een net geschoren borstquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Yep, graag met wat borsthaar
[ afbeelding ]
Deze is te glad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik heb vandaag niet eens ontbeten, alleen koffie gezopenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
laat ontbijten
![]()
![]()
zie je nou dat dat goed is
6:30 opstaan en voor 12:00 ontbijten ga je allebei niet doenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
laat ontbijten
![]()
![]()
zie je nou dat dat goed is
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet eens ontbeten, alleen koffie gezopen![]()
Pas om 13:00 2 broodjes naar binnen gewerkt![]()
mean youquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6:30 opstaan en voor 12:00 ontbijten ga je allebei niet doen
Coffee and sex is the breakfast of champions!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ontbijt is overrated![]()
![]()
![]()
koffie is een goed ontbijt
Ik haal lunch echt met geen mogelijkheid zonder ontbijt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ontbijt is overrated![]()
![]()
![]()
koffie is een goed ontbijt
Ahh was muis je ontbijtjequote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Coffee and sex is the breakfast of champions!
Nou.. ik kan me herinneren.. dat een zekere nattekatquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haal lunch echt met geen mogelijkheid zonder ontbijt.
* Nattekat bedenkt zich nu dat ie vergeten is een kwarkje te eten afgelopen uur
Daar kan ik geen uitspraken over doenquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:22 schreef Monique___ het volgende:
Wat eet jij iedere avond nog een kwarkje op een vast tijdstip
eiwitjes zeker?
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij hoge uitzondering mag ik van @:devzero een foto van hem zonder shirt posten met een net geschoren borst![]()
lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het vaste tijdstip is "ik moet echt kappen met kwark zo kort op het slapen eten"
En dit is nog als hij dik staat. Je zou hem moeten zien als hij wedstrijd fit isquote:
Jaaa marley is mijn harig kindquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:31 schreef maily het volgende:
@:Monique___ Marley is de hont van @:Moonlight
Roept @devzeroquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit is nog als hij dik staat. Je zou hem moeten zien als hij wedstrijd fit is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaaa marley is mijn harig kind![]()
@:Monique___ maar je mag mijn dochtertje altijd feliciteren hoor, knuffels houd ze ook van. Kusjes wat minder. maar wat blij wat blij
Heb ik de afgelopen 2 dagen al gedaanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:25 schreef Monique___ het volgende:
je denkt eraan bij het naar bed gaan.. waarom zou je het nu dan nog pakken? je gaat toch zo slapen?
heb je van die kwark met extra eiwitten in?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik de afgelopen 2 dagen al gedaan
Werd vanochtend met honger wakker![]()
Eet jij wel genoeg s avonds dan??
Maar nu heb ik krachttraining gedaan, kan het niet overslaan.
Gewoon huismerk AH magere kwark. Hoogste aantal eiwitten per 100g van alles dat ze hebben.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb je van die kwark met extra eiwitten in?
Heeft geen zin, die staat nu ijzer te pompen in de sportschool.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat je iets harder moet roepen..
Klinkt ingewikkeld.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft geen zin, die staat nu ijzer te pompen in de sportschool.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haal lunch echt met geen mogelijkheid zonder ontbijt.
* Nattekat bedenkt zich nu dat ie vergeten is een kwakje te eten afgelopen uur
Hij heeft zijn avond kwakje nodigquote:
Hahha ja liefste hont everquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ohhh dan een dikke knuffel voor je dochter![]()
moest er wel mee lachen toen maily het me zei
Ow dan ga ik eens kijken hiero.. Heb nu de Optiemel citroen.....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon huismerk AH magere kwark. Hoogste aantal eiwitten per 100g van alles dat ze hebben.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft geen zin, die staat nu ijzer te pompen in de sportschool.
Wisten ze niet dat Marley je hont wasquote:
En dan het liefst uit een dikke vettige rookworstquote:
Nee ze dachten mij zoontje van 5quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wisten ze niet dat Marley je hont was![]()
Tsja, onze dev is beetje bescheiden natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow dan ga ik eens kijken hiero.. Heb nu de Optiemel citroen.....![]()
![]()
[..]![]()
ah hij doet aan ijzerpompen
![]()
![]()
Vandaar dat hij zo gespierd is![]()
Zegt ie dan weer niet erbij he.. denk je dat het natuurlijk is allemaal
nee dat wisten ZE nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wisten ze niet dat Marley je hont was![]()
Jij wist niet dat onze vochtige poes iedere avond een kwakje neemt voor het slapen gaanquote:
Gekkies !quote:
de @hemarookworstquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan het liefst uit een dikke vettige rookworst![]()
ik weet het ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gekkies !
maily moet dat toch weten !
Huh ?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet mijn posts wijzigen in je quote
GB strikes backquote:
griemel van onze Dev kun je een hoop zeggen..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, onze dev is beetje bescheiden natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gekkies !
maily moet dat toch weten !
Ah, jij hebt zijn filmpjes dus ook al doorgestuurd gekregenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
griemel van onze Dev kun je een hoop zeggen..
bescheiden is niet iets wat meteen in me opkomt als ik aan hem denk
Wat kun je zeggen dan van @devzeroquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
griemel van onze Dev kun je een hoop zeggen..
bescheiden is niet iets wat meteen in me opkomt als ik aan hem denk
nou ben ik de dupe van hieroquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
GB strikes back
Danoontje powerrrrrr![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |