Oh het is een reeks. Nog moeilijk te beantwoorden dan dus, deze vraag.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Omdat hij nog niet automatisch gereekst is.
Dit is één benadering over de haat naar Sigrid Kaag. Lees het AD-artikel voor meer.quote:Volgens Julia Wouters, politicoloog en voormalig rechterhand van Lodewijk Asscher, is de politieke lijn van Kaag één aspect. ,,Dat D66 de veestapel wil halveren, roept irritatie op.”
Maar bovenal is Kaag volgens Wouters niet wat ‘we’ gewend zijn van een vrouwelijk politicus. ,,Kaag roept kortsluiting op in ons hoofd. Ze is ambitieus, wil premier worden, is niet onder de indruk van Mark Rutte. Mensen verwachten van vrouwen in de politiek dat ze ons geruststellen. We willen toch nog een moederfiguur zien. Iemand die aardig gevonden wil worden, zacht, zorgzaam, lief zelfs en de man-vrouwverhouding niet in twijfel trekt.”
Dit soort posts zijn waarom men een hekel aan D66 heeft.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit is één benadering over de haat naar Sigrid Kaag. Lees het AD-artikel voor meer.
Wat is er mis met die post die een link naar een AD artikel geeft?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn waarom men een hekel aan D66 heeft.
Teksten*quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is er mis met die post die een link naar een AD artikel geeft?
Die komt niet van D66 dus waar praat jij in godsnaam over?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik refereerde de tekst in de quote van die post.
Reeksen is nooit automatisch, dat is handwerkquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Omdat hij nog niet automatisch gereekst is.
Ja, foutje, dacht dat die quote van een ander artikel kwam waar een D66'er precies hetzelfde zei.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die komt niet van D66 dus waar praat jij in godsnaam over?
En dan -oh ironie- vrouwen die mannen "mainsplaining" verwijten en daarmee net zo hard aan het seksisme mee doen. Het lijkt nondeju wel een trend..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:43 schreef capricia het volgende:
[..]
En als klap op de vuurpijl de mansplaining inderdaad. Waarin de mannen wel even gaan uitleggen dat het allemaal niet zo erg is, en hoe het dan wel in elkaar zit.
De ironie.
En zo houdt het elkaar allemaal lekker in evenwicht.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:37 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
En dan -oh ironie- vrouwen die mannen "mainsplaining" verwijten en daarmee net zo hard aan het seksisme mee doen. Het lijkt nondeju wel een trend..
Het beweerde in de quote was dat veel mannen willen en het conservatieve beeld hebben van een koesterende vrouw en dat Sigrid Kaag daar niet aan voldoet. Idd niet en idd komt ze elitair over . Twee oorzaken voor die haatorgie.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles aan mevrouw Kaag was niet “ echt “. Mensen prikken daar doorheen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:18 schreef Vliegbaard het volgende:
Iets wat ik serieus niet begrijp wat is het dat het bij haar zo extreme vormen aan nam? Er zijn wel wat andere voorbeelden bijvoorbeeld bij Wilders maar daar gaat het toch al snel over dat de dingen die hij voorstelt of zegt niet door de beugel kunnen. Bij Kaag was het iets anders iets waar ik mijn vinger niet op kan leggen? Had het te maken met haar tongval, haar ietwat elitaire overkomen iets anders? Of is er toch een D'66 standpunt dat ik gemist heb? Of zit er toch iets diepers politiek achter en is het nog Pim gerelateerd (puinhopen van paars ofzo).
niet mijn OP
Laten we voor het gemak even de lelijke en kinderachtige generalisering negeren. Mevrouw Wouters is schijnbaar nog heel nieuw in de politiek want haar domme gelul is met slechts twee woorden te weerleggen: Rita Verdonk. In alle opzichten compleet het tegenovergestelde van wat 'we' volgens mevrouw Wouters willen in een vrouw in de politiek en toch mateloos populair (en totaal niet bang voor Rutte). Kreeg ook veel gezeik over zich heen trouwens, maar dan vanaf de linkerkant.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit is één benadering over de haat naar Sigrid Kaag. Lees het AD-artikel voor meer.
Wat een enorme bullshit dat artikel in het AD. Willen wij een 'moederfiguur' in de politiek? Wat is dat voor ontzettende onzin. Genoeg vrouwen op hoge politieke posten maar ik heb daarbij nooit iets gehad van.. 'so hey, wat tof dat zij een moederfiguur is'quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Inhoudelijk heeft ze voor mij afgedaan toen met die evacuatie uit Afghanistan van mensen die voor Nederland gewerkt hadden als tolk en dergelijke. Zij ging voorheen altijd zó prat op haar kennis en ervaring in de diplomatie, en daar zagen we op het moment suprême niets van terug.![]()
En sowieso hoe ze zich profileerde: als iemand die Nederland wel even kwam verlossen met Het Nieuwe Leiderschap, met dat dansen op de tafel na de vorige verkiezingen, dat "hier scheiden onze wegen", en met die documentaire over haarzelf. Als je zó vol van jezelf bent, dan wekt dat natuurlijk irritatie op. En al helemaal in "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg"-Nederland.Dat was niet anders geweest als ze van het andere geslacht was.
Afstand tot de problemen van de kiezerquote:
Alles aan Rutte is ook niet echt en daar prikken mensen dan blijkbaar niet doorheen? Of interesseert het rechtsen wat minder hoe echt iemand is zolang het hun vermeende belangen maar dient?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:01 schreef thekolere het volgende:
[..]
Alles aan mevrouw Kaag was niet “ echt “. Mensen prikken daar doorheen.
Dit vind ik wel een interessante.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Afstand tot de problemen van de kiezer
Ik doe wat goed is voor Nederland, ja zeg , zak door je kruis gek
Ze praat uit de hoogte , heeft geen feeling met de kiezer , trwouesn die Timmerfrans is geen ahar beter, die wil ook de groene dictator gaan uithangen in Nederland , om het wereld klimaat te redden
ja die zijn knetter gekk, maar je moet van der plas niet onderschatten , ik heb alleer der gemerkt dat als ze op TV of in de kamer in discussie gaat dat ze heel zakelijk en duidelijk uit de hoek kan komen en dat men opeens heel anders tegen haar aan gaat kijkenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een interessante.
Ik ben zelf namelijk helemaal niet zo gecharmeerd van die volksige volksvertegenwoordigers. De Caroline van der Plas/ Geert Wilders (Kopvoddentax) types. Die doen alsof ze de taal van 'het volk' spreken. Ik heb liever iemand die goed op de inhoud is. Dat platte populistische hoeft van mij niet zo. Al zie ik dat veel mensen daar wel voor vallen.
Maar dat maakt echter niet dat ik iemand haat of uit ga schelden, of nog erger.
Laat staan wat Kaag overkwam:
-Erik van Z. (5 maanden cel): 'Bij deze geef ik u de melding dat ik voor vanavond 24.00 uur Sigrid Kaag ga aanvallen en zo ga verwonden dat ze of dood is, of nooit meer haar functie kan uitvoeren’.
-Fakkelman (5 maanden cel).
-21-jarige man uit Doetinchem (50 uur werkstraf): 'Jullie gaan allemaal opgehangen worden op live tv en iedereen zal feesten op jullie dood'.
https://twitter.com/chris(...)wiSvlsGKivmkiaQ&s=19
Hoe kun je iemand nou zo haten, dat je zo extreem wordt? Die mensen zijn ergens vreselijk de dupe van opruiing geworden. En dan al die false claims dat Kaag mee zou werken aan een WEF-elite die kinderbloed drinkt.
Ik vraag me echt af wat dit soort mensen bezielt. Hoe kom je zo?
Bullshit. Die mensen willen dat ze niet echt is. Ze willen dat ze elitair is. Dus herhaal je dat constant. Want dan is ze anders en dan heb je dus het recht haar te haten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:01 schreef thekolere het volgende:
[..]
Alles aan mevrouw Kaag was niet “ echt “. Mensen prikken daar doorheen.
Timmerfrans wil helemaal niet het wereldklimaat redden. Die wil alleen maar de geschiedenisboeken ingaan als De Grote Frans Timmermans. Wat dat brtreft is hij net zo vol van zichzelf als Kaag. Ik herinner me nog beelden waarbij hij emotioneel werd over een documentaire. Ging die documentaire over de slechte staat van klimaat en milieu? Nee. Ging het over arme kindertjes in Afrika? Nee. Het was een docu over Timmermans zelf. Narcistische volgevreten halve zool vind ik het. Maar ja, hij spreekt 400 talen en dat is natuurlijk fantastischquote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Afstand tot de problemen van de kiezer
Ik doe wat goed is voor Nederland, ja zeg , zak door je kruis gek
Ze praat uit de hoogte , heeft geen feeling met de kiezer , trwouesn die Timmerfrans is geen ahar beter, die wil ook de groene dictator gaan uithangen in Nederland , om het wereld klimaat te redden
Wat?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Alles aan Rutte is ook niet echt en daar prikken mensen dan blijkbaar niet doorheen? Of interesseert het rechtsen wat minder hoe echt iemand is zolang het hun vermeende belangen maar dient?
Kortom, onzin.
Of ze is gewoon heel nep (en elitair) en mensen zien dat. Anderen, zoals jij, trappen er in omdat ze aan jouw kant staat.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bullshit. Die mensen willen dat ze niet echt is. Ze willen dat ze elitair is. Dus herhaal je dat constant. Want dan is ze anders en dan heb je dus het recht haar te haten.
Inderdaad. Maar Rutte is geen vrouw, dus kan het alleen liggen aan zijn beleid, natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat?Rutte krijgt nog veel meer shit over zich heen dan Kaag, het is niet eens close. En een groot deel van die drek komt juist ook van rechts
Dit is echt de meest waardeloze post in it topic tot nu toe.
Denk inderdaad dat ze een persoonlijkheid heeft aangenomen en niet echt zichzelf is in het openbaar. Kan me niet voorstellen dat ze thuis ook zo praat en acteert.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Of ze is gewoon heel nep (en elitair) en mensen zien dat. Anderen, zoals jij, trappen er in omdat ze aan jouw kant staat.
Misschien zijn zowel Kaag als Van der Plas nep en zijn er mensen die in hun act trappen en anderen die er weer doorheen prikken. Misschien is dat een dingetje van politici.
Maar nee, dat kan het niet zijn. Het moet tribalistisch zijn en jij moet vooral zorgen dat je aan de juiste kant staat.
Dat kun je eerder zeggen van onnozel rechtse figuren. Lopen van alles te roepen alsof dat is wat het volk zou willen, wat niet waar is. En feiten en wetenschap zijn aan hem ook niet besteed. Ze weten het immers veel beter.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar Rutte is geen vrouw, dus kan het alleen liggen aan zijn beleid, natuurlijk.
Het lijkt ook alsof D66-stemmers zich niet kunnen voorstellen dat iemand het niet eens is met de standpunten van die partij. D66 is toch geweldig!! Raar dat ze zo slecht staan in de peilingen.
I rest my case!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat kun je eerder zeggen van onnozel rechtse figuren. Lopen van alles te roepen alsof dat is wat het volk zou willen, wat niet waar is. En feiten en wetenschap zijn aan hem ook niet besteed. Ze weten het immers veel beter.
Nee! Zij is elitair.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bullshit. Die mensen willen dat ze niet echt is. Ze willen dat ze elitair is. Dus herhaal je dat constant. Want dan is ze anders en dan heb je dus het recht haar te haten.
Vergelijk het eens met hoe die vrouw van de BBB wordt behandeld. Presenteert zich als een keuterboertje, elke ochtend vroeg opstaand om eieren te rapen en met de hand de koeien in de wei te melken en de melk in houten emmers op te vangen. Terwijl ze gewoon werkt voor een of andere big-agro club. Maar men noemt haar oprecht, eerlijk, en down-to-earth. Terwijl die aantoonbaar een alles bij elkaar liegende geastroturfde nepboerin is. Maar ze bevestigt wat mensen willen denken. Dus dan is het niet erg.
SP stemmers zeggen exact hetzelfde dus je punt is nogal vreemd, eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar Rutte is geen vrouw, dus kan het alleen liggen aan zijn beleid, natuurlijk.
Het lijkt ook alsof D66-stemmers zich niet kunnen voorstellen dat iemand het niet eens is met de standpunten van die partij. D66 is toch geweldig!! Raar dat ze zo slecht staan in de peilingen.
Klopt. SP is wat dat betreft net zo erg als D66 en ze hebben een vrouw aan 't roer, echter ben ik het met meerdere SP standpunten wel eens, maar niet genoeg om daar op te stemmen. Komt nog bij dat Marijnissen niet zo fucking elitair overkomt als Kaag. Overigens vond ik Pechtold net zo erg als Kaag, ook zo'n elitaire bal.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
SP stemmers zeggen exact hetzelfde dus je punt is nogal vreemd, eigenlijk.
Maar verder een raar staaltje over een kam scheren want ik, een D66 stemmer, kan dat wel begrijpen. Ik ben het mischien niet eens met die mensen maar dat mag, dacht ik, nog altijd.
Weinigen zo elitair als Lilian, die een bekende pappie in de politiek heeft. Een vader die de partij al jaren zo in zijn greep heeft dat zijn dochter wanprestatie na wanprestatie gewoon mag blijven zitten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt. SP is wat dat betreft net zo erg als D66 en ze hebben een vrouw aan 't roer, echter ben ik het met meerdere SP standpunten wel eens, maar niet genoeg om daar op te stemmen. Komt nog bij dat Marijnissen niet zo fucking elitair overkomt als Kaag. Overigens vond ik Pechtold net zo erg als Kaag, ook zo'n elitaire bal.
D66 is rechts.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat kun je eerder zeggen van onnozel rechtse figuren. Lopen van alles te roepen alsof dat is wat het volk zou willen, wat niet waar is. En feiten en wetenschap zijn aan hem ook niet besteed. Ze weten het immers veel beter.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
D66 is rechts.
Verder heeft die partij 'hyperprogressief' tot absolute kunst weten te verheffen, terwijl het diens neoliberale economische ideeën natuurlijk ook behouden heeft. Dat leidt tot die markante ideologie waarmee we nu al een paar jaar op alle fronten worden geconfronteerd: in de media, academia, de politiek en, tot grote schande, het onderwijs, waar sturing in plaats van leren meer en meer centraal is komen te staan.
D66 heeft het beleid bepaald de afgelopen jaren. En daar wordt het nu op afgerekend.
De 'gewone Nederlander', ja, vies woord, houdt zich meer bezig met de rekeningen, de hypotheek, de vaste baan, het onderwijs voor de kinderen, de zorg voor zichzelf en geliefden, leefbaarheid van de wijk, het 'gewone leven', zeg maar. D66 walst daar echter faliekant overheen door te pretenderen dat 'het volk', ja, vies woord, net zo geobsedeerd is met internationalisering, globalisering, milieu, eeuwige economische groei, klimaat, woke en al die andere stokpaardjes van D66 als zijzelf zijn.
Dat is waarom die club als elitair wordt gezien. En aangezien de ultieme natte droom van D66, Nederland opgaan in een groot verenigd Europa (lekker internationaal, globalistisch), door vrijwel niemand buiten de eigen gelederen wordt gedeeld, is het niet meer dan terecht dat D66 binnenkort weer een randpartij wordt met een zetel of 10.
Spreekt dat allemaal bedreiging van politici, vooral Kaag, goed? Nee, natuurlijk niet. Aanpakken die lieden die zo instabiel en potentieel gevaarlijk zijn. Laat kritiek op de ideeën van een partij echter afgewogen worden aan de hand van de inhoud, i.p.v. in de knee-jerk reactie te schieten en het allemaal maar af te doen als 'domrechtse borrelpraat'
Jesse Klaver is ook één grote act, er is niets echt aan die man, toch is hij minder gehaat. Dat komt omdat het er om gaat wat voor act je opvoert.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Alles aan Rutte is ook niet echt en daar prikken mensen dan blijkbaar niet doorheen? Of interesseert het rechtsen wat minder hoe echt iemand is zolang het hun vermeende belangen maar dient?
Kortom, onzin.
Mag wel, maar dan is het moeilijker om de sympathie te `winnen` van het gewone volk. Dan moet je óf inhoudelijk goed zijn of op een andere manier 'charming' zijn. Frits Bolkestein was ook elitair maar was in zijn tijd wel populair.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:56 schreef Hexagon het volgende:
Waarom mogen elitaire mensen eigenlijk niet in de politiek?
En dat wil niemand horen dus er wordt zo veel mogelijk lawaai gemaakt om een paar mensen die een keer wat lelijks over kaag hebben geroepen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
D66 is rechts.
D66 heeft het beleid bepaald de afgelopen jaren. En daar wordt het nu op afgerekend.
Ook van het gewone volk kan je de sympathie winnen, kijk naar figuren als Fortuyn of meer recentelijk Baudet. Wereldvreemder en elitairder dan die laatste zijn ze (samen met Hiddema) niet te vinden, maar toch won de FvD in 2019 met die gek indrukwekkend de PS verkiezingen.quote:Op zondag 16 juli 2023 00:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mag wel, maar dan is het moeilijker om de sympathie te `winnen` van het gewone volk. Dan moet je óf inhoudelijk goed zijn of op een andere manier 'charming' zijn. Frits Bolkestein was ook elitair maar was in zijn tijd wel populair.
Onder andere. Dat artikel is zo manipulatief en walgelijk. Net zoals die Kaag. Kaag die alleen maar om Kaag geeft. Dit in tegenstelling tot de hier genoemde Wilders die wel degelijk om het land en de burgers geeft.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een flutonderzoek, naar nu blijkt... meer geleid door woke idealen dan daadwerkelijke analyse.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het was geen argument..... maar dit onderzoek, zal voor jou ook niet zichtbaar maken hoe anti-vrouw de haat is richting Kaag. Je wilt het immers niet weten.
https://twitter.com/Nieuwsuur/status/1679578742622961666
Vond het al een raar artikel dat ik er langs zapte.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goh... hoe verrassend
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)tzending-van-13-juli
Noem eens een woke uitspraak van haar als MinFin? En wat had de MinFin moeten doen wat men niet deed qua maandelijkse lasten?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:38 schreef NoFoksGiven het volgende:
Wat vooral niet helpt, is dat ze als MinFin, meer bezig is metD66-Woke issues dan wat (een naar Nederlandse traditie) een MinFin moet doen...zuinig zijn en op de schatkist letten.
In tijden van ongekende inflatie, bekommert de gemiddelde Nederlander zich om de maandelijkse lasten.
Daar heeft ze zich niet druk om gemaakt...wie zijn toch die mensen....
Ze is domweg de slechtse MinFin die wij hebben gehad, totaal niet op haar plek. Daarom hebben mensen een hekel aan haar. Dat heeft niet te maken met vrouw-zijn, met ambitieus zijn, met zakelijk zijn. Ze was onbekwaam voor de positie die ze heeft opgeeist om het kabinet Rutte weer in het zadel te helpen (na een relatief duidelijk statement als hier scheiden onze wegen)...
Ik zou zeggen scroll eens door haar Twitter timeline...ik zie naar weinig Financiele zaken, statements, beleid. Thema's die wel langskomen...Slavernijverleden, een veerkrachtig Europa, haar collegetour, meer Europa, klimaatcrisis, Ramadan, LHBTI, meer natuur in NL, ambities klimaat en stikstof. Kortom, niet haar portefeuille.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Noem eens een woke uitspraak van haar als MinFin? En wat had de MinFin moeten doen wat men niet deed qua maandelijkse lasten?
"Wie zijn die mensen"quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een interessante.
Ik ben zelf namelijk helemaal niet zo gecharmeerd van die volksige volksvertegenwoordigers. De Caroline van der Plas/ Geert Wilders (Kopvoddentax) types. Die doen alsof ze de taal van 'het volk' spreken. Ik heb liever iemand die goed op de inhoud is. Dat platte populistische hoeft van mij niet zo. Al zie ik dat veel mensen daar wel voor vallen.
Maar dat maakt echter niet dat ik iemand haat of uit ga schelden, of nog erger.
Laat staan wat Kaag overkwam:
-Erik van Z. (5 maanden cel): 'Bij deze geef ik u de melding dat ik voor vanavond 24.00 uur Sigrid Kaag ga aanvallen en zo ga verwonden dat ze of dood is, of nooit meer haar functie kan uitvoeren’.
-Fakkelman (5 maanden cel).
-21-jarige man uit Doetinchem (50 uur werkstraf): 'Jullie gaan allemaal opgehangen worden op live tv en iedereen zal feesten op jullie dood'.
https://twitter.com/chris(...)wiSvlsGKivmkiaQ&s=19
Hoe kun je iemand nou zo haten, dat je zo extreem wordt? Die mensen zijn ergens vreselijk de dupe van opruiing geworden. En dan al die false claims dat Kaag mee zou werken aan een WEF-elite die kinderbloed drinkt.
Ik vraag me echt af wat dit soort mensen bezielt. Hoe kom je zo?
De VVD en al haar afsplitsingen bepalen al decennia het beleid.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
D66 heeft het beleid bepaald de afgelopen jaren.
quote:Op zondag 23 juli 2023 14:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens mij was ze gewoon extreem impopulair en kreeg ze daardoor meer hatelijke opmerkingen. Ik hou wel van vrouwen in de politiek en heb een hoge tolerantie voor kakmadammen, maar je dient wel het volk. Haar herhaaldelijke getoonde minachting voor de volksvertegenwoordiging, voor de financien, de antirechtsstatelijkheid, het valse regeerakkoord dat niet doorgerekend was, ik kon haar al vrij snel ook niet meer luchten of zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |