Zeker wel. Misschien moet je je even inlezen voordat je hier nog meer blijk geeft er niks van te snappen. Begin hier eens:quote:
https://maatschappij-wetenschappen.nl/vwo/druk2/h06/spin-doctors/quote:Een spindoctor is een adviseur van een politicus of een politieke partij, voornamelijk met betrekking tot de media. In andere woorden: een politieke persvoorlichter.
https://www.doublesmart.nl/wat-is/spindoctor/quote:Spindoctors zijn doorgaans personen die achter de schermen werken, toch kunnen persvoorlichters die spreken namens een invloedrijk persoon of organisatie ook als spindoctor aangemerkt worden.
Hoe 'wakkert hij het aan'? Heb je daar misschien ook bewijs voor ofzo?quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Degene die dat doen. Da's minstens even erg, maar een groot verschil is dat ook linkse politici de bedreigingen aan het adres van Wilders veroordelen.
Wilders, aan de andere kant, wakkert die haat juist aan door te spreken over 'die heks'.
Geen enkele politicus zou bedreigd moeten worden, maar ik vind toch een wezenlijk verschil zitten tussen de twee gevallen ja.
Vooral ook omdat Wilders weet hoe heftig het is, kan ik er met m'n kop niet bij dat hij die haat jegens Kaag zo zit aan te wakkeren.
De reden van het uitstappen, zo moeilijk is dat toch niet te snappen?quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een spin is al-tijd een actie om de beeldvorming zo te krijgen dat je er politiek beter uitkomt.
Dit is een persbericht met daarin een aankondiging dat ze
UIT DE POLITIEK STAPT
wat de neuk valt er dan te spinnen?!
Door steevast te spreken over 'de heks'. Moet ik echt z'n tweets erbij gaan zoeken nu?quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoe 'wakkert hij het aan'? Heb je daar misschien ook bewijs voor ofzo?
Bij een politieke partij zitten de spindoctors niet bij de rol van voorlichting. Kay van der Linde, Henri Kruithof, het zijn allemaal communicatiewetenschappers die de debatten sturen en de campagnes op poten zetten. Die gasten zijn nooit persvoorlichters. Nogmaals; je snapt de term niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zeker wel. Misschien moet je je even inlezen voordat je hier nog meer blijk geeft er niks van te snappen. Begin hier eens:
[..]
https://maatschappij-wetenschappen.nl/vwo/druk2/h06/spin-doctors/
[..]
https://www.doublesmart.nl/wat-is/spindoctor/
ok, het is goed.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij een politieke partij zitten de spindoctors niet bij de rol van voorlichting. Kay van der Linde, Henri Kruithof, het zijn allemaal communicatiewetenschappers die de debatten sturen en de campagnes op poten zetten. Die gasten zijn nooit persvoorlichters. Nogmaals; je snapt de term niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
Wellicht kan hij daar gewoon een baan vinden, al is daar geen directe noodzaak voor, zijn vermogen wordt geschat op minimaal 1 miljoen. Een andere optie is ook nog naar Hongarije, het geboorteland van zijn vrouw, ook daar zal hij een stuk veiliger over straat kunnen dan in Nederland. Maar ik acht de kans klein dat hij na zijn politieke carriere in Nederland blijft, hij kan hier niet eens voor een boodschap de deur uit zonder beveiliging, dat is niet vol te houden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En hoe gaat ie dan in z'n levensonderhoud voorzien? Wie zorgt er voor z'n beveiliging?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ok, het is goed.
Mijn bronnen snappen de term kennelijk ook niet en op wikipedia ook niet. Ik zal ze doorverwijzen naar Buitendam van het fok forum om ze bij te laten praten hoe het werkelijk zit.Google eens op je bronnen wanneer Kay vd Linde persvoorlichter was van Leefbaar Nederland en Trots op Nederland van Verdonk? Of Kruithof van de VVD. Jarenlang spindoctors en dus ook persvoorlichters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Maar wakkert dat 'haat' aan dan?quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Door steevast te spreken over 'de heks'. Moet ik echt z'n tweets erbij gaan zoeken nu?
Je snapt echt niet wat er staat.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Google eens op je bronnen wanneer Kay vd Linde persvoorlichter was van Leefbaar Nederland en Trots op Nederland van Verdonk? Of Kruithof van de VVD. Jarenlang spindoctors en dus ook persvoorlichters?
Kaag heeft onvoldoende stelling genomen tegen bedreigingen in het algemeen om nu een showtje op te voeren over bedreiginkjes aan haar eigen adres.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:18 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, Kaag moest schijnbaar haar bek houden want anderen zijn erger bedreigd.
Wat een snowflakegedrag, het is en blijft een heks en ik heb nog wel wat ergere dingen over haar te zeggen maar ik zal me inhouden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:40 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik vind alleen dat Gekke Geert moet stoppen met demoniseren door te stoppen met haar 'heks' te noemen. Dat soort termen werkt fakkeldragend tuig in de hand.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De persvoorlichter IS de spindokter naieveling.
En hier zit nog geen uur tussen hè?quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je snapt echt niet wat er staat.
Als je spindoctor bent ben je niet automatisch ook persvoorlichter.
Hartaandoeningen zijn shit. Soms is de oorzaak genetisch en soms door levensstijl. In behandeling van de aandoening is geen verschil toch is het goed om te kijken wat je in sommige gevallen wel kunt doen tegen aandoeningen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zie de noodzaak sowieso niet om een onderscheid te maken; dat impliceert toch wel degelijk een ''maar'', als in: Die Wilders en Baudet hebben het aan zichzelf te danken vanwege hun uitspraken en Kaag is zielig want die doet enkel haar werk. Wilders en Baudet doen ook hun werk. Roepen die dingen ook om stemmen te krijgen. Zo zijn er ook mensen die zullen roepen dat Kaag het aan haarzelf te danken heeft vanwege bepaalde uitspraken die zij dan weer provocerend vinden. Glijdende schaal. Hou het gewoon lekker op ''het is in geen enkele situatie oké''.
Begrijpend lezen is niet jouw ding hequote:Op donderdag 13 juli 2023 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
En hier zit nog geen uur tussen hè?
Blijven wrijven in die vlekquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet jouw ding he
Jij keert het om, jij denkt dat als je spindocter bent je automatisch ook persvoorlichter bent.
De persvoorlichter is een spindoctor. Maar een spindoctor hoeft niet persvoorlichter te zijn.
Een appel is fruit, maar fruit is niet automatisch een appel.
Ik leg het je graag uit, ook als dat betekent dat ik weer moet benadrukken dat je het niet begrijpt.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij een politieke partij zitten de spindoctors niet bij de rol van voorlichting.
Die gasten zijn nooit persvoorlichters.
Hoe vind je zelf dat het begrijpend lezen gaat?quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet jouw ding he
Jij keert het om, jij denkt dat als je spindocter bent je automatisch ook persvoorlichter bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |