Wie zijn de mensen die elke maand maar weer moeten zien of ze rondkomen vraag je? Dat zijn er genoeg, vaak zelfs meer dan je denkt. Als je googled op "armoede in Nederland" dan krijg je 100-en hits met o.a. cijfers van het CBS.quote:
Onzin.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze heeft letterlijk gezegd dat wilders het 'misschien wel over zichzelf afriep'.
Niet chique.
Niet, krijgt weer een andere ministerpost ofcourse...quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:14 schreef VEM2012 het volgende:
Goed nieuws voor Nederland. Wanneer vertrekt Hugo de Clown?
Huh?quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:14 schreef VEM2012 het volgende:
Goed nieuws voor Nederland. Wanneer vertrekt Hugo de Clown?
De eeuwige baantjescarrousel van incompetente politici.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:27 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Niet, krijgt weer een andere ministerpost ofcourse...
Volkshuisvesting is toch nét niet de post waar hij in uitblinkt....
Mss VWS?
Oh wacht...
Omdat hij geen zin heeft om in de TK te gaan zitten. Betekent niet dat hij niet in de regering plaats neemt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh?
Die stelt zich niet meer verkiesbaar bij de volgende TK.
Hedde ge da gemist?
Ik zou wel heel graag op de buitenlandse zaken post zitten hoor. Denk dat ik wel de skills hebquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:36 schreef klipper het volgende:
Op buitenlandse zaken was ze heel goed, dat had ze ook moeten blijven doen.
Denk dat het niet eens zo gek veel heeft te maken met wel of niet competent zijn. Ik heb namelijk het idee dat de meeste ministers hun vak best verstaan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De eeuwige baantjescarrousel van incompetente politici.
Maar de servers van Facebook en Google kunnen probleemloos uit de grond worden gestampt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat het niet eens zo gek veel heeft te maken met wel of niet competent zijn. Ik heb namelijk het idee dat de meeste ministers hun vak best verstaan.
Maar 'het volk' verwacht snelle oplossingen voor complexe problemen. Woningbouw is al jaren een issue die een hoge prio heeft. De waarheid is echter dat het Rijk niet met de vingers kan knippen, waarna er een nieuwe woonwijk verrijst.
Je kunt als minister wel van alles roepen en vinden, maar zulke projecten moeten uiteindelijk lokaal in gang worden gezet. En nieuwbouwwijken uit de grond stampen kost nou eenmaal tijd. In mijn woonplaats - Harderwijk - werd pas na 20 jaar vergaderen, plannen en dealen begonnen met de bouw van woonwijk het Waterfront. In buurgemeente Nunspeet probeert men al sinds 2018 een wijk te realiseren op een stuk weiland in het buitengebied. Maar ja, omwonenden zitten daar niet op te wachten, waardoor het knetterlang duurt voordat de schop eindelijk de grond in kan. Dat is Nederland. Inspraak is een groot goed, maar het zorgt wel voor vertraging.
Is dat zo?quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar de servers van Facebook en Google kunnen probleemloos uit de grond worden gestampt.
Ik heb alleen maar gelezen dat hij geen lijsttrekken en/of leider wil worden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh?
Die stelt zich niet meer verkiesbaar bij de volgende TK.
Hedde ge da gemist?
Eemshaven, Middenmeer. Nee, dat is geen enkel probleem geweest. Ook na de gigantische hoeveelheid bezwaren niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat zo?
Heb de beoogde bouw van een datacentrum in Zeewolde van dichtbij gevolgd en dat ding is er - na een hoop gezeik - nooit gekomen.
Letterlijk de eerste zin: https://nos.nl/collectie/(...)wissel-op-mijn-gezinquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gelezen dat hij geen lijsttrekken en/of leider wil worden.
Bron?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gelezen dat hij geen lijsttrekken en/of leider wil worden.
Bron?
Stel je niet aan joh.. Natuurlijk zijn bedreigingen niet goed te praten. Daar hebben meer politici mee te maken, alleen gebruikt Kaag het nu om haar eigen falen te maskeren. Wat heeft dat mens nou precies bereikt in Den Haag? Vrij weinig. Dit is gewoon een mooi excuus voor een eervolle escape. Opgeruimd staat netjes zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:41 schreef Niek92 het volgende:
Best bizar al die reacties met 'Ja heel erg dat ze bedreigd wordt, maar..'. Dan keur je het dus gewoon goed.
Ongeacht wat je er van vind hoe ze haar werk doet, is het bizar dat iemand in zijn of haar persoonlijke levenssfeer bedreigd wordt om het werk. In haar uitleg net gaf ze het mooi weer: ze heeft met haar familie in genoeg onveilige landen gewoond, maar daar was voor haar kinderen altijd toch een soort van rust en veiligheid op de plek waar ze waren. Haar eigen thuisland, het rijke supermoderne Westerse land dat maar wat graag met z'n vingertje wijst naar andere landen waar het minder goed voor elkaar zou zijn, kan dat niet bieden. Dat is echt een schande.
Heb dat verder niet gevolg, maar als er daadwerkelijk tegen die projecten is geprocedeerd, dan duurt het meestal wel flink wat jaren voordat de schop de grond in gaat.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eemshaven, Middenmeer. Nee, dat is geen enkel probleem geweest. Ook na de gigantische hoeveelheid bezwaren niet.
Je doet exact waarvan ik net zeg dat ik het bizar vind, je keurt de bedreigingen goed. Alsof het maar normaal moet zijn dat politici thuis opgezocht worden omdat ze een mening verkondigen waar mensen het niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh.. Natuurlijk zijn bedreigingen niet goed te praten. Daar hebben meer politici mee te maken, alleen gebruikt Kaag het nu om haar eigen falen te maskeren. Wat heeft dat mens nou precies bereikt in Den Haag? Vrij weinig. Dit is gewoon een mooi excuus voor een eervolle escape. Opgeruimd staat netjes zullen we maar zeggen.
Het is niet goed te praten dat politici bedreigd worden. Gewoon niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
De maatschappij verhardt en verhuftert, dat geldt helaas op alle vlakken.
Dát het allemaal zó lang duurt, heeft met incompetente ambtenaren en bureaucratie te maken.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat het niet eens zo gek veel heeft te maken met wel of niet competent zijn. Ik heb namelijk het idee dat de meeste ministers hun vak best verstaan.
Maar 'het volk' verwacht snelle oplossingen voor complexe problemen. Woningbouw is al jaren een issue die een hoge prio heeft. De waarheid is echter dat het Rijk niet met de vingers kan knippen, waarna er een nieuwe woonwijk verrijst.
Je kunt als minister wel van alles roepen en vinden, maar zulke projecten moeten uiteindelijk lokaal in gang worden gezet. En nieuwbouwwijken uit de grond stampen kost nou eenmaal tijd. In mijn woonplaats - Harderwijk - werd pas na 20 jaar vergaderen, plannen en dealen begonnen met de bouw van woonwijk het Waterfront. In buurgemeente Nunspeet probeert men al sinds 2018 een wijk te realiseren op een stuk weiland in het buitengebied. Maar ja, omwonenden zitten daar niet op te wachten, waardoor het knetterlang duurt voordat de schop eindelijk de grond in kan. Dat is Nederland. Inspraak is een groot goed, maar het zorgt wel voor vertraging.
Met hoe het cda in de huidige peilingen staan?quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maargoed, dan kan hij nog steeds de regering in uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |