Ze wist dat ze bij de aankomende verkiezingen weggevaagd wordt, dus kan ze nu opstappen met als excuus haar toneelstukje bij CT...quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:18 schreef bleiblei het volgende:
Kijk, dat die bedreigingen te achterlijk voor woorden zijn en inderdaad aangeven waar we als maatschappij op af stevenen...
Is het wel karig van Kaag om het daar op af te schuiven.
Ze heeft giga veel stemmen vergaard met mooie praatjes over dat het anders moet en de politiek uit de achterkamertjes moet komen. En heeft aangetoond dat ze net zo een rat is, als al die anderen (wat overigens van te voren aardig obvious was. Maar goed, dat had blijkbaar een groot deel van NL niet door).
Ze heeft gewoon haar mooie beloftes verre van waargemaakt en is nu simpelweg "done".
En dan komen die huilende dochters bij Collegetour wel lekker van pas om het daar op af te schuiven dat je eieren voor je geld kiest. Wat m.i. nogal zwak is.
Als gedreven politicus met hart voor de zaak is zo een situatie een argument om schouders eronder te zetten en een verandering in gang te zetten. Niet om weg te lopen met een kutexcuus.
Rutte is ook (ver) over zijn houdbaarheid heen. En die is daar ook gewoon eerlijk over. Dat siert die man wel. Ik heb de vorige ronde niet meer op hem gestemd, maar toch heb ik wel een zwak voor zijn oprechtheid (even "ik kan het mij niet herinneren" negerend).
Maar bij hem zie je wel dat ie PM was voor het land, en niet voor zichzelf (en ondanks zijn doel, wel wat ellende voor zijn opvolger achterlaat, maar hey. Detail).
Idd. Als het te hoog gegrepen is voor je kunnen dan moet je wegwezen. Helemaal nu je beschermheer Rutte ook vertrekt.quote:
Nou, gaat ze maar de boel besturen in Palestina. Kunnen ze haar "deskundigheid" wel gebruiken...quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:29 schreef Buitendam het volgende:
Zonde. Bestuurders als Kaag zijn op landelijk niveau echt goud waard.
Wat heeft ze precies bereikt dan in dit kabinet ?quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:29 schreef Buitendam het volgende:
Hoogmoed komt voor de val...quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:31 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Idd. Als het te hoog gegrepen is voor je kunnen dan moet je wegwezen. Helemaal nu je beschermheer Rutte ook vertrekt.
Sarcasme is wat dit platform toch zo leuk maakt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:29 schreef Buitendam het volgende:
Ze heeft het regeringsakkoord gevolgd volgens afspraak. Letterlijk wat ze als minister van financiën geacht werd te doen, hoezo?quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat heeft ze precies bereikt dan in dit kabinet ?
Ja echt fantastisch..quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:29 schreef Buitendam het volgende:
'Goud' hoor!quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze heeft het regeringsakkoord gevolgd volgens afspraak. Letterlijk wat ze als minister van financiën geacht werd te doen, hoezo?
Dus ze heeft haar werk gedaan, en daarom is ze volgens jou nu onmisbaar?quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze heeft het regeringsakkoord gevolgd volgens afspraak. Letterlijk wat ze als minister van financiën geacht werd te doen, hoezo?
Onmisbaar. Dat zeg ik waar precies?quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus ze heeft haar werk gedaan, en daarom is ze volgens jou nu onmisbaar?
Lekker bagatelliseren dat politici thuis worden opgezocht.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:22 schreef RipCity het volgende:
Lol de fakkel is nu opeens ‘gigantisch’. Wat een overdreven verhaal was dat zeg
Vooruit, je noemt haar "goud" waard. Omdat ze dus haar baan uitvoert, niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onmisbaar. Dat zeg ik waar precies?
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:31 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Kaag, Jetten, Ollongren, Sjoerdsma, het is niks en zal niks worden met zulke figuren in je partij...
Omdat ze foutloos beleid voert. Zowel op financiën als destijds op BuZa volgt ze op de letter het regeringsakkoord. Dan weet je precies wat je aan het doen bent en dat zijn de mensen die als bestuurder goud waard zijn voor een land.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooruit, je noemt haar "goud" waard. Omdat ze dus haar baan uitvoert, niets meer en niets minder.
Ik mis een beetje wat dat "goud waard" dan precies zou zijn. Ik kan niks bedenken waarvan ik zeg "nou dat heeft ze toch wel boven verwachting gedaan"
Ach, Kaag bagatelliseerde de bedreigingen naar Wilders ook door te zeggen dat hij het over zichzelf had afgeroepen, dus een tikkeltje wereldvreemd is mevrouw zelf wel.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lekker bagatelliseren dat politici thuis worden opgezocht.
Nee, niet echt. In College Tour zei ze juist dat Wilders het nog veel erger te verduren heeft dan zijzelf.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, Kaag bagatelliseerde de bedreigingen naar Wilders ook door te zeggen dat hij het over zichzelf had afgeroepen, dus een tikkeltje wereldvreemd is mevrouw zelf wel.
Als je nu doelt op dat gesprek tussen haar en Pauw bij Khalid en Sophie is dat totale onzin.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, Kaag bagatelliseerde de bedreigingen naar Wilders ook door te zeggen dat hij het over zichzelf had afgeroepen, dus een tikkeltje wereldvreemd is mevrouw zelf wel.
Ja, daar deed ze aan damage control nadat ze bij Khalid & Sophie had geïnsinueerd dat het aan Wilders zelf lag.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:51 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, niet echt. In College Tour zei ze juist dat Wilders het nog veel erger te verduren heeft dan zijzelf.
Nee, dat is niet totale onzin. Haar eerste reactie was "ja maar Wilders demoniseert!" op de opmerking dat Wilders al veel langer wordt bedreigd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je nu doelt op dat gesprek tussen haar en Pauw bij Khalid en Sophie is dat totale onzin.
Mwoah, ze heeft haar werk naar behoren uitgevoerd. Als ik dat bij mijn werk doe gaat mijn werkgever me echt niet "goud" waard vinden. Ze scoort een voldoende, als 1 van de weinigen in dit kabinet. Blijkbaar liggen onze verwachtingspatronen anders.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ze foutloos beleid voert. Zowel op financiën als destijds op BuZa volgt ze op de letter het regeringsakkoord. Dan weet je precies wat je aan het doen bent en dat zijn de mensen die als bestuurder goud waard zijn voor een land.
Dat is dus letterlijk niet haar eerste reactie. Ze legt heel duidelijk uit dat de wijze waarop politici zichzelf profileren op sociale media ertoe doet. Hij noemt haar heks, zij hem niet. En ze heeft daar groot gelijk in. Wat je nu doet is dingen verzinnen om een punt te maken.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet totale onzin. Haar eerste reactie was "ja maar Wilders demoniseert!" op de opmerking dat Wilders al veel langer wordt bedreigd.
Dat zegt natuurlijk genoeg over haar gedachtengang.
Oke, als je de feiten gaat ontkennen houdt het wel een beetje op. Ik heb je de link gegeven naar de video, je kan het zelf zien, als je dan alsnog wilt wegdraaien van haar opmerking prima, maar dan gaan we daar niet uit komen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is dus letterlijk niet haar eerste reactie. Ze legt heel duidelijk uit dat de wijze waarop politici zichzelf profileren op sociale media ertoe doet. Hij noemt haar heks, zij hem niet. En ze heeft daar groot gelijk in. Wat je nu doet is dingen verzinnen om een punt te maken.
Ah, user Scorpie van het Fok! forum gaat nu de waardering voor zijn eigen werk nu even naast het werk van de vice-president met de meest invloedrijke ministerspost van NL leggen. Dat is doorgaans het moment dat ik afhaak.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, ze heeft haar werk naar behoren uitgevoerd. Als ik dat bij mijn werk doe gaat mijn werkgever me echt niet "goud" waard vinden. Ze scoort een voldoende, als 1 van de weinigen in dit kabinet. Blijkbaar liggen onze verwachtingspatronen anders.
Jammer dat ze binnen haar partij de regels niet volgt...quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ze foutloos beleid voert. Zowel op financiën als destijds op BuZa volgt ze op de letter het regeringsakkoord. Dan weet je precies wat je aan het doen bent en dat zijn de mensen die als bestuurder goud waard zijn voor een land.
Mss "perst" ze er nog een traan uit, net als bij CT....quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:06 schreef etuiedelapiel het volgende:
Live persconferentie
Waarom nog toelichten? iets zit je dan niet helemaal lekker.
Verantwoording afleggenquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:06 schreef etuiedelapiel het volgende:
Live persconferentie
Zou de bezem niet willen starten??quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:07 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Mss "perst" ze er nog een traan uit, net als bij CT....
Zeggen "ze heeft het regeringsakkoord uitgevoerd" als antwoord op de vraag waarom ze "goud waard is" is gewoon blijk van intellectuele armoede.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, user Scorpie van het Fok! forum gaat nu de waardering voor zijn eigen werk nu even naast het werk van de vice-president met de meest invloedrijke ministerspost van NL leggen. Dat is doorgaans het moment dat ik afhaak.
"Wilders moest lachen"quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:08 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Zou de bezem niet willen starten??
Ze wil de kanttekening plaatsen dat Wilders op Twitter radicaliseert en demoniseert. Je kunt van elkaar van mening verschillen, maar de manier waarop je met elkaar omgaat… etc.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, als je de feiten gaat ontkennen houdt het wel een beetje op. Ik heb je de link gegeven naar de video, je kan het zelf zien, als je dan alsnog wilt wegdraaien van haar opmerking prima, maar dan gaan we daar niet uit komen.
De reden dat ze in College Tour er nog een keer op terug moest komen is natuurlijk omdat er ophef over kwam, en dat is niet omdat ze zo lekker helder afstand deed van de bedreigingen richting Wilders.
Magoed, wij komen hier niet uit.
Lancering van Schimmelpennick als scheldende kandidaat-premier denk ik zo.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:06 schreef etuiedelapiel het volgende:
Live persconferentie
https://www.telegraaf.nl/(...)olitiek-den-haag-toe
ja?quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:10 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Voor wat? Haar faalbeleid binnen de partij?
Wellicht waren er mensen die verwacht hadden dat ze door zou gaan, en dat ze weer verkiesbaar was.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:09 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Hoezo? Haar baantje stopt automatisch na de verkiezingen.
En de reden dat ze de kanttekening plaatst bij de opmerking dat Wilders al 20 jaar ernstig bedreigd wordt is...........quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze wil de kanttekening plaatsen dat Wilders op Twitter radicaliseert en demoniseert. Je kunt van elkaar van mening verschillen, maar de manier waarop je met elkaar omgaat… etc.
Dat is wel iets héél genuanceerder dan jouw “ja, maar”. Doe je overigste bewust, hoor. Een vingerwijzend vrouwtje: “ja maar hij!”.
Dat hij haar een heks noemt op Twitter en zij hem niet. Nooit gedaan heeft ook. En daarom dus de kanttekening plaatst bij de opmerking van Pauw.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En de reden dat ze de kanttekening plaatst bij de opmerking dat Wilders al 20 jaar ernstig bedreigd wordt is...........
Wil je hem zelf invullen?
Precies, waarmee ze dus impliceert dat Wilders de bedreigingen gedeeltelijk aan zichzelf te danken heeft, want ze geeft die kanttekening als antwoord op de opmerking van Pauw.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat hij haar een heks noemt op Twitter en zij hem niet. Nooit gedaan heeft ook. En daarom dus de kanttekening plaatst bij de opmerking van Pauw.
Jij had nog lagere verwachtingen van haar?quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker. Heeft ze keurig gedaan. Beter dan ik had gedacht.
Ja, omdat Pauw zegt dat ze normaal tegen elkaar moeten doenquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, waarmee ze dus impliceert dat Wilders de bedreigingen gedeeltelijk aan zichzelf te danken heeft, want ze geeft die kanttekening als antwoord op de opmerking van Pauw.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Daar ja. Opeens daarna toen ze zich dat realiseerde na een paar huilbuien. Ze heeft letterlijk gezegd dat wilders het 'misschien wel over zichzelf afriep'.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:51 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, niet echt. In College Tour zei ze juist dat Wilders het nog veel erger te verduren heeft dan zijzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |