Caramel is lekkerquote:
Jij bent zelluf....quote:
Caramelquote:
Op een race-scootmobiel.quote:
Nog steeds niet opgevoerdquote:
Wel! Zoete en zoute popcorn door elkaar is bijvoorbeeld echt lekker!quote:
Mijn hoofd kreeg een beetje error toen ik die mogelijkheid voor het eerst zagquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel! Zoete en zoute popcorn door elkaar is bijvoorbeeld echt lekker!
Pannenkoeken met spek en stroop!
Pannenkoeken met spek en stroopquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel! Zoete en zoute popcorn door elkaar is bijvoorbeeld echt lekker!
Pannenkoeken met spek en stroop!
Terug spoelen en opnieuw afspelenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een film opstaan waar ik net niet voor 100% aandacht voor heb,
en nu snap ik er helemaal niets van
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij ging toch voor caramel zouzeet?
Flodder?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een film opstaan waar ik net niet voor 100% aandacht voor heb,
en nu snap ik er helemaal niets van
Terug spoelen, wat was dat ook al weerquote:
Terug naar het begint of vooruit naar het eindquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terug spoelen, wat was dat ook al weer
Iets met van die cassettes die altijd vast bleven zitten in een apparaat wat dat toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Terug naar het begint of vooruit naar het eindje mag zelf kiezen welke kant op
Welke film ben je aan het kijken?
Ja heel wat videobanden naar de knoppen, wat een gepier was dat altijdquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met van die cassettes die altijd vast bleven zitten in een apparaat wat dat toch?
https://www.imdb.com/titl(...)_tt_8_nm_0_q_babylon
Oeh, help je hopen dat het inderdaad afkoelt jaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel wat videobanden naar de knoppen, wat een gepier was dat altijd
Het onweert hier hopelijk koelt het lekker af
Thnx. Ik hoop voor de meeste dat het afkoelt, voor mensen ie van deze warmte houden is het wel weer jammerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, help je hopen dat het inderdaad afkoelt ja
Van mij mag het even een weekje 15 graden max worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Ik hoop voor de meeste dat het afkoelt, voor mensen ie van deze warmte houden is het wel weer jammer
Ga naar Noorwegenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van mij mag het even een weekje 15 graden max worden.
Van mij ook wel. Maar dat zal hem niet gaan worden helaasquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van mij mag het even een weekje 15 graden max worden.
Wat moet ik daar? In de zon zitten ofzo?quote:
Natuurlijk niet, daar kan je kou lijden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet ik daar? In de zon zitten ofzo?
Kan ik beter naar Zuid-Afrika, daar sneeuwde het.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daar kan je kou lijden.
Ja, ik heb Mevrouw Duff er weer ingezetquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie staat er in jouw UI? H.D. weer?
Goed bezigquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik heb Mevrouw Duff er weer ingezet
in de zomer in Zuid-Afrika, in de winter hier, dan heb je altijd "winter"quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik beter naar Zuid-Afrika, daar sneeuwde het.
over 4 uur wat?quote:
Dacht ik ook, maar toen keek ik naar de tijd van zijn post en dachti k oeps misschien bedoeld hij iets andersquote:
Oquote:
quote:
Hey jij ook hierquote:
Gezellig zo kom je elkaar nog eens tegenquote:
Dan wordt t wel erg druk in een SCquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig zo kom je elkaar nog eens tegen
Vraag mij wel eens af waarom men niet een grote SC maakt
Dat is waar, maar nu zie je wel op verschillende SC dezelfde mensen zittenquote:
Dat is wel weer zo jaquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar nu zie je wel op verschillende SC dezelfde mensen zitten
Sommige niet neequote:Op woensdag 12 juli 2023 09:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Wees blij dat er meerdere zijn. Sommige users wil je hier echt niet hebben
Dan gaan de bans nog snellerquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wordt oorlog. Ze zitten niet voor niks in aparte sc.
Morguh Marcquote:
Leuk he die filmpje met de panda'squote:
Ja en ook heel nonchalant zoals hij in de boom hangt/zitquote:
Hoi Domnivoorquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
Ik lees net dat Tailfox/Tailless is overleden bij een auto-ongeluk. Die was ook in 40+ actief.
Hij had zich in 2020 ook aangemeld voor de meet, maar kwam uiteindelijk niet.
Ai wat triest .. Sterkte voor alle nabestaanden...quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
Ik lees net dat Tailfox/Tailless is overleden bij een auto-ongeluk. Die was ook in 40+ actief.
Hoi Dottekequote:Op woensdag 12 juli 2023 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Domnivoor![]()
Ik ken hem niet, maar dat maakt het niet minder heftig.
Zegt mij zo niets in ieder gevalquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoi Dotteke
Je bent hem vast wel eens tegengekomen. Hij kwam overal.
Heftig ja
quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
Panda link dump
https://www.hln.be/buiten(...)zuid-korea~a808a4cb/
Ik lees het ook net, wat ontzettend triestquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:25 schreef Domnivoor het volgende:
En zo jongquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees het ook net, wat ontzettend triest![]()
GC / Tailfox / Tailless overleden
Triest nieuwsquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees het ook net, wat ontzettend triest![]()
GC / Tailfox / Tailless overleden
Film nog opnieuw gekeken gisteren?quote:
Nee, ben gestopt met kijken.quote:
Ja je moet niet FOK!ken en een film kijken ben ik ook achter gekomen. Je bent zo een stuk kwijt van de filmquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ben gestopt met kijken.
Doe het van het weekend wel opnieuw en met aandacht
Welke film?quote:
Ik heb gister twee afleveringen gekeken van B&B vol liefde die ben ik nu aan het terug kijken. Niks opgenomenquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet niet FOK!ken en een film kijken ben ik ook achter gekomen. Je bent zo een stuk kwijt van de film
alleen heel in het begin heb ik die eens gekeken, was inderdaad niet onaardigquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb gister twee afleveringen gekeken van B&B vol liefde die ben ik nu aan het terug kijken. Niks opgenomendus. Wel een onwijs leuk programma.
Het is echt leuk maar ik heb videoland dus staan er boem 8 afleveringen op. Normaal is het elke werkdagquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
alleen heel in het begin heb ik die eens gekeken, was inderdaad niet onaardig
Dat vind ik wel fijn van programma's die ook op videoland staan, die kan je op gemak terug kijken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is echt leuk maar ik heb videoland dus staan er boem 8 afleveringen op. Normaal is het elke werkdag
Heb je het ook? Dan zou ik zeker kijken. Heerlijke TV juist nu waar alles herhaling isquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik wel fijn van programma's die ook op videoland staan, die kan je op gemak terug kijken.
Ja, heb videoland.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je het ook? Dan zou ik zeker kijken. Heerlijke TV juist nu waar alles herhaling is
TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #36 - We gaan verder !quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb videoland.
Ik ben ik zal vanavond eens even kijken, meestal kijk ik LLDL maar die is nu niet op dus kan dan wel die kijken
thnxquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
TV / [RTL4] B&B Vol Liefde #36 - We gaan verder !
TV / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2023 - voor de vooruitkijkers #1 Hier mag je spoileren.
Fijn dat je het naar je zin hebtquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Swaziland was indrukwekkend.
Ik had daar geen wifi maar ben nu in Marloth Park en hier is wifi.
Dikke knuffel van Sara
Heb het net op, roerbak groente en een schnitzel met ui en champignonsquote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het net op, roerbak groente en een schnitzel met ui en champignons
Verrassingquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanavond broccoli met aardappelen en vlees of vis (dat is nog niet bekend).
Ja had gisteren schnitzel gekocht zaten er twee in een pakje ,vind het altijd zo jammer dat ze er niet hebben met 1 in een verpakkingquote:
Ja logisch wel, hebben hun bejaarden slaap wel nodigquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:14 schreef aloa het volgende:
[..]
In de nacht slapen de meeste 40plussers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Dat is altijd jaquote:
Kan je er toch één in de vriezer gooien.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had gisteren schnitzel gekocht zaten er twee in een pakje ,vind het altijd zo jammer dat ze er niet hebben met 1 in een verpakking
quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja logisch wel, hebben hun bejaarden slaap wel nodig
Volgens mij ga je juist steeds minder slapen naarmate je ouder wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja logisch wel, hebben hun bejaarden slaap wel nodig
Terwijl bejaarden juist minder slaap nodig hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Mijne meestal volquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is altijd ja
Mijn glas is altijd halfvol.
Oh nou waarom is het hier in de nacht dan rustigquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij ga je juist steeds minder slapen naarmate je ouder wordt.
Ik hou van slapenquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl bejaarden juist minder slaap nodig hebben
Nee, vind vlees uit de vriezer niet meer zo lekker smaken als versquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je er toch één in de vriezer gooien.
Doe mijn best, vandaag te weinig gedronken want ik heb hoofdpijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Anders bij de slager een schnitzel kopen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, vind vlees uit de vriezer niet meer zo lekker smaken als vers
Bejaarden gaan laat slapen en staan vroeg op.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nou waarom is het hier in de nacht dan rustig
Even goed bijtanken dan, dat voel ik ook meteen als ik te weinig heb gedronken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe mijn best, vandaag te weinig gedronken want ik heb hoofdpijn
Heb fles net weer gevuld voor de tweede keerquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even goed bijtanken dan, dat voel ik ook meteen als ik te weinig heb gedronken.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
She did it
Geweldig !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
She did it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:
Haar oom en tante stonden haar boven op te wachten, dat is ook wel heel erg leukquote:
She did it
Wat goed!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een prachtig lachebekje![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Haar oom en tante stonden haar boven op te wachten, dat is ook wel heel erg leuk
Wist ze dat wel,of was dat een verrassing?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Haar oom en tante stonden haar boven op te wachten, dat is ook wel heel erg leuk
Echt he, ze stuurde een filmpje van zichzelf toen ze aan het klimmen was, zwaar ademend en bijna hijgend, maar toch blijven lachenquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:24 schreef maily het volgende:
[..]
Wat goed!!!
En wat een prachtig lachebekje![]()
Die komt er welquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, ze stuurde een filmpje van zichzelf toen ze aan het klimmen was, zwaar ademend en bijna hijgend, maar toch blijven lachen![]()
![]()
Van de Ardennen naar Zuid-Frankrijk gefietst, ze heeft er volop van genoten.
Ja ze wist het wel, want ze moesten toch een beetje afspreken hoelaat enzo. Ze is vanmorgen om 06.15 aan de klim begonnen en ze was 09.45 boven.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wist ze dat wel,of was dat een verrassing?
Ik doe het haar niet naquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, ze stuurde een filmpje van zichzelf toen ze aan het klimmen was, zwaar ademend en bijna hijgend, maar toch blijven lachen![]()
![]()
Van de Ardennen naar Zuid-Frankrijk gefietst, ze heeft er volop van genoten.
Netjesquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ze wist het wel, want ze moesten toch een beetje afspreken hoelaat enzo. Ze is vanmorgen om 06.15 aan de klim begonnen en ze was 09.45 boven.
Ik ook niet, geen idee van wie ze dat sportieve heeftquote:
She did it
Wat leuk en lijkt op moedersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Tijd om eens in je stamboom te gaan neuzen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, geen idee van wie ze dat sportieve heeft
Ja best wel he, hoewel ze ook op haar vader lijkt.quote:
Die fietsquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel he, hoewel ze ook op haar vader lijkt.
Wie weet wat er dan allemaal boven water komtquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:30 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd om eens in je stamboom te gaan neuzen.
Familie van Mathieu van der Poel?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet wat er dan allemaal boven water komt
Fijn Chuufquote:
Das Italiaansquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:48 schreef aloa het volgende:
Ik zag paarse en oranje bloemkool in de winkel...
Bij welke winkel?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:48 schreef aloa het volgende:
Ik zag paarse en oranje bloemkool in de winkel...
Geen idee, het zag er niet aantrekkelijk uitquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Duur zeker? Zal het ook anders smaken
Dikke vette kip, kan mij het schelenquote:
O dat is fijn ,eindelijk thuiszorg geregeldquote:
Ik had vorige week een hele mooie aanbieding van zalm. 1+1 gratis. Dat was dubbel genieten.quote:
Hele kip, kippenpoten, drumsticks, vertel eens meer.quote:
Het zal zijn omdat ik zo ga eten maar ik las "thuisbezorgd geregeld"quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn ,eindelijk thuiszorg geregeld
Best gek want wie weet smaakt net zo of gewoon lekker, maar puur door de kleurquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee, het zag er niet aantrekkelijk uit
quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jammie
Al lang niet meer gehad gebakken zalm
Hey Haagsquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had vorige week een hele mooie aanbieding van zalm. 1+1 gratis. Dat was dubbel genieten.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:59 schreef engine het volgende:
[..]
Het zal zijn omdat ik zo ga eten maar ik las "thuisbezorgd geregeld"
Kip van het spit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hele kip, kippenpoten, drumsticks, vertel eens meer.
Ik las dat ookquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:59 schreef engine het volgende:
[..]
Het zal zijn omdat ik zo ga eten maar ik las "thuisbezorgd geregeld"
Ik het is een hele maar ik heb het wel even geslacht. De helftquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hele kip, kippenpoten, drumsticks, vertel eens meer.
Zalm is altijd lekker, rauw, gerookt, gebakkenquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had vorige week een hele mooie aanbieding van zalm. 1+1 gratis. Dat was dubbel genieten.
Hier alles goed, te genieten dat het aan het afkoelen is buitenquote:
Eens!quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zalm is altijd lekker, rauw, gerookt, gebakken
Lekkah!!quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier alles goed, te genieten dat het aan het afkoelen is buiten
En met u
Lekker, ik moet dat ook weer eens maken, kip is altijd goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik het is een hele maar ik heb het wel even geslacht. De helft
Mooi zo.quote:
quote:
Hebben wij net gedaan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat ook![]()
Misschien moet ik ook eens aan het eten gaan beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Zalmbuikjes.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zalm is altijd lekker, rauw, gerookt, gebakken
quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hebben wij net gedaan.Lekker, ik ben al onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plundervoer uit de ijskast, als je in het holst van de nacht thuiskomt van stappen met een stuk in je reet.quote:
Had ik afgelopen weekend op de boot, van die kip borrelhapjes.quote:
Ik heb NU weekend. Nog 2 weken te gaan en dan een welverdiende vakantie!quote:
Ja prima te nassen kouwe kipquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Plundervoer uit de ijskast, als je in het holst van de nacht thuiskomt van stappen met een stuk in je reet.
Eigenlijk gekkenwerk om daar te bestellen. We wonen op nog geen 100 meter van die tent. Afhalen gaat sneller.quote:
Dan gingen wij nog langs de shoarmaboerquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Plundervoer uit de ijskast, als je in het holst van de nacht thuiskomt van stappen met een stuk in je reet.
Die van de Jumbo?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik afgelopen weekend op de boot, van die kip borrelhapjes.
Dat eet een fokster en ook rauwe gehakt. Dat ze nog leeft is me een raadselquote:
Dat is wel het toppunt van luiheidquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigenlijk gekkenwerk om daar te bestellen. We wonen op nog geen 100 meter van die tent. Afhalen gaat sneller.
Nee van de Turk, en dan zelf gekruid en gebakken in de airfryer.quote:
Dat krijg je toch niet wegquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat eet een fokster en ook rauwe gehakt. Dat ze nog leeft is me een raadsel
quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee van de Turk, en dan zelf gekruid en gebakken in de airfryer.
Ja ja, IN DE AIRFRYER!
Rauw gehakt kan nog, maar rauwe kip is geen aanrader. Salmonella. Ik ken iemand die daardoor in een rolstoel terecht is gekomen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook altijd onze normale route, maar op zeker moment zijn de meeste al gesloten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan gingen wij nog langs de shoarmaboer
Dat moet je niet willen idd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rauw gehakt kan nog, maar rauwe kip is geen aanrader. Salmonella. Ik ken iemand die daardoor in een rolstoel terecht is gekomen.
Nee niet weg te krijgenquote:
O dat is een lekker lang weekend dus.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb NU weekend. Nog 2 weken te gaan en dan een welverdiende vakantie!
Rauwe kip moet ik niet aan denken, rauw gehakt en tartaar is niks mis mee.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gok Rhodosquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een lekker lang weekend dus.
Waar gaat de reis naar toe?
Hier was alles in het weekend wel open tot een uur of 6.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was ook altijd onze normale route, maar op zeker moment zijn de meeste al gesloten.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een lekker lang weekend dus.
Waar gaat de reis naar toe?
quote:
Gehakt en tartaar, biefstuk is wel te doen idd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rauwe kip moet ik niet aan denken, rauw gehakt en tartaar is niks mis mee.
Ja hè.quote:
Whaaaat?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rauw gehakt kan nog, maar rauwe kip is geen aanrader. Salmonella. Ik ken iemand die daardoor in een rolstoel terecht is gekomen.
Wat denk je zelf?quote:
Wij gingen veel uit in Den Haag. Dan moest je na 1:00 uur echt je best doen om nog iets te kunnen vinden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier was alles in het weekend wel open tot een uur of 6.
Zuchtquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:19 schreef HappyCharly het volgende:
Nu ga ik helemaal nooit meer zelf kip snijden
Hij had het laatst hier wel verteld maar wist het niet meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hier was het altijd vrij sluitingsuur.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij gingen veel uit in Den Haag. Dan moest je na 1:00 uur echt je best doen om nog iets te kunnen vinden.
Lekker genieten, hoelang ga je?quote:
Gewoon je handen goed wassen, je messen en plank goed schoonmaken en de kip goed bakkenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:19 schreef HappyCharly het volgende:
Ben eerst nog een week in een bungalow in NLD, daarna 1.5 week Rhodos. Dus 2.5 week weg ongeveer.quote:
Ok rauwe kip is niet handigquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Deisyy niet zomaar wat bedenkt?
Ja dat verhaal ken ik die gast heeft lang genoten voordat ie het loodje legdequote:Op woensdag 12 juli 2023 18:24 schreef aloa het volgende:
Doet me altijd denken aan die gast die voor de grap een slak op at
Mooi tijdje dus, gelijk heb jequote:Op woensdag 12 juli 2023 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben eerst nog een week in een bungalow in NLD, daarna 1.5 week Rhodos. Dus 2.5 week weg ongeveer.
Die is goed ziek geworden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat verhaal ken ik die gast heeft lang genoten voordat ie het loodje legde
Nee die is fucking dood https://news.sky.com/stor(...)ies-aged-28-11545373quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Die is goed ziek geworden.
Leeft die nog?
Dat je zoiets ook door je strot krijgtquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die is fucking dood https://news.sky.com/stor(...)ies-aged-28-11545373
Je kan wel kip snijden, je moet het alleen niet rauw etenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:19 schreef HappyCharly het volgende:
Ik eet ze ook wel maar niet uit de tuinquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had het laatst hier wel verteld maar wist het niet meeIk ben natuurlijk een stuk jonger dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in n rolstoel door salmonellaquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan wel kip snijden, je moet het alleen niet rauw eten
We gingen ook regelmatig op stap in Oostende, daar was ook alles vrij.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier was het altijd vrij sluitingsuur.
Geen idee of dat nog zo is.
Je moet het niet eten snuggerquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar in n rolstoel door salmonella
Slakken zijn levensgevaarlijkquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die is fucking dood https://news.sky.com/stor(...)ies-aged-28-11545373
Zacht uitgedrukt.quote:
Gratis tip: eet geen rauwe kip.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is het lekker?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet ze ook wel maar niet uit de tuin
Met knoflook prima te nassenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Is het lekker?
Deze had hem idd zo uit de tuin gegeten, met alle parasieten erbij...
Escargots.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Is het lekker?
Deze had hem idd zo uit de tuin gegeten, met alle parasieten erbij...
Of gekookt in een kruidige bouillon.quote:
Normaal wordt je alleen ziek, maar als je al minder bent dan kan je doodziek worden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar die slak had al een parasiet. Dat soort slakken eet je normaal gesproken nietquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Normaal wordt je alleen ziek, maar als je al minder bent dan kan je doodziek worden.
Ja klopt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die slak had al een parasiet. Dat soort slakken eet je normaal gesproken niet
Zie corona. De ene sterft eraan, de ander komt er fluitend doorheen en weet niet eens dat-ie het heeft gehad.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Normaal wordt je alleen ziek, maar als je al minder bent dan kan je doodziek worden.
Je moet het wel ondervinden om te wetenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zie corona. De ene sterft eraan, de ander komt er fluitend doorheen en weet niet eens dat-ie het heeft gehad.
Maar ja, zo heb je zoveel opmerkelijke zaken: notenallergie bijvoorbeeld. Voor sommigen kan het eten van noten levensgevaarlijk zijn. Wespensteken dito.
Precies ja.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zie corona. De ene sterft eraan, de ander komt er fluitend doorheen en weet niet eens dat-ie het heeft gehad.
Maar ja, zo heb je zoveel opmerkelijke zaken: notenallergie bijvoorbeeld. Voor sommigen kan het eten van noten levensgevaarlijk zijn. Wespensteken dito.
Wat bedoel je daar mee?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies ja.
Helaas snappen heel veel mensen dat niet.
Het is maar net hoe het dubbeltje valt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies ja.
Helaas snappen heel veel mensen dat niet.
Mwah, ik pas liever.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet het wel ondervinden om te weten
Oh wappiesquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
De wappies die alles ontkennen etc.
Sowieso snap ik dat hele ontkennen en complotgedoe niet.
Hoe de fuck weet je dat je geen noten of melk kan verdragen als je het nooit gegeten hebquote:
Ik bleef nog even hangen bij die wespensteken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet je dat je geen noten of melk kan verdragen als je het nooit gegeten heb
Ik kan nog niet eens de moeite opbrengen om er mee in discussie te gaan. Dat kan ik zelfs nog wel opbrengen voor gekkies van Dier & Recht en zulks.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zwager![]()
Bizar...alsof hij een klap van de molen heeft gehad.
Ook die klimaatontkenners. Discussie is onmogelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan nog niet eens de moeite opbrengen om er mee in discussie te gaan. Dat kan ik zelfs nog wel opbrengen voor gekkies van Dier & Recht en zulks.![]()
Die kies je niet uitquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bleef nog even hangen bij die wespensteken.
Ze zijn trouwens relatief laat dit jaar. Niet dat ik het erg vind.quote:
Bijnaquote:
Heyquote:
Goed idee wel, lekker nutteloos vermaak.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog even een opleider uitkiezen en mij aanmelden. Maar ik ga in september weer naar school
Leukquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog even een opleider uitkiezen en mij aanmelden. Maar ik ga in september weer naar school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |