Ik doe het haar niet naquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, ze stuurde een filmpje van zichzelf toen ze aan het klimmen was, zwaar ademend en bijna hijgend, maar toch blijven lachen

Van de Ardennen naar Zuid-Frankrijk gefietst, ze heeft er volop van genoten.

Netjesquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ze wist het wel, want ze moesten toch een beetje afspreken hoelaat enzo. Ze is vanmorgen om 06.15 aan de klim begonnen en ze was 09.45 boven.

Ik ook niet, geen idee van wie ze dat sportieve heeftquote:

quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
She did it Wat leuk en lijkt op moedersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk en lijkt op moedersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Iedereen is een kutlultrut
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen

Tijd om eens in je stamboom te gaan neuzen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, geen idee van wie ze dat sportieve heeft

Ja best wel he, hoewel ze ook op haar vader lijkt.quote:

Die fietsquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel he, hoewel ze ook op haar vader lijkt.

Wie weet wat er dan allemaal boven water komtquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:30 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd om eens in je stamboom te gaan neuzen.

Familie van Mathieu van der Poel?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet wat er dan allemaal boven water komt

Fijn Chuufquote:

Das Italiaansquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:48 schreef aloa het volgende:
Ik zag paarse en oranje bloemkool in de winkel...

Bij welke winkel?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:48 schreef aloa het volgende:
Ik zag paarse en oranje bloemkool in de winkel...

Geen idee, het zag er niet aantrekkelijk uitquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Duur zeker? Zal het ook anders smaken

Dikke vette kip, kan mij het schelenquote:

O dat is fijn ,eindelijk thuiszorg geregeldquote:

Ik had vorige week een hele mooie aanbieding van zalm. 1+1 gratis. Dat was dubbel genieten.quote:

Hele kip, kippenpoten, drumsticks, vertel eens meer.quote:

Het zal zijn omdat ik zo ga eten maar ik las "thuisbezorgd geregeld"quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn ,eindelijk thuiszorg geregeld

Best gek want wie weet smaakt net zo of gewoon lekker, maar puur door de kleurquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee, het zag er niet aantrekkelijk uit

quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jammie
Al lang niet meer gehad gebakken zalm

Hey Haagsquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had vorige week een hele mooie aanbieding van zalm. 1+1 gratis. Dat was dubbel genieten.

quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:59 schreef engine het volgende:
[..]
Het zal zijn omdat ik zo ga eten maar ik las "thuisbezorgd geregeld"
 dat kan ook nog
 dat kan ook nog  

Kip van het spit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hele kip, kippenpoten, drumsticks, vertel eens meer.

Ik las dat ookquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:59 schreef engine het volgende:
[..]
Het zal zijn omdat ik zo ga eten maar ik las "thuisbezorgd geregeld"

Ik het is een hele maar ik heb het wel even geslacht. De helftquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hele kip, kippenpoten, drumsticks, vertel eens meer.

Zalm is altijd lekker, rauw, gerookt, gebakkenquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had vorige week een hele mooie aanbieding van zalm. 1+1 gratis. Dat was dubbel genieten.

Hier alles goed, te genieten dat het aan het afkoelen is buitenquote:

Eens!quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zalm is altijd lekker, rauw, gerookt, gebakken
Lekkah!!quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier alles goed, te genieten dat het aan het afkoelen is buiten
En met u

Lekker, ik moet dat ook weer eens maken, kip is altijd goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik het is een hele maar ik heb het wel even geslacht. De helft

Mooi zo.quote:

quote:

Hebben wij net gedaan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat ook
Misschien moet ik ook eens aan het eten gaan beginnen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra

Zalmbuikjes.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zalm is altijd lekker, rauw, gerookt, gebakken

quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hebben wij net gedaan.Lekker, ik ben al onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

Plundervoer uit de ijskast, als je in het holst van de nacht thuiskomt van stappen met een stuk in je reet.quote:

Had ik afgelopen weekend op de boot, van die kip borrelhapjes.quote:

Ik heb NU weekend. Nog 2 weken te gaan en dan een welverdiende vakantie!quote:

Ja prima te nassen kouwe kipquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Plundervoer uit de ijskast, als je in het holst van de nacht thuiskomt van stappen met een stuk in je reet.

Eigenlijk gekkenwerk om daar te bestellen. We wonen op nog geen 100 meter van die tent. Afhalen gaat sneller.quote:

Dan gingen wij nog langs de shoarmaboerquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Plundervoer uit de ijskast, als je in het holst van de nacht thuiskomt van stappen met een stuk in je reet.

Die van de Jumbo?quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik afgelopen weekend op de boot, van die kip borrelhapjes.

Dat eet een fokster en ook rauwe gehakt. Dat ze nog leeft is me een raadselquote:

Dat is wel het toppunt van luiheidquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigenlijk gekkenwerk om daar te bestellen. We wonen op nog geen 100 meter van die tent. Afhalen gaat sneller.

Nee van de Turk, en dan zelf gekruid en gebakken in de airfryer.quote:

Dat krijg je toch niet wegquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat eet een fokster en ook rauwe gehakt. Dat ze nog leeft is me een raadsel

quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee van de Turk, en dan zelf gekruid en gebakken in de airfryer.
Ja ja, IN DE AIRFRYER!
 Een extra oven
  Een extra oven

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |