Dat is altijd jaquote:

Kan je er toch één in de vriezer gooien.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had gisteren schnitzel gekocht zaten er twee in een pakje ,vind het altijd zo jammer dat ze er niet hebben met 1 in een verpakking

quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja logisch wel, hebben hun bejaarden slaap wel nodig Volgens mij ga je juist steeds minder slapen naarmate je ouder wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ga je juist steeds minder slapen naarmate je ouder wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja logisch wel, hebben hun bejaarden slaap wel nodig Terwijl bejaarden juist minder slaap nodig hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl bejaarden juist minder slaap nodig hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

Mijne meestal volquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is altijd ja
Mijn glas is altijd halfvol.

Oh nou waarom is het hier in de nacht dan rustigquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij ga je juist steeds minder slapen naarmate je ouder wordt.

Ik hou van slapenquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl bejaarden juist minder slaap nodig hebben

Nee, vind vlees uit de vriezer niet meer zo lekker smaken als versquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je er toch één in de vriezer gooien.

Doe mijn best, vandaag te weinig gedronken want ik heb hoofdpijnquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

Anders bij de slager een schnitzel kopen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, vind vlees uit de vriezer niet meer zo lekker smaken als vers

Bejaarden gaan laat slapen en staan vroeg op.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nou waarom is het hier in de nacht dan rustig

Even goed bijtanken dan, dat voel ik ook meteen als ik te weinig heb gedronken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe mijn best, vandaag te weinig gedronken want ik heb hoofdpijn

Heb fles net weer gevuld voor de tweede keerquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even goed bijtanken dan, dat voel ik ook meteen als ik te weinig heb gedronken.

quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
She did it Geweldig !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

She did it SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.

quote:
Haar oom en tante stonden haar boven op te wachten, dat is ook wel heel erg leukquote:

She did it Wat goed!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat goed!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een prachtig lachebekje

quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Haar oom en tante stonden haar boven op te wachten, dat is ook wel heel erg leuk

Wist ze dat wel,of was dat een verrassing?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Haar oom en tante stonden haar boven op te wachten, dat is ook wel heel erg leuk

Echt he, ze stuurde een filmpje van zichzelf toen ze aan het klimmen was, zwaar ademend en bijna hijgend, maar toch blijven lachenquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:24 schreef maily het volgende:
[..]
Wat goed!!!
En wat een prachtig lachebekje

Die komt er welquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, ze stuurde een filmpje van zichzelf toen ze aan het klimmen was, zwaar ademend en bijna hijgend, maar toch blijven lachen

Van de Ardennen naar Zuid-Frankrijk gefietst, ze heeft er volop van genoten.

Ja ze wist het wel, want ze moesten toch een beetje afspreken hoelaat enzo. Ze is vanmorgen om 06.15 aan de klim begonnen en ze was 09.45 boven.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wist ze dat wel,of was dat een verrassing?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |