Caramel is lekkerquote:
Jij bent zelluf....quote:
Caramelquote:
Op een race-scootmobiel.quote:
Nog steeds niet opgevoerdquote:
Wel! Zoete en zoute popcorn door elkaar is bijvoorbeeld echt lekker!quote:
Mijn hoofd kreeg een beetje error toen ik die mogelijkheid voor het eerst zagquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel! Zoete en zoute popcorn door elkaar is bijvoorbeeld echt lekker!
Pannenkoeken met spek en stroop!
Pannenkoeken met spek en stroopquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel! Zoete en zoute popcorn door elkaar is bijvoorbeeld echt lekker!
Pannenkoeken met spek en stroop!
Jij ging toch voor caramel zouzeet?quote:
Terug spoelen en opnieuw afspelenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een film opstaan waar ik net niet voor 100% aandacht voor heb,
en nu snap ik er helemaal niets van
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij ging toch voor caramel zouzeet?
Flodder?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een film opstaan waar ik net niet voor 100% aandacht voor heb,
en nu snap ik er helemaal niets van
Terug spoelen, wat was dat ook al weerquote:
Terug naar het begint of vooruit naar het eindquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terug spoelen, wat was dat ook al weer
Iets met van die cassettes die altijd vast bleven zitten in een apparaat wat dat toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Terug naar het begint of vooruit naar het eindje mag zelf kiezen welke kant op
Welke film ben je aan het kijken?
Ja heel wat videobanden naar de knoppen, wat een gepier was dat altijdquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met van die cassettes die altijd vast bleven zitten in een apparaat wat dat toch?
https://www.imdb.com/titl(...)_tt_8_nm_0_q_babylon
Oeh, help je hopen dat het inderdaad afkoelt jaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel wat videobanden naar de knoppen, wat een gepier was dat altijd
Het onweert hier hopelijk koelt het lekker af
Thnx. Ik hoop voor de meeste dat het afkoelt, voor mensen ie van deze warmte houden is het wel weer jammerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, help je hopen dat het inderdaad afkoelt ja
Van mij mag het even een weekje 15 graden max worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Ik hoop voor de meeste dat het afkoelt, voor mensen ie van deze warmte houden is het wel weer jammer
Ga naar Noorwegenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van mij mag het even een weekje 15 graden max worden.
Van mij ook wel. Maar dat zal hem niet gaan worden helaasquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van mij mag het even een weekje 15 graden max worden.
Wat moet ik daar? In de zon zitten ofzo?quote:
Natuurlijk niet, daar kan je kou lijden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet ik daar? In de zon zitten ofzo?
Kan ik beter naar Zuid-Afrika, daar sneeuwde het.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daar kan je kou lijden.
Ja, ik heb Mevrouw Duff er weer ingezetquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie staat er in jouw UI? H.D. weer?
Goed bezigquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik heb Mevrouw Duff er weer ingezet
in de zomer in Zuid-Afrika, in de winter hier, dan heb je altijd "winter"quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik beter naar Zuid-Afrika, daar sneeuwde het.
over 4 uur wat?quote:
Dacht ik ook, maar toen keek ik naar de tijd van zijn post en dachti k oeps misschien bedoeld hij iets andersquote:
Oquote:
quote:
Hey jij ook hierquote:
Gezellig zo kom je elkaar nog eens tegenquote:
Dan wordt t wel erg druk in een SCquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig zo kom je elkaar nog eens tegen
Vraag mij wel eens af waarom men niet een grote SC maakt
Dat is waar, maar nu zie je wel op verschillende SC dezelfde mensen zittenquote:
Dat is wel weer zo jaquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar nu zie je wel op verschillende SC dezelfde mensen zitten
Sommige niet neequote:Op woensdag 12 juli 2023 09:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Wees blij dat er meerdere zijn. Sommige users wil je hier echt niet hebben
Dan gaan de bans nog snellerquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wordt oorlog. Ze zitten niet voor niks in aparte sc.
Morguh Marcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |