Hij lijkt als zijn belangrijkste kwaliteit te beschouwen dat hij de plannen van andere landen heeft kunnen inzien. Tja... dan weet je nog niet of de man er zelf ook een beetje kijk op heeft natuurlijk. Dat zal allemaal nog moeten blijken.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:32 schreef Aadrianus het volgende:
Helder interview in Trouw met Twan van Nieuwenhuijzen. Wat ik al hoopte: eindelijk iemand die van het begin tot het einde de touwtjes in handen houdt. En met zijn ervaring zijn dat hele bekwame handen.
quote:Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
quote:Dit artikel is exclusief voor abonnees
Hij ziet natuurlijk wel een beetje in waar de valkuilen van andere landen zitten. Waar het mogelijk misging achter de schermen. Het belang van staging. Dat zijn best fijne dingen om mee te hebben.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij lijkt als zijn belangrijkste kwaliteit te beschouwen dat hij de plannen van andere landen heeft kunnen inzien. Tja... dan weet je nog niet of de man er zelf ook een beetje kijk op heeft natuurlijk. Dat zal allemaal nog moeten blijken.
Mensen zijn vergeten dat ze ook moeten kunnen zingen?quote:
Die meid doet er alles aan om in de schijnwerpers te komen. Dit kan ik dus niet serieus nemen.quote:
Er mogen er maar zes op het podium.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:28 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ken dit hele mens niet, maar kunnen we al die tokkies niet gewoon samen naar Eurovisie sturen, dan zijn we in één keer van al het gezeik af en mogen daarna de echte artiesten weer.
Oh wacht, dat hebben we al een keer gedaan, met de Toppers.
Alle media die zeuren om een nationale finale gaan dit nu ook alle aandacht geven, uiteraard.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:48 schreef Momo het volgende:
Ach dit was weer een TV momentje voor iemand die camera geil is heeft ook meegedaan aan allerlei programma's op TV.
Je kunt opnames maken en die dan projecteren. En je mag opgenomen stemmen laten horen. Ik zie wel mogelijkheden. Kris Kross Amsterdam ft. Dreetje Hazes ft. Bankzitters ft. Dries Roelvink ft. de buurvrouw van hierachter ft. Lange Frans ft. Zanger Rinus ft. elke talentloze rukker die ook nog z'n momentje in de schijnwerpers wil meepakken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er mogen er maar zes op het podium.
De kop is behoorlijk misleidend. Maar wel waar wat ze zegt.quote:
Lekkere clickbaitquote:
Wie?quote:
Deze had ze wat mij betreft best in mogen sturen naar de commissie. Maar als ze zelf vindt dat het nog beter kan, wacht ik met plezier een paar jaar af.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De kop is behoorlijk misleidend. Maar wel waar wat ze zegt.
Eerst een nummer hebben waarmee je mee wilt doen en niet onder druk dat nog moeten gaan schrijven,
Vandaag is haar nieuwe single uitgekomen trouwens.
Ik denk dat dit best een aardig resultaat had opgeleverd. maar daar ga je natuurlijk niet voor.
Ik vind haar nieuwe single best wel leuk, beter dan meeste van haar liedjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De kop is behoorlijk misleidend. Maar wel waar wat ze zegt.
Eerst een nummer hebben waarmee je mee wilt doen en niet onder druk dat nog moeten gaan schrijven,
Vandaag is haar nieuwe single uitgekomen trouwens.
Ik denk dat dit best een aardig resultaat had opgeleverd. maar daar ga je natuurlijk niet voor.
Naaz wil niet, maar misschien wil Eyelar wel. Ze doet me 'n beetje aan Naaz denken. Heeft enkele samenwerkingen met dj's gedaan, maar nu ook haar eigen EP uit. En die is best goed.quote:
ik heb verder niet het idee dat ze heel graag wil ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:56 schreef Rebel- het volgende:
April Darby doet mee aan een writers camp voor het Songfestival.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik snap het ook, en ik vind het zelfs heel netjes van ze om niemand er buiten te willen laten, maar de muzikanten spelen niet eens live op het podium. Dus wat dat betreft is het wel weer zonde dat ze het daarop zouden laten schieten, dat er eentje minder 'playbackt' met z'n instrument. Neem die zevende gewoon mee als begeleider dan ofzo. Of wissel er twee af op podium, de ene mag de gitaar vasthouden in de semi, de ander in de finale.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap het wel van Son Mieux, maar het is natuurlijk wel jammer
Ach wat een bullshit. Als ze in het buitenland optreden gaan ze ook gewoon met z'n vieren. Want de helft van hun muziek staat toch op band. En op Eurovisie maakt het sowieso geen reet uit, al sta je met 5 etalagepoppen op het podium, als de zanger er maar is.quote:optreden met een lid minder ziet Son Mieux niet zitten: "Je bent een bandje of je bent geen bandje. We leave no men behind", aldus de zanger.
Ze willen dan toch niet graag genoegquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap het wel van Son Mieux, maar het is natuurlijk wel jammer
Met je eens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:00 schreef Aadrianus het volgende:
Van mij hoeft Son Mieux sowieso niet zo dringend.
Dit dus. Ik heb nog nooit iets van ze gehoord waarvoor/waardoor ik op het puntje van mijn stoel ging zitten. Het kabbelt lekker, maar het heeft geen bite En ze dwarrelen maar wat doelloos rond op het podium. Dat leidt me altijd af. Aardige jongen vast, die front man, maar geen stem die markant is en me wegblaast. Dat gaat geen potten breken bij het ESF. Ze schijnen het leuk te doen bij zomerfestivals. Laat ze daar vooral lekker mee doorgaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met je eens.
Ik heb weinig met hun muziek. Ik vraag me ook af of aanslaat op het ESF.
Je hoeft geen Freddie Mercury te zijn om het goed te doen op Eurovisie he. Mits een goed nummer zijn ze gewoon top 10-materiaal, door hun uitstraling, en nummers die goed in elkaar zitten. Hun laatste nummers vind ik wel een beetje veel van hetzelfde, maar dat weet in Europa niemand natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:30 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb nog nooit iets van ze gehoord waarvoor/waardoor ik op het puntje van mijn stoel ging zitten. Het kabbelt lekker, maar het heeft geen bite En ze dwarrelen maar wat doelloos rond op het podium. Dat leidt me altijd af. Aardige jongen vast, die front man, maar geen stem die markant is en me wegblaast. Dat gaat geen potten breken bij het ESF. Ze schijnen het leuk te doen bij zomerfestivals. Laat ze daar vooral lekker mee doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |