ik heb verder niet het idee dat ze heel graag wil ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:56 schreef Rebel- het volgende:
April Darby doet mee aan een writers camp voor het Songfestival.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik snap het ook, en ik vind het zelfs heel netjes van ze om niemand er buiten te willen laten, maar de muzikanten spelen niet eens live op het podium. Dus wat dat betreft is het wel weer zonde dat ze het daarop zouden laten schieten, dat er eentje minder 'playbackt' met z'n instrument. Neem die zevende gewoon mee als begeleider dan ofzo. Of wissel er twee af op podium, de ene mag de gitaar vasthouden in de semi, de ander in de finale.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap het wel van Son Mieux, maar het is natuurlijk wel jammer
Ach wat een bullshit. Als ze in het buitenland optreden gaan ze ook gewoon met z'n vieren. Want de helft van hun muziek staat toch op band. En op Eurovisie maakt het sowieso geen reet uit, al sta je met 5 etalagepoppen op het podium, als de zanger er maar is.quote:optreden met een lid minder ziet Son Mieux niet zitten: "Je bent een bandje of je bent geen bandje. We leave no men behind", aldus de zanger.
Ze willen dan toch niet graag genoegquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap het wel van Son Mieux, maar het is natuurlijk wel jammer
Met je eens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:00 schreef Aadrianus het volgende:
Van mij hoeft Son Mieux sowieso niet zo dringend.
Dit dus. Ik heb nog nooit iets van ze gehoord waarvoor/waardoor ik op het puntje van mijn stoel ging zitten. Het kabbelt lekker, maar het heeft geen bite En ze dwarrelen maar wat doelloos rond op het podium. Dat leidt me altijd af. Aardige jongen vast, die front man, maar geen stem die markant is en me wegblaast. Dat gaat geen potten breken bij het ESF. Ze schijnen het leuk te doen bij zomerfestivals. Laat ze daar vooral lekker mee doorgaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met je eens.
Ik heb weinig met hun muziek. Ik vraag me ook af of aanslaat op het ESF.
Je hoeft geen Freddie Mercury te zijn om het goed te doen op Eurovisie he. Mits een goed nummer zijn ze gewoon top 10-materiaal, door hun uitstraling, en nummers die goed in elkaar zitten. Hun laatste nummers vind ik wel een beetje veel van hetzelfde, maar dat weet in Europa niemand natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:30 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb nog nooit iets van ze gehoord waarvoor/waardoor ik op het puntje van mijn stoel ging zitten. Het kabbelt lekker, maar het heeft geen bite En ze dwarrelen maar wat doelloos rond op het podium. Dat leidt me altijd af. Aardige jongen vast, die front man, maar geen stem die markant is en me wegblaast. Dat gaat geen potten breken bij het ESF. Ze schijnen het leuk te doen bij zomerfestivals. Laat ze daar vooral lekker mee doorgaan.
Ik vind het wel mooi dat die gast nu gewoon als Instagram bio heeft: "Eurovision 2024". Kijk, dat is zelfvertrouwen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:11 schreef molloot200 het volgende:
Hate me, maar ik ben op dit moment vooral team Joost
Ik ook hoor. Toe maar, ga ervoor. Voor Nederland eindelijk eens echt wat anders op het ESF podium en gek genoeg eindelijk iets wat écht eigentijds is. Kijken wat het oplevert.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:11 schreef molloot200 het volgende:
Hate me, maar ik ben op dit moment vooral team Joost
Z’n liedjes zijn allesbehalve niksig en ik heb honderd keer liever dat we iemand sturen waarvan andere mensen denken dat “we” Käärijä nadoen (doen we niet, we sturen gewoon eindelijk iets dat meer out of the Eurovisiebox is) dan de zoveelste veilige singer songwriter of een of andere popgirlie (waar dan weer over gezegd gaat worden dat “we” Zweden of Israël nadoen, want het is nooit goed).quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind alles best dus van mij mag hij ook gaan, al voelt het voor mij persoonlijk toch net iets te veel als een Käärijätje en dat vind ik ergens een píetsie gênant. Dat 'wat hij kon kan ik ook'-achtige. Maar ach, een jaartje luchtige lol is sowieso wel weer eens leuk. Mits een tering-aanstekelijk nummer, want zonder dat had Käärijä ook geen hoge ogen gescoord. Dus stuur Joost ajb niet 'omdat hij zo leuk is'. Met een niksig lied gewoon niet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |