Sophie Hermans is geen lijsttrekkersmateriaal.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:39 schreef PietjePuk2000 het volgende: [..] Sophie zou onwerkelijk debiel zijn.
Welke memoires? Wordt lastig met zijn slechte geheugen en niets schriftelijk vastleggenquote:Op maandag 10 juli 2023 10:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit.
Teveel beschadigd.
Kijk nu al uit naar zijn memoires.
Wel een goede tassendragerquote:Op maandag 10 juli 2023 10:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Sophie Hermans is geen lijsttrekkersmateriaal.
Mwa, VVD haalt in Nederland toch al 35 jaar minimaal een zetel of 20?quote:Op maandag 10 juli 2023 10:41 schreef Nattekat het volgende:
De VVD zal wel echt gedecimeerd worden dit najaar. Heb al jaren moeten aanhoren hoe mensen er alleen maar op stemmen omdat Rutte het prima doet, en dat kutexcuus is er eindelijk niet meer.
Dan is er nog steeds niet echt een redelijk alternatief volgens velen gok ik zomaar. Dat ze zetels verliezen geloof ik wel, dat was met Rutte ook wel zo gegaan.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:41 schreef Nattekat het volgende:
De VVD zal wel echt gedecimeerd worden dit najaar. Heb al jaren moeten aanhoren hoe mensen er alleen maar op stemmen omdat Rutte het prima doet, en dat kutexcuus is er eindelijk niet meer.
De afgelopen kabinetten hadden die ook niet, dus dat scheelt.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:40 schreef koos_vriendloos het volgende:
Komende kabinet zal geen liberale politiek hebben
Tijden zijn veranderd sinds 2010.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa, VVD haalt in Nederland toch al 35 jaar minimaal een zetel of 20?
JA21 en hopelijk ook Omtzigt.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is er nog steeds niet echt een redelijk alternatief volgens velen gok ik zomaar. Dat ze zetels verliezen geloof ik wel, dat was met Rutte ook wel zo gegaan.
Die heeft wat minder gunfactor dan Jetten denk ik, die ondertussen wel echt goed uit de verf komt vind ik.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:42 schreef potjecreme het volgende:
Jan Paternotte voor D66 zie ik wel zitten
Nee want dan is die doodquote:Op maandag 10 juli 2023 10:42 schreef Hexagon het volgende:
Zou Geert Wilders nu ook stoppen? Zijn grote vijand is immers weg.
Ik weet het niet zo. VVD is voor velen nog steeds de enige serieuze centrumrechtse partij, volgens mij kunnen ze die rol wel behouden. Al helemaal nu het CDA gedecimeerd is.quote:
Mensen die op Joost plucheplakker Eerdmans stemmen zijn op geen enkele manier serieus te nemen.quote:
We hebben het over mensen die op Rutte stemden.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die op Joost plucheplakker Eerdmans stemmen zijn op geen enkele manier serieus te nemen.
De grote vijand van Geert Wilders heet Mohammed, niet Mark. Iets zegt me dat Rutte en Wilders het prima konden vinden, want voor ieders politieke plannen waren ze allebei erg nuttig.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:42 schreef Hexagon het volgende:
Zou Geert Wilders nu ook stoppen? Zijn grote vijand is immers weg.
Ik denk veel VVD’ers wellicht overstappen naar de BBB, en ik bedoel niet alleen kiezers.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo. VVD is voor velen nog steeds de enige serieuze centrumrechtse partij, volgens mij kunnen ze die rol wel behouden. Al helemaal nu het CDA gedecimeerd is.
Mona zit al te schuimenquote:Op maandag 10 juli 2023 10:44 schreef Hexagon het volgende:
Als het CDA een betere lijsttrekker weet te vinden dan de VVD hebben die ook weer een kans/
Het vertrek van Rutte biedt wel kansen voor het CDA. Ze moeten alleen een betere lijsttrekker vinden dan de VVD.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo. VVD is voor velen nog steeds de enige serieuze centrumrechtse partij, volgens mij kunnen ze die rol wel behouden. Al helemaal nu het CDA gedecimeerd is.
Klopt maar nu wel met meer alternatieven op rechts.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa, VVD haalt in Nederland toch al 35 jaar minimaal een zetel of 20?
Eigenlijk kan alleen overspannen Pietertje het CDA nog redden.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:44 schreef Hexagon het volgende:
Als het CDA een betere lijsttrekker weet te vinden dan de VVD hebben die ook weer een kans/
Mwah, als er een goede lijsttrekker komt zou ik niet weten waarom niet.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:41 schreef Nattekat het volgende:
The horrorquote:Op maandag 10 juli 2023 10:42 schreef potjecreme het volgende:
Jan Paternotte voor D66 zie ik wel zitten
Ik heb juist het idee dat het na de breuk van 2012 nooit meer goed is gekomen tussen die twee.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De grote vijand van Geert Wilders heet Mohammed, niet Mark. Iets zegt me dat Rutte en Wilders het prima konden vinden, want voor ieders politieke plannen waren ze allebei erg nuttig.
Familiehereniging voor politieke vluchtingen beperken lag nooit op tafel. Alleen voor mensen die vluchten voor een oorlog.quote:
Als minister rampzaligquote:Op maandag 10 juli 2023 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft wat minder gunfactor dan Jetten denk ik, die ondertussen wel echt goed uit de verf komt vind ik.
Eens. De dynamiek wordt heel anders. Ook voor een BBB.quote:Op maandag 10 juli 2023 10:41 schreef trein2000 het volgende:
Over PO gesproken, dit kan voor hem ook zo maar eens de druppel blijken. Zijn strijd tegen Rutte leek soms wel heel persoonlijk. Het zou me niets verbazen als dit hem ook een soort van rust geeft om lekker te gaan wandelen in Enschede.
Het is nog vroeg uiteraard, maar de implicaties hier van kunnen nog wel eens groter zijn dan op het eerste oog lijkt.
Wilders was voor Rutte de perfecte oppositie (want tandeloos, en heeft zo ongeveer in zijn eentje het instrument Motie van Wantrouwen bot gemaakt) en voor Rutte was voor Wilders de ideale kop van Jut. Dus wat wil je nog meer?quote:Op maandag 10 juli 2023 10:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het na de breuk van 2012 nooit meer goed is gekomen tussen die twee.
De gouden jaeren......quote:Op maandag 10 juli 2023 10:47 schreef hollandia02 het volgende:
NOS vanavond nog een docu over Rutte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |