Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regenfoto voor het topic:![]()
![]()
Ei kan wel in de airfryerA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Yep zelf nooit geprobeerdquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ah lekker hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb van die speciale swirl achtige patatjes & frikandel en kaassouflee!Wat ga jij eten??
Smakelijk eten straks![]()
Eierbal en wat salade erbijA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Morgen kan hetquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Iets mooiers is er niet![]()
Uiteraard is het droog nu![]()
![]()
Komt wel regen en onweer aan morgenquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Beter idd dan binnen blijvenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Fietsen in onweer is dan wel weer een dingetje..
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Als niet al te heftig aan toe gaat welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind onweer een mooi natuurverschijnsel, maar heb er ook wel respect voor.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
In het donker en dan op afstand het zien weerlichten over zee is het mooiste wat er isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als niet al te heftig aan toe gaat wel![]()
![]()
Als het maar klein genoeg is past er heel veel in een airfryer, ook een staafje dynamiet waarvan het lont is aangestokenquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Tropische onweer stromen boven de oceaanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
In het donker en dan op afstand het zien weerlichten over zee is het mooiste wat er is![]()
Dat geeft idd ook mooie beeldenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
[..]
In het donker en dan op afstand het zien weerlichten over zee is het mooiste wat er is
ISS ziet dat ookquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tropische onweer stromen boven de oceaan![]()
![]()
![]()
Zonde van de airfryerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het maar klein genoeg is past er heel veel in een airfryer, ook een staafje dynamiet waarvan het lont is aangestoken![]()
Heb je nog een staafje liggen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het maar klein genoeg is past er heel veel in een airfryer, ook een staafje dynamiet waarvan het lont is aangestoken![]()
![]()
Hoeveel en in welke maat moet je ze hebben?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik kan ze als extra service ook alvast aangestoken af leveren op welk adres je maar wilquote:
15 cm moet wel passen in mijn airfryer.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel en in welke maat moet je ze hebben?![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan ze als extra service ook alvast aangestoken af leveren op welk adres je maar wil
Op de stoep leggen en aanbellen![]()
![]()
gaaf welquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
In een hoopje poepquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Was altijd wel leuk het Klokhuisquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Deze bewerking van klokhuis intro blijft geniaal
Ja leukquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Deze bewerking van klokhuis intro blijft geniaal![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Deze bewerking van klokhuis intro blijft geniaal![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik had laatst verkeerde kooltjesquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:18 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Wat nou opwarming van het klimaat? De fik erin!![]()
![]()
![]()
heb alles potdicht, prima uit te houdenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Hier ook. Maar nog steeds veel te warm ...Uw ADH vitamine Worst
Da's mooiquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb alles potdicht, prima uit te houden![]()
![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Of naar Terschellingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Allemaal richting hoek van holland gaan![]()
![]()
Fik eronder bouwen, drogen ze vanzelf opquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Waren al wat ouder en blijkbaar vochtig geworden
Amateur, gewoon morgenvroeg meteen door blijven zuipen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:34 schreef Mazikeen het volgende:
Wel rustig aan. Geen zin om met een kater te vliegenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:34 schreef Mazikeen het volgende:
Wel rustig aan. Geen zin om met een kater te vliegen![]()
![]()
No luts no gloryThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee bahquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Amateur, gewoon morgenvroeg meteen door blijven zuipen.![]()
![]()
Uhuquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:34 schreef Mazikeen het volgende:
Wel rustig aan. Geen zin om met een kater te vliegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
UhuJa als er een baby voor mij zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat de dis ons wel mag bekomen!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Mag wel hoor!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:03 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Dat de dis ons wel mag bekomen!
Smakelijk![]()
![]()
![]()
Oeeeeequote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
Daar gingen weer twee harinkies mn buik in![]()
In Spanje in spanjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is benauwd drukkend warmquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Hier ook. Maar nog steeds veel te warm ...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:03 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Dat de dis ons wel mag bekomen!![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello.quote:
Wel eens in Spanje geweest Mikey?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo smaakt het ook. En we hebben nog voldoende vlees over om nog twee keer te barbecuenquote:
Je hebt altijd al snel te veel he, Is wel makkelijk, in de vriezer en de volgende keer kan je het zo weer op de BBQ gooienquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo smaakt het ook. En we hebben nog voldoende vlees over om nog twee keer te barbecuenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eet je maar 1 spies?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo smaakt het ook. En we hebben nog voldoende vlees over om nog twee keer te barbecuen♡♡♡♡![]()
`Kreeg net een weers waarschuwing voor morgen binnen,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien was dat de eerste, of de laatste van velenquote:
Vandaar de vraag jaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien was dat de eerste, of de laatste van velen
♡♡♡♡![]()
Ja, je verkijkt je er heel snel heel op wat je nodig hebt voor maar twee personen. Maar het was wel weer effe lekkerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt altijd al snel te veel he, Is wel makkelijk, in de vriezer en de volgende keer kan je het zo weer op de BBQ gooien
Ja ik zit ook binnen hoor, buiten niet te doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, zit de hele tijd al binnen... En veel onweersvliegjes buiten, niet te doen die zooi.
Zitten er zoveel las in de krant dat er ook veel vliegende mieren zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had ook altijd veel te veel, vooral als ik met de hele kliek ging BBQ was het altijd zal ik genoeg hebhen ik doe een of maar wat bij. Maar het was altijd meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, je verkijkt je er heel snel heel op wat je nodig hebt voor maar twee personen. Maar het was wel weer effe lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LOL. Nee wel iets meer dan dat, maar ik had oa 450 gram aan shashlik, twee forse hamburgers, 6 varkenshaas medaillons, 6 grillfackels meegenomen uit Duitsland. En dat was toch een beetje teveel voor 1 avond.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
O dat was heel wat, moet nog steeds een keer gaan kijken daarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
LOL. Nee wel iets meer dan dat, maar ik had oa 450 gram aan shashlik, twee forse hamburgers, 6 varkenshaas medaillons, 6 grillfackels meegenomen uit Duitsland. En dat was toch een beetje teveel voor 1 avond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doen hoor. Hiervoor was ik (samen met nog 6 verpakkingen broodbeleg en twee verpakkingen kaas) maar 32 euro voor kwijt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was heel wat, moet nog steeds een keer gaan kijken daarIk heb er één en ik ben er trots op
O dat is echt een stuk voordeliger. Het rijst hier de pan uit met de prijzen het is echt niet meer leukquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doen hoor. Hiervoor was ik (samen met nog 6 verpakkingen broodbeleg en twee verpakkingen kaas) maar 32 euro voor kwijt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das best goedkoopquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doen hoor. Hiervoor was ik (samen met nog 6 verpakkingen broodbeleg en twee verpakkingen kaas) maar 32 euro voor kwijt.
Naam staat er bijquote:
Boodschappen doen over de grens loont zich uit ja. Daar heb ik best een dagje treinen in de week voor over.quote:
Moeten we binnenkort weer gaan stemmen
I know, ik heb jarenlang dicht bij de grens met duitsland en belgie gewoondquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Boodschappen doen over de grens loont zich uit ja. Daar heb ik best een dagje treinen in de week voor over.
November pas las ik ergensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Word sowieso pas eind oktober op zijn vroegst. Eerst moet Rutte nog wat door Kuttequote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De mieren vliegen uit inderdaad, zag ze hier ook al in de tuin.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zit ook binnen hoor, buiten niet te doen.
Zitten er zoveel las in de krant dat er ook veel vliegende mieren zijn![]()
Feest voor de meeuwen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:23 schreef bondage het volgende:
[..]
De mieren vliegen uit inderdaad, zag ze hier ook al in de tuin.![]()
Zijn de mannetje op zoek naar vrouwtjes las ik, de. Vrouw bijt zich de vleugels af als ze het nest in gaat om eitjes te leggen. Weer wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:23 schreef bondage het volgende:
[..]
De mieren vliegen uit inderdaad, zag ze hier ook al in de tuin.
Hebben ze mooi wat te doenquote:
Ja Mona Keijzerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O die presentatrice. Die ken ik niet geen idee wie dat isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
@:mario390 bedoelt de rechtse dame denk ik.
Waar geen naam bijstaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet alleen mannetjes, ook vrouwtjes. Ze gaan dan paren enzoquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn de mannetje op zoek naar vrouwtjes las ik, de. Vrouw bijt zich de vleugels af als ze het nest in gaat om eitjes te leggen. Weer wat geleerd vandaag![]()
![]()
Ik las vanmiddag dat Omzight bezig gaat om een partij samen te stellenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word sowieso pas eind oktober op zijn vroegst. Eerst moet Rutte nog wat door KutteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op zoek naar elkaar dan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet alleen mannetjes, ook vrouwtjes. Ze gaan dan paren enzo
Ik ga zo maar eens een verkoelende douche pakken denk ik.Ik heb er één en ik ben er trots op
Goed onderlegde politicus die, voor lands en partij belang, de juiste dingen boven water kan halen en kan aankaarten. Ik weet alleen niet of hij ook de vaardigheden bezit om partij leider te zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag dat Omzight bezig gaat om een partij samen te stellenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij/zij/het heeft wel een konijnlijke uitstralingquote:![]()
Dat weet ik ook niet, Maar van mij mag hij zich hierin bewijzenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed onderlegde politicus die, voor lands en partij belang, de juiste dingen boven water kan halen en kan aankaarten. Ik weet alleen niet of hij ook de vaardigheden bezit om partij leider te zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij is ook onze koningquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij/zij/het heeft wel een konijnlijke uitstraling![]()
![]()
![]()
Buiten of hij dat kan bewijzen of niet, in hoeverre gaan andere partijen zijn partij tijdens coalitie samenstellingen zijn functie niet elders proberen in te delen door zijn reeds bewezen diensten?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, Maar van mij mag hij zich hierin bewijzenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een langharig kat, die zie ik niet zo vaak, is wel een mooie.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie woordspelingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Buiten of hij dat kan bewijzen of niet, in hoeverre gaan andere partijen zijn partij tijdens coalitie samenstellingen zijn functie niet elders proberen in te delen door zijn reeds bewezen diensten?. Dat weet je nooit natuurlijk. Maar dat weet je momenteel met niemand
Zijne Katelijke Hoogheid der bondage rijkquote:![]()
Wel mooie kat, en zoals Dot al zei, langharige zie je idd niet vaak.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ben er zelf ook wel een beetje trots opquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie woordspeling. Dat weet je nooit natuurlijk. Maar dat weet je momenteel met niemand
![]()
Als hij een partij bij elkaar krijgt voor de volgende verkiezingen denk ik wel dat hij wat stemmen bij elkaar kan krijgen, maar ik denk niet dat veel andere partijen heel gretig zijn om hem in een coalitie te betrekken onder het vermoede dat hij daar wel eens een bom onder kan gaan leggen![]()
Dat kan best eens zo zijn. Want hij schroomt het niet iets open te gooien en gaat tot het gaatje om het uit te zoekenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben er zelf ook wel een beetje trots op![]()
Als hij een partij bij elkaar krijgt voor de volgende verkiezingen denk ik wel dat hij wat stemmen bij elkaar kan krijgen, maar ik denk niet dat veel andere partijen heel gretig zijn om hem in een coalitie te betrekken onder het vermoede dat hij daar wel eens een bom onder kan gaan leggen
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een langharig kat, die zie ik niet zo vaak, is wel een mooie.Het is een maine coon, zijn meestal langharig. Haren helaas wel behoorlijk uit...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijne Katelijke Hoogheid der bondage rijk![]()
Wel mooie kat, en zoals Dot al zei, langharige zie je idd niet vaak.![]()
Even op Google gekeken daat zitten echt mooie tussen zegquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Het is een maine coon, zijn meestal langharig. Haren helaas wel behoorlijk uit...
O dat verharen heb je mooi wat werk mee dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup, vaak stofzuigen... Maar verder lieve kat waar we veel van terugkrijgen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even op Google gekeken daat zitten echt mooie tussen zeg
O dat verharen heb je mooi wat werk mee dus![]()
Helaas zit er in de politiek, naar mijn mening, een te grote kloof tussen wat het volk wil en wat de politiek wil. Zie PVV en LPF. Zeggen wat het volk wil horen, maar worden door de politiek zo veel mogelijk buiten schot gehouden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan best eens zo zijn. Want hij schroomt het niet iets open te gooien en gaat tot het gaatje om het uit te zoekenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mijn ouders hebben sinds eind 2021 een hond die een zomer en winter vacht krijgt. Als die klaar zijn met stofzuigen kunnen ze weer van voor af aan beginnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, vaak stofzuigen... Maar verder lieve kat waar we veel van terugkrijgen.
`dat is het belangrijkste tochquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, vaak stofzuigen... Maar verder lieve kat waar we veel van terugkrijgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kun je mooi mee vilten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Het is een maine coon, zijn meestal langharig. Haren helaas wel behoorlijk uit...
https://www.mamsatwork.nl/kat-maken-van-vilt/![]()
Klopt als een bus, maar dat is algemeen bekend. Ze noemen het democratie alleen de grootste gekozen partijen door het volk gekozen komen niet aan de beurt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas zit er in de politiek, naar mijn mening, een te grote kloof tussen wat het volk wil en wat de politiek wil. Zie PVV en LPF. Zeggen wat het volk wil horen, maar worden door de politiek zo veel mogelijk buiten schot gehouden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Ply
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-07-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 601 / +136 / +48 / 771 / 1052
2. Monique___ / 561 / +60 / +76 / 1488 / 1770
3. mario390 / 410 / +147 / +13 / 246 / 359
4. Zucht. / 366 / +54 / +5 / 1304 / 1469
5. maily / 350 / +47 / +89 / 1151 / 1297
6. PLY / 293 / +2 / +73 / 363 / 464
7. Lovely / 283 / +93 / +14 / 800 / 981
8. Emmerdeur / 258 / +44 / +0 / 162 / 213
9. DerRabbit / 213 / +84 / +33 / 530 / 632
10. Dr.Mikey / 207 / +32 / +36 / 212 / 277
11. Harrie / 206 / +0 / +100 / 489 / 596
12. KillemWieft / 191 / +4 / +0 / 50 / 92
13. gebrokenglas / 180 / +22 / +23 / 547 / 654
14. Mickytjuh / 176 / +22 / +4 / 495 / 563
15. greysbones / 130 / +8 / +0 / 706 / 785
16. hemarookworst / 127 / +6 / +36 / 386 / 477
17. notturna / 109 / +0 / +0 / 251 / 325
18. loveislikeakiss / 106 / +2 / +0 / 479 / 550
19. Rob / 88 / +2 / +2 / 113 / 143
20. _UserName_ / 88 / +13 / +2 / 133 / 195SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hey Stoorquote:hoe is het?
Oepsideisyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn te horen. Hier wel oke beetje aan het kwakkelen maar dat hoort er bijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
O dat komt wel binnen als het zo naast je isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:10 schreef mario390 het volgende:
zo laut om dat de brandweerhuis naast me
isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owjee, vervelend met dit bloedhete weer. Niets ernstigs hoop ik?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. Hier wel oke beetje aan het kwakkelen maar dat hoort er bij“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Woon jij op de brandweerkazerne?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:10 schreef mario390 het volgende:
zo laut om dat de brandweerhuis naast me
is
En ik maar denken dat je loodgieter bent...“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nee keell Ontstoken en oog ontstoken gewoon ff lamlendig komt goedquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Owjee, vervelend met dit bloedhete weer. Niets ernstigs hoop ik?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar hangt iedereen toch altijd uit op zaterdagavond?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
In de FOK!inkg Fantastische FOK! Feestavond natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Waar hangt iedereen toch altijd uit op zaterdagavond?
bbqquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Waar hangt iedereen toch altijd uit op zaterdagavond?![]()
![]()
Gewoon op ieders zolderkamertje. Duhquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Waar hangt iedereen toch altijd uit op zaterdagavond?![]()
naast me is brandweergebouw 50 meter van mequote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Woon jij op de brandweerkazerne?
En ik maar denken dat je loodgieter bent...
en de grote marktterrein![]()
Dus je bent wel loodgieter?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
naast me is brandweergebouw 50 meter van me
en de grote marktterrein“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Altijd wat te belevenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ga bij de vrijwillige brandweer.. dan ben je altijd eerste aanwezigquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
Alleen in Japanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Woon jij op de brandweerkazerne?
En ik maar denken dat je loodgieter bent...![]()
![]()
De barbecuelucht van alle buren blijft hangen, en dat komt hier nu binnen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Beter binnen wandelen als je buiten te klam vindtquote:
Uw ADH vitamine Worst
Gewoon je vaat opruimen, of je vrouw aansporen de afwas te doenquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wist niet dat ik een vrouw hadquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gewoon je vaat opruimen, of je vrouw aansporen de afwas te doen
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb straks weer 2 extreem pittige noodles gekochtDemae Spicey (ken ik niet, ben benieuwd) en Baldak Hot Chicken stew versie (is extreem pittig maar heb de stew nog niet op). Morgen eens eten en maandag bliksem schijten
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ik ookquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik ookOeh sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik ookdit duurde te langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡![]()
Hoi Stoorzendertquote:![]()
ik zag laatst wel 50 motoren op de snelweg
en toen moest ik aan jou denken♡♡♡♡![]()
Dat is lief, maar daar zat ik niet tussenquote:Op zondag 9 juli 2023 00:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoi Stoorzendert![]()
ik zag laatst wel 50 motoren op de snelweg
en toen moest ik aan jou denken
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is lief, maar daar zat ik niet tussen
♡♡♡♡![]()
Als ik erbij was dan had je een andere voorkeur gehadquote:Op zondag 9 juli 2023 00:05 schreef HappyCharly het volgende:
Vond het wel indrukwekkend
meteen duidelijk welk type mijn voorkeur heeft
doubt it...quote:Op zondag 9 juli 2023 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als ik erbij was dan had je een andere voorkeur gehad
wat heb je voor één?♡♡♡♡![]()
MT07 2022 (en gisteren Barracuda bar end spiegels besteld), maar ik bedoel eigenlijk mezelf die op de motor zitquote:
jij liever dan ikquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb straks weer 2 extreem pittige noodles gekochtDemae Spicey (ken ik niet, ben benieuwd) en Baldak Hot Chicken stew versie (is extreem pittig maar heb de stew nog niet op). Morgen eens eten en maandag bliksem schijten
Uw ADH vitamine Worst
ik ben traag vandaagquote:Op zondag 9 juli 2023 00:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
MT07 2022 (en gisteren Barracuda bar end spiegels besteld), maar ik bedoel eigenlijk mezelf die op de motor zit![]()
oehh dat vind ik wel een toffe
♡♡♡♡![]()
Wie? mij of de motort?quote:Op zondag 9 juli 2023 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben traag vandaag![]()
oehh dat vind ik wel een toffe“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik schijt dan ook op het werk, anders schijt ik m'n eigen pot het glazuur eraf.quote:
Heb ook ooit teveel augurken gegeten, dan komt er geen bliksem uit, maar dan ga je een dag later ook helemaal leegSoort cleansing denk ik dan maar...
Nee google mij maar niet... Dan glij je van je stoel afquote:Op zondag 9 juli 2023 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zolang jij niet te googlen bent heb ik het over de motor
ik een keer met suikervrije kauwgom en snoepquote:Op zondag 9 juli 2023 00:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik schijt dan ook op het werk, anders schijt ik m'n eigen pot het glazuur eraf.
Heb ook ooit teveel augurken gegeten, dan komt er geen bliksem uit, maar dan ga je een dag later ook helemaal leegSoort cleansing denk ik dan maar...
Uw ADH vitamine Worst
Staat ook op de verpakking he? 'laxerende werking'quote:Op zondag 9 juli 2023 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik een keer met suikervrije kauwgom en snoep
Ja weet ik, maar toch deed ik hetquote:Op zondag 9 juli 2023 00:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Staat ook op de verpakking he? 'laxerende werking'Uw ADH vitamine Worst
Ik eet een pakje kauwgom per dag... Zit ook wel vrij vaak op de potquote:Op zondag 9 juli 2023 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar toch deed ik het
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee google mij maar niet... Dan glij je van je stoel af
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: