Dat is lief, maar daar zat ik niet tussenquote:Op zondag 9 juli 2023 00:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoi Stoorzendert![]()
ik zag laatst wel 50 motoren op de snelweg
en toen moest ik aan jou denken
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is lief, maar daar zat ik niet tussen
Als ik erbij was dan had je een andere voorkeur gehadquote:Op zondag 9 juli 2023 00:05 schreef HappyCharly het volgende:
Vond het wel indrukwekkend
meteen duidelijk welk type mijn voorkeur heeft
doubt it...quote:Op zondag 9 juli 2023 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als ik erbij was dan had je een andere voorkeur gehad
MT07 2022 (en gisteren Barracuda bar end spiegels besteld), maar ik bedoel eigenlijk mezelf die op de motor zitquote:
jij liever dan ikquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb straks weer 2 extreem pittige noodles gekochtDemae Spicey (ken ik niet, ben benieuwd) en Baldak Hot Chicken stew versie (is extreem pittig maar heb de stew nog niet op). Morgen eens eten en maandag bliksem schijten
ik ben traag vandaagquote:Op zondag 9 juli 2023 00:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
MT07 2022 (en gisteren Barracuda bar end spiegels besteld), maar ik bedoel eigenlijk mezelf die op de motor zit
Wie? mij of de motort?quote:Op zondag 9 juli 2023 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben traag vandaag![]()
oehh dat vind ik wel een toffe
Ik schijt dan ook op het werk, anders schijt ik m'n eigen pot het glazuur eraf.quote:
Nee google mij maar niet... Dan glij je van je stoel afquote:Op zondag 9 juli 2023 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zolang jij niet te googlen bent heb ik het over de motor
ik een keer met suikervrije kauwgom en snoepquote:Op zondag 9 juli 2023 00:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik schijt dan ook op het werk, anders schijt ik m'n eigen pot het glazuur eraf.
Heb ook ooit teveel augurken gegeten, dan komt er geen bliksem uit, maar dan ga je een dag later ook helemaal leegSoort cleansing denk ik dan maar...
Staat ook op de verpakking he? 'laxerende werking'quote:Op zondag 9 juli 2023 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik een keer met suikervrije kauwgom en snoep
Ja weet ik, maar toch deed ik hetquote:Op zondag 9 juli 2023 00:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Staat ook op de verpakking he? 'laxerende werking'
Ik eet een pakje kauwgom per dag... Zit ook wel vrij vaak op de potquote:Op zondag 9 juli 2023 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar toch deed ik het
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee google mij maar niet... Dan glij je van je stoel af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |