Hey Stoorquote:
Oepsideisyquote:
Fijn te horen. Hier wel oke beetje aan het kwakkelen maar dat hoort er bijquote:
quote:
O dat komt wel binnen als het zo naast je isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:10 schreef mario390 het volgende:
zo laut om dat de brandweerhuis naast me
is
Owjee, vervelend met dit bloedhete weer. Niets ernstigs hoop ik?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. Hier wel oke beetje aan het kwakkelen maar dat hoort er bij
Woon jij op de brandweerkazerne?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:10 schreef mario390 het volgende:
zo laut om dat de brandweerhuis naast me
is
Nee keell Ontstoken en oog ontstoken gewoon ff lamlendig komt goedquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Owjee, vervelend met dit bloedhete weer. Niets ernstigs hoop ik?
In de FOK!inkg Fantastische FOK! Feestavond natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Waar hangt iedereen toch altijd uit op zaterdagavond?
bbqquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Gewoon op ieders zolderkamertje. Duhquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
naast me is brandweergebouw 50 meter van mequote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Woon jij op de brandweerkazerne?
En ik maar denken dat je loodgieter bent...
Dus je bent wel loodgieter?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
naast me is brandweergebouw 50 meter van me
en de grote marktterrein
Altijd wat te belevenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de grote marktterrein
Ga bij de vrijwillige brandweer.. dan ben je altijd eerste aanwezigquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de grote marktterrein
Alleen in Japanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Woon jij op de brandweerkazerne?
En ik maar denken dat je loodgieter bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |