De mieren vliegen uit inderdaad, zag ze hier ook al in de tuin.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zit ook binnen hoor, buiten niet te doen.
Zitten er zoveel las in de krant dat er ook veel vliegende mieren zijn
Feest voor de meeuwen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:23 schreef bondage het volgende:
[..]
De mieren vliegen uit inderdaad, zag ze hier ook al in de tuin.
Zijn de mannetje op zoek naar vrouwtjes las ik, de. Vrouw bijt zich de vleugels af als ze het nest in gaat om eitjes te leggen. Weer wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:23 schreef bondage het volgende:
[..]
De mieren vliegen uit inderdaad, zag ze hier ook al in de tuin.
Hebben ze mooi wat te doenquote:
Ja Mona Keijzerquote:
O die presentatrice. Die ken ik niet geen idee wie dat isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
@:mario390 bedoelt de rechtse dame denk ik.
Waar geen naam bijstaat.
Niet alleen mannetjes, ook vrouwtjes. Ze gaan dan paren enzoquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn de mannetje op zoek naar vrouwtjes las ik, de. Vrouw bijt zich de vleugels af als ze het nest in gaat om eitjes te leggen. Weer wat geleerd vandaag
Ik las vanmiddag dat Omzight bezig gaat om een partij samen te stellenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word sowieso pas eind oktober op zijn vroegst. Eerst moet Rutte nog wat door Kutte
Op zoek naar elkaar dan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet alleen mannetjes, ook vrouwtjes. Ze gaan dan paren enzo
Goed onderlegde politicus die, voor lands en partij belang, de juiste dingen boven water kan halen en kan aankaarten. Ik weet alleen niet of hij ook de vaardigheden bezit om partij leider te zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag dat Omzight bezig gaat om een partij samen te stellen
Hij/zij/het heeft wel een konijnlijke uitstralingquote:
Dat weet ik ook niet, Maar van mij mag hij zich hierin bewijzenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed onderlegde politicus die, voor lands en partij belang, de juiste dingen boven water kan halen en kan aankaarten. Ik weet alleen niet of hij ook de vaardigheden bezit om partij leider te zijn.
Hij is ook onze koningquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij/zij/het heeft wel een konijnlijke uitstraling![]()
Buiten of hij dat kan bewijzen of niet, in hoeverre gaan andere partijen zijn partij tijdens coalitie samenstellingen zijn functie niet elders proberen in te delen door zijn reeds bewezen diensten?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, Maar van mij mag hij zich hierin bewijzen
Een langharig kat, die zie ik niet zo vaak, is wel een mooie.quote:
Mooie woordspelingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Buiten of hij dat kan bewijzen of niet, in hoeverre gaan andere partijen zijn partij tijdens coalitie samenstellingen zijn functie niet elders proberen in te delen door zijn reeds bewezen diensten?
Zijne Katelijke Hoogheid der bondage rijkquote:
Ben er zelf ook wel een beetje trots opquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie woordspeling. Dat weet je nooit natuurlijk. Maar dat weet je momenteel met niemand
Dat kan best eens zo zijn. Want hij schroomt het niet iets open te gooien en gaat tot het gaatje om het uit te zoekenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben er zelf ook wel een beetje trots op![]()
Als hij een partij bij elkaar krijgt voor de volgende verkiezingen denk ik wel dat hij wat stemmen bij elkaar kan krijgen, maar ik denk niet dat veel andere partijen heel gretig zijn om hem in een coalitie te betrekken onder het vermoede dat hij daar wel eens een bom onder kan gaan leggen![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een langharig kat, die zie ik niet zo vaak, is wel een mooie.
Het is een maine coon, zijn meestal langharig. Haren helaas wel behoorlijk uit...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijne Katelijke Hoogheid der bondage rijk![]()
Wel mooie kat, en zoals Dot al zei, langharige zie je idd niet vaak.
Even op Google gekeken daat zitten echt mooie tussen zegquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Het is een maine coon, zijn meestal langharig. Haren helaas wel behoorlijk uit...
Jup, vaak stofzuigen... Maar verder lieve kat waar we veel van terugkrijgen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even op Google gekeken daat zitten echt mooie tussen zeg
O dat verharen heb je mooi wat werk mee dus
Helaas zit er in de politiek, naar mijn mening, een te grote kloof tussen wat het volk wil en wat de politiek wil. Zie PVV en LPF. Zeggen wat het volk wil horen, maar worden door de politiek zo veel mogelijk buiten schot gehouden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan best eens zo zijn. Want hij schroomt het niet iets open te gooien en gaat tot het gaatje om het uit te zoeken
Mijn ouders hebben sinds eind 2021 een hond die een zomer en winter vacht krijgt. Als die klaar zijn met stofzuigen kunnen ze weer van voor af aan beginnenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, vaak stofzuigen... Maar verder lieve kat waar we veel van terugkrijgen.
`dat is het belangrijkste tochquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, vaak stofzuigen... Maar verder lieve kat waar we veel van terugkrijgen.
Kun je mooi mee vilten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Het is een maine coon, zijn meestal langharig. Haren helaas wel behoorlijk uit...
Klopt als een bus, maar dat is algemeen bekend. Ze noemen het democratie alleen de grootste gekozen partijen door het volk gekozen komen niet aan de beurt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas zit er in de politiek, naar mijn mening, een te grote kloof tussen wat het volk wil en wat de politiek wil. Zie PVV en LPF. Zeggen wat het volk wil horen, maar worden door de politiek zo veel mogelijk buiten schot gehouden.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-07-2023 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |