De mieren vliegen uit inderdaad, zag ze hier ook al in de tuin.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zit ook binnen hoor, buiten niet te doen.
Zitten er zoveel las in de krant dat er ook veel vliegende mieren zijn
Feest voor de meeuwen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:23 schreef bondage het volgende:
[..]
De mieren vliegen uit inderdaad, zag ze hier ook al in de tuin.
Zijn de mannetje op zoek naar vrouwtjes las ik, de. Vrouw bijt zich de vleugels af als ze het nest in gaat om eitjes te leggen. Weer wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:23 schreef bondage het volgende:
[..]
De mieren vliegen uit inderdaad, zag ze hier ook al in de tuin.
Hebben ze mooi wat te doenquote:
Ja Mona Keijzerquote:
O die presentatrice. Die ken ik niet geen idee wie dat isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
@:mario390 bedoelt de rechtse dame denk ik.
Waar geen naam bijstaat.
Niet alleen mannetjes, ook vrouwtjes. Ze gaan dan paren enzoquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn de mannetje op zoek naar vrouwtjes las ik, de. Vrouw bijt zich de vleugels af als ze het nest in gaat om eitjes te leggen. Weer wat geleerd vandaag
Ik las vanmiddag dat Omzight bezig gaat om een partij samen te stellenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word sowieso pas eind oktober op zijn vroegst. Eerst moet Rutte nog wat door Kutte
Op zoek naar elkaar dan.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet alleen mannetjes, ook vrouwtjes. Ze gaan dan paren enzo
Goed onderlegde politicus die, voor lands en partij belang, de juiste dingen boven water kan halen en kan aankaarten. Ik weet alleen niet of hij ook de vaardigheden bezit om partij leider te zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag dat Omzight bezig gaat om een partij samen te stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |