Is benauwd drukkend warmquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Hier ook. Maar nog steeds veel te warm ...
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:03 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Dat de dis ons wel mag bekomen!
Hello.quote:
Wel eens in Spanje geweest Mikey?quote:
Zo smaakt het ook. En we hebben nog voldoende vlees over om nog twee keer te barbecuenquote:
Je hebt altijd al snel te veel he, Is wel makkelijk, in de vriezer en de volgende keer kan je het zo weer op de BBQ gooienquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo smaakt het ook. En we hebben nog voldoende vlees over om nog twee keer te barbecuen
eet je maar 1 spies?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo smaakt het ook. En we hebben nog voldoende vlees over om nog twee keer te barbecuen
`Kreeg net een weers waarschuwing voor morgen binnen,quote:
Misschien was dat de eerste, of de laatste van velenquote:
Vandaar de vraag jaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien was dat de eerste, of de laatste van velen
Ja, je verkijkt je er heel snel heel op wat je nodig hebt voor maar twee personen. Maar het was wel weer effe lekkerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt altijd al snel te veel he, Is wel makkelijk, in de vriezer en de volgende keer kan je het zo weer op de BBQ gooien
Ja ik zit ook binnen hoor, buiten niet te doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, zit de hele tijd al binnen... En veel onweersvliegjes buiten, niet te doen die zooi.
Ik had ook altijd veel te veel, vooral als ik met de hele kliek ging BBQ was het altijd zal ik genoeg hebhen ik doe een of maar wat bij. Maar het was altijd meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, je verkijkt je er heel snel heel op wat je nodig hebt voor maar twee personen. Maar het was wel weer effe lekker
LOL. Nee wel iets meer dan dat, maar ik had oa 450 gram aan shashlik, twee forse hamburgers, 6 varkenshaas medaillons, 6 grillfackels meegenomen uit Duitsland. En dat was toch een beetje teveel voor 1 avond.quote:
O dat was heel wat, moet nog steeds een keer gaan kijken daarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
LOL. Nee wel iets meer dan dat, maar ik had oa 450 gram aan shashlik, twee forse hamburgers, 6 varkenshaas medaillons, 6 grillfackels meegenomen uit Duitsland. En dat was toch een beetje teveel voor 1 avond.
Doen hoor. Hiervoor was ik (samen met nog 6 verpakkingen broodbeleg en twee verpakkingen kaas) maar 32 euro voor kwijt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was heel wat, moet nog steeds een keer gaan kijken daar
O dat is echt een stuk voordeliger. Het rijst hier de pan uit met de prijzen het is echt niet meer leukquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doen hoor. Hiervoor was ik (samen met nog 6 verpakkingen broodbeleg en twee verpakkingen kaas) maar 32 euro voor kwijt.
Das best goedkoopquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doen hoor. Hiervoor was ik (samen met nog 6 verpakkingen broodbeleg en twee verpakkingen kaas) maar 32 euro voor kwijt.
Naam staat er bijquote:
Boodschappen doen over de grens loont zich uit ja. Daar heb ik best een dagje treinen in de week voor over.quote:
I know, ik heb jarenlang dicht bij de grens met duitsland en belgie gewoondquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Boodschappen doen over de grens loont zich uit ja. Daar heb ik best een dagje treinen in de week voor over.
November pas las ik ergensquote:
Word sowieso pas eind oktober op zijn vroegst. Eerst moet Rutte nog wat door Kuttequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |