Hahaha ja, Het scheelt dat de kinderen vrijdag vakantie krijgen. Dat haalt hier wel wat druk van de ketel.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Voor jou ook sterkte.
Bijnavakantiebijnavakantiebijnavakantiebijnavakantie... (al klinkt 3 weken nog gruwelijk lang)
Fijn vooruitzicht ja! Vakantie voorbereiden, daar ben ik ook nog niet echt mee bezig idd. Wat ook niet helpt, is de verwachting dat september/oktober eigenlijk nog veel drukker worden dan nu. Het is allemaal voor een goed doel, maar ik zie er wel tegenop. Hopelijk heb ik na de vakantie weer frisse moed gevondenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hahaha ja, Het scheelt dat de kinderen vrijdag vakantie krijgen. Dat haalt hier wel wat druk van de ketel.
Ik vind het vooral zo irritant dat mijn hoofd zo vol zit met van alles dat er geen ruimte is om bijvoorbeeld vakantie voor te bereiden.
Logisch wel, zoals je het uitlegtquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog depressief zijn.
Ik zelf vergelijk het altijd met een "nullijn", je neutrale staat zoals je je voelt als je niet blij en niet verdrietig bent. Laten we dat het cijfer 0 geven. En als je zo vrolijk/gelukkig bent dat het niet beter kan, is dat 10, en zo verdrietig/depressief dat het niet erger kan, is -10.
Voor de meeste mensen is die 0 standaard, zo voelen ze zich als ze bijvoorbeeld gaan douchen, voor zich uit staren, boodschappen doen of net wakker worden.
Voor anderen is dat misschien -1. En dat is niet dramatisch, maar als die persoon dan normaal +6 blij zou zijn, is dat nu +5. En om zich "neutraal" of oké te voelen, kost dat energie (om van -1 naar 0 te gaan). En wat energie kost, is vermoeiend. En dat hele dagen lang, om uiteindelijk weer op -1 te eindigen aan het eind van de dag (als de energie op is).
Depressief zijn is dus niet dat de +8 of de +9 niet voor kan komen. Net zoals iemand die niet depressief is zich ook best eens -5 kan voelen.
Misschien kan je hier wat mee? Sterkte iig.
(Ik voel me zelf trouwens momenteel -1, en weet niet of ik dat een depressie zou willen noemen, maar het is wel heel vermoeiend en niet leuk.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou zó fijn zijn om alles te deleten of op zn minst on hold te zetten.
Heb zoon wel beloofd om die week in Maastricht alleen af en toe in de mail te kijken en verder niks. Maar dan nog sleep ik de bagger mee in mn aanhangwagen![]()
Jij ook sterkte![]()
Zoon speelt nu animal crossing. Zo'n leven lijkt me heerlijk![]()
@Phaidra en @Kyara jullie ook
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Fijn dat je vanmiddag terecht kan!quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Thanx meiden![]()
Heb toch maar de ha gebeld en mag over 2,5 uur langskomen. Helaas niet mijn eigen maar de andere ha. Mijnes is er morgen weer maar de assistente wil dat ik vandaag nog langskom.
Heb het benauwd en toch weer druk op mn borst![]()
Denk hyperventilatie, mede door de stress over mn bloeddruk. Die was gister 135/95.
Krijg vanmiddag de bloeddrukmeter binnen, kan ik het zelf ook in de gaten houden.
Rechterschouderspier doet ook heel kut. Ben ik links van de tintelingen verlost, krijg ik dit![]()
Afspraak bij de p.ondersteuner kijk ik later wel voor. Praktijk gaat een maand dicht vanwege vakantie. Heb ik een maand om mezelf weer bij elkaar te rapen
Nou, dan gaat er iemand anders in huis zeuren dat het een teringbende isquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:54 schreef exode het volgende:
Ach dames, denk aan jullie zelf ook al is het makkelijker zeggen dan doen.
Laat soms de boel de boel, gewoon even niets.
Ons lukt het ook steeds beter, ik denk steeds vaker 'wat gebeurt er als ik dit nu niet doe?'
Ja, dan doet die zeur het lekker zelfquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dan gaat er iemand anders in huis zeuren dat het een teringbende isEn daar heb ik dan vervolgens schijt aan.
Maar ik ben inderdaad ook steeds makkelijker. Als de koek op is, is de koek op. En dat kan morgen wel, of overmorgen, of wanneer ik er wel puf voor heb. En het hoeft niet altijd netjes. Ik word ook steeds makkelijker in het niet alles opruimen voor er bezoek komt.
Het is hier een teringbende en het is volgens onze standaarden 'vies'. Verloofde is heel erg moe en ik ben aan het werken en voor de kinderen (yeah weer 2) en voor de was aan het zorgen. Ik kan me er dan gewoon niet druk meer om maken. Het wordt vast schoon voor we op vakantie gaan, of niet.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dan gaat er iemand anders in huis zeuren dat het een teringbende isEn daar heb ik dan vervolgens schijt aan.
Maar ik ben inderdaad ook steeds makkelijker. Als de koek op is, is de koek op. En dat kan morgen wel, of overmorgen, of wanneer ik er wel puf voor heb. En het hoeft niet altijd netjes. Ik word ook steeds makkelijker in het niet alles opruimen voor er bezoek komt.
Nee, die zeur moet zich niet bemoeien met mijn kant van het huisquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dan doet die zeur het lekker zelf.
Nog beterquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, die zeur moet zich niet bemoeien met mijn kant van het huisIk zeg ook niets over haar kant van het huis
Ik ben al een tijdje aan het verzamelen 🤣🤣quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:11 schreef BE het volgende:
Voorbereiden op de vakantie heb ik amper gedaan. Er lag een lijst op tafel waar we opschreven wat er mee moest. De avond voor vertrek hebben we alles bij elkaar geraapt en ivm autobranden hebben we pas de ochtend voor vertrek alles ingepakt. (Manlief houdt sws niet van supervroeg vertrekken).
Huis was enigzins opgeruimd, eigenlijk moest de badkamer nog schoon, maar daar had ik echt geen zin meer in dus als we om wat voor reden dan ook niet thuiskomen komt men erachter dat ik niet van poetsen hou, so what…
Mijn huis is niet supergoor, maar ook niet brandschoon.
En nu zijn we weg en hou ik met een schuin oog mijn werktelefoon in de gaten. Heb twee freelancers die in principe alles oppakken, maar helemaal loslaten kan ik toch niet. Blijft toch mijn bedrijf.
Dat ga ik ook zeker proberenquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:05 schreef Kyara het volgende:
Sterkte Mush, ik hoop dat je er echt even uit bent straks in Maastricht. Even een beetje afstand van alles.
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:11 schreef BE het volgende:
Voorbereiden op de vakantie heb ik amper gedaan. Er lag een lijst op tafel waar we opschreven wat er mee moest. De avond voor vertrek hebben we alles bij elkaar geraapt en ivm autobranden hebben we pas de ochtend voor vertrek alles ingepakt. (Manlief houdt sws niet van supervroeg vertrekken).
Huis was enigzins opgeruimd, eigenlijk moest de badkamer nog schoon, maar daar had ik echt geen zin meer in dus als we om wat voor reden dan ook niet thuiskomen komt men erachter dat ik niet van poetsen hou, so what…
Mijn huis is niet supergoor, maar ook niet brandschoon.
En nu zijn we weg en hou ik met een schuin oog mijn werktelefoon in de gaten. Heb twee freelancers die in principe alles oppakken, maar helemaal loslaten kan ik toch niet. Blijft toch mijn bedrijf.
Wat een goede uitleg! Ik zit ook net te vaak op de -1.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zelf vergelijk het altijd met een "nullijn", je neutrale staat zoals je je voelt als je niet blij en niet verdrietig bent. Laten we dat het cijfer 0 geven. En als je zo vrolijk/gelukkig bent dat het niet beter kan, is dat 10, en zo verdrietig/depressief dat het niet erger kan, is -10.
Voor de meeste mensen is die 0 standaard, zo voelen ze zich als ze bijvoorbeeld gaan douchen, voor zich uit staren, boodschappen doen of net wakker worden.
Voor anderen is dat misschien -1. En dat is niet dramatisch, maar als die persoon dan normaal +6 blij zou zijn, is dat nu +5. En om zich "neutraal" of oké te voelen, kost dat energie (om van -1 naar 0 te gaan). En wat energie kost, is vermoeiend. En dat hele dagen lang, om uiteindelijk weer op -1 te eindigen aan het eind van de dag (als de energie op is).
Depressief zijn is dus niet dat de +8 of de +9 niet voor kan komen. Net zoals iemand die niet depressief is zich ook best eens -5 kan voelen.
(Ik voel me zelf trouwens momenteel -1, en weet niet of ik dat een depressie zou willen noemen, maar het is wel heel vermoeiend en niet leuk.)
Normaal kan ik best ontspannen door een serie te kijken, maar zelfs dáár krijg ik mijn hoofd nu niet mee leeg. Zoon was gister mee naar de zaak en ik weet niet wát ik heel de dag heb gedaan, maar ik heb maar 1,4 aflevering van Last Kingdom gekeken. Over heel de dagquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:18 schreef exode het volgende:
Mush, zijn er dingen waar jij echt helemaal van ontspant? Want minder doen maar in je hoofd verder malen, zal de stress niet bepaald verminderen.
Dat je echt even je hoofd helemaal uitzet bedoel ik. Ik heb dat dus in de sauna, vooral die bloedhete versies, dan is mijn hoofd binnen no time volledig leeg. Maar ik heb het ook met sporten, wandelen, gamen, Friends kijken.
En verder pas echt op jezelf, stress is serieus.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Normaal kan ik best ontspannen door een serie te kijken, maar zelfs dáár krijg ik mijn hoofd nu niet mee leeg. Zoon was gister mee naar de zaak en ik weet niet wát ik heel de dag heb gedaan, maar ik heb maar 1,4 aflevering van Last Kingdom gekeken. Over heel de dagDan moest ik weer dit, dan weer dát en ik heb niet eens gewerkt
![]()
Ik heb geen flauw idee waarom, eigenlijk.
Maar, heb voor vrijdag een afspraak bij fysio. Ademhaling, daar gaat het fout.
@:Phaidra ik heb voor yoga gekeken maar het merendeel kan ik niet vanwege mijn heup. Al die standen en zelfs zitten op de grond...![]()
Fijn dat je snel terecht kan!quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Normaal kan ik best ontspannen door een serie te kijken, maar zelfs dáár krijg ik mijn hoofd nu niet mee leeg. Zoon was gister mee naar de zaak en ik weet niet wát ik heel de dag heb gedaan, maar ik heb maar 1,4 aflevering van Last Kingdom gekeken. Over heel de dag Dan moest ik weer dit, dan weer dát en ik heb niet eens gewerkt
Ik heb geen flauw idee waarom, eigenlijk.
Maar, heb voor vrijdag een afspraak bij fysio. Ademhaling, daar gaat het fout.
Dat ja. Een hele avond nonogram of gewassen ramen na m'n vrije dag zijn alarmsignalen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:13 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Fijn dat je snel terecht kan!
Ik herken het wel. Die onrust in je lijf/hoofd.
Mijn man weet inmiddels dat als ik veel suffe spelletjes speel op mijn telefoon of hyper schoonmaak, dat hij me even een seintje moet geven dat ik een versnelling terug mag![]()
Ik kom er vaak zelf pas later achter dat ik overloop. Goed dat jij het nu aanpakt!
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:46 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Wat een goede uitleg! Ik zit ook net te vaak op de -1.
Maar na mijn PND ben ik ook bang om ook maar eventjes onder 0 te komen. En juist door de angst zak je eronder. Het wordt wel beter, maar het spookt.
tnx.. Puber wordt bijna 16. Het is gewoon normaal gewordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Tink89 nonogrammen![]()
Helemaal vergeten 😅quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:12 schreef Cathmar het volgende:
DE prio van deze week: Taylor kaartjes!! We zitten in de wachtrij. Spannend!!
Leven van mijn puber stond een week in het teken van deze middag! Tranen van opluchting. Nu een jaar sparen om me terug te betalen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Helemaal vergeten 😅
Maar ik had toch geen code
Hoe duur was 1 kaartje als ik vragen mag?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:41 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Leven van mijn puber stond een week in het teken van deze middag! Tranen van opluchting. Nu een jaar sparen om me terug te betalen.
Ik kreeg dit toevallig mee vamiddag, bij een collega.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe duur was 1 kaartje als ik vragen mag?
Nee!quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:57 schreef lily het volgende:
[..]
Ik kreeg dit toevallig mee vamiddag, bij een collega.
354 euro per kaartje had hij betaald voor zijn dochter. Ergens in Duitsland.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:57 schreef lily het volgende:
[..]
Wij hebben ook in de wachtrij gestaan, maar omdat het ons wel leuk leek. Toen we aan de beurt waren, waren er alleen nog VIP packages te koop en de goedkoopste daarvan was ¤ 274 per stuk. Dat hebben we niet gedaanquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:41 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Leven van mijn puber stond een week in het teken van deze middag! Tranen van opluchting. Nu een jaar sparen om me terug te betalen.
Er waren nog veel mogelijkheden en we konden nog best eea kiezen. Ik heb 200 euro per kaartje betaald voor een top plek.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe duur was 1 kaartje als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:14 schreef lily het volgende:
Ik heb een jaar geleden voor Lady Gaga, 120 per kaartje betaald.
Dat vond ik al extreem en de max.
Wij gaan zaterdag naar Coldplay. 130 euro.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:14 schreef lily het volgende:
Ik heb een jaar geleden voor Lady Gaga, 120 per kaartje betaald.
Dat vond ik al extreem en de max.
Bizar en dan moet je er nog heen hč. Dan heb je nog niets verder.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:57 schreef lily het volgende:
[..]
Mijn kaarten staan op naam. Maar goed er zijn vast manieren om daar mee te sjoemelen. Echt jammerquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:16 schreef livelink het volgende:
En dan krijg je vervolgens toch nog dit:
https://www.rtlboulevard.(...)arena-op-marktplaats
Ik snap het hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:25 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Bizar en dan moet je er nog heen hč. Dan heb je nog niets verder.
Mijn max was 200, dochter had er zelf 250 voor over. Ze is een echte fan en haalt zoveel positiviteit en troost uit de liedjes
Wel echt fijn dat het haar dan gelukt isquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:25 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Bizar en dan moet je er nog heen hč. Dan heb je nog niets verder.
Mijn max was 200, dochter had er zelf 250 voor over. Ze is een echte fan en haalt zoveel positiviteit en troost uit de liedjes
Nou ja, dat is het ook hč, je laat kinderen tot een bepaalde leeftijd niet alleen (met vriendinnen) gaan, dus ga je zelf ook mee, heb je dus 2 kaartjes nodig.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:32 schreef lily het volgende:
[..]
Ik snap het hoor.
Mijn dochter was extreem gelukkig met Lady Gaga, en zelfs ik vond het geweldig (achteraf) En ze heeft het er nog steeds over en ook zij heeft de helft betaald. Maar dan nog. Wat zijn dit voor prijzen? Wie kan dat straks nog betalen?
Ik niet iig
Tja, dat is voor de doorverkopers geen probleem. De kopers van zo'n ticket moeten dan maar hopen dat ze niet gecontroleerd worden. Maar ja, dan worden ze geweigerd en de doorverkopers hebben hun geld al binnen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:28 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Mijn kaarten staan op naam. Maar goed er zijn vast manieren om daar mee te sjoemelen. Echt jammer
Niet!quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:57 schreef lily het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:26 schreef lily het volgende:
Is jouw dochter ook alweer 21, livelink.
Godsamme.
Mijne zijn nu 13, 18 en 22 en er is zo ontzettend veel te vertellen heh. Maar ja. Toch maar niet hier.quote:
Vind ik ook al heel duur en een pure luxe hoor. Maar ik kan me best voorstellen dat mensen er voor sparen en dat er voor over hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:33 schreef SQ het volgende:
Dat plaatst festivaltickets van 250 ekkies wel in een beter perspectiefen daar kun je nog gewoon gaan pissen tussendoor.
Ja, dat kon bij Lady Gaga inderdaad niet meer toen we eenmaal een plekje “vooraan” hadden bemachtigdquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:33 schreef SQ het volgende:
Dat plaatst festivaltickets van 250 ekkies wel in een beter perspectiefen daar kun je nog gewoon gaan pissen tussendoor.
Ja dat is met mijn blaas gewoon niet eens misschien een optiequote:Op woensdag 12 juli 2023 20:36 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, dat kon bij Lady Gaga inderdaad niet meer toen we eenmaal een plekje “vooraan” hadden bemachtigd
Jawel, kind laten staan. Weggaan, en daarna met veel lawaai en duwen terugkomenquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat is met mijn blaas gewoon niet eens misschien een optie
Ja, begeleiding naar volwassenheid blijkt dan ineens toch ook weer een vak apart te zijn en iets wat ik niet helemaal had voorzien in het ouderschap.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:34 schreef lily het volgende:
[..]
Mijne zijn nu 13, 18 en 22 en er is zo ontzettend veel te vertellen heh. Maar ja. Toch maar niet hier.
Luier om en gaan!quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:38 schreef SQ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:40 schreef lily het volgende:
[..]
Jawel, kind laten staan. Weggaan, en daarna met veel lawaai en duwen terugkomen![]()
Niet ik maar andere moeders![]()
OF? Je koop een plek in de “Golden Circle”. Twee keer zo duur. Je ziet hetzelfde. Maar kan wel gaan plassen wanner je wilt! Top. Duurste plas ever.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Yep.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, begeleiding naar volwassenheid blijkt dan ineens toch ook weer een vak apart te zijn en iets wat ik niet helemaal had voorzien in het ouderschap.
Maar inderdaad niet helemaal voor hier.
Heel vreemd ja.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:44 schreef SQ het volgende:
Wat nog bizarderder is, is dat een zitplaats 3 keer zoveel kost als een staanplaats, wtf is er gebeurd in de laatste 20 jaar???
In mijn tijd was een zitplaats dus echt een straf
Zo heb ik jaren geleefd. Als ze maar die basisschool achter de rug hebben..., als ze maar hun diploma van hun middelbare school hebben..., als dochter maar haar startkwalificatie heeft (toen ik erachter kwam dat je met een diploma TL nog nergens bent)..., maar er is altijd wel een volgende 'als ze maar...'quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:43 schreef Cathmar het volgende:
Iets wat ik ook steeds vaker om me heen hoor. Eerst dacht ik nog dat we er waren als we door de puberteit waren, maar dat blijkt toch net anders.
Dit komt even binnen wat je schrijft.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tenaquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Bestaat dit???quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:44 schreef lily het volgende:
[..]
OF? Je koop een plek in de “Golden Circle”. Twee keer zo duur. Je ziet hetzelfde. Maar kan wel gaan plassen wanner je wilt! Top. Duurste plas ever.
Zou dat Golden ermee te maken hebben![]()
Maar het jammere is wel dat een groep mensen die geld genoeg heeft naar alle concerten gaat ‘omdat het kan’. En dat de puberende fans (en hun ouders die inderdaad dus dubbele kaartjes nodig hebben) niet naar een favoriete artiest kunnen omdat het niet te betalen is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:30 schreef FlyingFish het volgende:
Ach, concertkaartjes zijn een luxe product. Als iemand dat ¤354 waard vindt moet hij dat lekker betalen, is alleen maar goed voor de economie! Heb je het geld er niet voor over dan bestaat er Spotify of YouTube.
Ik heb vandaag ¤200 bespaard door geen tickets te kopen!
Lol, this escalated quicklyquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:07 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar het jammere is wel dat een groep mensen die geld genoeg heeft naar alle concerten gaat ‘omdat het kan’. En dat de puberende fans (en hun ouders die inderdaad dus dubbele kaartjes nodig hebben) niet naar een favoriete artiest kunnen omdat het niet te betalen is.
Ik vind die prijzen echt niet goed te praten eerlijk gezegd.
Maar goed, ik snap het hele principe van rijke mensen die alleen nog maar rijker moeten worden sowieso niet. Zal wel weer te links zijn
Ik zei toch dat ik niet goed in mijn vel zitquote:
Ik hoorde laatst wat er dan gebeurt als je ook gaat bewegen.quote:
We kunnen het even snel vol posten. Zijn we er vanafquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst wat er dan gebeurt als je ook gaat bewegen.
Tevens, ruk! Ik had dit bankje uit willen zitten
Als jij 800 biljard had kocht je vast ook gouden spenen met diamanten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:48 schreef exode het volgende:
Ik las zaterdag in de krant hoe rijk Beyonce is en wat haar kaartjes kostten. Ik snap daar niets van, dat uitgeven aan bizarre dingen.
Ik kan echt supergoed geld uitgeven hoor, maar ik geloof niet dat ik ooit zou nadenken over een gouden speen met ingelegde diamanten.
En een knuffel voor alle dames hier die het kunnen gebruiken.
Ik denk dat die mensen helemaal knettergek worden van zoveel centen en daardoor de meest vreemde exorbitante uitgaven doen. En dan vraag ik me dus inderdaad af of het nodig is dat zo’n Beyoncé een concert onbetaalbaar maakt voor ‘de gewone mens’.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:48 schreef exode het volgende:
Ik las zaterdag in de krant hoe rijk Beyonce is en wat haar kaartjes kostten. Ik snap daar niets van, dat uitgeven aan bizarre dingen.
Ik kan echt supergoed geld uitgeven hoor, maar ik geloof niet dat ik ooit zou nadenken over een gouden speen met ingelegde diamanten.
En een knuffel voor alle dames hier die het kunnen gebruiken.
Dit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
Inmiddels zit ik op als ze maar gelukkig zijnen ik gok dat die voor de rest van mijn leven blijft staan.
Plus dat je allerlei shit voorgeschoteld krijgt waarvan je niet wist dat je het hebben wilde, kijk alleen al naar de persoonlijke reclame voor beleggingsobjecten die ik op ons oude adres kreeg, of ik geen appartementje in wintersportgebied zus of zo wilde kopen, of een appartement voor de verhuur.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:58 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen helemaal knettergek worden van zoveel centen en daardoor de meest vreemde exorbitante uitgaven doen. En dan vraag ik me dus inderdaad af of het nodig is dat zo’n Beyoncé een concert onbetaalbaar maakt voor ‘de gewone mens’.
Blingbling is niet mijn ding, maar wie weet zou ik het dan ook aan belachelijke dingen uitgeven. Oh wacht dat doe ik denk ik al in de ogen van andere mensen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Als jij 800 biljard had kocht je vast ook gouden spenen met diamanten.
Het is gewoon niet echt in te denken namelijk, voor gemiddelde mensen
Kans is dat ze het zich niet eens realsiseert dat een ander het als patsen ziet.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:08 schreef exode het volgende:
[..]
Blingbling is niet mijn ding, maar wie weet zou ik het dan ook aan belachelijke dingen uitgeven. Oh wacht dat doe ik denk ik al in de ogen van andere mensen.
1 ding hoop ik dan wel te voorkomen: patsen met geld zoals zo'n gruwelijk lelijke speen.
Dat duurt wel iets langer dan zo;'n concert denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:14 schreef Budabuddumbam het volgende:
Overigens waren de tswift tickets niet het duurste wat ik vandaag gekocht heb.
Ik heb mijzelf een reisje cadeau gedaan en ga in egypte een nijlcruise doen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |