abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2023 @ 11:54:51 #201
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_209862809
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Voor jou ook sterkte :*.

Bijnavakantiebijnavakantiebijnavakantiebijnavakantie... (al klinkt 3 weken nog gruwelijk lang)
Hahaha ja, Het scheelt dat de kinderen vrijdag vakantie krijgen. Dat haalt hier wel wat druk van de ketel.

Ik vind het vooral zo irritant dat mijn hoofd zo vol zit met van alles dat er geen ruimte is om bijvoorbeeld vakantie voor te bereiden.
pi_209862899
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:54 schreef Kyara het volgende:

[..]
Hahaha ja, Het scheelt dat de kinderen vrijdag vakantie krijgen. Dat haalt hier wel wat druk van de ketel.

Ik vind het vooral zo irritant dat mijn hoofd zo vol zit met van alles dat er geen ruimte is om bijvoorbeeld vakantie voor te bereiden.
Fijn vooruitzicht ja! Vakantie voorbereiden, daar ben ik ook nog niet echt mee bezig idd. Wat ook niet helpt, is de verwachting dat september/oktober eigenlijk nog veel drukker worden dan nu. Het is allemaal voor een goed doel, maar ik zie er wel tegenop. Hopelijk heb ik na de vakantie weer frisse moed gevonden :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209862943
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:56 schreef Burdie het volgende:

[..]
Dan kan je alsnog depressief zijn.
Ik zelf vergelijk het altijd met een "nullijn", je neutrale staat zoals je je voelt als je niet blij en niet verdrietig bent. Laten we dat het cijfer 0 geven. En als je zo vrolijk/gelukkig bent dat het niet beter kan, is dat 10, en zo verdrietig/depressief dat het niet erger kan, is -10.
Voor de meeste mensen is die 0 standaard, zo voelen ze zich als ze bijvoorbeeld gaan douchen, voor zich uit staren, boodschappen doen of net wakker worden.
Voor anderen is dat misschien -1. En dat is niet dramatisch, maar als die persoon dan normaal +6 blij zou zijn, is dat nu +5. En om zich "neutraal" of oké te voelen, kost dat energie (om van -1 naar 0 te gaan). En wat energie kost, is vermoeiend. En dat hele dagen lang, om uiteindelijk weer op -1 te eindigen aan het eind van de dag (als de energie op is).
Depressief zijn is dus niet dat de +8 of de +9 niet voor kan komen. Net zoals iemand die niet depressief is zich ook best eens -5 kan voelen ;).

Misschien kan je hier wat mee? Sterkte iig :*.

(Ik voel me zelf trouwens momenteel -1, en weet niet of ik dat een depressie zou willen noemen, maar het is wel heel vermoeiend en niet leuk.)
Logisch wel, zoals je het uitlegt :Y
Ik heb alleen geen idee welk cijfer ik ergens aan moet hangen :@
Veel stress zit ook meer in de zakelijke hoek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou zó fijn zijn om alles te deleten of op zn minst on hold te zetten.
Heb zoon wel beloofd om die week in Maastricht alleen af en toe in de mail te kijken en verder niks. Maar dan nog sleep ik de bagger mee in mn aanhangwagen :')

Jij ook sterkte :*

Zoon speelt nu animal crossing. Zo'n leven lijkt me heerlijk _O-

@Phaidra en @Kyara jullie ook :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 12 juli 2023 @ 12:05:19 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_209862980
Sterkte Mush, ik hoop dat je er echt even uit bent straks in Maastricht. Even een beetje afstand van alles. :*
  woensdag 12 juli 2023 @ 12:35:31 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_209863392
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Thanx meiden :*
Heb toch maar de ha gebeld en mag over 2,5 uur langskomen. Helaas niet mijn eigen maar de andere ha. Mijnes is er morgen weer maar de assistente wil dat ik vandaag nog langskom.
Heb het benauwd en toch weer druk op mn borst :@
Denk hyperventilatie, mede door de stress over mn bloeddruk. Die was gister 135/95.
Krijg vanmiddag de bloeddrukmeter binnen, kan ik het zelf ook in de gaten houden.
Rechterschouderspier doet ook heel kut. Ben ik links van de tintelingen verlost, krijg ik dit :')

Afspraak bij de p.ondersteuner kijk ik later wel voor. Praktijk gaat een maand dicht vanwege vakantie. Heb ik een maand om mezelf weer bij elkaar te rapen :P
Fijn dat je vanmiddag terecht kan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209863396
Mushanga denk ook aan jezelf.
pi_209863750
Ach dames, denk aan jullie zelf ook al is het makkelijker zeggen dan doen.
Laat soms de boel de boel, gewoon even niets.
Ons lukt het ook steeds beter, ik denk steeds vaker 'wat gebeurt er als ik dit nu niet doe?'

B stonk niet, die slimmerd had vanochtend gedoucht en beweerde elke dag te hebben gedoucht....Maar die jongen kan niet liegen dus het was snel duidelijk _O-
Topdagen had ie, het thema was Feestdagen, ze hebben Kerst gegourmet, vuurwerk afgestoken, Koningsspelen gedaan, een Nieuwjaarsduik inclusief Unox worst en ga zo maar door.
Nu ligt ie op zijn bed te lezen, even alleen.
  woensdag 12 juli 2023 @ 13:00:50 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_209863887
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 12:54 schreef exode het volgende:
Ach dames, denk aan jullie zelf ook al is het makkelijker zeggen dan doen.
Laat soms de boel de boel, gewoon even niets.
Ons lukt het ook steeds beter, ik denk steeds vaker 'wat gebeurt er als ik dit nu niet doe?'
Nou, dan gaat er iemand anders in huis zeuren dat het een teringbende is *) En daar heb ik dan vervolgens schijt aan.

Maar ik ben inderdaad ook steeds makkelijker. Als de koek op is, is de koek op. En dat kan morgen wel, of overmorgen, of wanneer ik er wel puf voor heb. En het hoeft niet altijd netjes. Ik word ook steeds makkelijker in het niet alles opruimen voor er bezoek komt. :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 juli 2023 @ 13:09:49 #209
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209864011
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 13:00 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou, dan gaat er iemand anders in huis zeuren dat het een teringbende is *) En daar heb ik dan vervolgens schijt aan.

Maar ik ben inderdaad ook steeds makkelijker. Als de koek op is, is de koek op. En dat kan morgen wel, of overmorgen, of wanneer ik er wel puf voor heb. En het hoeft niet altijd netjes. Ik word ook steeds makkelijker in het niet alles opruimen voor er bezoek komt. :@
Ja, dan doet die zeur het lekker zelf :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_209864030
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 13:00 schreef Troel het volgende:

[..]

Het is hier een teringbende en het is volgens onze standaarden 'vies'. Verloofde is heel erg moe en ik ben aan het werken en voor de kinderen (yeah weer 2) en voor de was aan het zorgen. Ik kan me er dan gewoon niet druk meer om maken. Het wordt vast schoon voor we op vakantie gaan, of niet.
  woensdag 12 juli 2023 @ 13:21:10 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_209864172
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juli 2023 13:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ja, dan doet die zeur het lekker zelf :').
Nee, die zeur moet zich niet bemoeien met mijn kant van het huis ;) Ik zeg ook niets over haar kant van het huis ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 juli 2023 @ 13:26:28 #212
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209864234
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 13:21 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee, die zeur moet zich niet bemoeien met mijn kant van het huis ;) Ik zeg ook niets over haar kant van het huis ;)
Nog beter :P
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 12 juli 2023 @ 13:35:03 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_209864311
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juli 2023 13:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Nog beter :P
Ze doet het dus wel :'( Dat bemoeien dan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 juli 2023 @ 14:11:14 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209864708
Voorbereiden op de vakantie heb ik amper gedaan. Er lag een lijst op tafel waar we opschreven wat er mee moest. De avond voor vertrek hebben we alles bij elkaar geraapt en ivm autobranden hebben we pas de ochtend voor vertrek alles ingepakt. (Manlief houdt sws niet van supervroeg vertrekken).
Huis was enigzins opgeruimd, eigenlijk moest de badkamer nog schoon, maar daar had ik echt geen zin meer in dus als we om wat voor reden dan ook niet thuiskomen komt men erachter dat ik niet van poetsen hou, so what…

Mijn huis is niet supergoor, maar ook niet brandschoon. *O*

En nu zijn we weg en hou ik met een schuin oog mijn werktelefoon in de gaten. Heb twee freelancers die in principe alles oppakken, maar helemaal loslaten kan ik toch niet. Blijft toch mijn bedrijf. ;)
pi_209864722
DE prio van deze week: Taylor kaartjes!! We zitten in de wachtrij. Spannend!!
Met een meidenkwartet
pi_209865000
Gelukt!!! *G*
Met een meidenkwartet
pi_209865242
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 14:11 schreef BE het volgende:
Voorbereiden op de vakantie heb ik amper gedaan. Er lag een lijst op tafel waar we opschreven wat er mee moest. De avond voor vertrek hebben we alles bij elkaar geraapt en ivm autobranden hebben we pas de ochtend voor vertrek alles ingepakt. (Manlief houdt sws niet van supervroeg vertrekken).
Huis was enigzins opgeruimd, eigenlijk moest de badkamer nog schoon, maar daar had ik echt geen zin meer in dus als we om wat voor reden dan ook niet thuiskomen komt men erachter dat ik niet van poetsen hou, so what…

En nu zijn we weg en hou ik met een schuin oog mijn werktelefoon in de gaten. Heb twee freelancers die in principe alles oppakken, maar helemaal loslaten kan ik toch niet. Blijft toch mijn bedrijf. ;)
Ik ben al een tijdje aan het verzamelen 🤣🤣
Maar er mag maar 60 kg mee 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209865368
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 12:05 schreef Kyara het volgende:
Sterkte Mush, ik hoop dat je er echt even uit bent straks in Maastricht. Even een beetje afstand van alles. :*
Dat ga ik ook zeker proberen :Y Ik denk er zelfs aan om man de wachtwoorden van alle mail te veranderen en mij pas na thuiskomst de nieuwe te geven :@ We gaan het zien :')

En mijn huis...ik ben lange tijd geleden al begonnen met minder poetsen. Dat scheelt al een berg werk en niemand die het ziet :+

Oké, ha dus. Ik blijk zo stijf van de stress te staan dat de borstspier rechts, helemaal verkrampt is :') Dat plus tóch hyperventilatie, maakt dat ik die klachten heb. Moet naar fysio :)

Haha, apotheek geweest, moet terug. Ze zijn de plaspillen vergeten :'(
If they say
pi_209865475
Yay, wat gaaf @Cathmar *O*

Ik ga weer naar de apotheek :')
If they say
pi_209865520
Mush, zijn er dingen waar jij echt helemaal van ontspant? Want minder doen maar in je hoofd verder malen, zal de stress niet bepaald verminderen.
Dat je echt even je hoofd helemaal uitzet bedoel ik. Ik heb dat dus in de sauna, vooral die bloedhete versies, dan is mijn hoofd binnen no time volledig leeg. Maar ik heb het ook met sporten, wandelen, gamen, Friends kijken.

En verder pas echt op jezelf, stress is serieus.
pi_209865637
Ik merk wezenlijk verschil met yoga. In tijden van stress ga ik ook oppervlakkiger ademen, dat voelt benauwd. Maar met yoga word je helemaal meegenomen in het dóórademen in allerlei houdingen en dat geeft me létterlijk lucht.

Extra ironisch dat de yoga er al twee weken bij inschiet door... jawel.. drukte :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209865647
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 14:11 schreef BE het volgende:

Fijne vakantie! O+ *O*

En @Cahtmar tof! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209865852
quote:

[..]
Ik zelf vergelijk het altijd met een "nullijn", je neutrale staat zoals je je voelt als je niet blij en niet verdrietig bent. Laten we dat het cijfer 0 geven. En als je zo vrolijk/gelukkig bent dat het niet beter kan, is dat 10, en zo verdrietig/depressief dat het niet erger kan, is -10.
Voor de meeste mensen is die 0 standaard, zo voelen ze zich als ze bijvoorbeeld gaan douchen, voor zich uit staren, boodschappen doen of net wakker worden.
Voor anderen is dat misschien -1. En dat is niet dramatisch, maar als die persoon dan normaal +6 blij zou zijn, is dat nu +5. En om zich "neutraal" of oké te voelen, kost dat energie (om van -1 naar 0 te gaan). En wat energie kost, is vermoeiend. En dat hele dagen lang, om uiteindelijk weer op -1 te eindigen aan het eind van de dag (als de energie op is).
Depressief zijn is dus niet dat de +8 of de +9 niet voor kan komen. Net zoals iemand die niet depressief is zich ook best eens -5 kan voelen ;).

(Ik voel me zelf trouwens momenteel -1, en weet niet of ik dat een depressie zou willen noemen, maar het is wel heel vermoeiend en niet leuk.)
Wat een goede uitleg! Ik zit ook net te vaak op de -1.

Maar na mijn PND ben ik ook bang om ook maar eventjes onder 0 te komen. En juist door de angst zak je eronder. Het wordt wel beter, maar het spookt.

Hyperventilatie is ook naar. Ik heb het af en toe, chronisch. Wel minder last van mijn PDS, dus mijn spanning heeft een andere uitlaatklep gevonden |:(
Maar met die hyperventilatie kan ik doorlopen, met die PDS niet. Dus ik vind het een prima ruil
pi_209865859
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 15:18 schreef exode het volgende:
Mush, zijn er dingen waar jij echt helemaal van ontspant? Want minder doen maar in je hoofd verder malen, zal de stress niet bepaald verminderen.
Dat je echt even je hoofd helemaal uitzet bedoel ik. Ik heb dat dus in de sauna, vooral die bloedhete versies, dan is mijn hoofd binnen no time volledig leeg. Maar ik heb het ook met sporten, wandelen, gamen, Friends kijken.

En verder pas echt op jezelf, stress is serieus.
Normaal kan ik best ontspannen door een serie te kijken, maar zelfs dáár krijg ik mijn hoofd nu niet mee leeg. Zoon was gister mee naar de zaak en ik weet niet wát ik heel de dag heb gedaan, maar ik heb maar 1,4 aflevering van Last Kingdom gekeken. Over heel de dag :{ Dan moest ik weer dit, dan weer dát en ik heb niet eens gewerkt :')
Ik heb geen flauw idee waarom, eigenlijk.

Maar, heb voor vrijdag een afspraak bij fysio. Ademhaling, daar gaat het fout.

@Phaidra ik heb voor yoga gekeken maar het merendeel kan ik niet vanwege mijn heup. Al die standen en zelfs zitten op de grond... :N :')
If they say
pi_209865867
Sterkte hoor mush. Het is niet niets wat ik allemaal zo lees.
Met een meidenkwartet
  woensdag 12 juli 2023 @ 16:00:05 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209865998
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 15:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Normaal kan ik best ontspannen door een serie te kijken, maar zelfs dáár krijg ik mijn hoofd nu niet mee leeg. Zoon was gister mee naar de zaak en ik weet niet wát ik heel de dag heb gedaan, maar ik heb maar 1,4 aflevering van Last Kingdom gekeken. Over heel de dag :{ Dan moest ik weer dit, dan weer dát en ik heb niet eens gewerkt :')

@:Phaidra ik heb voor yoga gekeken maar het merendeel kan ik niet vanwege mijn heup. Al die standen en zelfs zitten op de grond... :N :')
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209866158
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 15:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Normaal kan ik best ontspannen door een serie te kijken, maar zelfs dáár krijg ik mijn hoofd nu niet mee leeg. Zoon was gister mee naar de zaak en ik weet niet wát ik heel de dag heb gedaan, maar ik heb maar 1,4 aflevering van Last Kingdom gekeken. Over heel de dag Dan moest ik weer dit, dan weer dát en ik heb niet eens gewerkt

Fijn dat je snel terecht kan!

Ik herken het wel. Die onrust in je lijf/hoofd.
Mijn man weet inmiddels dat als ik veel suffe spelletjes speel op mijn telefoon of hyper schoonmaak, dat hij me even een seintje moet geven dat ik een versnelling terug mag :D
Ik kom er vaak zelf pas later achter dat ik overloop. Goed dat jij het nu aanpakt!
  woensdag 12 juli 2023 @ 16:45:28 #228
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209866607
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:13 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Fijn dat je snel terecht kan!

Ik herken het wel. Die onrust in je lijf/hoofd.
Mijn man weet inmiddels dat als ik veel suffe spelletjes speel op mijn telefoon of hyper schoonmaak, dat hij me even een seintje moet geven dat ik een versnelling terug mag :D
Ik kom er vaak zelf pas later achter dat ik overloop. Goed dat jij het nu aanpakt!
Dat ja. Een hele avond nonogram of gewassen ramen na m'n vrije dag zijn alarmsignalen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 12 juli 2023 @ 17:15:38 #229
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_209866986
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 15:46 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Wat een goede uitleg! Ik zit ook net te vaak op de -1.

Maar na mijn PND ben ik ook bang om ook maar eventjes onder 0 te komen. En juist door de angst zak je eronder. Het wordt wel beter, maar het spookt.
:*.
KuikenGuppy
pi_209867038
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef Burdie het volgende:

[..]
:*.
tnx.. Puber wordt bijna 16. Het is gewoon normaal geworden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Tink89 nonogrammen O+
  woensdag 12 juli 2023 @ 17:32:16 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209867204
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 14:12 schreef Cathmar het volgende:
DE prio van deze week: Taylor kaartjes!! We zitten in de wachtrij. Spannend!!
Helemaal vergeten 😅
Maar ik had toch geen code
pi_209867280
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:32 schreef amaranta het volgende:

[..]
Helemaal vergeten 😅
Maar ik had toch geen code
Leven van mijn puber stond een week in het teken van deze middag! Tranen van opluchting. Nu een jaar sparen om me terug te betalen.
Met een meidenkwartet
  woensdag 12 juli 2023 @ 18:29:12 #233
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209867876
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:41 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Leven van mijn puber stond een week in het teken van deze middag! Tranen van opluchting. Nu een jaar sparen om me terug te betalen.
Hoe duur was 1 kaartje als ik vragen mag?
pi_209868314
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik kreeg dit toevallig mee vamiddag, bij een collega.
354 euro per kaartje had hij betaald voor zijn dochter. Ergens in Duitsland.
:{
pi_209868394
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 18:57 schreef lily het volgende:

[..]
Nee! :o
  woensdag 12 juli 2023 @ 19:03:13 #236
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209868409
quote:

[..]
:o :{
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 19:05:33 #237
5428 crew  miss_sly
pi_209868446
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:41 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Wij hebben ook in de wachtrij gestaan, maar omdat het ons wel leuk leek. Toen we aan de beurt waren, waren er alleen nog VIP packages te koop en de goedkoopste daarvan was ¤ 274 per stuk. Dat hebben we niet gedaan :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209868553
Ik vraag me dus nu af wat voor tickets hij heeft voor 354..
  woensdag 12 juli 2023 @ 19:11:46 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209868586
Moet je aanmelden, kom je in de wachtrij en dat allemaal om de echte fans een kans te geven en te voorkomen dat mensen grootschalig kaartjes zouden kopen, vragen ze nog zulke prijzen... bizar gewoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209868651
Ik heb een jaar geleden voor Lady Gaga, 120 per kaartje betaald.
Dat vond ik al extreem en de max.
  woensdag 12 juli 2023 @ 19:16:17 #241
37150 livelink
pi_209868677
En dan krijg je vervolgens toch nog dit:

https://www.rtlboulevard.(...)arena-op-marktplaats
pi_209868705
Godsamme

Een bod van 50000 euro :D _O- :')
pi_209868780
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef amaranta het volgende:

[..]
Er waren nog veel mogelijkheden en we konden nog best eea kiezen. Ik heb 200 euro per kaartje betaald voor een top plek.

En ja, veel geld. Echt extreme luxe. Kinderen betalen een groot deel zelf.
Met een meidenkwartet
pi_209868788
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:14 schreef lily het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:14 schreef lily het volgende:
Wij gaan zaterdag naar Coldplay. 130 euro.
Met een meidenkwartet
pi_209868817
quote:

[..]
Bizar en dan moet je er nog heen hč. Dan heb je nog niets verder.
Mijn max was 200, dochter had er zelf 250 voor over. Ze is een echte fan en haalt zoveel positiviteit en troost uit de liedjes O+
Met een meidenkwartet
pi_209868861
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:16 schreef livelink het volgende:
En dan krijg je vervolgens toch nog dit:

https://www.rtlboulevard.(...)arena-op-marktplaats
Mijn kaarten staan op naam. Maar goed er zijn vast manieren om daar mee te sjoemelen. Echt jammer
Met een meidenkwartet
pi_209868910
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:25 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Mijn max was 200, dochter had er zelf 250 voor over. Ze is een echte fan en haalt zoveel positiviteit en troost uit de liedjes O+
Ik snap het hoor.
Mijn dochter was extreem gelukkig met Lady Gaga, en zelfs ik vond het geweldig (achteraf) En ze heeft het er nog steeds over en ook zij heeft de helft betaald. Maar dan nog. Wat zijn dit voor prijzen? Wie kan dat straks nog betalen?
Ik niet iig
  woensdag 12 juli 2023 @ 19:40:31 #248
37150 livelink
pi_209869023
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:25 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Wel echt fijn dat het haar dan gelukt is O+
  woensdag 12 juli 2023 @ 19:42:23 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209869046
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:32 schreef lily het volgende:

[..]
Ik snap het hoor.
Mijn dochter was extreem gelukkig met Lady Gaga, en zelfs ik vond het geweldig (achteraf) En ze heeft het er nog steeds over en ook zij heeft de helft betaald. Maar dan nog. Wat zijn dit voor prijzen? Wie kan dat straks nog betalen?
Ik niet iig
Nou ja, dat is het ook hč, je laat kinderen tot een bepaalde leeftijd niet alleen (met vriendinnen) gaan, dus ga je zelf ook mee, heb je dus 2 kaartjes nodig.
Niet normaal zulke prijzen.

Ik heb N al alleen naar Alanis laten gaan omdat ik ¤ 110 voor een kaartje zonde vond.
Ik vind Alanis leuk hoor, maar met ¤ 110 doe ik graag leukere dingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 12 juli 2023 @ 19:42:40 #250
37150 livelink
pi_209869051
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 19:28 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Mijn kaarten staan op naam. Maar goed er zijn vast manieren om daar mee te sjoemelen. Echt jammer
Tja, dat is voor de doorverkopers geen probleem. De kopers van zo'n ticket moeten dan maar hopen dat ze niet gecontroleerd worden. Maar ja, dan worden ze geweigerd en de doorverkopers hebben hun geld al binnen.
  woensdag 12 juli 2023 @ 19:51:32 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209869193
Ik ben een paar jaar geleden ook naar Lady Gaga geweest. In Antwerpen. Weet niet meer wat ik daarvoor betaald hebben. En ik ben ook naar pink geweest in de Cruijff Arena. En dat was iets rond de ¤ 60 maar dan wel via ticketswap.
pi_209869250
Ja, voor ons houdt het wel een keer op. En die keer is nu wel een beetje echt nu.
De rek is er hier wel uit ondertussen.
  woensdag 12 juli 2023 @ 20:04:44 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209869360
quote:

[..]
Niet! :o :{
pi_209869653
:o Ik vond Cirque du Soleil een aantal jaar terug al zo duur.

Mijn ouders gaan J in de vakantie een paar daagjes meenemen naar een camping, kunnen ze gezellig dingen samen doen en kan hij kamperen (daar zijn wij zelf niet zo van). O+ Ik vind het zo leuk voor hem!
  woensdag 12 juli 2023 @ 20:24:08 #255
37150 livelink
pi_209869654
Mijn dochter is overigens 8 jaar geleden als 13-jarige, samen met haar 14-jarige nichtje naar Taylor Swift geweest. Verjaardagscadeautje voor beiden van mijn ouders.

Toen was het kopen van een kaartje nog makkelijk.

Maar dat het in 8 jaar tijd zo'n enorm gekkenhuis is geworden zeg :o
pi_209869680
Is jouw dochter ook alweer 21, livelink.
Godsamme.
pi_209869723
Ach, concertkaartjes zijn een luxe product. Als iemand dat ¤354 waard vindt moet hij dat lekker betalen, is alleen maar goed voor de economie! Heb je het geld er niet voor over dan bestaat er Spotify of YouTube.

Ik heb vandaag ¤200 bespaard door geen tickets te kopen!
  woensdag 12 juli 2023 @ 20:31:12 #258
37150 livelink
pi_209869731
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:26 schreef lily het volgende:
Is jouw dochter ook alweer 21, livelink.
Godsamme.
:Y
  woensdag 12 juli 2023 @ 20:33:56 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_209869788
Dat plaatst festivaltickets van 250 ekkies wel in een beter perspectief :D en daar kun je nog gewoon gaan pissen tussendoor.
disclaimer
pi_209869796
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:31 schreef livelink het volgende:

[..]
:Y
Mijne zijn nu 13, 18 en 22 en er is zo ontzettend veel te vertellen heh. Maar ja. Toch maar niet hier.
  woensdag 12 juli 2023 @ 20:35:00 #261
37150 livelink
pi_209869804
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:33 schreef SQ het volgende:
Dat plaatst festivaltickets van 250 ekkies wel in een beter perspectief :D en daar kun je nog gewoon gaan pissen tussendoor.
Vind ik ook al heel duur en een pure luxe hoor. Maar ik kan me best voorstellen dat mensen er voor sparen en dat er voor over hebben.
pi_209869833
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:33 schreef SQ het volgende:
Ja, dat kon bij Lady Gaga inderdaad niet meer toen we eenmaal een plekje “vooraan” hadden bemachtigd ;(
  woensdag 12 juli 2023 @ 20:38:28 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_209869862
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:36 schreef lily het volgende:

[..]
Ja, dat kon bij Lady Gaga inderdaad niet meer toen we eenmaal een plekje “vooraan” hadden bemachtigd ;(
Ja dat is met mijn blaas gewoon niet eens misschien een optie _O-
disclaimer
pi_209869897
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:38 schreef SQ het volgende:

[..]
Jawel, kind laten staan. Weggaan, en daarna met veel lawaai en duwen terugkomen ;( O+

Niet ik maar andere moeders O+
  woensdag 12 juli 2023 @ 20:42:08 #265
37150 livelink
pi_209869923
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:34 schreef lily het volgende:

[..]
Mijne zijn nu 13, 18 en 22 en er is zo ontzettend veel te vertellen heh. Maar ja. Toch maar niet hier.
Ja, begeleiding naar volwassenheid blijkt dan ineens toch ook weer een vak apart te zijn en iets wat ik niet helemaal had voorzien in het ouderschap.

Maar inderdaad niet helemaal voor hier.
  woensdag 12 juli 2023 @ 20:42:54 #266
37150 livelink
pi_209869937
quote:

[..]
Luier om en gaan!
  woensdag 12 juli 2023 @ 20:43:35 #267
37150 livelink
pi_209869946
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:40 schreef lily het volgende:

[..]
Jawel, kind laten staan. Weggaan, en daarna met veel lawaai en duwen terugkomen ;( O+

Niet ik maar andere moeders O+
:D
pi_209869948
Iets wat ik ook steeds vaker om me heen hoor. Eerst dacht ik nog dat we er waren als we door de puberteit waren, maar dat blijkt toch net anders.
Met een meidenkwartet
pi_209869952
quote:

[..]
OF? Je koop een plek in de “Golden Circle”. Twee keer zo duur. Je ziet hetzelfde. Maar kan wel gaan plassen wanner je wilt! Top. Duurste plas ever.

Zou dat Golden ermee te maken hebben :7
  woensdag 12 juli 2023 @ 20:44:42 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_209869963
Wat nog bizarderder is, is dat een zitplaats 3 keer zoveel kost als een staanplaats, wtf is er gebeurd in de laatste 20 jaar???

In mijn tijd was een zitplaats dus echt een straf :')
disclaimer
pi_209869990
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:42 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, begeleiding naar volwassenheid blijkt dan ineens toch ook weer een vak apart te zijn en iets wat ik niet helemaal had voorzien in het ouderschap.

Maar inderdaad niet helemaal voor hier.
Yep.
wtf
pi_209870021
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:44 schreef SQ het volgende:
Wat nog bizarderder is, is dat een zitplaats 3 keer zoveel kost als een staanplaats, wtf is er gebeurd in de laatste 20 jaar???

In mijn tijd was een zitplaats dus echt een straf :')
Heel vreemd ja.
Ik vind een zitplaats nog steeds een straf.
  woensdag 12 juli 2023 @ 20:48:57 #273
37150 livelink
pi_209870038
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:43 schreef Cathmar het volgende:
Iets wat ik ook steeds vaker om me heen hoor. Eerst dacht ik nog dat we er waren als we door de puberteit waren, maar dat blijkt toch net anders.
Zo heb ik jaren geleefd. Als ze maar die basisschool achter de rug hebben..., als ze maar hun diploma van hun middelbare school hebben..., als dochter maar haar startkwalificatie heeft (toen ik erachter kwam dat je met een diploma TL nog nergens bent)..., maar er is altijd wel een volgende 'als ze maar...'

Inmiddels zit ik op als ze maar gelukkig zijn :') en ik gok dat die voor de rest van mijn leven blijft staan.
pi_209870147
quote:

[..]

Dit komt even binnen wat je schrijft.

Hebben hier meer mensen last van met dit warme weer? Een winterdepressie zal ik niet gauw krijgen, maar met dit warme drukkende weer voelt het vaak heel zwaar. Niet in de figuurlijke zin, maar ik vind letterlijk de dag doorkomen zwaar. Lage energie, stress, kort lontje, het voelt alsof ik 20 kilo achter me aan sleep gedurende de dag :{
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_209870187
Ik ga op mijn handen zitten nu. Het is teveel :X

Verder naar Taylor Swift (ik weet niet eens precies wie dat is) :'(
pi_209870232
Oh, LeSage, over dit weer kan ik weer wel wat vertellen.
Vreselijk vind ik het. Het trekt alle energie (dat beetje dat ik nog heb) uit me.

Nog even… vanaf september is het weer “normaal”.
pi_209870250
quote:

[..]
Tena
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:02:53 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_209870276
:* voor iedereen die zich rot voelt nu.

Ik heb totaal geen last van zomerdepressie, ik vind deze tijd van het jaar dus wel echt het einde, kan me niet lang genoeg duren.

Ik zat er in mei wel echt totaal doorheen overigens. Dus: het is bijna altijd eindig ;) :*
disclaimer
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:03:19 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_209870280
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Tena
Een volle blaas in 1 tena ;( :')
disclaimer
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:06:19 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_209870321
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:44 schreef lily het volgende:

[..]
OF? Je koop een plek in de “Golden Circle”. Twee keer zo duur. Je ziet hetzelfde. Maar kan wel gaan plassen wanner je wilt! Top. Duurste plas ever.

Zou dat Golden ermee te maken hebben :7
Bestaat dit??? _O-
disclaimer
pi_209870339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:30 schreef FlyingFish het volgende:
Ach, concertkaartjes zijn een luxe product. Als iemand dat ¤354 waard vindt moet hij dat lekker betalen, is alleen maar goed voor de economie! Heb je het geld er niet voor over dan bestaat er Spotify of YouTube.

Ik heb vandaag ¤200 bespaard door geen tickets te kopen!
Maar het jammere is wel dat een groep mensen die geld genoeg heeft naar alle concerten gaat ‘omdat het kan’. En dat de puberende fans (en hun ouders die inderdaad dus dubbele kaartjes nodig hebben) niet naar een favoriete artiest kunnen omdat het niet te betalen is.
Ik vind die prijzen echt niet goed te praten eerlijk gezegd.

Maar goed, ik snap het hele principe van rijke mensen die alleen nog maar rijker moeten worden sowieso niet. Zal wel weer te links zijn :')
pi_209870340
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:06 schreef SQ het volgende:

[..]
Bestaat dit??? _O-
Jazeker
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:08:44 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_209870366
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:07 schreef LeSage het volgende:

[..]
Maar het jammere is wel dat een groep mensen die geld genoeg heeft naar alle concerten gaat ‘omdat het kan’. En dat de puberende fans (en hun ouders die inderdaad dus dubbele kaartjes nodig hebben) niet naar een favoriete artiest kunnen omdat het niet te betalen is.
Ik vind die prijzen echt niet goed te praten eerlijk gezegd.

Maar goed, ik snap het hele principe van rijke mensen die alleen nog maar rijker moeten worden sowieso niet. Zal wel weer te links zijn :')
Lol, this escalated quickly _O-
disclaimer
pi_209870405
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:08 schreef SQ het volgende:

[..]
Lol, this escalated quickly _O-
Ik zei toch dat ik niet goed in mijn vel zit :+

Maar ja, ik kan me hier heel erg over opvreten. Dat we even gaan doen alsof het normaal is dat je meer dan 200 euro betaalt voor alleen het kaartje voor een concert. Daar drinken is nog eens onbetaalbaar, benzine en parkeergeld, of met een trein die niet terug gaat.
pi_209870461
Oh ja, ik bedoel niet dat Cathmar het kaartje niet zou moeten kopen, haha. Nu lijkt het alsof ik het belachelijk vindt dat je dan gaat.
Maar dat het door organisaties en artiesten niet anders kan :N
pi_209870483
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:03 schreef SQ het volgende:

[..]
Een volle blaas in 1 tena ;( :')
Ik hoorde laatst wat er dan gebeurt als je ook gaat bewegen.

Tevens, ruk! Ik had dit bankje uit willen zitten :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209870498
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik hoorde laatst wat er dan gebeurt als je ook gaat bewegen.

Tevens, ruk! Ik had dit bankje uit willen zitten :'(
We kunnen het even snel vol posten. Zijn we er vanaf
Met een meidenkwartet
pi_209870546
Ik start wel een protest voor dit bankje:

SGP WEG ERMEE! SGP WEG ERMEE!

:R
pi_209870674
Mijn schoonfamilie is het niet met je eens.
Maar hoppa! Op naar t volgende bankje!
Met een meidenkwartet
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:37:53 #290
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_209870745
Boh! Wat :{ een :{ geld :{
En ik vond mijn Rammstein kaartjes van vorige week een dure aangelegenheid.. bijna ¤115,00 per stuk.. :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:45:15 #291
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_209870828
Ik was 150 kwijt per kaartje, voor zitplaatsen en dan ook niet eens de goedkoopste rang dus.
Vind ik niet echt heel erg gek eigenlijk, concerten zijn ook gewoon echt heel erg duur.

Overigens waren de goedkoopste kaartjes 54.

[ Bericht 14% gewijzigd door Budabuddumbam op 12-07-2023 21:55:04 ]
pi_209870865
Ik las zaterdag in de krant hoe rijk Beyonce is en wat haar kaartjes kostten. Ik snap daar niets van, dat uitgeven aan bizarre dingen.

Ik kan echt supergoed geld uitgeven hoor, maar ik geloof niet dat ik ooit zou nadenken over een gouden speen met ingelegde diamanten.

En een knuffel voor alle dames hier die het kunnen gebruiken.
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:57:02 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_209870986
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:48 schreef exode het volgende:
Ik las zaterdag in de krant hoe rijk Beyonce is en wat haar kaartjes kostten. Ik snap daar niets van, dat uitgeven aan bizarre dingen.

Ik kan echt supergoed geld uitgeven hoor, maar ik geloof niet dat ik ooit zou nadenken over een gouden speen met ingelegde diamanten.

Als jij 800 biljard had kocht je vast ook gouden spenen met diamanten.

Het is gewoon niet echt in te denken namelijk, voor gemiddelde mensen _O-
disclaimer
pi_209871004
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:48 schreef exode het volgende:

Ik denk dat die mensen helemaal knettergek worden van zoveel centen en daardoor de meest vreemde exorbitante uitgaven doen. En dan vraag ik me dus inderdaad af of het nodig is dat zo’n Beyoncé een concert onbetaalbaar maakt voor ‘de gewone mens’.
  woensdag 12 juli 2023 @ 21:58:33 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209871013
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 20:48 schreef livelink het volgende:

Inmiddels zit ik op als ze maar gelukkig zijn :') en ik gok dat die voor de rest van mijn leven blijft staan.
Dit.
Dit is het enige waar ik me bij mijn oudste nog druk om kan maken, maar ook dat ziet er gewoon goed uit.

Ik probeer er bij de jongste ook zoveel mogelijk zo in te staan, want als ik die ook tot een gelukkige volwassene kan opvoeden heb ik het wel prima gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 12 juli 2023 @ 22:06:22 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209871133
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:58 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik denk dat die mensen helemaal knettergek worden van zoveel centen en daardoor de meest vreemde exorbitante uitgaven doen. En dan vraag ik me dus inderdaad af of het nodig is dat zo’n Beyoncé een concert onbetaalbaar maakt voor ‘de gewone mens’.
Plus dat je allerlei shit voorgeschoteld krijgt waarvan je niet wist dat je het hebben wilde, kijk alleen al naar de persoonlijke reclame voor beleggingsobjecten die ik op ons oude adres kreeg, of ik geen appartementje in wintersportgebied zus of zo wilde kopen, of een appartement voor de verhuur.

Hallo, ik heb nog geen ¤ 1.500 per maand netto, maar woonde toevallig in een uitstekende postcode, en alle aansluitingen en dergelijke stonden op mijn naam.

Maar goed, zij krijgt dat soort shit dus ook en dan factor 800 miljoen ofzo, dus de kans dat een juwelier haar een folder meegeeft over gouden spenen als ze toch net wat nieuwe juwelen komt kopen is wel vrij groot.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209871164
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 21:57 schreef SQ het volgende:

[..]
Als jij 800 biljard had kocht je vast ook gouden spenen met diamanten.

Het is gewoon niet echt in te denken namelijk, voor gemiddelde mensen _O-
Blingbling is niet mijn ding, maar wie weet zou ik het dan ook aan belachelijke dingen uitgeven. Oh wacht dat doe ik denk ik al in de ogen van andere mensen.
1 ding hoop ik dan wel te voorkomen: patsen met geld zoals zo'n gruwelijk lelijke speen.
  woensdag 12 juli 2023 @ 22:12:40 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209871224
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:08 schreef exode het volgende:

[..]
Blingbling is niet mijn ding, maar wie weet zou ik het dan ook aan belachelijke dingen uitgeven. Oh wacht dat doe ik denk ik al in de ogen van andere mensen.
1 ding hoop ik dan wel te voorkomen: patsen met geld zoals zo'n gruwelijk lelijke speen.
Kans is dat ze het zich niet eens realsiseert dat een ander het als patsen ziet.

En eerlijk is eerlijk, goud heeft z'n voordelen:
De "Prince de Lignac" (Bram van Leeuwen, u kent hem van Lecturama, NTI), woonde op een schip, en daar had hij overal goud in plaats van koper, want koper moet je poetsen en dat goud scheelde hem een vermogen aan personeelskosten.
Overigens liepen er overal op die schuit Indonesische boys om hem te bedienen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 12 juli 2023 @ 22:14:58 #299
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_209871252
Overigens waren de tswift tickets niet het duurste wat ik vandaag gekocht heb.
Ik heb mijzelf een reisje cadeau gedaan en ga in egypte een nijlcruise doen. *O* *O* *O*
  woensdag 12 juli 2023 @ 22:15:33 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_209871259
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juli 2023 22:14 schreef Budabuddumbam het volgende:
Overigens waren de tswift tickets niet het duurste wat ik vandaag gekocht heb.
Ik heb mijzelf een reisje cadeau gedaan en ga in egypte een nijlcruise doen. *O* *O* *O*
Dat duurt wel iets langer dan zo;'n concert denk ik :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')