abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2023 @ 13:17:26 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209851257
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 11:14 schreef Troel het volgende:
ZO, de omgangsregeling voor de komende tijd is weer rond. Keurig rondom de toetsweken gepland, maar wel echt naar papa met zijn verjaardag (normaal komt papa een middag hier in de buurt wat doen met de jongens met aansluitend eten).

Iemand trouwens nog tips wat te doen als je kinderen de nieuwe vrouw van je ex echt echt echt niet kunnen uitstaan?
(En er is echt gewoon niets met met haar, prima vrouw, doet echt haar best, maar ze wordt gewoon niet geaccepteerd)
Heb je de mogelijkheid de kinderen te laten zien dat jij haar geen probleem vindt?
Samen iets met de kinderen ondernemen bijvoorbeeld?
Of is dat een brug (of 3) te ver?

Ik denk dat hun afkeer van haar geworteld ook is in hun loyaliteit naar jou, dus als jij laat zien dat je haar aardig vindt cq jullie laten zien dat jullie elkaar aardig vinden zit hun loyaliteit minder in de weg.
Maaaaarrrr... ik kan me ook voorstellen dat dat voor een van beiden, of voor je ex, te lastig is.
Zo niet dan zou ik het iig proberen.

Edit: verder gelezen, papa is weer papa en niet het vriendje waar ze ook regelmatig zijn.
Lastig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 11 juli 2023 @ 13:20:25 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209851299
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 11:50 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay @:Donna wat fijn dat je een huisje hebt gevonden waar je je ook goed bij voelt. Heel veel geluk en voorspoed in je nieuwe huis! :*

Oké. Net weer bloeddruk laten meten en dies te hoog. Bovendruk 134 (geloof ik) maar onderdruk was tussen de 96 en 100... Ik slik al een dubbele dosis bdverlagers en daar krijg ik nu plaspillen bij :{ :')
Ik raak nu echt van álles gestresst, weet niet meer wat ik daaraan moet doen.
Nvm, krijg ik nog meer stress van :')
:{ :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 11 juli 2023 @ 13:24:40 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209851359
Ik heb net 2 keer 7 km gefietst, met een korte broek net over de knie aan en mijn onderbenen tot de knie gezwachteld :D

Nou ja, ik had het ook kunnen laten bezorgen, maar voor die 7 km vond ik dat een beetje....
De heren hebben de auto mee op vakantie (en vermaken zich uitstekend), en ik wilde vooral even kijken of het te doen was.
Alles in "eco" gefietst trouwens, dus ik had nog 3 standen over met meer trapondersteuning als dat nodig was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 11 juli 2023 @ 13:51:30 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_209851818
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 13:17 schreef Leandra het volgende:

[..]
Heb je de mogelijkheid de kinderen te laten zien dat jij haar geen probleem vindt?
Samen iets met de kinderen ondernemen bijvoorbeeld?
Of is dat een brug (of 3) te ver?

Ik denk dat hun afkeer van haar geworteld ook is in hun loyaliteit naar jou, dus als jij laat zien dat je haar aardig vindt cq jullie laten zien dat jullie elkaar aardig vinden zit hun loyaliteit minder in de weg.
Maaaaarrrr... ik kan me ook voorstellen dat dat voor een van beiden, of voor je ex, te lastig is.
Zo niet dan zou ik het iig proberen.

Edit: verder gelezen, papa is weer papa en niet het vriendje waar ze ook regelmatig zijn.
Lastig.
Nouja, ik heb er totaal geen behoefte aan om naar de andere kant van Nederland te gaan om hun probleem op te lossen zeg maar (ik weet niet over hoeveel bruggen we dan moeten). Ik heb verder totaal geen problemen met haar, ik ben blij dat ze elkaar gevonden hebben (en vanuit mijn optiek wordt er sinds zij er is beter voor de jongens gezorgd dan daarvoor, ook al is het misschien niet op mijn manier). Een van de punten die ook meespeelt is dat ze daar niet meer prettig naar toe gingen en dat vervolgens een aantal omgangsmomenten gewoon niet doorgingen (inclusief die in de vorige zomervakantie). Ze hebben nu elke zes weken een omgangsmoment hier in de buurt met alleen papa. Binnenkort zijn verjaardag en we hebben nu als ouders afgesproken dat dat gewoon bij papa thuis is. Hij krijgt vanuit de familie natuurlijk ook de vraag over wanneer ze de jongens weer zien en ik heb eigenlijk altijd gezegd: eerst de nieuwe gezinssituatie daar accepteren, want zij heeft voorrang ten opzichte van opa/oma/oom/tante whatever. Maarja, ik zie nog niet echt vooruitgang, dus nu verjaardag waar zij is, maar ook opa/oma/oom/tante zeg maar. Wel maximaal 2 uur, om te voorkomen dat jongste compleet verloren gaat in overprikkeling.

Ik denk persoonlijk dat ze ook niet meer echt een weekend naar papa gaan, buiten misschien een vakantie om, maar dan ook alleen maar als jongste op voorhand weet dat er eten is wat hij lust en er geen gezeur komt :')
Zeker niet omdat ze nu op een leeftijd raken dat het toch allemaal al anders wordt. De jongste is ook nog eens het hardst aan het puberen, dat maakt het ook al wel wat lastiger.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 juli 2023 @ 14:09:40 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209852027
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 13:51 schreef Troel het volgende:

[..]
Nouja, ik heb er totaal geen behoefte aan om naar de andere kant van Nederland te gaan om hun probleem op te lossen zeg maar (ik weet niet over hoeveel bruggen we dan moeten). Ik heb verder totaal geen problemen met haar, ik ben blij dat ze elkaar gevonden hebben (en vanuit mijn optiek wordt er sinds zij er is beter voor de jongens gezorgd dan daarvoor, ook al is het misschien niet op mijn manier). Een van de punten die ook meespeelt is dat ze daar niet meer prettig naar toe gingen en dat vervolgens een aantal omgangsmomenten gewoon niet doorgingen (inclusief die in de vorige zomervakantie). Ze hebben nu elke zes weken een omgangsmoment hier in de buurt met alleen papa. Binnenkort zijn verjaardag en we hebben nu als ouders afgesproken dat dat gewoon bij papa thuis is. Hij krijgt vanuit de familie natuurlijk ook de vraag over wanneer ze de jongens weer zien en ik heb eigenlijk altijd gezegd: eerst de nieuwe gezinssituatie daar accepteren, want zij heeft voorrang ten opzichte van opa/oma/oom/tante whatever. Maarja, ik zie nog niet echt vooruitgang, dus nu verjaardag waar zij is, maar ook opa/oma/oom/tante zeg maar. Wel maximaal 2 uur, om te voorkomen dat jongste compleet verloren gaat in overprikkeling.

Ik denk persoonlijk dat ze ook niet meer echt een weekend naar papa gaan, buiten misschien een vakantie om, maar dan ook alleen maar als jongste op voorhand weet dat er eten is wat hij lust en er geen gezeur komt :')
Zeker niet omdat ze nu op een leeftijd raken dat het toch allemaal al anders wordt. De jongste is ook nog eens het hardst aan het puberen, dat maakt het ook al wel wat lastiger.
Oh, dat verandert de zaak wel idd, als je letterlijk naar de andere kant van het land moet, dat is al snel een stuk of heel veel bruggen te ver ;)
Maar dan is het probleem ook niet heel groot zeg maar, dan gaat het ook alleen maar om die sporadische momenten dat de jongens wel naar hen gaan.

Dan zou ik het laten gaan, pubers gonna puber, en dan helpen dit soort dingen er niet bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209855664
Zoooo, dat was een HEURLIJK dagje sauna met zijn 2en O+ Voorbij gevlogen uiteraard, dit gaan we vaker doen in de vakanties.

Gefeliciteerd Donna! Wel een beetje een idee wat er moet gebeuren en wat je zelf eventueel wil veranderen nog? (vloer, kleur op de muur etc)
Lijkt me ook wel gek, zo definitief, maar het wordt mooi en fijn en van jou.

Sterkte Claudia, heftig zo.
pi_209855745
Over pakketjes, ik kom er net achter dat we helemaal geen pakketpunt meer hebben in het dorp. Ik heb een klein Bol.com pakketje liggen die terug moet. Ik kan alleen voor Budbee kluis kiezen bij de AH. Onze Bruna is geen pakketpunt meer zie ik en zo'n vage telefoonrepareer winkel die ook PostNL punt was, is verdwenen, de winkel zelf bedoel ik.
We hebben dan alleen nog een DHL pakketpunt die op vage tijden open is. (en altijd zucht als je met een pakket aankomt....)
  dinsdag 11 juli 2023 @ 19:56:15 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209855969
Ah doet toch ook bol?
pi_209856148
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 19:56 schreef BE het volgende:
Ah doet toch ook bol?
Onze AH doet dat alleen nog samen met de pakketkluisjes van Budbee.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 20:39:39 #170
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209856542
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 11:50 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay @:Donna wat fijn dat je een huisje hebt gevonden waar je je ook goed bij voelt. Heel veel geluk en voorspoed in je nieuwe huis! :*

Oké. Net weer bloeddruk laten meten en dies te hoog. Bovendruk 134 (geloof ik) maar onderdruk was tussen de 96 en 100... Ik slik al een dubbele dosis bdverlagers en daar krijg ik nu plaspillen bij :{ :')
Ik raak nu echt van álles gestresst, weet niet meer wat ik daaraan moet doen.
Nvm, krijg ik nog meer stress van :')
Op basis van wat je hier schrijft? Denk ik dat het voor jou stressverlagend is als je bij je man weggaat.
pi_209856647
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:39 schreef amaranta het volgende:

[..]
Op basis van wat je hier schrijft? Denk ik dat het voor jou stressverlagend is als je bij je man weggaat.
Ja en dan vol in de stress van de schuldsanering ;(
Mush heeft al eens aangegeven dat ze met de rug tegen de muur staat, zo triest..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_209856757
@Mushanga71 😘 denk aan jezelf hoor!!

*O* *O* Vakantie!! Bijna 4 weken niet werken *O* *O*
Vanmiddag even lekker naar het strand geweest. Het was heerlijk rustig, zonnetje, briesje...

We wonen er max 15 minuten vandaag maar gaan toch te weinig.

Pssttt @amaranta check je DM
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209856977
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:39 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dan krijgen we idd dit...
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:46 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ja en dan vol in de stress van de schuldsanering ;(
Mush heeft al eens aangegeven dat ze met de rug tegen de muur staat, zo triest..
:{
Het gekke is, het gaat de laatste tijd wel prima tussen man en mij. Dwz, er is geen ruzie en dat scheelt best wel.
Qua schulden hebben we overal regelingen voor kunnen treffen. Ze zíjn er nog wel en ze blijven er de komende 7 jaar nog maar voor nu is het opgelost.
Scheiden is hoe dan ook geen optie.
En tóch is de stress niet normaal meer. Zelfs als ik denk dat ik even naar de keuken moet lopen, schiet ik er in :') Geen idee. Overgang misschien? Ik zie ook óveral tegenop. Enige waar ik niet tegenop zie, is slapen :@ Maar, ik ben niet depressief. Bloeddruk was altijd te laag, 2,5 jaar geleden te hoog, medicijnen gekregen, dat ging goed en nu de laatste maanden is het raak. Snap het niet :{

@Vicky dank, ik doe mn best ;)
Heerlijk, vakantie! Geniet ervan :*
En het strand O+

Ik kijk nu last kingdom. Is even schakelen na Vikings :+

En ik bestelde een bloeddrukmeter. Als ik mn hartslag meet via mn foon, is ie wel altijd goed. Misschien istie van de ha wel kapot :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209857103
Poeh Mush, ik vind het zo heftig om te lezen dat je eigenlijk wel weet wat goed voor je is, maar dat het geen optie is :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_209857154
Wij zitten inmiddels al weken in een verbouwing (badkamer die vriend zelf doet), de kinderen zijn ontzettend toe aan vakantie, ik heb iets teveel uren moeten maken op het werk en we hadden een heel emotioneel overlijden in de familie. Dus ik voelde me de laatste week zo belabberd. Echt geen energie, kort lontje, overal beren op de weg.

Van de week al wat afspraken afgezegd, ‘nee’ gezegd tegen collega’s om extra te werken (dat is een grote stap :s) ) en vanmiddag voorgenomen om te sporten om me fysiek ook weer in balans te voelen. Net dus een pittige workout gedaan *O*
pi_209857172
Wel grappig trouwens, ik was in mijn vriendengroep tot nu toe de enige met kinderen, 2 jongens.
Vorige week beviel mijn vriendin van haar zoontje en vandaag had een andere vriendin de echo: ook een zoontje.

We krijgen zo een heuse boysquat 8-)
pi_209857291
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 21:12 schreef LeSage het volgende:
Poeh Mush, ik vind het zo heftig om te lezen dat je eigenlijk wel weet wat goed voor je is, maar dat het geen optie is :*
Ach, weet je, ik probeer er het beste van te maken. Mijn leven zit zó vervlochten met man én bedrijf dat ik geen opties heb. Tuurlijk, ik kan overal de stekker uittrekken, me failliet laten verklaren en dan maar zien wat er gebeurt. Dan toch maar liever op de manier waarop het nu gaat.

Boh, succes met de verbouwing! En goed dat je leert om 'nee' te zeggen. Je kan niet altijd alles voor iedereen oplossen :)
If they say
pi_209858235
Waaruit maak je op de je niet depressief bent? :*
pi_209858325
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:10 schreef exode het volgende:

[..]
Onze AH doet dat alleen nog samen met de pakketkluisjes van Budbee.
Hier ook. En die code kreeg ik niet toen ik mijn retour aanmeldde.
pi_209858657
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:24 schreef -Spring het volgende:
Waaruit maak je op de je niet depressief bent? :*
Omdat ik ook nog wel lichtpuntjes zie en soms verschrikkelijk kan lachen met zoon. Niet álles is zwart, het valt me gewoon zwaar. En dat mijn lichaam niet doet wat het moet doen werkt ook niet mee.
Maar ik heb zoon, dochter én kleinzoon O+ en daar wil ik zo lang mogelijk voor zijn en leuke dingen mee doen.
Mijn lichaam en geest zijn moe, dát is het. Komt wel weer goed :Y
If they say
pi_209860032
Juul en ik zijn vanuit het niets ineens hartstikke verkouden, wat is dit voor onzin, het is zomer!

Dikke knuffel Mush :* Het klinkt heftig, maar je klinkt ook als een sterke vrouw met veel liefde voor je kinderen en kleinkind O+
pi_209860246
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 07:38 schreef exode het volgende:
Juul en ik zijn vanuit het niets ineens hartstikke verkouden, wat is dit voor onzin, het is zomer!
Hier wordt ook al anderhalve week behoorlijk gesnotterd en gehoest.
pi_209860255
quote:
Baby is ook snipverkouden. Vanochtend zat 1 van haar ogen dichtgeplakt zelfs. Ik heb nu keelpijn, dus zal hem wel van haar doorgekregen hebben. ;(

@Mushanga71 Ik weet weinig af van depressies, maar de mensen om mij heen die dat gehad hebben konden ook nog wel lachen. Dus ik denk niet dat lichtpuntjes kunnen zien perse betekent dat je niet depressief bent?
Sterkte iig, het klinkt als een pittige situatie waar je in zit. :*
  woensdag 12 juli 2023 @ 08:25:57 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_209860326
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 08:14 schreef Bami het volgende:

[..]
Baby is ook snipverkouden. Vanochtend zat 1 van haar ogen dichtgeplakt zelfs. Ik heb nu keelpijn, dus zal hem wel van haar doorgekregen hebben. ;(

@:Mushanga71 Ik weet weinig af van depressies, maar de mensen om mij heen die dat gehad hebben konden ook nog wel lachen. Dus ik denk niet dat lichtpuntjes kunnen zien perse betekent dat je niet depressief bent?
Dit. Kind vroeg al om de toco tholin en ik ben ook aan het snotteren.

en nog een keer dit. Ik kan niet anders dan @Mushanga71 aanraden om toch het te bespreken met de huisarts of assistente of praktijkondersteuner o.i.d. Echt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209860385
Man is hier ook al een week aan het snotteren en niezen (en heeft geen hooikoorts, in ieder geval tot eerder niet)

@Mushanga71 hou jezelf wel in de gaten, ik denk dat het iets is om bespreekbaar te maken, al is het maar om het vroegtijdig te signaleren en te zorgen dat het niet erger wordt :*
pi_209860758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 08:14 schreef Bami het volgende:

[..]
@:Mushanga71 Ik weet weinig af van depressies, maar de mensen om mij heen die dat gehad hebben konden ook nog wel lachen. Dus ik denk niet dat lichtpuntjes kunnen zien perse betekent dat je niet depressief bent?
Ik wil je helemaal geen depressie aanpraten hoor @Mushanga71 :P maar heel moe zijn, lijf dat kuren krijgt, icm de bak stress die je de afgelopen tijd over je heen hebt gekregen, doen bij mij wel wat belletjes rinkelen. In ieder geval een duidelijk signaal dat je écht serieus moet nemen. Hoe moeilijk ook. Als je doorgaat op dezelfde manier, krijg je ook hetzelfde dat je hebt :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209861146
quote:

Dikke knuffel Mush :* Het klinkt heftig, maar je klinkt ook als een sterke vrouw met veel liefde voor je kinderen en kleinkind O+
Airco??
Ik word altijd verkouden en krijg keelpijn van airco.

@Mushanga71 het is al gezegd, maar ga naar de huisarts. Jouw situatie is niet oké.
Knuf
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209861188
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 09:57 schreef Vicky het volgende:

[..]
Airco??
Ik word altijd verkouden en krijg keelpijn van airco.

@:Mushanga71 het is al gezegd, maar ga naar de huisarts. Jouw situatie is niet oké.
Knuf
Nee, het is een ouderwetse verkoudheid. Juul heeft geen airco en wij alleen een mobiele die 's nachts niet aan is en sowieso al en week uitstaat.
Juul was al wat snotterig op de laatste schooldag.

Wel blij dat het Corona gedoe voorbij is anders hadden we moeten testen voor de vakantie.
  Moderator/colorchick woensdag 12 juli 2023 @ 10:02:29 #189
382129 crew  Donna
pi_209861202
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 21:16 schreef LeSage het volgende:
Wel grappig trouwens, ik was in mijn vriendengroep tot nu toe de enige met kinderen, 2 jongens.
Vorige week beviel mijn vriendin van haar zoontje en vandaag had een andere vriendin de echo: ook een zoontje.

We krijgen zo een heuse boysquat 8-)
Hier in de groep alleen maar jongens. Wij zijn de enige met 2 meiden. Er zijn nu 2 in verwachting, weer jongetjes. _O-
pi_209861507
Thanx meiden :*
Heb toch maar de ha gebeld en mag over 2,5 uur langskomen. Helaas niet mijn eigen maar de andere ha. Mijnes is er morgen weer maar de assistente wil dat ik vandaag nog langskom.
Heb het benauwd en toch weer druk op mn borst :@
Denk hyperventilatie, mede door de stress over mn bloeddruk. Die was gister 135/95.
Krijg vanmiddag de bloeddrukmeter binnen, kan ik het zelf ook in de gaten houden.
Rechterschouderspier doet ook heel kut. Ben ik links van de tintelingen verlost, krijg ik dit :')

Afspraak bij de p.ondersteuner kijk ik later wel voor. Praktijk gaat een maand dicht vanwege vakantie. Heb ik een maand om mezelf weer bij elkaar te rapen :P
If they say
pi_209861540
En beterschap voor alle zieken :*
Wat een oorzaak zou kunnen zijn, de overgang van koel binnen naar warm buiten. Hoeft niet, kan ook een verkoudheidsvirus zijn.
Maar, tis gewoon kut nu met de vakantie.
If they say
pi_209861579
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Heb toch maar de ha gebeld en mag over 2,5 uur langskomen. Helaas niet mijn eigen maar de andere ha. Mijnes is er morgen weer maar de assistente wil dat ik vandaag nog langskom.
Denk hyperventilatie, mede door de stress over mn bloeddruk. Die was gister 135/95.
Krijg vanmiddag de bloeddrukmeter binnen, kan ik het zelf ook in de gaten houden.
Rechterschouderspier doet ook heel kut. Ben ik links van de tintelingen verlost, krijg ik dit :')

Afspraak bij de p.ondersteuner kijk ik later wel voor. Praktijk gaat een maand dicht vanwege vakantie. Heb ik een maand om mezelf weer bij elkaar te rapen :P
Goed op jezelf passen :*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_209861671
Als er iemand toe is aan even relaxen ben jij het wel Mush :* Take care.

En ik ga maar eens richting mijn ongetwijfeld gore, stinkende, doodvermoeide jongen rijden. 4 nachten is best lang om onze gezellige knuffelkont te missen. :@
pi_209861684
quote:

Fijn dat je zometeen langs kan komen bij de huisarts! Stress kan zoveel invloed hebben op je lijf!
Ik zou proberen te bespreken dat je zoveel stress hebt.
Die afspraak voor de praktijkondersteuner, ik zou het niet uitstellen, je kan ook nu een afspraak maken voor na de vakantie. Je hoeft jezelf niet bij elkaar te rapen voor die tijd!

Over je stemming kan ik niet oordelen, maar als je depressief bent kan je echt nog wel lachen... pas goed op jezelf :*
Fake it till you make it...
pi_209861689
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:37 schreef exode het volgende:

En ik ga maar eens richting mijn ongetwijfeld gore, stinkende, doodvermoeide jongen rijden. 4 nachten is best lang om onze gezellige knuffelkont te missen. :@
Wasknijper mee voor op de terugweg? *)
Fake it till you make it...
pi_209861834
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:31 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Goed op jezelf passen :*
:Y
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:37 schreef exode het volgende:

Dank :*

Das idd best wel lang. Maar, als hij er zo weer is heb je vier dagen knuffelen in te halen. Geniet ervan :*

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:39 schreef Nijna het volgende:

[..]
Fijn dat je zometeen langs kan komen bij de huisarts! Stress kan zoveel invloed hebben op je lijf!
Ik zou proberen te bespreken dat je zoveel stress hebt.
Die afspraak voor de praktijkondersteuner, ik zou het niet uitstellen, je kan ook nu een afspraak maken voor na de vakantie. Je hoeft jezelf niet bij elkaar te rapen voor die tijd!

Over je stemming kan ik niet oordelen, maar als je depressief bent kan je echt nog wel lachen... pas goed op jezelf :*
Dank :*
We gaan het zien zo, al heb ik niet veel vertrouwen in deze ha :@ :')
Neuh, die afspraak maak ik erna wel. Geloof niet dat het zo druk is dat ik lang moet wachten. En eerlijk, het hielp niet zo heel veel :@
If they say
  woensdag 12 juli 2023 @ 10:56:01 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_209861893
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:53 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Omdat ik ook nog wel lichtpuntjes zie en soms verschrikkelijk kan lachen met zoon. Niet álles is zwart, het valt me gewoon zwaar. En dat mijn lichaam niet doet wat het moet doen werkt ook niet mee.
Maar ik heb zoon, dochter én kleinzoon O+ en daar wil ik zo lang mogelijk voor zijn en leuke dingen mee doen.
Mijn lichaam en geest zijn moe, dát is het. Komt wel weer goed :Y
Dan kan je alsnog depressief zijn.
Ik zelf vergelijk het altijd met een "nullijn", je neutrale staat zoals je je voelt als je niet blij en niet verdrietig bent. Laten we dat het cijfer 0 geven. En als je zo vrolijk/gelukkig bent dat het niet beter kan, is dat 10, en zo verdrietig/depressief dat het niet erger kan, is -10.
Voor de meeste mensen is die 0 standaard, zo voelen ze zich als ze bijvoorbeeld gaan douchen, voor zich uit staren, boodschappen doen of net wakker worden.
Voor anderen is dat misschien -1. En dat is niet dramatisch, maar als die persoon dan normaal +6 blij zou zijn, is dat nu +5. En om zich "neutraal" of oké te voelen, kost dat energie (om van -1 naar 0 te gaan). En wat energie kost, is vermoeiend. En dat hele dagen lang, om uiteindelijk weer op -1 te eindigen aan het eind van de dag (als de energie op is).
Depressief zijn is dus niet dat de +8 of de +9 niet voor kan komen. Net zoals iemand die niet depressief is zich ook best eens -5 kan voelen ;).

Misschien kan je hier wat mee? Sterkte iig :*.

(Ik voel me zelf trouwens momenteel -1, en weet niet of ik dat een depressie zou willen noemen, maar het is wel heel vermoeiend en niet leuk.)
KuikenGuppy
pi_209862546
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:56 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ik zelf vergelijk het altijd met een "nullijn", je neutrale staat zoals je je voelt als je niet blij en niet verdrietig bent. Laten we dat het cijfer 0 geven. En als je zo vrolijk/gelukkig bent dat het niet beter kan, is dat 10, en zo verdrietig/depressief dat het niet erger kan, is -10.
Voor de meeste mensen is die 0 standaard, zo voelen ze zich als ze bijvoorbeeld gaan douchen, voor zich uit staren, boodschappen doen of net wakker worden.
Voor anderen is dat misschien -1. En dat is niet dramatisch, maar als die persoon dan normaal +6 blij zou zijn, is dat nu +5. En om zich "neutraal" of oké te voelen, kost dat energie (om van -1 naar 0 te gaan). En wat energie kost, is vermoeiend. En dat hele dagen lang, om uiteindelijk weer op -1 te eindigen aan het eind van de dag (als de energie op is).
Depressief zijn is dus niet dat de +8 of de +9 niet voor kan komen. Net zoals iemand die niet depressief is zich ook best eens -5 kan voelen ;).

(Ik voel me zelf trouwens momenteel -1, en weet niet of ik dat een depressie zou willen noemen, maar het is wel heel vermoeiend en niet leuk.)
Mooi omschreven zo.

En :*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 12 juli 2023 @ 11:41:11 #199
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_209862593
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:38 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Mooi omschreven zo.

En :*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is zo ontzettend herkenbaar. Sterkte :*
pi_209862787
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:41 schreef Kyara het volgende:

[..]
Dit is zo ontzettend herkenbaar. Sterkte :*
Voor jou ook sterkte :*.

Bijnavakantiebijnavakantiebijnavakantiebijnavakantie... (al klinkt 3 weken nog gruwelijk lang)
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 12 juli 2023 @ 11:54:51 #201
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_209862809
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Voor jou ook sterkte :*.

Bijnavakantiebijnavakantiebijnavakantiebijnavakantie... (al klinkt 3 weken nog gruwelijk lang)
Hahaha ja, Het scheelt dat de kinderen vrijdag vakantie krijgen. Dat haalt hier wel wat druk van de ketel.

Ik vind het vooral zo irritant dat mijn hoofd zo vol zit met van alles dat er geen ruimte is om bijvoorbeeld vakantie voor te bereiden.
pi_209862899
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:54 schreef Kyara het volgende:

[..]
Hahaha ja, Het scheelt dat de kinderen vrijdag vakantie krijgen. Dat haalt hier wel wat druk van de ketel.

Ik vind het vooral zo irritant dat mijn hoofd zo vol zit met van alles dat er geen ruimte is om bijvoorbeeld vakantie voor te bereiden.
Fijn vooruitzicht ja! Vakantie voorbereiden, daar ben ik ook nog niet echt mee bezig idd. Wat ook niet helpt, is de verwachting dat september/oktober eigenlijk nog veel drukker worden dan nu. Het is allemaal voor een goed doel, maar ik zie er wel tegenop. Hopelijk heb ik na de vakantie weer frisse moed gevonden :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209862943
quote:

[..]

Logisch wel, zoals je het uitlegt :Y
Ik heb alleen geen idee welk cijfer ik ergens aan moet hangen :@
Veel stress zit ook meer in de zakelijke hoek.
SPOILER
Het zou zó fijn zijn om alles te deleten of op zn minst on hold te zetten.
Heb zoon wel beloofd om die week in Maastricht alleen af en toe in de mail te kijken en verder niks. Maar dan nog sleep ik de bagger mee in mn aanhangwagen :')

Jij ook sterkte :*

Zoon speelt nu animal crossing. Zo'n leven lijkt me heerlijk _O-

@Phaidra en @Kyara jullie ook :*
If they say
  woensdag 12 juli 2023 @ 12:05:19 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_209862980
Sterkte Mush, ik hoop dat je er echt even uit bent straks in Maastricht. Even een beetje afstand van alles. :*
  woensdag 12 juli 2023 @ 12:35:31 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_209863392
quote:

Fijn dat je vanmiddag terecht kan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209863396
Mushanga denk ook aan jezelf.
pi_209863750
Ach dames, denk aan jullie zelf ook al is het makkelijker zeggen dan doen.
Laat soms de boel de boel, gewoon even niets.
Ons lukt het ook steeds beter, ik denk steeds vaker 'wat gebeurt er als ik dit nu niet doe?'

B stonk niet, die slimmerd had vanochtend gedoucht en beweerde elke dag te hebben gedoucht....Maar die jongen kan niet liegen dus het was snel duidelijk _O-
Topdagen had ie, het thema was Feestdagen, ze hebben Kerst gegourmet, vuurwerk afgestoken, Koningsspelen gedaan, een Nieuwjaarsduik inclusief Unox worst en ga zo maar door.
Nu ligt ie op zijn bed te lezen, even alleen.
  woensdag 12 juli 2023 @ 13:00:50 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_209863887
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 12:54 schreef exode het volgende:
Ach dames, denk aan jullie zelf ook al is het makkelijker zeggen dan doen.
Laat soms de boel de boel, gewoon even niets.
Ons lukt het ook steeds beter, ik denk steeds vaker 'wat gebeurt er als ik dit nu niet doe?'
Nou, dan gaat er iemand anders in huis zeuren dat het een teringbende is *) En daar heb ik dan vervolgens schijt aan.

Maar ik ben inderdaad ook steeds makkelijker. Als de koek op is, is de koek op. En dat kan morgen wel, of overmorgen, of wanneer ik er wel puf voor heb. En het hoeft niet altijd netjes. Ik word ook steeds makkelijker in het niet alles opruimen voor er bezoek komt. :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 juli 2023 @ 13:09:49 #209
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209864011
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 13:00 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou, dan gaat er iemand anders in huis zeuren dat het een teringbende is *) En daar heb ik dan vervolgens schijt aan.

Maar ik ben inderdaad ook steeds makkelijker. Als de koek op is, is de koek op. En dat kan morgen wel, of overmorgen, of wanneer ik er wel puf voor heb. En het hoeft niet altijd netjes. Ik word ook steeds makkelijker in het niet alles opruimen voor er bezoek komt. :@
Ja, dan doet die zeur het lekker zelf :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_209864030
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 13:00 schreef Troel het volgende:

[..]

Het is hier een teringbende en het is volgens onze standaarden 'vies'. Verloofde is heel erg moe en ik ben aan het werken en voor de kinderen (yeah weer 2) en voor de was aan het zorgen. Ik kan me er dan gewoon niet druk meer om maken. Het wordt vast schoon voor we op vakantie gaan, of niet.
  woensdag 12 juli 2023 @ 13:21:10 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_209864172
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juli 2023 13:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ja, dan doet die zeur het lekker zelf :').
Nee, die zeur moet zich niet bemoeien met mijn kant van het huis ;) Ik zeg ook niets over haar kant van het huis ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 juli 2023 @ 13:26:28 #212
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209864234
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2023 13:21 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee, die zeur moet zich niet bemoeien met mijn kant van het huis ;) Ik zeg ook niets over haar kant van het huis ;)
Nog beter :P
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 12 juli 2023 @ 13:35:03 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_209864311
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juli 2023 13:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Nog beter :P
Ze doet het dus wel :'( Dat bemoeien dan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 juli 2023 @ 14:11:14 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209864708
Voorbereiden op de vakantie heb ik amper gedaan. Er lag een lijst op tafel waar we opschreven wat er mee moest. De avond voor vertrek hebben we alles bij elkaar geraapt en ivm autobranden hebben we pas de ochtend voor vertrek alles ingepakt. (Manlief houdt sws niet van supervroeg vertrekken).
Huis was enigzins opgeruimd, eigenlijk moest de badkamer nog schoon, maar daar had ik echt geen zin meer in dus als we om wat voor reden dan ook niet thuiskomen komt men erachter dat ik niet van poetsen hou, so what…

Mijn huis is niet supergoor, maar ook niet brandschoon. *O*

En nu zijn we weg en hou ik met een schuin oog mijn werktelefoon in de gaten. Heb twee freelancers die in principe alles oppakken, maar helemaal loslaten kan ik toch niet. Blijft toch mijn bedrijf. ;)
pi_209864722
DE prio van deze week: Taylor kaartjes!! We zitten in de wachtrij. Spannend!!
Met een meidenkwartet
pi_209865000
Gelukt!!! *G*
Met een meidenkwartet
pi_209865242
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 14:11 schreef BE het volgende:
Voorbereiden op de vakantie heb ik amper gedaan. Er lag een lijst op tafel waar we opschreven wat er mee moest. De avond voor vertrek hebben we alles bij elkaar geraapt en ivm autobranden hebben we pas de ochtend voor vertrek alles ingepakt. (Manlief houdt sws niet van supervroeg vertrekken).
Huis was enigzins opgeruimd, eigenlijk moest de badkamer nog schoon, maar daar had ik echt geen zin meer in dus als we om wat voor reden dan ook niet thuiskomen komt men erachter dat ik niet van poetsen hou, so what…

En nu zijn we weg en hou ik met een schuin oog mijn werktelefoon in de gaten. Heb twee freelancers die in principe alles oppakken, maar helemaal loslaten kan ik toch niet. Blijft toch mijn bedrijf. ;)
Ik ben al een tijdje aan het verzamelen 🤣🤣
Maar er mag maar 60 kg mee 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_209865368
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2023 12:05 schreef Kyara het volgende:
Sterkte Mush, ik hoop dat je er echt even uit bent straks in Maastricht. Even een beetje afstand van alles. :*
Dat ga ik ook zeker proberen :Y Ik denk er zelfs aan om man de wachtwoorden van alle mail te veranderen en mij pas na thuiskomst de nieuwe te geven :@ We gaan het zien :')

En mijn huis...ik ben lange tijd geleden al begonnen met minder poetsen. Dat scheelt al een berg werk en niemand die het ziet :+

Oké, ha dus. Ik blijk zo stijf van de stress te staan dat de borstspier rechts, helemaal verkrampt is :') Dat plus tóch hyperventilatie, maakt dat ik die klachten heb. Moet naar fysio :)

Haha, apotheek geweest, moet terug. Ze zijn de plaspillen vergeten :'(
If they say
pi_209865475
Yay, wat gaaf @Cathmar *O*

Ik ga weer naar de apotheek :')
If they say
pi_209865520
Mush, zijn er dingen waar jij echt helemaal van ontspant? Want minder doen maar in je hoofd verder malen, zal de stress niet bepaald verminderen.
Dat je echt even je hoofd helemaal uitzet bedoel ik. Ik heb dat dus in de sauna, vooral die bloedhete versies, dan is mijn hoofd binnen no time volledig leeg. Maar ik heb het ook met sporten, wandelen, gamen, Friends kijken.

En verder pas echt op jezelf, stress is serieus.
pi_209865637
Ik merk wezenlijk verschil met yoga. In tijden van stress ga ik ook oppervlakkiger ademen, dat voelt benauwd. Maar met yoga word je helemaal meegenomen in het dóórademen in allerlei houdingen en dat geeft me létterlijk lucht.

Extra ironisch dat de yoga er al twee weken bij inschiet door... jawel.. drukte :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209865647
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 14:11 schreef BE het volgende:

Fijne vakantie! O+ *O*

En @Cahtmar tof! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209865852
quote:

[..]

Wat een goede uitleg! Ik zit ook net te vaak op de -1.

Maar na mijn PND ben ik ook bang om ook maar eventjes onder 0 te komen. En juist door de angst zak je eronder. Het wordt wel beter, maar het spookt.

Hyperventilatie is ook naar. Ik heb het af en toe, chronisch. Wel minder last van mijn PDS, dus mijn spanning heeft een andere uitlaatklep gevonden |:(
Maar met die hyperventilatie kan ik doorlopen, met die PDS niet. Dus ik vind het een prima ruil
pi_209865859
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 15:18 schreef exode het volgende:
Mush, zijn er dingen waar jij echt helemaal van ontspant? Want minder doen maar in je hoofd verder malen, zal de stress niet bepaald verminderen.
Dat je echt even je hoofd helemaal uitzet bedoel ik. Ik heb dat dus in de sauna, vooral die bloedhete versies, dan is mijn hoofd binnen no time volledig leeg. Maar ik heb het ook met sporten, wandelen, gamen, Friends kijken.

En verder pas echt op jezelf, stress is serieus.
Normaal kan ik best ontspannen door een serie te kijken, maar zelfs dáár krijg ik mijn hoofd nu niet mee leeg. Zoon was gister mee naar de zaak en ik weet niet wát ik heel de dag heb gedaan, maar ik heb maar 1,4 aflevering van Last Kingdom gekeken. Over heel de dag :{ Dan moest ik weer dit, dan weer dát en ik heb niet eens gewerkt :')
Ik heb geen flauw idee waarom, eigenlijk.

Maar, heb voor vrijdag een afspraak bij fysio. Ademhaling, daar gaat het fout.

@Phaidra ik heb voor yoga gekeken maar het merendeel kan ik niet vanwege mijn heup. Al die standen en zelfs zitten op de grond... :N :')
If they say
pi_209865867
Sterkte hoor mush. Het is niet niets wat ik allemaal zo lees.
Met een meidenkwartet
  woensdag 12 juli 2023 @ 16:00:05 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209865998
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 15:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Normaal kan ik best ontspannen door een serie te kijken, maar zelfs dáár krijg ik mijn hoofd nu niet mee leeg. Zoon was gister mee naar de zaak en ik weet niet wát ik heel de dag heb gedaan, maar ik heb maar 1,4 aflevering van Last Kingdom gekeken. Over heel de dag :{ Dan moest ik weer dit, dan weer dát en ik heb niet eens gewerkt :')

@:Phaidra ik heb voor yoga gekeken maar het merendeel kan ik niet vanwege mijn heup. Al die standen en zelfs zitten op de grond... :N :')
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209866158
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 15:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Normaal kan ik best ontspannen door een serie te kijken, maar zelfs dáár krijg ik mijn hoofd nu niet mee leeg. Zoon was gister mee naar de zaak en ik weet niet wát ik heel de dag heb gedaan, maar ik heb maar 1,4 aflevering van Last Kingdom gekeken. Over heel de dag Dan moest ik weer dit, dan weer dát en ik heb niet eens gewerkt

Fijn dat je snel terecht kan!

Ik herken het wel. Die onrust in je lijf/hoofd.
Mijn man weet inmiddels dat als ik veel suffe spelletjes speel op mijn telefoon of hyper schoonmaak, dat hij me even een seintje moet geven dat ik een versnelling terug mag :D
Ik kom er vaak zelf pas later achter dat ik overloop. Goed dat jij het nu aanpakt!
  woensdag 12 juli 2023 @ 16:45:28 #228
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209866607
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 16:13 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Fijn dat je snel terecht kan!

Ik herken het wel. Die onrust in je lijf/hoofd.
Mijn man weet inmiddels dat als ik veel suffe spelletjes speel op mijn telefoon of hyper schoonmaak, dat hij me even een seintje moet geven dat ik een versnelling terug mag :D
Ik kom er vaak zelf pas later achter dat ik overloop. Goed dat jij het nu aanpakt!
Dat ja. Een hele avond nonogram of gewassen ramen na m'n vrije dag zijn alarmsignalen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 12 juli 2023 @ 17:15:38 #229
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_209866986
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 15:46 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Wat een goede uitleg! Ik zit ook net te vaak op de -1.

Maar na mijn PND ben ik ook bang om ook maar eventjes onder 0 te komen. En juist door de angst zak je eronder. Het wordt wel beter, maar het spookt.
:*.
KuikenGuppy
pi_209867038
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef Burdie het volgende:

[..]
:*.
tnx.. Puber wordt bijna 16. Het is gewoon normaal geworden

SPOILER
@Tink89 nonogrammen O+
  woensdag 12 juli 2023 @ 17:32:16 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209867204
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 14:12 schreef Cathmar het volgende:
DE prio van deze week: Taylor kaartjes!! We zitten in de wachtrij. Spannend!!
Helemaal vergeten 😅
Maar ik had toch geen code
pi_209867280
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:32 schreef amaranta het volgende:

[..]
Helemaal vergeten 😅
Maar ik had toch geen code
Leven van mijn puber stond een week in het teken van deze middag! Tranen van opluchting. Nu een jaar sparen om me terug te betalen.
Met een meidenkwartet
  woensdag 12 juli 2023 @ 18:29:12 #233
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209867876
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:41 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Leven van mijn puber stond een week in het teken van deze middag! Tranen van opluchting. Nu een jaar sparen om me terug te betalen.
Hoe duur was 1 kaartje als ik vragen mag?
pi_209868314
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hoe duur was 1 kaartje als ik vragen mag?
Ik kreeg dit toevallig mee vamiddag, bij een collega.
354 euro per kaartje had hij betaald voor zijn dochter. Ergens in Duitsland.
pi_209868394
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 18:57 schreef lily het volgende:

[..]
Nee! :o
  woensdag 12 juli 2023 @ 19:03:13 #236
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209868409
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 18:57 schreef lily het volgende:

[..]
:o :{
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 19:05:33 #237
5428 crew  miss_sly
pi_209868446
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:41 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Wij hebben ook in de wachtrij gestaan, maar omdat het ons wel leuk leek. Toen we aan de beurt waren, waren er alleen nog VIP packages te koop en de goedkoopste daarvan was ¤ 274 per stuk. Dat hebben we niet gedaan :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209868553
Ik vraag me dus nu af wat voor tickets hij heeft voor 354..
  woensdag 12 juli 2023 @ 19:11:46 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209868586
Moet je aanmelden, kom je in de wachtrij en dat allemaal om de echte fans een kans te geven en te voorkomen dat mensen grootschalig kaartjes zouden kopen, vragen ze nog zulke prijzen... bizar gewoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209868651
Ik heb een jaar geleden voor Lady Gaga, 120 per kaartje betaald.
Dat vond ik al extreem en de max.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')