quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Normaal kan ik best ontspannen door een serie te kijken, maar zelfs dáár krijg ik mijn hoofd nu niet mee leeg. Zoon was gister mee naar de zaak en ik weet niet wát ik heel de dag heb gedaan, maar ik heb maar 1,4 aflevering van Last Kingdom gekeken. Over heel de dagDan moest ik weer dit, dan weer dát en ik heb niet eens gewerkt
![]()
Ik heb geen flauw idee waarom, eigenlijk.
Maar, heb voor vrijdag een afspraak bij fysio. Ademhaling, daar gaat het fout.
@:Phaidra ik heb voor yoga gekeken maar het merendeel kan ik niet vanwege mijn heup. Al die standen en zelfs zitten op de grond...![]()
Fijn dat je snel terecht kan!quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Normaal kan ik best ontspannen door een serie te kijken, maar zelfs dáár krijg ik mijn hoofd nu niet mee leeg. Zoon was gister mee naar de zaak en ik weet niet wát ik heel de dag heb gedaan, maar ik heb maar 1,4 aflevering van Last Kingdom gekeken. Over heel de dag Dan moest ik weer dit, dan weer dát en ik heb niet eens gewerkt
Ik heb geen flauw idee waarom, eigenlijk.
Maar, heb voor vrijdag een afspraak bij fysio. Ademhaling, daar gaat het fout.
Dat ja. Een hele avond nonogram of gewassen ramen na m'n vrije dag zijn alarmsignalen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:13 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Fijn dat je snel terecht kan!
Ik herken het wel. Die onrust in je lijf/hoofd.
Mijn man weet inmiddels dat als ik veel suffe spelletjes speel op mijn telefoon of hyper schoonmaak, dat hij me even een seintje moet geven dat ik een versnelling terug mag![]()
Ik kom er vaak zelf pas later achter dat ik overloop. Goed dat jij het nu aanpakt!
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:46 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Wat een goede uitleg! Ik zit ook net te vaak op de -1.
Maar na mijn PND ben ik ook bang om ook maar eventjes onder 0 te komen. En juist door de angst zak je eronder. Het wordt wel beter, maar het spookt.
tnx.. Puber wordt bijna 16. Het is gewoon normaal gewordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Tink89 nonogrammen![]()
Helemaal vergeten 😅quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:12 schreef Cathmar het volgende:
DE prio van deze week: Taylor kaartjes!! We zitten in de wachtrij. Spannend!!
Leven van mijn puber stond een week in het teken van deze middag! Tranen van opluchting. Nu een jaar sparen om me terug te betalen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Helemaal vergeten 😅
Maar ik had toch geen code
Hoe duur was 1 kaartje als ik vragen mag?quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:41 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Leven van mijn puber stond een week in het teken van deze middag! Tranen van opluchting. Nu een jaar sparen om me terug te betalen.
Ik kreeg dit toevallig mee vamiddag, bij een collega.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe duur was 1 kaartje als ik vragen mag?
Nee!quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:57 schreef lily het volgende:
[..]
Ik kreeg dit toevallig mee vamiddag, bij een collega.
354 euro per kaartje had hij betaald voor zijn dochter. Ergens in Duitsland.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:57 schreef lily het volgende:
[..]
Wij hebben ook in de wachtrij gestaan, maar omdat het ons wel leuk leek. Toen we aan de beurt waren, waren er alleen nog VIP packages te koop en de goedkoopste daarvan was ¤ 274 per stuk. Dat hebben we niet gedaanquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:41 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Leven van mijn puber stond een week in het teken van deze middag! Tranen van opluchting. Nu een jaar sparen om me terug te betalen.
Er waren nog veel mogelijkheden en we konden nog best eea kiezen. Ik heb 200 euro per kaartje betaald voor een top plek.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe duur was 1 kaartje als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:14 schreef lily het volgende:
Ik heb een jaar geleden voor Lady Gaga, 120 per kaartje betaald.
Dat vond ik al extreem en de max.
Wij gaan zaterdag naar Coldplay. 130 euro.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:14 schreef lily het volgende:
Ik heb een jaar geleden voor Lady Gaga, 120 per kaartje betaald.
Dat vond ik al extreem en de max.
Bizar en dan moet je er nog heen hè. Dan heb je nog niets verder.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:57 schreef lily het volgende:
[..]
Mijn kaarten staan op naam. Maar goed er zijn vast manieren om daar mee te sjoemelen. Echt jammerquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:16 schreef livelink het volgende:
En dan krijg je vervolgens toch nog dit:
https://www.rtlboulevard.(...)arena-op-marktplaats
Ik snap het hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:25 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Bizar en dan moet je er nog heen hè. Dan heb je nog niets verder.
Mijn max was 200, dochter had er zelf 250 voor over. Ze is een echte fan en haalt zoveel positiviteit en troost uit de liedjes
Wel echt fijn dat het haar dan gelukt isquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:25 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Bizar en dan moet je er nog heen hè. Dan heb je nog niets verder.
Mijn max was 200, dochter had er zelf 250 voor over. Ze is een echte fan en haalt zoveel positiviteit en troost uit de liedjes
Nou ja, dat is het ook hè, je laat kinderen tot een bepaalde leeftijd niet alleen (met vriendinnen) gaan, dus ga je zelf ook mee, heb je dus 2 kaartjes nodig.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:32 schreef lily het volgende:
[..]
Ik snap het hoor.
Mijn dochter was extreem gelukkig met Lady Gaga, en zelfs ik vond het geweldig (achteraf) En ze heeft het er nog steeds over en ook zij heeft de helft betaald. Maar dan nog. Wat zijn dit voor prijzen? Wie kan dat straks nog betalen?
Ik niet iig
Tja, dat is voor de doorverkopers geen probleem. De kopers van zo'n ticket moeten dan maar hopen dat ze niet gecontroleerd worden. Maar ja, dan worden ze geweigerd en de doorverkopers hebben hun geld al binnen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:28 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Mijn kaarten staan op naam. Maar goed er zijn vast manieren om daar mee te sjoemelen. Echt jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |