Tenaquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat is met mijn blaas gewoon niet eens misschien een optie
Bestaat dit???quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:44 schreef lily het volgende:
[..]
OF? Je koop een plek in de “Golden Circle”. Twee keer zo duur. Je ziet hetzelfde. Maar kan wel gaan plassen wanner je wilt! Top. Duurste plas ever.
Zou dat Golden ermee te maken hebben![]()
Maar het jammere is wel dat een groep mensen die geld genoeg heeft naar alle concerten gaat ‘omdat het kan’. En dat de puberende fans (en hun ouders die inderdaad dus dubbele kaartjes nodig hebben) niet naar een favoriete artiest kunnen omdat het niet te betalen is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:30 schreef FlyingFish het volgende:
Ach, concertkaartjes zijn een luxe product. Als iemand dat ¤354 waard vindt moet hij dat lekker betalen, is alleen maar goed voor de economie! Heb je het geld er niet voor over dan bestaat er Spotify of YouTube.
Ik heb vandaag ¤200 bespaard door geen tickets te kopen!
Lol, this escalated quicklyquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:07 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar het jammere is wel dat een groep mensen die geld genoeg heeft naar alle concerten gaat ‘omdat het kan’. En dat de puberende fans (en hun ouders die inderdaad dus dubbele kaartjes nodig hebben) niet naar een favoriete artiest kunnen omdat het niet te betalen is.
Ik vind die prijzen echt niet goed te praten eerlijk gezegd.
Maar goed, ik snap het hele principe van rijke mensen die alleen nog maar rijker moeten worden sowieso niet. Zal wel weer te links zijn
Ik zei toch dat ik niet goed in mijn vel zitquote:
Ik hoorde laatst wat er dan gebeurt als je ook gaat bewegen.quote:
We kunnen het even snel vol posten. Zijn we er vanafquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst wat er dan gebeurt als je ook gaat bewegen.
Tevens, ruk! Ik had dit bankje uit willen zitten
Als jij 800 biljard had kocht je vast ook gouden spenen met diamanten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:48 schreef exode het volgende:
Ik las zaterdag in de krant hoe rijk Beyonce is en wat haar kaartjes kostten. Ik snap daar niets van, dat uitgeven aan bizarre dingen.
Ik kan echt supergoed geld uitgeven hoor, maar ik geloof niet dat ik ooit zou nadenken over een gouden speen met ingelegde diamanten.
En een knuffel voor alle dames hier die het kunnen gebruiken.
Ik denk dat die mensen helemaal knettergek worden van zoveel centen en daardoor de meest vreemde exorbitante uitgaven doen. En dan vraag ik me dus inderdaad af of het nodig is dat zo’n Beyoncé een concert onbetaalbaar maakt voor ‘de gewone mens’.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:48 schreef exode het volgende:
Ik las zaterdag in de krant hoe rijk Beyonce is en wat haar kaartjes kostten. Ik snap daar niets van, dat uitgeven aan bizarre dingen.
Ik kan echt supergoed geld uitgeven hoor, maar ik geloof niet dat ik ooit zou nadenken over een gouden speen met ingelegde diamanten.
En een knuffel voor alle dames hier die het kunnen gebruiken.
Dit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
Inmiddels zit ik op als ze maar gelukkig zijnen ik gok dat die voor de rest van mijn leven blijft staan.
Plus dat je allerlei shit voorgeschoteld krijgt waarvan je niet wist dat je het hebben wilde, kijk alleen al naar de persoonlijke reclame voor beleggingsobjecten die ik op ons oude adres kreeg, of ik geen appartementje in wintersportgebied zus of zo wilde kopen, of een appartement voor de verhuur.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:58 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen helemaal knettergek worden van zoveel centen en daardoor de meest vreemde exorbitante uitgaven doen. En dan vraag ik me dus inderdaad af of het nodig is dat zo’n Beyoncé een concert onbetaalbaar maakt voor ‘de gewone mens’.
Blingbling is niet mijn ding, maar wie weet zou ik het dan ook aan belachelijke dingen uitgeven. Oh wacht dat doe ik denk ik al in de ogen van andere mensen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Als jij 800 biljard had kocht je vast ook gouden spenen met diamanten.
Het is gewoon niet echt in te denken namelijk, voor gemiddelde mensen
Kans is dat ze het zich niet eens realsiseert dat een ander het als patsen ziet.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:08 schreef exode het volgende:
[..]
Blingbling is niet mijn ding, maar wie weet zou ik het dan ook aan belachelijke dingen uitgeven. Oh wacht dat doe ik denk ik al in de ogen van andere mensen.
1 ding hoop ik dan wel te voorkomen: patsen met geld zoals zo'n gruwelijk lelijke speen.
Dat duurt wel iets langer dan zo;'n concert denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:14 schreef Budabuddumbam het volgende:
Overigens waren de tswift tickets niet het duurste wat ik vandaag gekocht heb.
Ik heb mijzelf een reisje cadeau gedaan en ga in egypte een nijlcruise doen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |