Niet!quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:57 schreef lily het volgende:
[..]
Ik kreeg dit toevallig mee vamiddag, bij een collega.
354 euro per kaartje had hij betaald voor zijn dochter. Ergens in Duitsland.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:26 schreef lily het volgende:
Is jouw dochter ook alweer 21, livelink.
Godsamme.
Mijne zijn nu 13, 18 en 22 en er is zo ontzettend veel te vertellen heh. Maar ja. Toch maar niet hier.quote:
Vind ik ook al heel duur en een pure luxe hoor. Maar ik kan me best voorstellen dat mensen er voor sparen en dat er voor over hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:33 schreef SQ het volgende:
Dat plaatst festivaltickets van 250 ekkies wel in een beter perspectiefen daar kun je nog gewoon gaan pissen tussendoor.
Ja, dat kon bij Lady Gaga inderdaad niet meer toen we eenmaal een plekje “vooraan” hadden bemachtigdquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:33 schreef SQ het volgende:
Dat plaatst festivaltickets van 250 ekkies wel in een beter perspectiefen daar kun je nog gewoon gaan pissen tussendoor.
Ja dat is met mijn blaas gewoon niet eens misschien een optiequote:Op woensdag 12 juli 2023 20:36 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, dat kon bij Lady Gaga inderdaad niet meer toen we eenmaal een plekje “vooraan” hadden bemachtigd
Jawel, kind laten staan. Weggaan, en daarna met veel lawaai en duwen terugkomenquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat is met mijn blaas gewoon niet eens misschien een optie
Ja, begeleiding naar volwassenheid blijkt dan ineens toch ook weer een vak apart te zijn en iets wat ik niet helemaal had voorzien in het ouderschap.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:34 schreef lily het volgende:
[..]
Mijne zijn nu 13, 18 en 22 en er is zo ontzettend veel te vertellen heh. Maar ja. Toch maar niet hier.
Luier om en gaan!quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:38 schreef SQ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:40 schreef lily het volgende:
[..]
Jawel, kind laten staan. Weggaan, en daarna met veel lawaai en duwen terugkomen![]()
Niet ik maar andere moeders![]()
OF? Je koop een plek in de “Golden Circle”. Twee keer zo duur. Je ziet hetzelfde. Maar kan wel gaan plassen wanner je wilt! Top. Duurste plas ever.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Yep.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, begeleiding naar volwassenheid blijkt dan ineens toch ook weer een vak apart te zijn en iets wat ik niet helemaal had voorzien in het ouderschap.
Maar inderdaad niet helemaal voor hier.
Heel vreemd ja.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:44 schreef SQ het volgende:
Wat nog bizarderder is, is dat een zitplaats 3 keer zoveel kost als een staanplaats, wtf is er gebeurd in de laatste 20 jaar???
In mijn tijd was een zitplaats dus echt een straf
Zo heb ik jaren geleefd. Als ze maar die basisschool achter de rug hebben..., als ze maar hun diploma van hun middelbare school hebben..., als dochter maar haar startkwalificatie heeft (toen ik erachter kwam dat je met een diploma TL nog nergens bent)..., maar er is altijd wel een volgende 'als ze maar...'quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:43 schreef Cathmar het volgende:
Iets wat ik ook steeds vaker om me heen hoor. Eerst dacht ik nog dat we er waren als we door de puberteit waren, maar dat blijkt toch net anders.
Dit komt even binnen wat je schrijft.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog depressief zijn.
Ik zelf vergelijk het altijd met een "nullijn", je neutrale staat zoals je je voelt als je niet blij en niet verdrietig bent. Laten we dat het cijfer 0 geven. En als je zo vrolijk/gelukkig bent dat het niet beter kan, is dat 10, en zo verdrietig/depressief dat het niet erger kan, is -10.
Voor de meeste mensen is die 0 standaard, zo voelen ze zich als ze bijvoorbeeld gaan douchen, voor zich uit staren, boodschappen doen of net wakker worden.
Voor anderen is dat misschien -1. En dat is niet dramatisch, maar als die persoon dan normaal +6 blij zou zijn, is dat nu +5. En om zich "neutraal" of oké te voelen, kost dat energie (om van -1 naar 0 te gaan). En wat energie kost, is vermoeiend. En dat hele dagen lang, om uiteindelijk weer op -1 te eindigen aan het eind van de dag (als de energie op is).
Depressief zijn is dus niet dat de +8 of de +9 niet voor kan komen. Net zoals iemand die niet depressief is zich ook best eens -5 kan voelen.
Misschien kan je hier wat mee? Sterkte iig.
(Ik voel me zelf trouwens momenteel -1, en weet niet of ik dat een depressie zou willen noemen, maar het is wel heel vermoeiend en niet leuk.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |