Zak. Zijn naam bedoel ik.quote:
Norris bij RB naast Max gaat een toffer en beter duo worden dan met RIC. Hopelijk stampen ze Perez buiten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:17 schreef AMDB het volgende:
Mijn favo 2 drivers op de front-row![]()
Blij dat McLaren terug is.
Hebben nu toch allebei dezelfde updates? Vorige race niet, nu wel dacht ik?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:18 schreef -XOR- het volgende:
Rookie Piastri zit met mindere updates vlakbij Norris
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:18 schreef Tijn het volgende:
Zak Brown:
[ [url=https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/6E_igpLzUmDcF6sYL9oC8Q--~B/aD01MjM7dz03MTg7YXBwaWQ9eXRhY2h5b24-/http://globalfinance.zenf(...)4741e3449]afbeelding[/url] ]
Je voornaam gelijk aan je persoonlijkheid, helderziende ouders.quote:
Nee, want dan zijn ze faillietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:19 schreef Nober het volgende:
Heeft McLaren 50 miljoen over om Hamilton weer terug te halen?
Dat zou dom zijn om twee jonge toppers weg te doen voor iemand die alleen nog rijdt voor geld en overal dollar tekens ziet (als je de verhalen gelooft).quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:19 schreef Nober het volgende:
Heeft McLaren 50 miljoen over om Hamilton weer terug te halen?
Die heeft er wel lol in.quote:
Mooi toch, twee rijders in Q3. Kan niet elk team zeggenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:20 schreef tripel7 het volgende:
Toto en Lewis zijn ondertussen waarschijnlijk de paddock aan het verbouwen, pijnlijk dit
Palou gooi je toch niet direct in een RBR?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo? Veel praktischer om er twee tegelijk uit te gooien
Jos helpt wel even een handje.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:20 schreef tripel7 het volgende:
Toto en Lewis zijn ondertussen waarschijnlijk de paddock aan het verbouwen, pijnlijk dit
Laat ze maar hatenquote:
Denk op mute gezetquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:21 schreef Evenstar het volgende:
Hebben ze toeschouwers op mute gezet of zijn ze zich aan het gedragen?
Gefilterdquote:
Ik hou niet van censuur.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geluid van het publiek stond echt uit
Haterquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:19 schreef SiGNe het volgende:
Laat toch ook duidelijk zien hoe slecht Perez was deze keer..
Maar goed, meneer zou wel de nieuwe wereldkampioen worden dus hij moet nu toch wat meer aanpakken.
Kon de kroning van Charles ook maar met moeite handelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:23 schreef Evenstar het volgende:
Lewis zal wel woest zijn, een andere Brit die alle aandacht krijgt
Zal dit weekend nog wel een ghettoschwalbe maken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:23 schreef Evenstar het volgende:
Vorige race had Lando de nieuwe onderdelen al en deze race Piastri ookquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:23 schreef PzKpfw het volgende:
McLaren met grote updates naar Silverstone gekomen lijkt me?
Daar hebben ze Mick voor.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:25 schreef fietsie het volgende:
Wie moet Lewis morgen nu allemaal op het achterwiel rijden? Zou ie daar vanavond nog voor oefenen in de simulator?
De gehele top10quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:25 schreef fietsie het volgende:
Wie moet Lewis morgen nu allemaal op het achterwiel rijden? Zou ie daar vanavond nog voor oefenen in de simulator?
Wel benieuwd wat ze morgen doen met de bandjes.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:23 schreef PzKpfw het volgende:
McLaren met grote updates naar Silverstone gekomen lijkt me?
Zei Norris met een glimlachquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:25 schreef SiGNe het volgende:
Norris: "It's lways Max, he ruins everything for everyone."
Vorig jaar zei hij nog dat hij zo netjes met leclerc door de bocht kwam "very sensible driver".quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:25 schreef fietsie het volgende:
Denk dat ze bij AT en RB al een weddenschap hebben lopen. De Vries of Perez als eerste exitquote:
Dit is racisme! /squote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:23 schreef Evenstar het volgende:
De Vries, dan kan Perez naar AT.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk dat ze bij AT en RB al een weddenschap hebben lopen. De Vries of Perez als eerste exit
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Een Argentijnse voetballer, hoe verzin je het
Ik neem aan dat Salt Bae ook tot Hamiltons intieme vrienden behoort?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Een Argentijnse voetballer, hoe verzin je het
De enige echte.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat niet dat merk met die kinder-sm-reclame?
Blessedquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:29 schreef Jane het volgende:
Russell voor Hamilton. Daar zal ook wel weer even flink over gesproken worden.
Dat het echt de coureur is die bepaalt hoe een auto met een met anderen vergelijkbare motor erin presteert?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:29 schreef Jane het volgende:
Geen idee, dacht dat HAM vooral vrienden is met figuren als Justin Bieberquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Salt Bae ook tot Hamiltons intieme vrienden behoort?
Natuurlijk niet, dat wordt doodgezwegen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:29 schreef Jane het volgende:
Eh.. nee, Lewis is vegetariër en misschien zelfs veganist.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Salt Bae ook tot Hamiltons intieme vrienden behoort?
Maar, de motor van mercedes was on-om-sto-te-lijk vastgesteld helemaal legaal.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:32 schreef bedachtzaam het volgende:
Om het wederom in persectief te zetten, in het laatste jaar van de Mercedes dominantie stond Mercedes een seconde los van Max in de Red Bull op de derde plaats.
Nu wederom zoals we het hele jaar al zien is het hele veld zeer competitief en staat hele de top 10 binnen 1 seconde.
Oja, die trieste fase, over iedere coureur behalve max complimentjes maken, zie ook de 'Lando is such a great driver' opmerkingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vorig jaar zei hij nog dat hij zo netjes met leclerc door de bocht kwam "very sensible driver".
Ben je Monaco vergeten?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:28 schreef wdn het volgende:
Moet zeggen eindelijk weer eens een leuke q3
Leukste van het jaar toch wel
Brabo gespotquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We zouden het er ook over kunnen hebben hoe AM langzaam wegzakt.
En die hadden laatst ook nog wat updates bij.
Ja, die kunnen duidelijk het agressieve update-schema van de concurrentie niet volgen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
On doodsbedreiging op de twitter en instagram van George, namens de fans van Lewisquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:29 schreef Jane het volgende:
Hij kan toch ook alleen het zout eten dan. Lekker zout snijden met zijn samoeraizwaard.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eh.. nee, Lewis is vegetariër en misschien zelfs veganist.
Ze waren bang dat de motor afgekeurd zou worden en daarom reden ze maar op 80% van het vermogen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar, de motor van mercedes was on-om-sto-te-lijk vastgesteld helemaal legaal.
Ook hele gezellige mensen Will Smith en Tom Cruise, Kanye West is één van z'n beste vrienden...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Geen idee, dacht dat HAM vooral vrienden is met figuren als Justin Bieber
Zie je wel vaker met dat soort teams, Haas heeft het ook vaak.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bladgoud is ook veganistischquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij kan toch ook alleen het zout eten dan. Lekker zout snijden met zijn samoeraizwaard.
Eerst maar eens kijken of ze in de race dit tempo ook kunnen volhouden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Des te knapper wat McLaren doet.
Zie Hamilton ook nog wel lid worden van Scientology samen met Tom.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:36 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ook hele gezellige mensen Will Smith en Tom Cruise, Kanye West is één van z'n beste vrienden...
Past dat wel in de BLM en Woke gedachte dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zie Hamilton ook nog wel lid worden van Scientology samen met Tom.
Helemaal nu met dat film verhaal. Heb het gevoel dat racisme ook nog een flinke rol in het script van die film gaat spelen. Lewis kreeg immers pas op z'n 13e een contract met McLaren, duidelijk een voorbeeld van hoe zwaar z'n jeugd was, gevuld met racisme en achtergesteld worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zie Hamilton ook nog wel lid worden van Scientology samen met Tom.
Dat íe het moeilijk had in deze omstandigheden en dat het hem niet lekker zat.quote:
nee, de zin eindigen met bijquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zo erg Brabo'd dat het me niet eens opvalt wat 't specifiek weggaf.
Zouden kunnen?
Ik zou d'r ook niet aankomenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:45 schreef Nattekat het volgende:
RB nog steeds zonder grote updates dit seizoen.
Ipv 'bij zich' (ter verduidelijking)quote:
Die mag wel mee naar Ziggo als de F1 rechten daar weer landen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:47 schreef -XOR- het volgende:
Christijan Albers ontwikkelt zich vrij aardig bij dat Viaplay overigens.
Voor Haas wordt het al lastig wanneer de zondag weer in de week zit.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zie je wel vaker met dat soort teams, Haas heeft het ook vaak.
Des te knapper wat McLaren doet.
Waarom trekken ze hem dan voor?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:46 schreef SiGNe het volgende:
het interview met Fred Vasseur nu zegt ook een hoop.
Hij had het even over Leclerc gisterr en hij slaakt me een zucht![]()
Als lichaamstaal iets zegt dan is ie zwaar teleurgesteld in Leclerc.
Van Britten? Zo ja, dan ongetwijfeld #teamLH.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:47 schreef Rianne84 het volgende:
Ik lees alweer zure berichten dat de mclaren onmogelijk legaal kan zijn
Albers en Doornbos is water en vuurquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die mag wel mee naar Ziggo als de F1 rechten daar weer landen.
Mercedes-logo's onder iedere post?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:47 schreef Rianne84 het volgende:
Ik lees alweer zure berichten dat de mclaren onmogelijk legaal kan zijn
quote:
Ik moet echt vaker de provincie uit.quote:
Bedoel niet nu, ik bedoel dat ze een jaar met een goede auto beginnen en dan gedurende het jaar steeds verder in de rangorde wegzakken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Voor Haas wordt het al lastig wanneer de zondag weer in de week zit.![]()
Die banden schroeien dan al weg voordat ze überhaupt onder de auto zitten.
Bij deze. Kom in het noorden gewoon eens een biertje doenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Ik moet echt vaker de provincie uit.![]()
Nooit geweten dat dat iets specifieks Brabants was. En ik dacht ze allemaal wel te kennen intussen.
Ah! Ja, kan ook. Dat zijn die lui die er ook van overtuigd zijn dat de familie Sainz, Santander Bank en Xavi-de-engineer met elkaar een Groot Spaans complot gesmeed hebben om Charles dwars te zitten.quote:
Opzich was de keuze wel te verantwoorden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom trekken ze hem dan voor?
Sainz stond vet bovenaan.
De commentaren zeiden nog "je kiest altijd voor de eerste rijder". Dat is helemaal waar, maar Ferrari heeft helemaal geen eerste rijder.
Allemaal tegen Charlie, zeker ook dat Spaanse stink bier verneukt het voor onze Charlie.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ah! Ja, kan ook. Dat zijn die lui die er ook van overtuigd zijn dat de familie Sainz, Santander Bank en Xavi-de-engineer met elkaar een Groot Spaans complot gesmeed hebben om Charles dwars te zitten.
Dan neem je die met de meeste puntenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Opzich was de keuze wel te verantwoorden.
De afgelopen jaren was er altijd geneuzel tijdens de wedstrijden dus de keuze voor een eerste/tweede rijder was te verwachten.
Ferrari heeft hoog ingezet met Leclerc, die moest de Verstappen-killer wordenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom trekken ze hem dan voor?
Sainz stond vet bovenaan.
De commentaren zeiden nog "je kiest altijd voor de eerste rijder". Dat is helemaal waar, maar Ferrari heeft helemaal geen eerste rijder.
Leclerc is de loyale ferrari man, komt uit de eigen jeugd.. Zeker getipt de afgelopen jaren als potentieel WDC.quote:
Het GWR-complotquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:00 schreef DKUp het volgende:
Er is ook vast een complot tegen Perez dat hij zo tering slecht presteert.
Heel
Erg
Mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Ik ben nog steeds van mening dat op langer termijn Sainz sterker is.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ferrari heeft hoog ingezet met Leclerc, die moest de Verstappen-killer worden
Op papier is hij de #1 in het team maar Sainz is sneller, Ferrari wil niet van hun visie afstappen lijkt het.
Leclerc bedankt na de races ook het team in het Italiaans, Sainz doet dat vaker in het Engels.
Dat klopt, Leclerc heeft potentie maar die komt er niet uit. En Sainz pakt wel de punten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Leclerc is de loyale ferrari man. Zeker getipt de afgelopen jaren als potentieel WDC.
Sainz als stabiele puntenpakker, maar werd niet gezien als potentieel WDC.
Niet om iets af te doen aan Albon vandaag, maar ik moet nog zien dat die Williams niet als een baksteen omlaag zakt morgen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:56 schreef Kickinalfa het volgende:
Mercedes is wel echt de weg kwijt.
Initieel voorbijgestreefd door AM en na de upgrade ronde door McLaren.
En Williams lijkt ook aan de deur te kloppen.
Norris ging in Oostenrijk prima met de banden omquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niet om iets af te doen aan Albon vandaag, maar ik moet nog zien dat die Williams niet als een baksteen omlaag valt morgen.
Zelfde geldt voor de McLarens. Zaterdag is leuk, maar zondag komt het aan op banden management. En ik heb het gevoel dat Mercedes op dat vlak een streepje voor heeft op ze.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het GWR-complotGeorgie Blimey CrickeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat op langer termijn Sainz sterker is.
En dat komt voornamelijk door zijn mentale instelling.
Wat hem op langer termijn sterk kan en zal maken.
Tenzij Leclerc zijn koppie op orde weet te krijgen en houden.
True, hopelijk morgen ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Norris ging in Oostenrijk prima met de banden om
Ik kan niet natuurlijk niet aantonen, maar mijn indruk is dat Mercedes na die 'dramatische' FP2 gisteren (waarna ze een hoop gezeik over zich heen kregen), de auto vandaag toch maar wat meer op kwalificatiemodus heeft gezet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niet om iets af te doen aan Albon vandaag, maar ik moet nog zien dat die Williams niet als een baksteen omlaag zakt morgen.
Zelfde geldt voor de McLarens. Zaterdag is leuk, maar zondag komt het aan op banden management. En ik heb het gevoel dat Mercedes op dat vlak een streepje voor heeft op ze.
Precies, ook een goed voorbeeld ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Sainz eist ook meer terwijl Leclerc het team bijna blind volgt.
Maar misschien is hij daarom ook geen #1, Sainz durft kritiek te hebben.
Nick Schumacher heeft de hele nacht in de simulator gezeten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kan niet natuurlijk niet aantonen, maar mijn indruk is dat Mercedes na die 'dramatische' FP2 gisteren (waarna ze een hoop gezeik over zich heen kregen), de auto vandaag toch maar wat meer op kwalificatiemodus heeft gezet.
We gaan het zien morgen.
Tjonge, mocht 'ie uit de kelder?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nick Schumacher heeft de hele nacht in de simulator gezeten.
Hij wordt gediskwalificeerd, want er zat nog 0,090 liter in de tankquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:08 schreef SiGNe het volgende:
Bottas mogelijk gedisqualificeerd omdat hij nog te weinig brandstof in de wagen zat.
gooide hij hem daarom last minute langs de kant in een uiterste poging om nog wat te besparenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij wordt gediskwalificeerd, want er zat nog 0,090 liter in de tank
Ook best apart want hij wilde net een nieuwe ronde neerzetten, dan had ie helemaal leeg geweest.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij wordt gediskwalificeerd, want er zat nog 0,090 liter in de tank
Ik denk eerder ter voorkoming van op de baan stilvallen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
gooide hij hem daarom last minute langs de kant in een uiterste poging om nog wat te besparen
Haalt hij nou zelf De Vries erbij als er naar Perez gevraagd wordt? Dat zou nogal pijnlijk zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze quote legit is, dan is het met Nyck echt klaar na de zomer.
Hahaha, ja, ze doen erg hun best om gele vlaggen te verzinnen. Witte vlag is toch bijna geel enzo.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:12 schreef -XOR- het volgende:
Engelsen zitten te pushen voor een straf voor VER
Daarom, slag om de arm, al is het wel iets wat Marko zou doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Haalt hij nou zelf De Vries erbij als er naar Perez gevraagd wordt? Dat zou nogal pijnlijk zijn.
Wat mij aan Leclerc daarin stoort is dat hij dan vaak wel de juiste call maakt, maar dan nog uiteindelijk het team laat beslissen. Alle grote coureurs maken die beslissingen zelf. Zoals Max vorige race die tegen het team ingaat en de FL nog pakt. Het ontbreekt Leclerc aan killers mentaliteit, hij is te aardig. Om WK te worden moet je een beetje klootzak zijn wanneer het nodig is in je donder hebben zitten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Sainz eist ook meer terwijl Leclerc het team bijna blind volgt.
Maar misschien is hij daarom ook geen #1, Sainz durft kritiek te hebben.
Slaat nergens op dit van Helmut.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Want?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:12 schreef -XOR- het volgende:
Engelsen zitten te pushen voor een straf voor VER
Als het waar is is het disrespectloos naar Nyck toe maar blijkt ook dat de lat voor Perez wel erg laag gelegd wordt. Kennelijk hoeft hij alleen af en toe wat puntjes binnen te brengen.quote:
Omdat het Engelsen zijn.quote:
Inhalen van Russell onder geel.quote:
Inhalen tijdens gele vlag.quote:
Even de verreweg beste auto naar voor rijden, en zelfs dat lukt hem amper.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Als het waar is is het disrespectloos naar Nyck toe maar blijkt ook dat de lat voor Perez wel erg laag gelegd wordt. Kennelijk hoeft hij alleen af en toe wat puntjes binnen te brengen.
Hangt ook wel van de kwaliteit af, Verstappen heeft weinig op z'n donder gekregen, ik vind Nyck een prima gozer maar hij moet het wel afdwingen en dat is hem tot nu toe nog niet gelukt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:44 schreef daNpy het volgende:
Hoeveel seizoenen rijd Perez nu al in de F1? 12 of 13? Dit is Nycks eerste seizoen.
Wonderbaarlijk hoe snel rookies het op hun donder krijgen maar een veteraan als Perez die consequent een podium auto van het podium houd mag blijven
Hij betaalde onders zonder morren de rekening van het etentje met alle coureurs. Dat was bij de vestiging in Dubai. Abu Dahbiquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eh.. nee, Lewis is vegetariër en misschien zelfs veganist.
Neequote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:50 schreef Fer het volgende:
[..]
Hij betaalde onders zonder morren de rekening van het etentje met alle coureurs. Dat was bij de vestiging in Dubai.
Je kan ook niet verwachten dat alle rookies zo uitzonderlijk zijn. Maar een Albon werd compleet afgebrand in een auto waar Max ook met geluk een podium mee pakte, terwijl Perez met 11 dienstjaren er een heel seizoen consequent naast zit en lof krijgt over hoe die het middenveld voorbij rijdt met de snelste auto.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt ook wel van de kwaliteit af, Verstappen heeft weinig op z'n donder gekregen, ik vind Nyck een prima gozer maar hij moet het wel afdwingen en dat is hem tot nu toe nog niet gelukt.
In dat geval is RBR dommer dan ik ze inschat. De rest zit niet stil en ook al is Max nog zo goed, hij heeft straks toch ook gewoon weer een teammaat nodig om concurrenten op te houden en vooraan mee te rijden om te zorgen dat potentieel slimme strategieën van andere teams niet of minder goed werken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:41 schreef Dutchguy het volgende:
blijkt ook dat de lat voor Perez wel erg laag gelegd wordt. Kennelijk hoeft hij alleen af en toe wat puntjes binnen te brengen.
Lijkt me idd niet handig om alle punten door Max te laten halen. Dit jaar krijgt Max het voor elkaar om in zijn eentje meer punten te halen dan 2 van een ander team samen, maar eerlijk is eerlijk dat lijkt me niet ieder jaar mogelijkquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:51 schreef Jane het volgende:
[..]
In dat geval is RBR dommer dan ik ze inschat. De rest zit niet stil en ook al is Max nog zo goed, hij heeft straks toch ook gewoon weer een teammaat nodig om concurrenten op te houden en vooraan mee te rijden om te zorgen dat potentieel slimme strategieën van andere teams niet of minder goed werken.
Geen fouten maken is een belangrijke voorwaarde bij het halen van een kampioenschap. Of beter gezegd: geen fouten maken wanneer je het je niet kunt permitteren. Dat is nog wel een verschil.quote:
Eens. Het blijft een raar fenomeen dat een podiumfinish bijna standaard hoger wordt gewaardeerd dan elke andere prestatie (tenzij in een williams). Zo heeft De Vries in twee races ook behoorlijk veel pech gehad met de SC en had Tsunoda er net mazzel mee. En ondertussen zagen we mensen vorige race tot vandaag Q3 inhakken op Piastri.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:44 schreef daNpy het volgende:
Hoeveel seizoenen rijd Perez nu al in de F1? 12 of 13? Dit is Nycks eerste seizoen.
Wonderbaarlijk hoe snel rookies het op hun donder krijgen maar een veteraan als Perez die consequent een podium auto van het podium houd mag blijven
Ik ben ook geen Perez fan dat weet je maar hij heeft het wel 2 jaar redelijk gedaan, nu zit hij in een mindere fase, achteraf had Albon misschien datzelfde of beter gepresteerd als ze hem hadden laten zitten, we zullen het nooit weten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je kan ook niet verwachten dat alle rookies zo uitzonderlijk zijn. Maar een Albon werd compleet afgebrand in een auto waar Max ook met geluk een podium mee pakte, terwijl Perez met 11 dienstjaren er een heel seizoen consequent naast zit en lof krijgt over hoe die het middenveld voorbij rijdt met de snelste auto.
Penalty al bekend?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:33 schreef -XOR- het volgende:
Britjes woedend om VER die RUS zou hebben gepasseerd onder geel.
De Vries wordt afgerekend omdat ie in de traagste auto niet vooruit komt, in tegenstelling tot Perez in de snelste auto. Helmut praat echt poep hier.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens. Het blijft een raar fenomeen dat een podiumfinish bijna standaard hoger wordt gewaardeerd dan elke andere prestatie (tenzij in een williams). Zo heeft De Vries in twee races ook behoorlijk veel pech gehad met de SC en had Tsunoda er net mazzel mee. En ondertussen zagen we mensen vorige race tot vandaag Q3 inhakken op Piastri.
Marko lijkt met betrekking tot De Vries er wel helemaal klaar mee te zijn en dat leek me overdreven, alleen ik ga er wel vanuit dat Marko weet waar hij het over heeft en de data kent. Hij is voor Perez veel milder, zou dat te maken hebben met 2021?
Bij lange na niet. Ik denk dat in Oostenrijk 2019 met Max en Leclerc de jongste eerste startrij wasquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:05 schreef Twieki het volgende:
[..]
Is het niet ook de jongste front-row ooit?
Zo jong is Max ook niet meerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:05 schreef Twieki het volgende:
[..]
Is het niet ook de jongste front-row ooit?
quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet ondenkbaar.Had je bijna gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de race onderweg op de telefoon nog verder geluisterd - dat was een spannend einde hoor!![]()
Zeker als je alleen maar tekst hoort(F1TV commentaar )
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
I know... maar moest nog stuk fietsen...quote:
Even er bij zeggen dat dat een grapje was.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:49 schreef THEFXR het volgende:
Verstappen uit kritiek op Perez: 'In mijn eentje kan ik Red Bull ook kampioen maken'
https://racingnews365.nl/(...)schap-ook-wel-winnen
dit is idd hetgeen hij er echt over zegtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Even er bij zeggen dat dat een grapje was.
quote:"Ik weet niet waarom het vandaag mis ging, maar natuurlijk, met onze auto moet je wel in Q3 komen", oordeelt hij.
Hmm... ik ken Fastest Pitstop niet echt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet dat De Vries structureel een tiende tot veel meer achter Tsunoda aanhobbelt. Tsunoda is geen Verstappen, Tsunoda maakt ook geen kans op een zitje naast Verstappen (ook niet ipv Perez). Zou Marko misschien vinden dat iemand die gelijk of langzamer dan Tsunoda is die stoel niet waard is?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Vries wordt afgerekend omdat ie in de traagste auto niet vooruit komt, in tegenstelling tot Perez in de snelste auto. Helmut praat echt poep hier.
Perez is een seconde trager, zegt niets.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je ziet dat De Vries structureel een tiende tot veel meer achter Tsunoda aanhobbelt. Tsunoda is geen Verstappen, Tsunoda maakt ook geen kans op een zitje naast Verstappen (ook niet ipv Perez). Zou Marko misschien vinden dat iemand die gelijk of langzamer dan Tsunoda is die stoel niet waard is?
Ik hoorde bij de nabeschouwing op F1 TV dat het team van AT eerder een vervanging zocht van de 1e rijder, Pierre Gasly dan van de tweede rijder. En dat De Vries dan ook verwacht was om het team te leiden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je ziet dat De Vries structureel een tiende tot veel meer achter Tsunoda aanhobbelt. Tsunoda is geen Verstappen, Tsunoda maakt ook geen kans op een zitje naast Verstappen (ook niet ipv Perez). Zou Marko misschien vinden dat iemand die gelijk of langzamer dan Tsunoda is die stoel niet waard is?
Ik vind nog steeds dat het niet eerlijk is hoe hard ie afgerekend wordt dit seizoen. Tsunoda rijdt echt gigantisch goed en die AT is gigantisch slecht. Nu lagen ze er weer allebei uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoorde bij de nabeschouwing op F1 TV dat het team van AT eerder een vervanging zocht van de 1e rijder, Pierre Gasly dan van de tweede rijder. En dat De Vries dan ook verwacht was om het team te leiden.
Er waren dan ook heel wat gegadigden voor de handtekening van Nyck de Vries.
In de praktijk pakte het anders uit....
Je moet ook een beetje geluk hebben en dat heeft de Vries ook niet. Nu ook weer met die unsafe release.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat het niet eerlijk is hoe hard ie afgerekend wordt dit seizoen. Tsunoda rijdt echt gigantisch goed en die AT is gigantisch slecht. Nu lagen ze er weer allebei uit.
Sterker nog, het lijkt wel alsof ie vervloekt is met wanneer er een SC de baan op komt. Dat zit iedere keer tegen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje geluk hebben en dat heeft de Vries ook niet. Nu ook weer met die unsafe release.
Ik ook nog steeds niet hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat het niet eerlijk is hoe hard ie afgerekend wordt dit seizoen. Tsunoda rijdt echt gigantisch goed en die AT is gigantisch slecht. Nu lagen ze er weer allebei uit.
Jup en Ferrari is ook veel te voorzichting met hun "Question?"quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wat mij aan Leclerc daarin stoort is dat hij dan vaak wel de juiste call maakt, maar dan nog uiteindelijk het team laat beslissen. Alle grote coureurs maken die beslissingen zelf. Zoals Max vorige race die tegen het team ingaat en de FL nog pakt. Het ontbreekt Leclerc aan killers mentaliteit, hij is te aardig. Om WK te worden moet je een beetje klootzak zijn wanneer het nodig is in je donder hebben zitten.
Dat is normaal voor de #1 om te doen, Vettel is daar geloof ik mee begonnen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:50 schreef Fer het volgende:
[..]
Hij betaalde onders zonder morren de rekening van het etentje met alle coureurs. Dat was bij de vestiging in Dubai. Abu Dahbi
Die vragen ookquote:
En?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:59 schreef Donderkonijn het volgende:
Even kijken wat die mexicanen op reddit nou weer voor bullshit redenen hebben
Dit hele verhaal kan ik sowieso niet vinden op Reddit.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En?
Hebben ze alweer een nieuw complot bedacht?
Oh #TeamLH had weer iets gevonden om mee te slaan zie ikquote:
Echt leukquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
Kwalificatie gezien, wat een stunt van de McLarens
Ook de beide Mercedessen de oren gewassenquote:
Fake newsquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen nu zeiken ze dat Max onder geel heeft ingehaald
joh was het niet dit geweest dat iemand had gevonden dan hadden ze wel wat anders gezocht.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook de beide Mercedessen de oren gewassen
Alleen nu zeiken ze dat Max onder geel heeft ingehaald
Ja snap ik, ik lees het alleen net pasquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh was het niet dit geweest dat iemand had gevonden dan hadden ze wel wat anders gezocht.
en het is met het FIA regelboek bij de hand al ontkracht dus lekker laten gaan
ergens hoop ik stiekem van niet...quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik lees het alleen net pas
Morgen een leuke race kijken
Al hoop ik echt wel dat Perez weer een stunt kan uithalen zoals vorige week.
Of Norris en Piastriquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ergens hoop ik stiekem van niet...
Laat Alonso en Norris maar lekker er bij op het podium
Zou ook een stunt zijnquote:
Wel vreemd dat Marko keihard is over een rookie in zo ongeveer de slechtste auto in het veld terwijl de 2e coureur van het topteam er werkelijk geen pepernoot van bakt. Met dezelfde auto als Max 5x achter elkaar er direct uit in de kwali terwijl Max 5x pole pakt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:56 schreef opgebaarde het volgende:
Marko lijkt met betrekking tot De Vries er wel helemaal klaar mee te zijn en dat leek me overdreven, alleen ik ga er wel vanuit dat Marko weet waar hij het over heeft en de data kent. Hij is voor Perez veel milder, zou dat te maken hebben met 2021?
Die kop van Norris bij het refereren aan Silverstone '21quote:
Moest ook lachen jaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die kop van Norris bij het refereren aan Silverstone '21![]()
![]()
Nogal he. Ook niet fijn voor je gemoedstoestand.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?
Alfa Romeo is ook bagger dit seizoen.
Bottas liet vorig jaar nog wel eens wat leuks zien maar dit seizoen is het wel echt plichtmatig de rondjes rijden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nogal he. Ook niet fijn voor je gemoedstoestand.
Maar ligt dat dan aan hem of aan het materiaal? Want Zhou kan ook best goed rijden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bottas liet vorig jaar nog wel eens wat leuks zien maar dit seizoen is het wel echt plichtmatig de rondjes rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |