Zak. Zijn naam bedoel ik.quote:
Norris bij RB naast Max gaat een toffer en beter duo worden dan met RIC. Hopelijk stampen ze Perez buiten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:17 schreef AMDB het volgende:
Mijn favo 2 drivers op de front-row![]()
Blij dat McLaren terug is.
Hebben nu toch allebei dezelfde updates? Vorige race niet, nu wel dacht ik?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:18 schreef -XOR- het volgende:
Rookie Piastri zit met mindere updates vlakbij Norris
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:18 schreef Tijn het volgende:
Zak Brown:
[ [url=https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/6E_igpLzUmDcF6sYL9oC8Q--~B/aD01MjM7dz03MTg7YXBwaWQ9eXRhY2h5b24-/http://globalfinance.zenf(...)4741e3449]afbeelding[/url] ]
Je voornaam gelijk aan je persoonlijkheid, helderziende ouders.quote:
Nee, want dan zijn ze faillietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:19 schreef Nober het volgende:
Heeft McLaren 50 miljoen over om Hamilton weer terug te halen?
Dat zou dom zijn om twee jonge toppers weg te doen voor iemand die alleen nog rijdt voor geld en overal dollar tekens ziet (als je de verhalen gelooft).quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:19 schreef Nober het volgende:
Heeft McLaren 50 miljoen over om Hamilton weer terug te halen?
Die heeft er wel lol in.quote:
Mooi toch, twee rijders in Q3. Kan niet elk team zeggenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:20 schreef tripel7 het volgende:
Toto en Lewis zijn ondertussen waarschijnlijk de paddock aan het verbouwen, pijnlijk dit
Palou gooi je toch niet direct in een RBR?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo? Veel praktischer om er twee tegelijk uit te gooien
Jos helpt wel even een handje.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:20 schreef tripel7 het volgende:
Toto en Lewis zijn ondertussen waarschijnlijk de paddock aan het verbouwen, pijnlijk dit
Laat ze maar hatenquote:
Denk op mute gezetquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:21 schreef Evenstar het volgende:
Hebben ze toeschouwers op mute gezet of zijn ze zich aan het gedragen?
Gefilterdquote:
Ik hou niet van censuur.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geluid van het publiek stond echt uit
Haterquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:19 schreef SiGNe het volgende:
Laat toch ook duidelijk zien hoe slecht Perez was deze keer..
Maar goed, meneer zou wel de nieuwe wereldkampioen worden dus hij moet nu toch wat meer aanpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |