Eens. Het blijft een raar fenomeen dat een podiumfinish bijna standaard hoger wordt gewaardeerd dan elke andere prestatie (tenzij in een williams). Zo heeft De Vries in twee races ook behoorlijk veel pech gehad met de SC en had Tsunoda er net mazzel mee. En ondertussen zagen we mensen vorige race tot vandaag Q3 inhakken op Piastri.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:44 schreef daNpy het volgende:
Hoeveel seizoenen rijd Perez nu al in de F1? 12 of 13? Dit is Nycks eerste seizoen.
Wonderbaarlijk hoe snel rookies het op hun donder krijgen maar een veteraan als Perez die consequent een podium auto van het podium houd mag blijven
Ik ben ook geen Perez fan dat weet je maar hij heeft het wel 2 jaar redelijk gedaan, nu zit hij in een mindere fase, achteraf had Albon misschien datzelfde of beter gepresteerd als ze hem hadden laten zitten, we zullen het nooit weten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je kan ook niet verwachten dat alle rookies zo uitzonderlijk zijn. Maar een Albon werd compleet afgebrand in een auto waar Max ook met geluk een podium mee pakte, terwijl Perez met 11 dienstjaren er een heel seizoen consequent naast zit en lof krijgt over hoe die het middenveld voorbij rijdt met de snelste auto.
Penalty al bekend?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:33 schreef -XOR- het volgende:
Britjes woedend om VER die RUS zou hebben gepasseerd onder geel.
De Vries wordt afgerekend omdat ie in de traagste auto niet vooruit komt, in tegenstelling tot Perez in de snelste auto. Helmut praat echt poep hier.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens. Het blijft een raar fenomeen dat een podiumfinish bijna standaard hoger wordt gewaardeerd dan elke andere prestatie (tenzij in een williams). Zo heeft De Vries in twee races ook behoorlijk veel pech gehad met de SC en had Tsunoda er net mazzel mee. En ondertussen zagen we mensen vorige race tot vandaag Q3 inhakken op Piastri.
Marko lijkt met betrekking tot De Vries er wel helemaal klaar mee te zijn en dat leek me overdreven, alleen ik ga er wel vanuit dat Marko weet waar hij het over heeft en de data kent. Hij is voor Perez veel milder, zou dat te maken hebben met 2021?
Bij lange na niet. Ik denk dat in Oostenrijk 2019 met Max en Leclerc de jongste eerste startrij wasquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:05 schreef Twieki het volgende:
[..]
Is het niet ook de jongste front-row ooit?
Zo jong is Max ook niet meerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:05 schreef Twieki het volgende:
[..]
Is het niet ook de jongste front-row ooit?
quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet ondenkbaar.Had je bijna gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de race onderweg op de telefoon nog verder geluisterd - dat was een spannend einde hoor!![]()
Zeker als je alleen maar tekst hoort(F1TV commentaar )
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
I know... maar moest nog stuk fietsen...quote:
Even er bij zeggen dat dat een grapje was.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:49 schreef THEFXR het volgende:
Verstappen uit kritiek op Perez: 'In mijn eentje kan ik Red Bull ook kampioen maken'
https://racingnews365.nl/(...)schap-ook-wel-winnen
dit is idd hetgeen hij er echt over zegtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Even er bij zeggen dat dat een grapje was.
quote:"Ik weet niet waarom het vandaag mis ging, maar natuurlijk, met onze auto moet je wel in Q3 komen", oordeelt hij.
Hmm... ik ken Fastest Pitstop niet echt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze quote legit is, dan is het met Nyck echt klaar na de zomer.
Je ziet dat De Vries structureel een tiende tot veel meer achter Tsunoda aanhobbelt. Tsunoda is geen Verstappen, Tsunoda maakt ook geen kans op een zitje naast Verstappen (ook niet ipv Perez). Zou Marko misschien vinden dat iemand die gelijk of langzamer dan Tsunoda is die stoel niet waard is?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Vries wordt afgerekend omdat ie in de traagste auto niet vooruit komt, in tegenstelling tot Perez in de snelste auto. Helmut praat echt poep hier.
Perez is een seconde trager, zegt niets.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je ziet dat De Vries structureel een tiende tot veel meer achter Tsunoda aanhobbelt. Tsunoda is geen Verstappen, Tsunoda maakt ook geen kans op een zitje naast Verstappen (ook niet ipv Perez). Zou Marko misschien vinden dat iemand die gelijk of langzamer dan Tsunoda is die stoel niet waard is?
Ik hoorde bij de nabeschouwing op F1 TV dat het team van AT eerder een vervanging zocht van de 1e rijder, Pierre Gasly dan van de tweede rijder. En dat De Vries dan ook verwacht was om het team te leiden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je ziet dat De Vries structureel een tiende tot veel meer achter Tsunoda aanhobbelt. Tsunoda is geen Verstappen, Tsunoda maakt ook geen kans op een zitje naast Verstappen (ook niet ipv Perez). Zou Marko misschien vinden dat iemand die gelijk of langzamer dan Tsunoda is die stoel niet waard is?
Ik vind nog steeds dat het niet eerlijk is hoe hard ie afgerekend wordt dit seizoen. Tsunoda rijdt echt gigantisch goed en die AT is gigantisch slecht. Nu lagen ze er weer allebei uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoorde bij de nabeschouwing op F1 TV dat het team van AT eerder een vervanging zocht van de 1e rijder, Pierre Gasly dan van de tweede rijder. En dat De Vries dan ook verwacht was om het team te leiden.
Er waren dan ook heel wat gegadigden voor de handtekening van Nyck de Vries.
In de praktijk pakte het anders uit....
Je moet ook een beetje geluk hebben en dat heeft de Vries ook niet. Nu ook weer met die unsafe release.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat het niet eerlijk is hoe hard ie afgerekend wordt dit seizoen. Tsunoda rijdt echt gigantisch goed en die AT is gigantisch slecht. Nu lagen ze er weer allebei uit.
Sterker nog, het lijkt wel alsof ie vervloekt is met wanneer er een SC de baan op komt. Dat zit iedere keer tegen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje geluk hebben en dat heeft de Vries ook niet. Nu ook weer met die unsafe release.
Ik ook nog steeds niet hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat het niet eerlijk is hoe hard ie afgerekend wordt dit seizoen. Tsunoda rijdt echt gigantisch goed en die AT is gigantisch slecht. Nu lagen ze er weer allebei uit.
Jup en Ferrari is ook veel te voorzichting met hun "Question?"quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wat mij aan Leclerc daarin stoort is dat hij dan vaak wel de juiste call maakt, maar dan nog uiteindelijk het team laat beslissen. Alle grote coureurs maken die beslissingen zelf. Zoals Max vorige race die tegen het team ingaat en de FL nog pakt. Het ontbreekt Leclerc aan killers mentaliteit, hij is te aardig. Om WK te worden moet je een beetje klootzak zijn wanneer het nodig is in je donder hebben zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |