iddquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Voor AT wel een kutkwali zo. Ze zaten er de hele tijd goed bij, tot het einde.
Groot gevaar voor Verstappen. Maarja hij wordt steeds genaaid door team orders.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Evenstar het volgende:
Manier waarop Ferrari Sainz als een stuk vuil behandeld kan echt niet.
Daarom goed van 'm om die positie gewoon terug te pakken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Evenstar het volgende:
quote:
Ik zie Sainz ook nog wel vertrekken daarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Evenstar het volgende:
Soms denk je dat ze het best aardig doen, maar als de storm is gaan liggen staan ze altijd met lege handen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Voor AT wel een kutkwali zo. Ze zaten er de hele tijd goed bij, tot het einde.
Kies je dus zelf voorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef SiGNe het volgende:
Zucht, Viaplay zit weer door boordradio's heen te lullen..
(Ik heb F1TV pro met Nederlands commentaar)
Met Mexicaanse en Spaanse pepersquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
Als dit zo door gaat dan gaat het een heet silly season worden
Er werd links en rechts ingehaald daarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom goed van 'm om die positie gewoon terug te pakken.
Perez exit, Tsunoda naar RB.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
Als dit zo door gaat dan gaat het een heet silly season worden
Leclerc beusquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Viaplee ratelt weer eens volle bak door de boordradios van Leclerc en Sainz heen...
Dat niet alleen, maar het kan zo maar zijn dat Leclerc volgend jaar in een Benz rijdt, Hammie in een Ferrari, Sainz in een RB, Albon in een Ferrari, Perez bij Williams en Palou in een ATquote:
Hijzelf of de auto?quote:
Geen F1tv hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Viaplee ratelt weer eens volle bak door de boordradios van Leclerc en Sainz heen...
Geen gekke silly season voorspellingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar het kan zo maar zijn dat Leclerc volgend jaar in een Benz rijdt, Hammie in een Ferrari, Sainz in een RB, Albon in een Ferrari, Perez bij Williams en Palou in een AT
Prima plan. Veel beter plan dan RIC ook.quote:
Yabby's!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En Australische shrimps on the barbie.
Heb ik wel, maar ik heb het NL commentaar aan staan. Die Engelsen trek ik echt niet als ze thuis racen. Mijn eigen fout ik weet.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:39 schreef Nober het volgende:
Max passeert Lewis...
Crofty:
"They were racing like it was 2021."
F1TV commentaar is prima.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar ik heb het NL commentaar aan staan. Die Engelsen trek ik echt niet als ze thuis racen. Mijn eigen fout ik weet.
Dat van Albon en Ferrari heb ik vanochtend nog gelezenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen gekke silly season voorspelling
Sainz gaat niet naar Red Bull op zeker dat de Verstappens dat blokkeren na dat debacle met die Spaanse krant in hun TR tijd. En terecht.quote:
Welnee. Water under the bridgequote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Sainz gaat niet naar Red Bull op zeker dat de Verstappens dat blokkeren na dat debacle met die Spaanse krant in hun TR tijd. En terecht.
Relatief objectief, jaquote:
Regen is er alquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Rain is coming, no more rain![]()
Make up your mind!
Zit weer iemand te zweten zekerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Make up your mind!
Niet te voorspellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Make up your mind!
Daarom F1tv commentaarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Relatief objectief, ja![]()
Gelukkig beter dan Sky... dát trek ik pas slecht...
Maar comm. van Viaplee nog minder![]()
![]()
Altijd leuk als scorebordfans even hun plasje komen doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:41 schreef fietsie het volgende:
Wel fijn voorspelbaar dat de Vries gewoon iedere race een stabiele prestatie levert.
Zou Albon toch graag bij RB zien. Al dan niet eerst bij het opleidingsteam 'Alpha Tauri' ( hoe het ook moge gaan heten) .quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat van Albon en Ferrari heb ik vanochtend nog gelezen
mis ik iets dat is toch hetzelfde? Ik heb f1tv en lulden volle bak door die boordradio's heenquote:
Been there done that, zie hem niet terug gaanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou Albon toch graag bij RB zien. Al dan niet eerst bij het opleidingsteam 'Alpha Tauri' ( hoe het ook moge gaan heten) .
Zeker als die AT beter gaat worden - aankomend seizoen.
Nee, je moet in het rechter menu de bovenste optie kiezen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
mis ik iets dat is toch hetzelfde? Ik heb f1tv en lulden volle bak door die boordradio's heen
F1 TV Pro:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
mis ik iets dat is toch hetzelfde? Ik heb f1tv en lulden volle bak door die boordradio's heen
Kijk je het International of de F1TV kanaal?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat Sainz dat op dit moment op de koop toe neemt..? Gezien de streek/ streken die ze hem bij Fellali leveren dit seizoen...........?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Sainz gaat niet naar Red Bull op zeker dat de Verstappens dat blokkeren na dat debacle met die Spaanse krant in hun TR tijd. En terecht.
Normaal kon ik dat bij onboard nog horen maar daar zit het commentaar van viaplay tegenwoordig ook doorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Kan uitquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Normaal kon ik dat bij onboard nog horen maar daar zit het commentaar van viaplay tegenwoordig ook door
Hij bedoelt dat RB/Verstappen dat niet willen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat Sainz dat op dit moment op de koop toe neemt..? Gezien de streek/ streken die ze hem bij Fellali leveren dit seizoen...........?
Hij wordt ook bij RB genoemd omdat hij Thai is en de mede-eigenaren van RB het willenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou Albon toch graag bij RB zien. Al dan niet eerst bij het opleidingsteam 'Alpha Tauri' ( hoe het ook moge gaan heten) .
Zeker als die AT beter gaat worden - aankomend seizoen.
Era penalquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:45 schreef Nober het volgende:
Toch apart dat Red Bull die auto van Pérez blijft saboteren.
Groetjes,
De gemiddelde Mexicaan
Dan gaat de boordradio ook uitquote:
Ik vind het gewoon simpelweg niet te geloven dat het niveau in Formule E blijkbaar zo extreem veel lager is dat je daar wereldkampioen kunt worden en vervolgens in F1 chronisch niet mee kunt komen, ook in rondjes waarin je niemand van je af hoeft te houden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Altijd leuk als scorebordfans even hun plasje komen doen.
Niemand neemt FE serieus.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon simpelweg niet te geloven dat het niveau in Formule E blijkbaar zo extreem veel lager is dat je daar wereldkampioen kunt worden en vervolgens in F1 chronisch niet mee kunt komen, ook in rondjes waarin je niemand van je af hoeft te houden.
maar niet iedereen kan (zo goed en zulk snel) Engels.quote:
De auto is daar vele malen belangrijker dan de coureur.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon simpelweg niet te geloven dat het niveau in Formule E blijkbaar zo extreem veel lager is dat je daar wereldkampioen kunt worden en vervolgens in F1 chronisch niet mee kunt komen, ook in rondjes waarin je niemand van je af hoeft te houden.
Dat stond in de mail dat Toto verstuurdequote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:48 schreef Nattekat het volgende:
DRS weghalen om RB dwars te zitten. Dat is mijn nieuwe complottheorie.
Zijn er ooit wel goede auto's geweest?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker niet met de huidige generatie auto's
Voor Piastriquote:
HAM.quote:
Iets vollere tank dan de restquote:
Vergeten dat hij al eens bij Toro Rosso en Red Bull heeft gereden?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij wordt ook bij RB genoemd omdat hij Thai is en de mede-eigenaren van RB het willen
(ook even duit in het zakje - en ook @Nattekat )quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:52 schreef Evenstar het volgende:
DRS nog steeds disabled? Is dat de manier om RB te stoppen?
Live Timing aanzetten, en vinkje/schuifje Boorradio aan zetten. Commentaar dan uit, of op Mute zettenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
Zou mooi zijn als ze een kanaal maken met alleen de boordradio's
Anders is de spanning wegquote:
Op de brommerquote:
Heb ik gedaanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende keer toch maar wat McLaren onderdelen kopen
Ena laatste bocht had hij een stuurfoutje dus kon nog beter.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Net toen ik "komt goed" wilde posten zet Max de snelste tijd neer
Wel getwijfeld. Maar ze lijken nu beter te zijn dan Alpine.quote:
Perez tegenvallend in alle andere bochten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:57 schreef Peterselieman het volgende:
Max tegenvallend in de laatste bocht
amen.quote:
Ze hebben niets anders johquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:58 schreef Drekkoning het volgende:
Dat klootjesvolk juichen voor een FL halverwege Q2
Je zou je DAAR maar druk om maken zeg, heel Zandvoort zit te juichen als Max alleen maar voorbij rijdtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:58 schreef Drekkoning het volgende:
Daar denk ik dan ook hetzelfde overquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Je zou je DAAR maar druk om maken zeg, heel Zandvoort zit te juichen als Max alleen maar voorbij rijdt
Goed punt dit. Geen idee. Zal hem eens vragenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat Sainz dat op dit moment op de koop toe neemt..? Gezien de streek/ streken die ze hem bij Fellali leveren dit seizoen...........?
Gister ook al voor Cavendish halverwege de sprint.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:58 schreef Drekkoning het volgende:
is imo dit keer geen 'Tong80' voor nodig hoorquote:
Leuk voor die fans toch dat ze even 2 minuten kunnen juichenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Daar denk ik dan ook hetzelfde over
Dan bleef het vandaag stil.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gister ook al voor Cavendish halverwege de sprint.
Nou ja, het is pas Q2.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:00 schreef Sally het volgende:
[..]
is imo dit keer geen 'Tong80' voor nodig hoor
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gister ook al voor Cavendish halverwege de sprint.
Mooi man, nu McLaren weer het design terug van ongeveer 2005.quote:
Connecties?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed punt dit. Geen idee. Zal hem eens vragen
Red Bull party.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef Jane het volgende:
Normal track conditions. DRS mag straks weer open.
Ja die van Toto komt tegenwoordig standaard in de spambox terecht.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
DRS Enable
Horner heeft een mail gestuurd naar de wedstrijdleiding
Helaas.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Connecties?![]()
Mag ik een handtekening? He looks cute![]()
Ik spreek alleen geen Spaans
Nou ja, ik doel meer op dat Mercedes het toch-niet-echt goed doet op dit circuit. Met hun updeets en upgreedts tot nu toequote:
Alles van RB wordt zoveel mogelijk buiten beeld gehouden, dus geen idee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Kwalificatie kan ik niet kijken, maar is Helmut al gespot bij Williams en McLaren?
Dat we zouden juichen voor DRSquote:
"Regen" / Natte Baan declaration was de reden van geen DRS - toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
DRS Enable
Horner heeft een mail gestuurd naar de wedstrijdleiding
Voor een rijder?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Kwalificatie kan ik niet kijken, maar is Helmut al gespot bij Williams en McLaren?
Valt echt wel op he?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Alles van RB wordt zoveel mogelijk buiten beeld gehouden, dus geen idee.
quote:
Fake newsquote:
Niet ondenkbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Brad Pittquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:05 schreef Rianne84 het volgende:
Wie versiert er in de laatste 1,5 minuut een rode vlag?
Als iemand het kan, is het Leclercquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:05 schreef Rianne84 het volgende:
Sainzquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:05 schreef Rianne84 het volgende:
Het West design mag waarschijnlijk niet want tabakreclameverbod. De Marlboro livery van Ferrari mocht uiteindelijk ook niet meer.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mooi man, nu McLaren weer het design terug van ongeveer 2005.
Die zwart/witte wagens waren oogstrelend naar mijn mening.
Max pakt dat wel afquote:
Ik zet in op Leclerc voor eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIt is wel echt gemeen (als dit het is). Heel weekend en vooral vandaag tijdens Q zag je gewoon de hoop van de Britten per minuut toenemenquote:
Die doet ook niet meequote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die arme Russell brengen ze niet eens in beeld.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
DIt is wel echt gemeen (als dit het is). Heel weekend en vooral vandaag tijdens Q zag je gewoon de hoop van de Britten per minuut toenemen
2021 is callingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:09 schreef Jane het volgende:
Zou wel fijn zijn als er nog een paar tussen Max en Ham komen te staan, want ik vertrouw die geit voor geen meter.
Maar dan wel een dsq graagquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als Lewis P2 blijft kan een herhaling van 2021 plaats vinden
Die tikt 'm eraf in bocht 3 en dan staat dat hele eiland te juichen alsof ze wereldkampioen zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:09 schreef Jane het volgende:
Zou wel fijn zijn als er nog een paar tussen Max en Ham komen te staan, want ik vertrouw die geit voor geen meter.
Norris faalde net, dus komt nog goed.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:09 schreef Jane het volgende:
Nog een keertje sneller, gewoon omdat het kanquote:
Doe maar niet!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max is verstandiger geworden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
DIt is wel echt gemeen (als dit het is). Heel weekend en vooral vandaag tijdens Q zag je gewoon de hoop van de Britten per minuut toenemen
Die heeft nu ook zijn upgradejes binnen he.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:10 schreef wdn het volgende:
Piastri op 3 is een afgang voor iedereen op plek 4 t/m 10
It's like 2021quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:10 schreef PzKpfw het volgende:
'It's Verstappen and Hamilton'
1. Ver 1:27.084
2. Ham +0,633
3. Pia +0,672
Nog minder dan 5 minuten..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:09 schreef Sally het volgende:
damn, moet deur uit... pakket ophalen voor winkel dicht is...
Tot laters.
(time flies when you have funnnn!)
Bijna geen verschilquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:10 schreef PzKpfw het volgende:
'It's Verstappen and Hamilton'
1. Ver 1:27.084
2. Ham +0,633
3. Pia +0,672
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Traagquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:10 schreef PS. het volgende:
Wat is er eigenlijk nu weer met Perez gebeurd? Heb de helft gemist.
Verneukt het zelf gewoon weer, ging vooraan staan in Q2 op een opdrogende baan en is daarom door iedereen om z'n oren gereden en exit.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:10 schreef PS. het volgende:
DRS ging niet open.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:10 schreef PS. het volgende:
Acute diareequote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:10 schreef PS. het volgende:
Perez agrees.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:12 schreef Mano_ het volgende:
P2 pakken zou wel een beetje dom zijn van Hamilton. Zijn excuus voor zijn matige prestaties (de RBR is asociaal dominant) kan dan namelijk in de prullenbak.
VER wel op nieuwe bandjes dus als de baan sneller wordt terwijl de rest nieuwe banden heeft nu en VER gebruikte kunnen ze wel dichtbij komen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:12 schreef wdn het volgende:
zag ik dat goed: Het gat tussen 1 en 2 is net zo groot als tussen 2 en 10?
Als een fokker dit mag zeggen ben jij dat. Voor De Vries is dit enigszins positief want het zorgt er voor dat Marko een beetje afgeleid wordtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:48 schreef daNpy het volgende:
Perez snoert weer mondjes!
Van zijn eigen fans
Hoezo? Veel praktischer om er twee tegelijk uit te gooienquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als een fokker dit mag zeggen ben jij dat. Voor De Vries is dit enigszins positief want het zorgt er voor dat Marko een beetje afgeleid wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |