Heb ik gedaanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende keer toch maar wat McLaren onderdelen kopen
Ena laatste bocht had hij een stuurfoutje dus kon nog beter.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Net toen ik "komt goed" wilde posten zet Max de snelste tijd neer
Wel getwijfeld. Maar ze lijken nu beter te zijn dan Alpine.quote:
Perez tegenvallend in alle andere bochten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:57 schreef Peterselieman het volgende:
Max tegenvallend in de laatste bocht
amen.quote:
Ze hebben niets anders johquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:58 schreef Drekkoning het volgende:
Dat klootjesvolk juichen voor een FL halverwege Q2
Je zou je DAAR maar druk om maken zeg, heel Zandvoort zit te juichen als Max alleen maar voorbij rijdtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:58 schreef Drekkoning het volgende:
Daar denk ik dan ook hetzelfde overquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Je zou je DAAR maar druk om maken zeg, heel Zandvoort zit te juichen als Max alleen maar voorbij rijdt
Goed punt dit. Geen idee. Zal hem eens vragenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat Sainz dat op dit moment op de koop toe neemt..? Gezien de streek/ streken die ze hem bij Fellali leveren dit seizoen...........?
Gister ook al voor Cavendish halverwege de sprint.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:58 schreef Drekkoning het volgende:
is imo dit keer geen 'Tong80' voor nodig hoorquote:
Leuk voor die fans toch dat ze even 2 minuten kunnen juichenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Daar denk ik dan ook hetzelfde over
Dan bleef het vandaag stil.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gister ook al voor Cavendish halverwege de sprint.
Nou ja, het is pas Q2.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:00 schreef Sally het volgende:
[..]
is imo dit keer geen 'Tong80' voor nodig hoor
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gister ook al voor Cavendish halverwege de sprint.
Mooi man, nu McLaren weer het design terug van ongeveer 2005.quote:
Connecties?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed punt dit. Geen idee. Zal hem eens vragen
Red Bull party.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef Jane het volgende:
Normal track conditions. DRS mag straks weer open.
Ja die van Toto komt tegenwoordig standaard in de spambox terecht.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
DRS Enable
Horner heeft een mail gestuurd naar de wedstrijdleiding
Helaas.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Connecties?![]()
Mag ik een handtekening? He looks cute![]()
Ik spreek alleen geen Spaans
Nou ja, ik doel meer op dat Mercedes het toch-niet-echt goed doet op dit circuit. Met hun updeets en upgreedts tot nu toequote:
Alles van RB wordt zoveel mogelijk buiten beeld gehouden, dus geen idee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Kwalificatie kan ik niet kijken, maar is Helmut al gespot bij Williams en McLaren?
Dat we zouden juichen voor DRSquote:
"Regen" / Natte Baan declaration was de reden van geen DRS - toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
DRS Enable
Horner heeft een mail gestuurd naar de wedstrijdleiding
Voor een rijder?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Kwalificatie kan ik niet kijken, maar is Helmut al gespot bij Williams en McLaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |