Dat stond in de mail dat Toto verstuurdequote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:48 schreef Nattekat het volgende:
DRS weghalen om RB dwars te zitten. Dat is mijn nieuwe complottheorie.
Zijn er ooit wel goede auto's geweest?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker niet met de huidige generatie auto's
Voor Piastriquote:
HAM.quote:
Iets vollere tank dan de restquote:
Vergeten dat hij al eens bij Toro Rosso en Red Bull heeft gereden?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij wordt ook bij RB genoemd omdat hij Thai is en de mede-eigenaren van RB het willen
(ook even duit in het zakje - en ook @Nattekat )quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon simpelweg niet te geloven dat het niveau in Formule E blijkbaar zo extreem veel lager is dat je daar wereldkampioen kunt worden en vervolgens in F1 chronisch niet mee kunt komen, ook in rondjes waarin je niemand van je af hoeft te houden.
Jaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:52 schreef Evenstar het volgende:
DRS nog steeds disabled? Is dat de manier om RB te stoppen?
Live Timing aanzetten, en vinkje/schuifje Boorradio aan zetten. Commentaar dan uit, of op Mute zettenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
Zou mooi zijn als ze een kanaal maken met alleen de boordradio's
Anders is de spanning wegquote:
Op de brommerquote:
Heb ik gedaanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende keer toch maar wat McLaren onderdelen kopen
Ena laatste bocht had hij een stuurfoutje dus kon nog beter.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Net toen ik "komt goed" wilde posten zet Max de snelste tijd neer
Wel getwijfeld. Maar ze lijken nu beter te zijn dan Alpine.quote:
Perez tegenvallend in alle andere bochten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:57 schreef Peterselieman het volgende:
Max tegenvallend in de laatste bocht
amen.quote:
Ze hebben niets anders johquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:58 schreef Drekkoning het volgende:
Dat klootjesvolk juichen voor een FL halverwege Q2
Je zou je DAAR maar druk om maken zeg, heel Zandvoort zit te juichen als Max alleen maar voorbij rijdtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:58 schreef Drekkoning het volgende:
Daar denk ik dan ook hetzelfde overquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Je zou je DAAR maar druk om maken zeg, heel Zandvoort zit te juichen als Max alleen maar voorbij rijdt
Goed punt dit. Geen idee. Zal hem eens vragenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat Sainz dat op dit moment op de koop toe neemt..? Gezien de streek/ streken die ze hem bij Fellali leveren dit seizoen...........?
Gister ook al voor Cavendish halverwege de sprint.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:58 schreef Drekkoning het volgende:
is imo dit keer geen 'Tong80' voor nodig hoorquote:
Leuk voor die fans toch dat ze even 2 minuten kunnen juichenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Daar denk ik dan ook hetzelfde over
Dan bleef het vandaag stil.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gister ook al voor Cavendish halverwege de sprint.
Nou ja, het is pas Q2.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:00 schreef Sally het volgende:
[..]
is imo dit keer geen 'Tong80' voor nodig hoor
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gister ook al voor Cavendish halverwege de sprint.
Mooi man, nu McLaren weer het design terug van ongeveer 2005.quote:
Connecties?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed punt dit. Geen idee. Zal hem eens vragen
Red Bull party.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef Jane het volgende:
Normal track conditions. DRS mag straks weer open.
Ja die van Toto komt tegenwoordig standaard in de spambox terecht.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
DRS Enable
Horner heeft een mail gestuurd naar de wedstrijdleiding
Helaas.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Connecties?![]()
Mag ik een handtekening? He looks cute![]()
Ik spreek alleen geen Spaans
Nou ja, ik doel meer op dat Mercedes het toch-niet-echt goed doet op dit circuit. Met hun updeets en upgreedts tot nu toequote:
Alles van RB wordt zoveel mogelijk buiten beeld gehouden, dus geen idee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Kwalificatie kan ik niet kijken, maar is Helmut al gespot bij Williams en McLaren?
Dat we zouden juichen voor DRSquote:
"Regen" / Natte Baan declaration was de reden van geen DRS - toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
DRS Enable
Horner heeft een mail gestuurd naar de wedstrijdleiding
Voor een rijder?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Kwalificatie kan ik niet kijken, maar is Helmut al gespot bij Williams en McLaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |