iddquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Voor AT wel een kutkwali zo. Ze zaten er de hele tijd goed bij, tot het einde.
Groot gevaar voor Verstappen. Maarja hij wordt steeds genaaid door team orders.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Evenstar het volgende:
Manier waarop Ferrari Sainz als een stuk vuil behandeld kan echt niet.
Daarom goed van 'm om die positie gewoon terug te pakken.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Evenstar het volgende:
quote:
Ik zie Sainz ook nog wel vertrekken daarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Evenstar het volgende:
Soms denk je dat ze het best aardig doen, maar als de storm is gaan liggen staan ze altijd met lege handen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Voor AT wel een kutkwali zo. Ze zaten er de hele tijd goed bij, tot het einde.
Kies je dus zelf voorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef SiGNe het volgende:
Zucht, Viaplay zit weer door boordradio's heen te lullen..
(Ik heb F1TV pro met Nederlands commentaar)
Met Mexicaanse en Spaanse pepersquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
Als dit zo door gaat dan gaat het een heet silly season worden
Er werd links en rechts ingehaald daarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom goed van 'm om die positie gewoon terug te pakken.
Perez exit, Tsunoda naar RB.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
Als dit zo door gaat dan gaat het een heet silly season worden
Leclerc beusquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Viaplee ratelt weer eens volle bak door de boordradios van Leclerc en Sainz heen...
Dat niet alleen, maar het kan zo maar zijn dat Leclerc volgend jaar in een Benz rijdt, Hammie in een Ferrari, Sainz in een RB, Albon in een Ferrari, Perez bij Williams en Palou in een ATquote:
Hijzelf of de auto?quote:
Geen F1tv hebbenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Viaplee ratelt weer eens volle bak door de boordradios van Leclerc en Sainz heen...
Geen gekke silly season voorspellingquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar het kan zo maar zijn dat Leclerc volgend jaar in een Benz rijdt, Hammie in een Ferrari, Sainz in een RB, Albon in een Ferrari, Perez bij Williams en Palou in een AT
Prima plan. Veel beter plan dan RIC ook.quote:
Yabby's!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En Australische shrimps on the barbie.
Heb ik wel, maar ik heb het NL commentaar aan staan. Die Engelsen trek ik echt niet als ze thuis racen. Mijn eigen fout ik weet.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:39 schreef Nober het volgende:
Max passeert Lewis...
Crofty:
"They were racing like it was 2021."
F1TV commentaar is prima.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar ik heb het NL commentaar aan staan. Die Engelsen trek ik echt niet als ze thuis racen. Mijn eigen fout ik weet.
Dat van Albon en Ferrari heb ik vanochtend nog gelezenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen gekke silly season voorspelling
Sainz gaat niet naar Red Bull op zeker dat de Verstappens dat blokkeren na dat debacle met die Spaanse krant in hun TR tijd. En terecht.quote:
Welnee. Water under the bridgequote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Sainz gaat niet naar Red Bull op zeker dat de Verstappens dat blokkeren na dat debacle met die Spaanse krant in hun TR tijd. En terecht.
Relatief objectief, jaquote:
Regen is er alquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Rain is coming, no more rain![]()
Make up your mind!
Zit weer iemand te zweten zekerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Make up your mind!
Niet te voorspellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Make up your mind!
Daarom F1tv commentaarquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Relatief objectief, ja![]()
Gelukkig beter dan Sky... dát trek ik pas slecht...
Maar comm. van Viaplee nog minder![]()
![]()
Altijd leuk als scorebordfans even hun plasje komen doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:41 schreef fietsie het volgende:
Wel fijn voorspelbaar dat de Vries gewoon iedere race een stabiele prestatie levert.
Zou Albon toch graag bij RB zien. Al dan niet eerst bij het opleidingsteam 'Alpha Tauri' ( hoe het ook moge gaan heten) .quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat van Albon en Ferrari heb ik vanochtend nog gelezen
mis ik iets dat is toch hetzelfde? Ik heb f1tv en lulden volle bak door die boordradio's heenquote:
Been there done that, zie hem niet terug gaanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou Albon toch graag bij RB zien. Al dan niet eerst bij het opleidingsteam 'Alpha Tauri' ( hoe het ook moge gaan heten) .
Zeker als die AT beter gaat worden - aankomend seizoen.
Nee, je moet in het rechter menu de bovenste optie kiezen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
mis ik iets dat is toch hetzelfde? Ik heb f1tv en lulden volle bak door die boordradio's heen
F1 TV Pro:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
mis ik iets dat is toch hetzelfde? Ik heb f1tv en lulden volle bak door die boordradio's heen
Kijk je het International of de F1TV kanaal?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat Sainz dat op dit moment op de koop toe neemt..? Gezien de streek/ streken die ze hem bij Fellali leveren dit seizoen...........?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Sainz gaat niet naar Red Bull op zeker dat de Verstappens dat blokkeren na dat debacle met die Spaanse krant in hun TR tijd. En terecht.
Normaal kon ik dat bij onboard nog horen maar daar zit het commentaar van viaplay tegenwoordig ook doorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Kan uitquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Normaal kon ik dat bij onboard nog horen maar daar zit het commentaar van viaplay tegenwoordig ook door
Hij bedoelt dat RB/Verstappen dat niet willen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat Sainz dat op dit moment op de koop toe neemt..? Gezien de streek/ streken die ze hem bij Fellali leveren dit seizoen...........?
Hij wordt ook bij RB genoemd omdat hij Thai is en de mede-eigenaren van RB het willenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou Albon toch graag bij RB zien. Al dan niet eerst bij het opleidingsteam 'Alpha Tauri' ( hoe het ook moge gaan heten) .
Zeker als die AT beter gaat worden - aankomend seizoen.
Era penalquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:45 schreef Nober het volgende:
Toch apart dat Red Bull die auto van Pérez blijft saboteren.
Groetjes,
De gemiddelde Mexicaan
Dan gaat de boordradio ook uitquote:
Ik vind het gewoon simpelweg niet te geloven dat het niveau in Formule E blijkbaar zo extreem veel lager is dat je daar wereldkampioen kunt worden en vervolgens in F1 chronisch niet mee kunt komen, ook in rondjes waarin je niemand van je af hoeft te houden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Altijd leuk als scorebordfans even hun plasje komen doen.
Niemand neemt FE serieus.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon simpelweg niet te geloven dat het niveau in Formule E blijkbaar zo extreem veel lager is dat je daar wereldkampioen kunt worden en vervolgens in F1 chronisch niet mee kunt komen, ook in rondjes waarin je niemand van je af hoeft te houden.
maar niet iedereen kan (zo goed en zulk snel) Engels.quote:
De auto is daar vele malen belangrijker dan de coureur.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon simpelweg niet te geloven dat het niveau in Formule E blijkbaar zo extreem veel lager is dat je daar wereldkampioen kunt worden en vervolgens in F1 chronisch niet mee kunt komen, ook in rondjes waarin je niemand van je af hoeft te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |