Zou je niet denken dat Sainz dat op dit moment op de koop toe neemt..? Gezien de streek/ streken die ze hem bij Fellali leveren dit seizoen...........?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Sainz gaat niet naar Red Bull op zeker dat de Verstappens dat blokkeren na dat debacle met die Spaanse krant in hun TR tijd. En terecht.
Normaal kon ik dat bij onboard nog horen maar daar zit het commentaar van viaplay tegenwoordig ook doorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
mis ik iets dat is toch hetzelfde? Ik heb f1tv en lulden volle bak door die boordradio's heen
Kan uitquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Normaal kon ik dat bij onboard nog horen maar daar zit het commentaar van viaplay tegenwoordig ook door
Hij bedoelt dat RB/Verstappen dat niet willen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat Sainz dat op dit moment op de koop toe neemt..? Gezien de streek/ streken die ze hem bij Fellali leveren dit seizoen...........?
Hij wordt ook bij RB genoemd omdat hij Thai is en de mede-eigenaren van RB het willenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou Albon toch graag bij RB zien. Al dan niet eerst bij het opleidingsteam 'Alpha Tauri' ( hoe het ook moge gaan heten) .
Zeker als die AT beter gaat worden - aankomend seizoen.
Era penalquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:45 schreef Nober het volgende:
Toch apart dat Red Bull die auto van Pérez blijft saboteren.
Groetjes,
De gemiddelde Mexicaan
Dan gaat de boordradio ook uitquote:
Ik vind het gewoon simpelweg niet te geloven dat het niveau in Formule E blijkbaar zo extreem veel lager is dat je daar wereldkampioen kunt worden en vervolgens in F1 chronisch niet mee kunt komen, ook in rondjes waarin je niemand van je af hoeft te houden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Altijd leuk als scorebordfans even hun plasje komen doen.
Niemand neemt FE serieus.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon simpelweg niet te geloven dat het niveau in Formule E blijkbaar zo extreem veel lager is dat je daar wereldkampioen kunt worden en vervolgens in F1 chronisch niet mee kunt komen, ook in rondjes waarin je niemand van je af hoeft te houden.
maar niet iedereen kan (zo goed en zulk snel) Engels.quote:
De auto is daar vele malen belangrijker dan de coureur.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon simpelweg niet te geloven dat het niveau in Formule E blijkbaar zo extreem veel lager is dat je daar wereldkampioen kunt worden en vervolgens in F1 chronisch niet mee kunt komen, ook in rondjes waarin je niemand van je af hoeft te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |