Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is best lastig als een eenzame blauwequote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan doe je je werk niet echt goed. De laatste keer dat er achter de schermen op FOK! niks raars gebeurde was de dag voor de domein naam geregistreerd werd![]()
Die @murp zit ook nog alles tegen te werken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Niet stemmen, niet vaccineren. Is er iets dat je wel doetquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik stem overigens nooit in verkiezingen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
weten we tochquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet stemmen, niet vaccineren. Is er iets dat je wel doet![]()
![]()
iets met dingen zeggen zonder na te denken![]()
![]()
![]()
O, dacht dat jij ze ook had gehaald, maar zoals gezegd iedereen zijn eigen keusquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ja mensen moeten idd zelf weten of ze willen of niet.. Ik ga er geen een halen, maar snap wel dat mensen met een slechte weerstand etc wel een halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
tis geen verplichting om te stemmen of te vaccineren lolBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Dat is ook zo, beide is vrijwilligquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
tis geen verplichting om te stemmen of te vaccineren lolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb ooit wel vaccinaties gehad in mijn jeugd, dus niet zo dat ik 100% anti vaccinaties ben
maar gewoon door wat ik had gelezen wat betreft mijn leeftijdsgroep had ik zoiets van dan liever niet en hopen dat corona vanzelf beetje bij beetje uitdoofd doordat meerdere wel het vaccin hebben
ik denk dat corona nu meer in de winters terug kan komen, net zoiets als met gewone griep, volgens mij zijn er nu niet meer veel coronagevallen toch?Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
🤣Vind dat zo dom liedquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:24 schreef maily het volgende:
@:Dotteke meer doen om de jeugd van de alcohol af te houden?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo dadelijk weer mijn airco aan, gelukkig morgen al iets minder heet dan het vandaag wordt, alleen ik heb het nooit op onweer dus maar weer morgen iets eerder in de doucheBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
luister dan maar naar de Engelbewaarder, Schuitmakergod
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Heb er drie gehaald, en daar blijft het bijquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dacht dat jij ze ook had gehaald, maar zoals gezegd iedereen zijn eigen keus
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
of Mieke en JohnnyHuilen is voor jou te laat ik kom niet meer
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
O oké. Volgens mij is het nu verder ook voor de mensen met een verhoogd risicoquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb er drie gehaald, en daar blijft het bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
welk land heeft het langst het beste gedaan in de coronapandemie?
weet iemand ditBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Yepquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oké. Volgens mij is het nu verder ook voor de mensen met een verhoogd risico
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Vietnam
vrij veel besmettingen, ziekenhuisopnames maar hele lange tijd ook heel veel herstellende en dodental op 0 weten te houden door harde werk van hun dokters
Zuid Korea ook wel maar van Vietnam ietsjes indrukwekkender met beperkter middelen dan meeste rijkere landenBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
julie zijn lollerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:24 schreef maily het volgende:
@:Dotteke meer doen om de jeugd van de alcohol af te houden?
![]()
Mogge, ja dat staat vastquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heee pllie!!
ga je het water op vandaag?nog 2 dingetjes op dak en na de middag trossen los
![]()
Goedemorgen Plie!!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Mogge, ja dat staat vastnog 2 dingetjes op dak en na de middag trossen los
heeerlijk om het water op te kunnen nu![]()
![]()
Hey daar is ie weer 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yesss, insmeren en parasol meequote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Goedemorgen Plie!!
heeerlijk om het water op te kunnen nuanders hou je het niet vol.. Koelbox mee
![]()
![]()
Jaa zonder is het niet om uit te houden op het water........quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Yesss, insmeren en parasol meeanders hou je het niet vol.. Koelbox mee
zit te kijken naar vakantieparken, zie dat er nog veel beschikbaar is nu.. wel veel in friesland/ waddeneilanden
met korting![]()
![]()
Oke Friesland mooiquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaa zonder is het niet om uit te houden op het water........
zit te kijken naar vakantieparken, zie dat er nog veel beschikbaar is nu.. wel veel in friesland/ waddeneilanden
met kortingsucces
![]()
![]()
Wenn früh am Morgen die Werksirene dröhnt
Und die Stechuhr beim Stechen lustvoll stöhnt
In der Montagehalle die Neonsonne strahlt
Und der Gabelstaplerführer mit der Stapelgabel prahlt
Ja, dann wird wieder in die Hände gespuckt
Wir steigern das Bruttosozialprodukt
Ja, ja, ja, jetzt wird wieder in die Hände gespuckt
Die Krankenschwester kriegt ′n Riesenschreck
Schon wieder ist ein Kranker weg
Sie amputierte ihm sein letztes Bein
Und jetzt kniet er sich wieder mächtig rein![]()
Veel plezier Pliequote:
ja staat veel te huur in Friesland, Drenthe die kanten zie ik bij watertjes![]()
keuzestress... haha luxeprobleem i know![]()
BolkA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Ja, daar moet je nu niet zittenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaaa ff uit zweten, heet op dakmaar ben weer weg
Zauphenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wenn früh am Morgen die Werksirene dröhnt
Und die Stechuhr beim Stechen lustvoll stöhnt
In der Montagehalle die Neonsonne strahlt
Und der Gabelstaplerführer mit der Stapelgabel prahlt
Ja, dann wird wieder in die Hände gespuckt
Wir steigern das Bruttosozialprodukt
Ja, ja, ja, jetzt wird wieder in die Hände gespuckt![]()
ik ookquote:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
heb jij nog een vaantje voor haar?
vind er hier even geen..
ben al tevreden met een sticker een bakkie koffie![]()
![]()
die zet gg wel voor jequote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef maily het volgende:
[..]
ik ook
[..]
ben al tevreden met een sticker een bakkie koffie
te warm om wat te doen voor mij nu![]()
![]()
![]()
dankjewel!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt maily een bak koffie in.![]()
![]()
op dezelfde seconde zie ikquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt maily een bak koffie in.![]()
![]()
Your wish is my command.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die zet gg wel voor je
te warm om wat te doen voor mij nu![]()
![]()
niet zomaar koffie he?!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt ook Monique een bak koffie in.![]()
Dank je lieve GGquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt ook Monique een bak koffie in.
Smaakt weer top, ik proef dat het met verse bonen is gemaakt![]()
![]()
hoe is het met de plakplaatjes in de tuin?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dank je lieve GG
Smaakt weer top, ik proef dat het met verse bonen is gemaakt![]()
ow gut ja. Shit. Het moest natuurlijk een Latte zijn.quote:![]()
* gebrokenglas gooit de net ingeschonken koffie weg, zet snel een Latte, schenkt de mok daarmee vol en zet dat voor Monique neer. Met nu ook uiteraard een koffiekoekje.![]()
dat zijn nou net de opmerkingen die je hier niet moet makenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ahh ik stuur de rest wel in DM dan![]()
![]()
![]()
*zet koptelefoon even afquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef maily het volgende:
[..]
hoe is het met de plakplaatjes in de tuin?
*ze zijn weg
*en hoe raad je het.......... die zitten idd helemaal onder van nek tot been![]()
![]()
![]()
en ik heb geen koekje gekregen @gebrokenglasquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
nee koffie plus..... kan gg als de beste![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:11 schreef maily het volgende:
[..]
en ik heb geen koekje gekregen @:gebrokenglas![]()
![]()
* gebrokenglas gaat snel naar de keuken, haalt een paar koffiekoekjes op en geeft dat alsnog aan maily.![]()
Maar ik had er al een paar slokjes van genomen.. blij met alle door jou met liefde gemaakte koffie he.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow gut ja. Shit. Het moest natuurlijk een Latte zijn.![]()
* gebrokenglas gooit de net ingeschonken koffie weg, zet snel een Latte, schenkt de mok daarmee vol en zet dat voor Monique neer. Met nu ook uiteraard een koffiekoekje.
Deze is wel lekkerder![]()
![]()
![]()
Hmmm met koekje nog wel![]()
![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef maily het volgende:
[..]
dat zijn nou net de opmerkingen die je hier niet moet maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was wel een slechte service vandaag.
Mijn excuses daarvoor.
Volgende keer, beloofd, zal het beter gaan.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:11 schreef maily het volgende:
[..]
en ik heb geen koekje gekregen @:gebrokenglas![]()
![]()
![]()
nou, dan is het goed hoor,quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
![]()
* gebrokenglas gaat snel naar de keuken, haalt een paar koffiekoekjes op en geeft dat alsnog aan maily.
dank je wel![]()
![]()
quote:
*schrijft in bambookquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn excuses daarvoor.
Snap dat je een beetje in de bonen bent nu door de wisheslijst van mij in DM nuquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn excuses daarvoor.
![]()
wisheslijst?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Snap dat je een beetje in de bonen bent nu door de wisheslijst van mij in DM nu
ik dacht nudepics![]()
![]()
en misschien nog een koektrommel @hemarookworstquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas verwijst hema naar de keuken. Daar staat een prima koffiezetapparaat.![]()
I wish.quote:
Nee dit zijn andere wishes. Allemaal opdrachten. Eens kijken hoe ik die lijst afraffel.![]()
ik hem niks, jij wou hem van alles sturenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
GG is een nette man he! waar beticht je hem nu weer van![]()
staan wel op de wishlijst![]()
![]()
uhm ik had het er klein bij geschrevenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
I wish.
Nee dit zijn andere wishes. Allemaal opdrachten. Eens kijken hoe ik die lijst afraffel.![]()
wist niet of je daar ook voor open stond![]()
![]()
![]()
Dat was weer een geurige bedoening en een paar keer doortrekken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gedaanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:15 schreef maily het volgende:
[..]
ik hem niks, jij wou hem van alles sturen![]()
![]()
![]()
![]()
het is smelt heet.......quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou de damens zijn voorzien van koffie en koek.
Eens kijken of buiten de zon schijnt.
flesje water gepakt nu![]()
![]()
Buikpijn nuquote:
Eet veel perenijsjes momenteel voor me zere strotquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb helemaal geen ijs gegeten deze zomer/lente
Helpt alleen maar evenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet niet waarom, maar heb nu geen behoefte aan ijsjes normaal welUw ADH vitamine Worst
Behoefte aan rookworst.?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
Weet niet waarom, maar heb nu geen behoefte aan ijsjes normaal wel![]()
O nou beter voor de lijn en de portemonneequote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
Weet niet waarom, maar heb nu geen behoefte aan ijsjes normaal wel
Altijdquote:Geldt niet voor bierquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou beter voor de lijn en de portemonnee
Uw ADH vitamine Worst
Tropische dagenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:55 schreef maily het volgende:
[..]
The worst is yet to come
@:hemarookworst![]()
![]()
Ik niet, maar er zullen er vast wel bij zitten in de groep die aan de danspillen gaan. Hoop dat ze er nog een beetje tegen kunnen als 45+ersquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ga je dit doen @:grrrrrrrr
[ afbeelding ]![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolk op.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik niet, maar er zullen er vast wel bij zitten in de groep die aan de danspillen gaan. Hoop dat ze er nog een beetje tegen kunnen als 45+ers![]()
![]()
![]()
Nimmer!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:![]()
![]()
lekker plonzen op zo'n matje wat half in het water hangt (met zo'n netje in het midden)
jullie hebben toch ook een badje opstaan? of ga jij er niet in?![]()
Ohhh zijn jullie zo snel achter elkaar jarigquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:04 schreef Zucht. het volgende:
Haha
Jawel moet weer hervullen maar ook huis poetsen morgen vriendin jarig en dan party![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie blijven aan de gangquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:04 schreef Zucht. het volgende:
Haha
Jawel moet weer hervullen maar ook huis poetsen morgen vriendin jarig en dan party![]()
![]()
![]()
O lekker kort naar elkaar jarigquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:04 schreef Zucht. het volgende:
Haha
Jawel moet weer hervullen maar ook huis poetsen morgen vriendin jarig en dan party
Kan je het mooi tegelijk vieren wel zo makkelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja doen wij ook. Als we het vieren.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je het mooi tegelijk vieren wel zo makkelijk![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohhh zijn jullie zo snel achter elkaar jarig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dolce vitaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:08 schreef mario390 het volgende:
kennt dat jemand?
its our last night,together with our love again..![]()
zie dat de robijn heel goedkoop bij de appie is
die van mij is op
daar maar even heen
en nog kado voor leraar![]()
![]()
Jan Linders had Ariel pods en meer 1+2quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:08 schreef Monique___ het volgende:
die van mij is op
daar maar even heen
@Zucht. heb jij iets met f1? zie dat er morgen 4d F1-racesimulators in Geleen staan..
leuk met de verspelde regen![]()
![]()
robijn is nu 2 halen + 3 gratis......quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:10 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jan Linders had Ariel pods en meer 1+2![]()
Weer een doos Merci en de zoveelste mok; van juf Marga hoeft het echt nietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:08 schreef Monique___ het volgende:
die van mij is op
daar maar even heen
de andere leraar (die hij 4 dagen in de week heeft) heeft 2 weken terug zijn verjaardag gevierd in de klas.. en ja.. 'moest' je ook wat meenemen..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
Weer een doos Merci en de zoveelste mok; van juf Marga hoeft het echt niet
Ik weet dat mazi en harrie hier wel eens een biermerk genoemd hebben wat lekker is (kom er niet eens meer op nu) maar die gekocht.........
leraar had gezegd tegen puber: jij weet wat ik lekker vind!! Hij was er heel blij mee haha
Voor de leraar van maandag kan ik beter een joint kopen.. denk dat hij dat lekker vindt![]()
![]()
(heeft echte blow ogen)
![]()
Hop Hop Hop, de wereld op z'n kopquote:
Karmeliet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
de andere leraar (die hij 4 dagen in de week heeft) heeft 2 weken terug zijn verjaardag gevierd in de klas.. en ja.. 'moest' je ook wat meenemen..
Ik weet dat mazi en harrie hier wel eens een biermerk genoemd hebben wat lekker is (kom er niet eens meer op nu) maar die gekocht.........
leraar had gezegd tegen puber: jij weet wat ik lekker vind!! Hij was er heel blij mee haha
Voor de leraar van maandag kan ik beter een joint kopen.. denk dat hij dat lekker vindt![]()
![]()
(heeft echte blow ogen)
Nu in de bonus![]()
![]()
jaaaaaaa dat is was hem!!!!!!!!!quote:
Oh ook in de bonus!!! neem ik die gelijk mee![]()
![]()
leerzaam dts haha
maar leraar was er echt blij mee zei zoonlief haha![]()
Gaan we het hier nu ook al over de carriere van Kutte hebbenquote:
Neequote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaan we het hier nu ook al over de carriere van Kutte hebben
Bier en bolken![]()
![]()
aub niet nee pffquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaan we het hier nu ook al over de carriere van Kutte hebben![]()
Lekker bier en lekker bolkenquote:![]()
We houden het leukquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaan we het hier nu ook al over de carriere van Kutte hebben![]()
![]()
Het is immers gezellig in DTSquote:
De ongezellige blauwe negeren we gewoonquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De ongezellige blauwe negeren we gewoon![]()
![]()
Nederland op zijn kop geen regering meer en Rutte meld zich opnieuw aanquote:![]()
Las dat de Koning toch terug komt van zijn vakantie
Het hoort er allemaal bij in het levenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaan we het hier nu ook al over de carriere van Kutte hebben
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De ongezellige blauwe negeren we gewoon![]()
Bij de een wel en bij de ander nietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:31 schreef mario390 het volgende:
is dat bij meisjes normal? deze onordnung
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:31 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij jongens ook![]()
Mutti's Zimmer?![]()
Ja jongens kunnen er ook wat van. Als ik kijk op Max zijn kamerquote:![]()
Mijn zoon was altijd heel netjes en echt een pietje precies trouwens dat is hij nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Du bist bei ein Russisch Mädchen auf Zimmer?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee mutti heeft ordnung
dat is en russ.meisje
Teen?![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:43 schreef maily het volgende:
[..]
Du bist bei ein Russisch Mädchen auf Zimmer?
Teen?![]()
![]()
krijg hier ongewenst beeld bij![]()
![]()
Ouwe rave pantertquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik niet, maar er zullen er vast wel bij zitten in de groep die aan de danspillen gaan. Hoop dat ze er nog een beetje tegen kunnen als 45+ers![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Hey Mazquote:
Jammer he, tijd die vliegt voorbijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je alweer een volgende gepland staanquote:
Misschien najaar een weekje. Ligt eraan of ik iets goedkoops kan vindenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je alweer een volgende gepland staan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2023 13:21:26 ]![]()
Zelfde bestemming?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Misschien najaar een weekje. Ligt eraan of ik iets goedkoops kan vindenUw ADH vitamine Worst
Kids bakken altijd een goed ideequote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
kids gister gebakkenzijn de betere speelafspraken :
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kids bakken altijd een goed idee![]()
![]()
ja echt wel!![]()
smaakt het?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heeft ie goed gedaan. 20 euro extra beltegoed.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij is heerlijkLekkere volle chocoladesmaak
![]()
Oh ik had hem al 100 euries spel te goed gegevenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
heeft ie goed gedaan. 20 euro extra beltegoed.
is toch niet veel he![]()
ja, dan kun je ongezienquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze dit niet doen weet je voor 450% zeker dat het omgebouwde mannen zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:31 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
100 euro niet? nou, ik vind het aardig wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorryquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
whaaaaaaaa dat krijg ik nu weer terug![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: