ik ookquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
heb jij nog een vaantje voor haar?
vind er hier even geen..
die zet gg wel voor jequote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef maily het volgende:
[..]
ik ook
[..]
ben al tevreden met een sticker een bakkie koffie
dankjewel!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt maily een bak koffie in.
op dezelfde seconde zie ikquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt maily een bak koffie in.
Your wish is my command.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die zet gg wel voor je
te warm om wat te doen voor mij nu![]()
niet zomaar koffie he?!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt ook Monique een bak koffie in.
Dank je lieve GGquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt ook Monique een bak koffie in.
hoe is het met de plakplaatjes in de tuin?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dank je lieve GG
Smaakt weer top, ik proef dat het met verse bonen is gemaakt
ow gut ja. Shit. Het moest natuurlijk een Latte zijn.quote:
dat zijn nou net de opmerkingen die je hier niet moet makenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ahh ik stuur de rest wel in DM dan![]()
*zet koptelefoon even afquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef maily het volgende:
[..]
hoe is het met de plakplaatjes in de tuin?
en ik heb geen koekje gekregen @gebrokenglasquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
nee koffie plus..... kan gg als de beste![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:11 schreef maily het volgende:
[..]
en ik heb geen koekje gekregen @:gebrokenglas
Maar ik had er al een paar slokjes van genomen.. blij met alle door jou met liefde gemaakte koffie he.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow gut ja. Shit. Het moest natuurlijk een Latte zijn.![]()
* gebrokenglas gooit de net ingeschonken koffie weg, zet snel een Latte, schenkt de mok daarmee vol en zet dat voor Monique neer. Met nu ook uiteraard een koffiekoekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |