ik ookquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
heb jij nog een vaantje voor haar?
vind er hier even geen..
die zet gg wel voor jequote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef maily het volgende:
[..]
ik ook
[..]
ben al tevreden met een sticker een bakkie koffie
dankjewel!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt maily een bak koffie in.
op dezelfde seconde zie ikquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt maily een bak koffie in.
Your wish is my command.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die zet gg wel voor je
te warm om wat te doen voor mij nu![]()
niet zomaar koffie he?!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt ook Monique een bak koffie in.
Dank je lieve GGquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt ook Monique een bak koffie in.
hoe is het met de plakplaatjes in de tuin?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dank je lieve GG
Smaakt weer top, ik proef dat het met verse bonen is gemaakt
ow gut ja. Shit. Het moest natuurlijk een Latte zijn.quote:
dat zijn nou net de opmerkingen die je hier niet moet makenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ahh ik stuur de rest wel in DM dan![]()
*zet koptelefoon even afquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef maily het volgende:
[..]
hoe is het met de plakplaatjes in de tuin?
en ik heb geen koekje gekregen @gebrokenglasquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
nee koffie plus..... kan gg als de beste![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:11 schreef maily het volgende:
[..]
en ik heb geen koekje gekregen @:gebrokenglas
Maar ik had er al een paar slokjes van genomen.. blij met alle door jou met liefde gemaakte koffie he.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow gut ja. Shit. Het moest natuurlijk een Latte zijn.![]()
* gebrokenglas gooit de net ingeschonken koffie weg, zet snel een Latte, schenkt de mok daarmee vol en zet dat voor Monique neer. Met nu ook uiteraard een koffiekoekje.
Weet ikquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef maily het volgende:
[..]
dat zijn nou net de opmerkingen die je hier niet moet maken
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:11 schreef maily het volgende:
[..]
en ik heb geen koekje gekregen @:gebrokenglas
nou, dan is het goed hoor,quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
![]()
* gebrokenglas gaat snel naar de keuken, haalt een paar koffiekoekjes op en geeft dat alsnog aan maily.
quote:
*schrijft in bambookquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit was wel een slechte service vandaag.
Mijn excuses daarvoor.
Volgende keer, beloofd, zal het beter gaan.
Snap dat je een beetje in de bonen bent nu door de wisheslijst van mij in DM nuquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit was wel een slechte service vandaag.
Mijn excuses daarvoor.
Volgende keer, beloofd, zal het beter gaan.
wisheslijst?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Snap dat je een beetje in de bonen bent nu door de wisheslijst van mij in DM nu
en misschien nog een koektrommel @hemarookworstquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas verwijst hema naar de keuken. Daar staat een prima koffiezetapparaat.
I wish.quote:
ik hem niks, jij wou hem van alles sturenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
GG is een nette man he! waar beticht je hem nu weer van![]()
staan wel op de wishlijst
uhm ik had het er klein bij geschrevenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
I wish.
Nee dit zijn andere wishes. Allemaal opdrachten. Eens kijken hoe ik die lijst afraffel.
Gedaanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:15 schreef maily het volgende:
[..]
ik hem niks, jij wou hem van alles sturen
het is smelt heet.......quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou de damens zijn voorzien van koffie en koek.
Eens kijken of buiten de zon schijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |