Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is best lastig als een eenzame blauwequote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan doe je je werk niet echt goed. De laatste keer dat er achter de schermen op FOK! niks raars gebeurde was de dag voor de domein naam geregistreerd werd![]()
Die @murp zit ook nog alles tegen te werken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Niet stemmen, niet vaccineren. Is er iets dat je wel doetquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik stem overigens nooit in verkiezingen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
weten we tochquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet stemmen, niet vaccineren. Is er iets dat je wel doet![]()
![]()
iets met dingen zeggen zonder na te denken![]()
![]()
![]()
O, dacht dat jij ze ook had gehaald, maar zoals gezegd iedereen zijn eigen keusquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ja mensen moeten idd zelf weten of ze willen of niet.. Ik ga er geen een halen, maar snap wel dat mensen met een slechte weerstand etc wel een halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
tis geen verplichting om te stemmen of te vaccineren lolBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Dat is ook zo, beide is vrijwilligquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
tis geen verplichting om te stemmen of te vaccineren lolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb ooit wel vaccinaties gehad in mijn jeugd, dus niet zo dat ik 100% anti vaccinaties ben
maar gewoon door wat ik had gelezen wat betreft mijn leeftijdsgroep had ik zoiets van dan liever niet en hopen dat corona vanzelf beetje bij beetje uitdoofd doordat meerdere wel het vaccin hebben
ik denk dat corona nu meer in de winters terug kan komen, net zoiets als met gewone griep, volgens mij zijn er nu niet meer veel coronagevallen toch?Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
🤣Vind dat zo dom liedquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:24 schreef maily het volgende:
@:Dotteke meer doen om de jeugd van de alcohol af te houden?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo dadelijk weer mijn airco aan, gelukkig morgen al iets minder heet dan het vandaag wordt, alleen ik heb het nooit op onweer dus maar weer morgen iets eerder in de doucheBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
luister dan maar naar de Engelbewaarder, Schuitmakergod
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Heb er drie gehaald, en daar blijft het bijquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dacht dat jij ze ook had gehaald, maar zoals gezegd iedereen zijn eigen keus
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
of Mieke en JohnnyHuilen is voor jou te laat ik kom niet meer
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
O oké. Volgens mij is het nu verder ook voor de mensen met een verhoogd risicoquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb er drie gehaald, en daar blijft het bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
welk land heeft het langst het beste gedaan in de coronapandemie?
weet iemand ditBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Yepquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oké. Volgens mij is het nu verder ook voor de mensen met een verhoogd risico
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Vietnam
vrij veel besmettingen, ziekenhuisopnames maar hele lange tijd ook heel veel herstellende en dodental op 0 weten te houden door harde werk van hun dokters
Zuid Korea ook wel maar van Vietnam ietsjes indrukwekkender met beperkter middelen dan meeste rijkere landenBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
julie zijn lollerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:24 schreef maily het volgende:
@:Dotteke meer doen om de jeugd van de alcohol af te houden?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: