Buikpijn nuquote:
Eet veel perenijsjes momenteel voor me zere strotquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb helemaal geen ijs gegeten deze zomer/lente
Behoefte aan rookworst.?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
Weet niet waarom, maar heb nu geen behoefte aan ijsjes normaal wel
O nou beter voor de lijn en de portemonneequote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
Weet niet waarom, maar heb nu geen behoefte aan ijsjes normaal wel
Altijdquote:
Geldt niet voor bierquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou beter voor de lijn en de portemonnee
Tropische dagenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:55 schreef maily het volgende:
[..]
The worst is yet to come
@:hemarookworst
Ik niet, maar er zullen er vast wel bij zitten in de groep die aan de danspillen gaan. Hoop dat ze er nog een beetje tegen kunnen als 45+ersquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ga je dit doen @:grrrrrrrr
[ afbeelding ]
Bolk op.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik niet, maar er zullen er vast wel bij zitten in de groep die aan de danspillen gaan. Hoop dat ze er nog een beetje tegen kunnen als 45+ers![]()
![]()
Nimmer!quote:
quote:
Ohhh zijn jullie zo snel achter elkaar jarigquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:04 schreef Zucht. het volgende:
Haha
Jawel moet weer hervullen maar ook huis poetsen morgen vriendin jarig en dan party![]()
Jullie blijven aan de gangquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:04 schreef Zucht. het volgende:
Haha
Jawel moet weer hervullen maar ook huis poetsen morgen vriendin jarig en dan party![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |