Altijdquote:
Geldt niet voor bierquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou beter voor de lijn en de portemonnee
Tropische dagenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:55 schreef maily het volgende:
[..]
The worst is yet to come
@:hemarookworst
Ik niet, maar er zullen er vast wel bij zitten in de groep die aan de danspillen gaan. Hoop dat ze er nog een beetje tegen kunnen als 45+ersquote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ga je dit doen @:grrrrrrrr
[ afbeelding ]
Bolk op.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik niet, maar er zullen er vast wel bij zitten in de groep die aan de danspillen gaan. Hoop dat ze er nog een beetje tegen kunnen als 45+ers![]()
![]()
Nimmer!quote:
quote:
Ohhh zijn jullie zo snel achter elkaar jarigquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:04 schreef Zucht. het volgende:
Haha
Jawel moet weer hervullen maar ook huis poetsen morgen vriendin jarig en dan party![]()
Jullie blijven aan de gangquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:04 schreef Zucht. het volgende:
Haha
Jawel moet weer hervullen maar ook huis poetsen morgen vriendin jarig en dan party![]()
O lekker kort naar elkaar jarigquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:04 schreef Zucht. het volgende:
Haha
Kan je het mooi tegelijk vieren wel zo makkelijkquote:
Ja doen wij ook. Als we het vieren.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je het mooi tegelijk vieren wel zo makkelijk
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohhh zijn jullie zo snel achter elkaar jarig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dolce vitaquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:08 schreef mario390 het volgende:
kennt dat jemand?
its our last night,together with our love again..
Jan Linders had Ariel pods en meer 1+2quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:08 schreef Monique___ het volgende:
zie dat de robijn heel goedkoop bij de appie is
die van mij is op
daar maar even heen
en nog kado voor leraar
robijn is nu 2 halen + 3 gratis......quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:10 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jan Linders had Ariel pods en meer 1+2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |