Dan weet je dat 'ie nog geen besluit genomen heeft.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vraag het naar aanleiding van die tweet.
Natuurlijk was het oplosbaar, niet voor niets trekt Rutte dit breed naar alle betrokkenen en dat ook migratie een thema was waar "we" niet uitkwamen. Punt is dat voor enige geloofwaardigheid (in VVD met Rutte), er geen andere optie meer was in de hele constellatie van crises. VVD koos handig het exit onderwerp waar zij punten mee scoort.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vond dat Hermans nu juist een vrij onsamenhangend verhaal hield, waarbij je echt de vraag kan stellen of dit niet oplosbaar was.
Je vond net toch dat ze het best goed uitlegde?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een goed verhaal van Hermans gehoord.
Alleen trapt niemand daar meer inquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
Natuurlijk was het oplosbaar, niet voor niets trekt Rutte dit breed naar alle betrokkenen en dat ook migratie een thema was waar "we" niet uitkwamen. Punt is dat voor enige geloofwaardigheid, er gene andere optie meer was in de hele constellatie van crises. VVD koos handig het exit onderwerp waar zij punten meer scoort.
Een maand geleden was het nog allemaal onverantwoord om een Kabinet te laten klappen.
Wat we zien is een geregisseerde show.
Ik ben benieuwd of er speculaties zijn, of hij met iemand in een lunchroom is gespot of zo. Ik heb alleen V/d Plas niet lang geleden horen zeggen dat ze het nooit met hem over een samenwerking heeft gehad.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan weet je dat 'ie nog geen besluit genomen heeft.
Wat betreft intellect geen hoogvlieger maar ik vind haar hang naar het compromis en samenwerken wel sympathiek. Het lijkt me wel verfrissend om een minder stevige premier te hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een goed verhaal van Hermans gehoord.
Overschat deze 17 miljoen mensen niet.quote:
Het lijkt mij vooral verfrissend om weer eens een echte liberaal aan het hoofd van de partij te zien, en geen Rutte 2.0.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat betreft intellect geen hoogvlieger maar ik vind haar hang naar het compromis en samenwerken wel sympathiek. Het lijkt me wel verfrissend om een minder stevige premier te hebben.
Dit ondemocratische kutkabinet is in ieder geval weg.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:15 schreef Breekfast het volgende:
Als de VVD/BBB over rechts willen regeren dan moeten ze met de PVV in zee. Anders zijn ze gewoon weer veroordeeld tot één of meer links-liberale partijen.
Oftewel: verkiezingen gaan echt helemaal niks oplossen.
Niemand meer, want het uiteindelijke resultaat is toch dat er wederom een of andere kutregering komt met Rutte aan het roer en aan dat toneelstuk doe ik niet meer mee.quote:
De liberalen zitten bij D66, de VVD is aartsconservatiefquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het lijkt mij vooral verfrissend om weer eens een echte liberaal aan het hoofd van de partij te zien, en geen Rutte 2.0.
Je moet dat ook willen... menig persoon in mijn omgeving wil heel graag geloven met hoe het wordt geschetst.quote:
Wat zou jij dan graag zien?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit ondemocratische kutkabinet is in ieder geval weg.
Misschien bedoelt ze klassiek-liberaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De liberalen zitten bij D66, de VVD is aartsconservatief
We zijn een land van technocraten geworden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het lijkt mij vooral verfrissend om weer eens een echte liberaal aan het hoofd van de partij te zien, en geen Rutte 2.0.
omtzigt , bbb , leijtens, kleine vvdquote:
Ik vroeg het aan -XOR-, niet aan jou.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
omtzigt , bbb , leijtens, kleine vvd
We hebben vooral veel te veel partijen, compleet onwerkbaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We zijn een land van technocraten geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |