Terugkomen voor poppenkast.quote:
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Zou Rutte niet gewoon naar de NAVO willen?
Neejoh, prima excuus voor lekker stukje zelf sturen in de GOV.quote:
Dat zie ik niet. Ik zal zelf niet op de PvdA stemmen, maar dat ligt niet aan Attje.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er staat geen krachtig figuur, totaal verkeerde uitstraling ook, alsof ze ieder moment kan gaan huilen.
Voor slechts een jaar...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:06 schreef koos_vriendloos het volgende:
Stoltenberg is al herkozen voor nog een termijn
Moet 'ie wel geduld hebben, Stoltenberg gaat nog even door.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat hij eerder een baantje in Europa wil, hoewel hij dat altijd ontkent.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Zeg dat soort dingen nou nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Daarvoor zie ik eerder De Hoop Scheffer in aanmerking komen dan Mark.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:06 schreef koos_vriendloos het volgende:
Hij had een tweet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:07 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn er eigenlijk aanwijzingen t.a.v. wat Omtzigt gaat doen of is het gissen waar hij over een paar weken mee komt?
Een jaartje, d8 ik. Na 8 maanden RutteV proberen te zwengelen komt die vacature vrij en internationaal ligt Rutte er goed bij.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:06 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik vond dat Hermans nu juist een vrij onsamenhangend verhaal hield, waarbij je echt de vraag kan stellen of dit niet oplosbaar was.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond dat ze best aardig uitlegde wat er nu werkelijk aan de hand is. Die schijnheilige microlachjes van Hermans en Ollongren kan ik nauwelijks verdragen. Doe mij dan maar een boze Attje.
Ik vraag het naar aanleiding van die tweet.quote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vraag het naar aanleiding van die tweet.
Ik heb nog nooit een goed verhaal van Hermans gehoord.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vond dat Hermans nu juist een vrij onsamenhangend verhaal hield, waarbij je echt de vraag kan stellen of dit niet oplosbaar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |