Tassendrager van Rutte, he.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hadden ze echt nooit een leidende rol bij de VVD moeten geven
Dit moet een act zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:59 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik ben namelijk van plan om lid te worden van de VVD om zo stemrecht te krijgen. Hopende dat VVD eindelijk een wat conservatievere leider krijgt
Haha, ja. Dat was lachen met Wilders.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Wilders voelt de adem van Caroline en wil best met Rutte regeren
Je hoeft geen lid te zijn om te mogen stemmen.quote:
Mwah, denk het juist niet eigenlijk.quote:
Ledenvergadering kneusquote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je hoeft geen lid te zijn om te mogen stemmen.
Kijkt altijd eerst even of Jesse een goedkeurend knikje geeft.quote:
Die hebben een stabiele achterban helaas.quote:
Ik vond dat ze best aardig uitlegde wat er nu werkelijk aan de hand is. Die schijnheilige microlachjes van Hermans en Ollongren kan ik nauwelijks verdragen. Doe mij dan maar een boze Attje.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze is gewoon totaal ongeschikt als fractievoorzitter
Zoals de vlag er nu bij hangt twijfel ik, zoals altijd, tussen D66 en GL. Het zal wel weer een van die twee worden. Dat is veruit het verstandigste.quote:
Over boze vrouwen gesproken, is Lilian nog wakker?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond dat ze best aardig uitlegde wat er nu werkelijk aan de hand is. Die neppe microlachjes van Hermans en Ollongren kan ik nauwelijks verdragen. Doe mij dan maar een boze Attje.
Er staat geen krachtig figuur, totaal verkeerde uitstraling ook, alsof ze ieder moment kan gaan huilen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond dat ze best aardig uitlegde wat er nu werkelijk aan de hand is. Die schijnheilige microlachjes van Hermans en Ollongren kan ik nauwelijks verdragen. Doe mij dan maar een boze Attje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |